abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132155093
sjonge jonge jonge zeg..
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:26:49 #252
37295 Luigi
mario pls
pi_132155161
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

:').
pi_132155179
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te verzinnen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_132155192
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef Letsstaytogether het volgende:
Broodje aap verhaal?
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2013 @ 14:31:09 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_132155272
Van horen zeggen dat 2 FOK!kers een ban hebben.

Ze sloegen een vrouw te hard in het Keldertje.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:33:32 #256
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_132155326
Voor straf alsnog door 6 mannen laten mishandelen.
Ik ben inmiddels overleden
pi_132155404
Wait, what?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:39:35 #258
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132155476
quote:
13s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Inderdaad.
Overigens is het doen van een valse aangifte strafbaar, dus ik hoop dat ze hier niet zomaar mee wegkomt.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132155559
Dus ze was bont en blauw omdat ze zichzelf toegetakeld had? vreemd verhaal weer :{
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_132155668
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Dus ze was bont en blauw omdat ze zichzelf toegetakeld had? vreemd verhaal weer :{
Of door haar (wellicht roomblanke) partner?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132155680
Zo'n verzonnen verhaal hindert de usual suspects niet in een ander topic dezelfde achterlijkheid tentoon te spreiden hoor.

Of ze zeggen ineens dat de vrouw klappen moet krijgen of levenslang het gevang in moet, dat kan ook.
pi_132155694
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Of door haar (wellicht roomblanke) partner?
Ja dat kan :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:48:18 #263
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132155767
Pagina 1 van dit topic.

Ik gok dat 90% van die mensen hier niet meer zullen reageren
pi_132155882
ik stond zeker op pagina 2
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:54:43 #265
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_132155976
Op de brandstapel met die heks :(
There is only one religion
pi_132156545
Heeft Wilders al nieuwe kamervragen gesteld?
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2013 @ 15:32:57 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_132157100
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef Wespensteek het volgende:
Heeft Wilders al nieuwe kamervragen gesteld?
Die reageert alleen. Is te dom om zelf moties in te brengen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132157484
quote:
13s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef Olga het volgende:
Waarschijnlijk aandacht te kort.
signatuurloos
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:53:28 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132157763
Even een scenario wat ik denk dat hier is gebeurd:

>vrouw in bus.
>modelburger kansenmensen in bus met groepje helemaal achter in, mooien petjes op en mooien vuilnisjasje aan uiteraard.

>modelkansenmarokkanen roepen "psst" "e sgatje wil je me pypan psst, ssss, sss psst"

>vrouw zegt niks terug.

>modelkansenpetjeshoarmakanen gaan harder roepen want hun target wijfje geeft geen gehoor.
"e hoertje wil jy lekr ktje, e psst, hoertje"

>vrouw word beetje geirriteerd, maar gelukkig is daar de halte waar ze eruit moet.

>vrouw staat op, draait zich om naar modelkansenzwartepieten en zegt rustig "vind je het gek dat jullie geen vrouw kunnen krijgen" oid.

>modelkansenpetjeackbarakterinbusbsteplekmocros worden helemaal flam en gaan staan en drukken en schreeuwen "VIES BITS WAT GA JE ZEGE TGN MY" "IK GA JY STEKEN HOER KK"

>vrouw komt gelukkig met kleerscheuren, wat blauwe plekken en last van heup vrij.

>posts op nieuwssites en fok worden gemaakt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132157869
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:

>vrouw in bus.
>modelburger kansenmensen in bus met groepje helemaal achter in, mooien petjes op en mooien vuilnisjasje aan uiteraard.

>modelkansenmarokkanen roepen "psst" "e sgatje wil je me pypan psst, ssss, sss psst"

>vrouw zegt niks terug.

>modelkansenpetjeshoarmakanen gaan harder roepen want hun target wijfje geeft geen gehoor.

>vrouw word beetje geirriteerd, maar gelukkig is daar de halte waar ze eruit moet.

>vrouw staat op, draait zich om naar modelkansenzwartepieten en zegt rustig "vind je het gek dat jullie geen vrouw kunnen krijgen" oid.

>modelkansenpetjeackbarakterinbusbsteplekmocros worden helemaal flam en gaan staan en drukken en schreeuwen "VIES BITS WAT GA JE ZEGE TGN MY" "IK GA JY STEKEN HOER KK"

>vrouw komt gelukkig met kleerscheuren, wat blauwe plekken en last van heup vrij.

Volgens mij heb je het laatste nieuws gemist.
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:57:02 #271
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132157887
quote:

>vrouw in bus.

>vrouw zegt niks terug.

Sukkeltje :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:02:38 #272
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132158068
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het laatste nieuws gemist.
yep, ik kijk geen nieuws :)
pi_132158085
quote:
RTV N-H - Nieuws - Mishandeling vrouw door zes mannen in Haarlem blijkt verzonnen

Op vrijdagavond 4 oktober zou zij in de bus richting Haarlem een discussie hebben gehad met twee mannen. Zowel de vrouw als de mannen zouden bij de halte Minahassastraat aan de Rijksstraatweg in Haarlem zijn uitgestapt. Toen zij op de kruising Rijksstraatweg/Planetenlaan aankwam, zou zij door nog vier andere mannen, die kennelijk bij het tweetal uit de bus hoorden, zijn opgewacht. Vervolgens zouden de zes mannen haar mishandeld hebben. Diezelfde avond heeft de vrouw aangifte gedaan bij de politie.

Onderzoek
De politie heeft de zaak hoog opgenomen en uitgebreid onderzocht. Er is fors geïnvesteerd om te achterhalen wat zich precies heeft afgespeeld die avond. Diverse camerabeelden zijn opgevraagd en bekeken, er heeft een passantenonderzoek plaatsgevonden en er zijn getuigen getraceerd en gehoord.

Verzonnen
Gedurende het onderzoek bleek dat zowel de camerabeelden als de getuigenverklaringen het verhaal van de vrouw niet ondersteunden. Vervolgens rees het vermoeden dat de vrouw een valse aangifte had gedaan. Zij is gisteren door de politie ontboden op het bureau en geconfronteerd met de verschillen tussen haar verklaring en de onderzoeksbevindingen. Daarop bekende zij het gehele verhaal inderdaad verzonnen te hebben.

Kamervragen
Naar aanleiding van het verhaal werden er Kamervragen gesteld. Ook liet de Haarlemse burgemeester weten geschokt te zijn.

Heb je een tip over een nieuwsgebeurtenis in Noord-Holland? Laat het ons weten via nieuws@rtvnh.nl[/b] of bel 020-8505404[/b]

(Advertentie)

Gebruiksvoorwaarden | © 2013 RTV N-H

*
Bron: www.rtvnh.nl
I´m back.
pi_132158111
quote:

>vrouw in bus.

>vrouw zegt niks terug.

Ander scenario wat ook mogelijk is;

>vrouw verveelt zich
>vrouw verzint alles
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:04:18 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132158131
quote:
8s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ander scenario wat ook mogelijk is;

>vrouw verveelt zich
>vrouw verzint alles
Het hoeft ook niet op dit verhaal van toepassing te zijn maar het gebeurd wel vaak xD
dus watever. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')