Inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te verzinnen
Of door haar (wellicht roomblanke) partner?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Dus ze was bont en blauw omdat ze zichzelf toegetakeld had? vreemd verhaal weer
Ja dat kanquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of door haar (wellicht roomblanke) partner?
Die reageert alleen. Is te dom om zelf moties in te brengen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef Wespensteek het volgende:
Heeft Wilders al nieuwe kamervragen gesteld?
Waarschijnlijk aandacht te kort.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te verzinnen
Volgens mij heb je het laatste nieuws gemist.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Even een scenario wat ik denk dat hier is gebeurd:
>vrouw in bus.
>modelburger kansenmensen in bus met groepje helemaal achter in, mooien petjes op en mooien vuilnisjasje aan uiteraard.
>modelkansenmarokkanen roepen "psst" "e sgatje wil je me pypan psst, ssss, sss psst"
>vrouw zegt niks terug.
>modelkansenpetjeshoarmakanen gaan harder roepen want hun target wijfje geeft geen gehoor.
"e hoertje wil jy lekr ktje, e psst, hoertje"
>vrouw word beetje geirriteerd, maar gelukkig is daar de halte waar ze eruit moet.
>vrouw staat op, draait zich om naar modelkansenzwartepieten en zegt rustig "vind je het gek dat jullie geen vrouw kunnen krijgen" oid.
>modelkansenpetjeackbarakterinbusbsteplekmocros worden helemaal flam en gaan staan en drukken en schreeuwen "VIES BITS WAT GA JE ZEGE TGN MY" "IK GA JY STEKEN HOER KK"
>vrouw komt gelukkig met kleerscheuren, wat blauwe plekken en last van heup vrij.
>posts op nieuwssites en fok worden gemaakt.
Sukkeltjequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
>vrouw in bus.
>modelburger kansenmensen in bus met groepje helemaal achter in, mooien petjes op en mooien vuilnisjasje aan uiteraard.
>modelkansenmarokkanen roepen "psst" "e sgatje wil je me pypan psst, ssss, sss psst"
>vrouw zegt niks terug.
>modelkansenpetjeshoarmakanen gaan harder roepen want hun target wijfje geeft geen gehoor.
>vrouw word beetje geirriteerd, maar gelukkig is daar de halte waar ze eruit moet.
>vrouw staat op, draait zich om naar modelkansenzwartepieten en zegt rustig "vind je het gek dat jullie geen vrouw kunnen krijgen" oid.
>modelkansenpetjeackbarakterinbusbsteplekmocros worden helemaal flam en gaan staan en drukken en schreeuwen "VIES BITS WAT GA JE ZEGE TGN MY" "IK GA JY STEKEN HOER KK"
>vrouw komt gelukkig met kleerscheuren, wat blauwe plekken en last van heup vrij.
yep, ik kijk geen nieuwsquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het laatste nieuws gemist.
quote:RTV N-H - Nieuws - Mishandeling vrouw door zes mannen in Haarlem blijkt verzonnen
Op vrijdagavond 4 oktober zou zij in de bus richting Haarlem een discussie hebben gehad met twee mannen. Zowel de vrouw als de mannen zouden bij de halte Minahassastraat aan de Rijksstraatweg in Haarlem zijn uitgestapt. Toen zij op de kruising Rijksstraatweg/Planetenlaan aankwam, zou zij door nog vier andere mannen, die kennelijk bij het tweetal uit de bus hoorden, zijn opgewacht. Vervolgens zouden de zes mannen haar mishandeld hebben. Diezelfde avond heeft de vrouw aangifte gedaan bij de politie.
Onderzoek
De politie heeft de zaak hoog opgenomen en uitgebreid onderzocht. Er is fors geïnvesteerd om te achterhalen wat zich precies heeft afgespeeld die avond. Diverse camerabeelden zijn opgevraagd en bekeken, er heeft een passantenonderzoek plaatsgevonden en er zijn getuigen getraceerd en gehoord.
Verzonnen
Gedurende het onderzoek bleek dat zowel de camerabeelden als de getuigenverklaringen het verhaal van de vrouw niet ondersteunden. Vervolgens rees het vermoeden dat de vrouw een valse aangifte had gedaan. Zij is gisteren door de politie ontboden op het bureau en geconfronteerd met de verschillen tussen haar verklaring en de onderzoeksbevindingen. Daarop bekende zij het gehele verhaal inderdaad verzonnen te hebben.
Kamervragen
Naar aanleiding van het verhaal werden er Kamervragen gesteld. Ook liet de Haarlemse burgemeester weten geschokt te zijn.
Heb je een tip over een nieuwsgebeurtenis in Noord-Holland? Laat het ons weten via nieuws@rtvnh.nl[/b] of bel 020-8505404[/b]
(Advertentie)
Gebruiksvoorwaarden | © 2013 RTV N-H
*
Bron: www.rtvnh.nl
Ander scenario wat ook mogelijk is;quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
>vrouw in bus.
>vrouw zegt niks terug.
Het hoeft ook niet op dit verhaal van toepassing te zijn maar het gebeurd wel vaak xDquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ander scenario wat ook mogelijk is;
>vrouw verveelt zich
>vrouw verzint alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |