'Beam me up, Scotty'quote:Op woensdag 18 september 2013 16:56 schreef Karina het volgende:
Spannond toch, zal Barbie hangen of niet!
Ik lees zijn boeken niet, maar qua verhalen in alle verfilmingen die ik heb gezien, is het Stephen King-genre echt wel mijn smaakquote:Op woensdag 18 september 2013 16:46 schreef afraid_tech het volgende:
bij nader inzien ben ik gewoon geen stephen king fan, zowel de boeken als de films en blijf er maar in trappen
en inderdaad die scene was echt te slecht voor woorden
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:04 schreef Forbry het volgende:
Ik vond het einde van deze aflevering prima als seizoensfinale
Je moet niet zo logisch nadenken... je hebt wel gelijk, maar zo werkt 't natuurlijk niet in deze serie.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom renden ze niet direct naar buiten toen die mini dome kapot ging? Het eerste wat ik zou denken is dat de grote dome ook is verdwenen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom renden ze niet direct naar buiten toen die mini dome kapot ging? Het eerste wat ik zou denken is dat de grote dome ook is verdwenen.
Snapte ik ook niet. Misschien dat ie wat langer bleef hangen, omdat het het vriendje van de monarch wasquote:Op woensdag 18 september 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat dacht ik dus ook.
En waarom ging die vlinder eerst naar Barbie? Ook zo raar. En opeens was Julia de Monarch?
Welk boekquote:Op donderdag 19 september 2013 06:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Het boek was echt ijzersterk. Het boek dan hè.
Had ik al gezegd dat het boek beter is. Echt een goed boek.
echt he, ik zei het een paar afleveringen terug al maar toen kreeg ik nog boos commentaar hierquote:
Gewoon treurig. Het ergste is nog dat de hele transitie van de gemeenschap, waarin ze zich laten onderdrukken door een ijzersterk opererend Nazi-achtig bestuur, in de serie compleet teniet wordt gedaan omdat iedereen een hersenloze, kritiekloze idioot is. En Rennie wordt gewoon zo ongelooflijk slecht neergezet. Hij is in de serie gewoon puur evil, terwijl hij in het boek veel geniepiger en achterbakser is.quote:
IK was in ieder geval verre van bóós hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef Kroelo het volgende:
[..]
echt he, ik zei het een paar afleveringen terug al maar toen kreeg ik nog boos commentaar hier
ja ik snap op zich wel dat ze het allemaal niet slecht bedoelt en voor haar idee de goede keuzes maakt, maar ze trapt wel heel makkelijk in die leugens van Big Jim (net zoals die DJ trouwens), das een beetje jammer...in het begin vond ik haar karakter wel leuk, hopelijk wordt het volgend seizoen weer beterquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
IK was in ieder geval verre van bóós hoor
Ik vond/vind (?) Linda leuk en denk nog steeds dat het een heel sympathiek karakter moet voorstellen, maar moet toegeven dat dat de laatste aflevering allesbehalve goed uit de verf kwam. Dat was dan ook wel een teleurstelling voor mij. Wel denk ik -hoewel de serie één en ander dus niet goed laat zien- dat ik begrijp in wat voor perspectief je Linda en haar gedrag moet zien en als ik dat perspectief er zelf bij denk, vind ik het toch best begrijpelijk/realistisch allemaal(Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
![]()
).
Inderdaad. Lijkt ook niet zo zeer de nadruk te liggen op de effecten van de dome op een gemeenschap, maar meer om de avonturen van wat jongeren die een magisch ei hebben. Ergens doet het me dan ook sterk denken aan de J. J. Abrams-film Super 8 ( Super 8 (2011) - IMDb ).quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:11 schreef Tyron het volgende:
op de één of ander manier voelt het een beetje als een kinderserie af en toe
[..]
Flashbacks naar 'The Event'. En dat was nog slechterquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:11 schreef Tyron het volgende:
op de één of ander manier voelt het een beetje als een kinderserie af en toe
hoe makkelijk ze in leugens trappen enzo en soms ook van die aparte wendingen
Een van de weinige series waar ik gewoon afgehaakt ben.quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Flashbacks naar 'The Event'. En dat was nog slechter.
Je mag toch wel je eigen mening gevenquote:Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef janeway het volgende:
Wat ik niet snap he..
Veel van jullie vinden het niks, je ergert je zelfs.. Waarom neem je de moeite om te downloaden en te kijken.. Dan wist ik wel wat anders te doen met mijn tijd.
Scheelt je een hoop ergenis. Kijk gewoon dan niet.. Ik zie ook dat er dingen niet kloppen.. Ik vind het nogal vermakelijk.. En gniffel erom.. Maar ergeren zonde van mijn tijd.. Dan zou ik dus niet kijken..
Het hoeft niet hoor, we leven niet meer in mijn jeugd (ja ja ) dat je alleen nog 1, 2, 3 had.
Er is nog veel meer, en leukers te bekijken.. Doe dat gewoon en maak daar een leuk topic van als het er nog niet is
natuurlijk maar ik lees continue dat mensen zich ergeren.. Dan zit ik mij af te vragen waarom kijk je in godsnaam.. Doe dan wat anders met je tijd.quote:Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je mag toch wel je eigen mening geven.
Ik denk dat mensen blijven kijken zolang de nieuwsgierigheid groter is dan de irritatie. Dat geldt in ieder geval wel voor mij. Het geklaag moet je dus met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 23 september 2013 13:43 schreef janeway het volgende:
[..]
natuurlijk maar ik lees continue dat mensen zich ergeren.. Dan zit ik mij af te vragen waarom kijk je in godsnaam.. Doe dan wat anders met je tijd.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen blijven kijken zolang de nieuwsgierigheid groter is dan de irritatie. Dat geldt in ieder geval wel voor mij. Het geklaag moet je dus met een korreltje zout nemen
Eens (schreef ik eerder ook al).quote:Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef janeway het volgende:
Wat ik niet snap he..
Veel van jullie vinden het niks, je ergert je zelfs.. Waarom neem je de moeite om te downloaden en te kijken.. Dan wist ik wel wat anders te doen met mijn tijd.
Scheelt je een hoop ergenis. Kijk gewoon dan niet.. Ik zie ook dat er dingen niet kloppen.. Ik vind het nogal vermakelijk.. En gniffel erom.. Maar ergeren zonde van mijn tijd.. Dan zou ik dus niet kijken..
Het hoeft niet hoor, we leven niet meer in mijn jeugd (ja ja ) dat je alleen nog 1, 2, 3 had.
Er is nog veel meer, en leukers te bekijken.. Doe dat gewoon en maak daar een leuk topic van als het er nog niet is
Dat was toch al heel snel bekend hoor..dat ze een seizoen 2 wilden maken..lees dit topic maar eens terugquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:07 schreef Nickske1912 het volgende:
Leuk genoeg voor 13 afleveringen en een afgerond verhaal? Ja hoor ondanks alle gebrekken. Maar zeker niet voor nog een seizoen terwijl ze vooraf aankondigen dat het een miniserie zou worden. Als ik dit van te voren had geweten was ik er allang mee gekapt. Teleurstellend dus en dat mag best gezegd worden.
Dat is dan aan me voorbij gegaan, of ik was het vergeten. Maar goed, blijf het teleurstellend vinden. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was toch al heel snel bekend hoor..dat ze een seizoen 2 wilden maken..lees dit topic maar eens terug
Het feit dat het potentie heeft en helaas lachwekkend slecht werd uitgevoerd is ook de reden dat je hier zoveel zeikers (incl. ikzelf) hebt. Zo is het ook bij Revolution, Falling Skies en in het verleden bij Terra Nova, The Event, Flashforward etc. Het is een genre waar keer op keer hoge verwachtingen zijn en waarbij je heel lang blijft hangen omdat het toch wel potentie heeft, maar er is er zelden een die het waarmaakt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:18 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat is dan aan me voorbij gegaan, of ik was het vergeten. Maar goed, blijf het teleurstellend vinden. Alles voor de kijkcijfers.
Voornaamste reden dat ik en waarschijnlijk veel anderen kijken is dat het onderwerp in principe hartstikke veel potentie heeft. De uitvoering is slecht, maar juist door die potentie blijf je hopen op verbetering. Nu op het einde van dit seizoen blijkt dat die verbetering er niet is, lijkt het mij een mooi moment om met deze serie te kappen. Genoeg anders om te kijken. Ben nu met House of Cards bezig en dat vind ik dus wel boven verwachting goed.
Nu moet ik wel zeggen dat Under the Dome nog wel stukken slechter is ivg met de series die je nu noemde. In sommige van die shows kunnen ze ten minste nog acteren. Bij Under the Dome ging je daar toch wel aan twijfelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het feit dat het potentie heeft en helaas lachwekkend slecht werd uitgevoerd is ook de reden dat je hier zoveel zeikers (incl. ikzelf) hebt. Zo is het ook bij Revolution, Falling Skies en in het verleden bij Terra Nova, The Event, Flashforward etc. Het is een genre waar keer op keer hoge verwachtingen zijn en waarbij je heel lang blijft hangen omdat het toch wel potentie heeft, maar er is er zelden een die het waarmaakt.
Same here. En die Linda kan beter in de keuken blijven. Ze zitten 2 weken in die Dome en ze heeft er totaal geen probleem mee dat Big Jim iemand ophangt terwijl er geen enkel bewijs is wat niet van Big Jim afkomtquote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Paul99 het volgende:
Met moeite de laatste aflevering gezien. Eerste helft van het seizoen was nog wel aardig maar daarna ging het elke aflevering bergafwaarts. Je hebt totaal geen band met de karakters in de serie met als toppunt Linda. Wat een domme muts is dat zeg...
Seizoen 2 gaat het 'm denk ik ook niet meer worden.
Ik wil gewoon weten wat die dome nou precies isquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens (schreef ik eerder ook al).Blijkbaar vinden ze het toch wel leuk genoeg
Lees het boek. Klaarquote:Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Friday12 het volgende:
Ik wil gewoon weten wat die dome nou precies is
Je merkt wel dat wanneer je het in één keer kijkt, zoals ik de afgelopen twee daten, het meevalt. Ik lees alle kritieken hier, en vind ze terecht. Toch heb ik er het afgelopen weekend wel plezier mee gehad. Maar dat ik op een tweede seizoen zit te wachten....niet echt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het feit dat het potentie heeft en helaas lachwekkend slecht werd uitgevoerd is ook de reden dat je hier zoveel zeikers (incl. ikzelf) hebt. Zo is het ook bij Revolution, Falling Skies en in het verleden bij Terra Nova, The Event, Flashforward etc. Het is een genre waar keer op keer hoge verwachtingen zijn en waarbij je heel lang blijft hangen omdat het toch wel potentie heeft, maar er is er zelden een die het waarmaakt.
So true, jammer genoeg. Zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, makers van series moeten oppassen, op internet wordt al een tijd gesproken over het 'firefly effect' maar met de series die je noemt wordt dat alleen maar sterker. Het firefly effect is het fenomeen dat kijkers aarzelen om een nieuwe serie te gaan volgen omdat ze geen zin hebben om mentaal in een serie en personages te investeren uit angst dat het verspilde moeite is als die na 1 seizoen wordt gecancelled. Ze kijken liever achteraf het eerste seizoen terug als blijkt dat het doorgaat. Daardoor zijn de kijkcijfers lager en loopt het juist een grotere kans om gecancelled te worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:55 schreef Friday12 het volgende:
Maar het boek gekocht kijken of dat beter is
Had ik al begrepen daarom ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Is stukken beter. Zit tenminste een goed verhaal in.
Ik vond Jericho veel beterquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik moest gelijk denken aan Jeriocho
Heb nu 4 afleveringen gekeken, vind het erg goed
De schrijvers nemen het niet zo nauw met zulke zaken..quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoop shots van die dome van buiten, en de omgeving er omheen, in de laatste 2 ep's en op geen een is ook maar een spoor van die bom te zien.
Jericho was i.m.o. een prima serie inderdaad! Jammer dat ze hem zo moesten afraffelen die laatste eps omdat die gecanceld was.quote:
Huh. Wat? Heb je wel naar dezelfde serie gekeken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Odaiba het volgende:
Weinig aan te merken op de cast. Je hebt altijd favorieten, maar vind dat ze het prima gedaan hebben.
Alleen die Mike Vogel acteerde soms nog enigszins op niveau, de rest was zum kotsen imho.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Odaiba het volgende:
Seizoen 1 uitgekeken. Degelijke serie en leuk vermaak.
Spanning had wel iets meer en beter uitgewerkt mogen worden. Special effects waren op sommige momenten niet helemaal overtuigend, maar over het algemeen waren deze goed genoeg.
Weinig aan te merken op de cast. Je hebt altijd favorieten, maar vind dat ze het prima gedaan hebben. Vooral leuk om Rachelle Lefevre en Britt Robertson weer aan het werk te zien. Jammer dat The Secret Circle gecanceld werd, maar denk dat ze met deze serie niet mis heeft gegrepen.
Mike Vogel was voor mij nog een redelijk onbekende, maar ook voor hem kan dit misschien op latere termijn nog goed gaan uitpakken. Hetzelfde geldt voor Natalie Martinez, die ik helemaal nog niet kon.
Nu is het wachten op seizoen 2, waar ik zeker naar zal kijken.
Ik ook niet. Eerlijkheidshalve is mijn aandacht na een goed begin ook verslapt voor deze serie toen het eerste deel zo abrupt (voor mij) eindigde. Volgens sommigen hier was dat normaal. Nou voor mij niet want zoals ik al zei: Het was zo abrupt en waar je geen touw aan vast kon knopen en wel of dit het was of er sprake was van een open einde voor ....een vervolg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:59 schreef HiZ het volgende:
Ik zal nooit begrijpen dat Fast Forward zo snel werd gecancelled.
Leg me dan eens uit wat zo tergend was aan hun acteervermogen? Zelfde vraag geldt ook voor sitting-elfing.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:25 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Huh. Wat? Heb je wel naar dezelfde serie gekeken?
Het acteerwerk van zeker 5 hoofdpersonen was gewoon absoluut niet goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat zo tergend was aan hun acteervermogen? Zelfde vraag geldt ook voor sitting-elfing.
tja, dat je je de naam van de serie al niet meer goed weet te herinneren zegt wel ietsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:59 schreef HiZ het volgende:
Ik zal nooit begrijpen dat Fast Forward zo snel werd gecancelled.
Ik vond die Linda echt heel slechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat zo tergend was aan hun acteervermogen? Zelfde vraag geldt ook voor sitting-elfing.
Niet alleen Linda hoor, die kinderen waren ook om te huilenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond die Linda echt heel slechtDe rest was allemaal wel prima en te doen als leuk vermaak. Maar Linda was echt heel slecht, zoals hierboven ook al gezegd zetten ze haar dan ook nog eens neer als een halve debiel
Joe en Angie vind ik nog wel okay. Junior vind ik al sinds aflevering 1 een vreemd figuur, en die Norrie, tjah, die voegt gewoon heel weinig toequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Niet alleen Linda hoor, die kinderen waren ook om te huilen
Geen idee, maar Junior moet gewoon dood want die gozer is echt irritant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij junior vraag ik me af of zijn onlogische gezichtsuitdrukkingen horen bij het feit dat ie geschift is, of gewoon slecht
Later zie je een shot van buiten the dome en zie je dat er aan 1 kant "bomschade" is in de buitenwereld...quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoop shots van die dome van buiten, en de omgeving er omheen, in de laatste 2 ep's en op geen een is ook maar een spoor van die bom te zien.
Ja, alleen dan een factor 100 slechter,.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef RubenSosa het volgende:
Heel het seizoen gekeken in 3 dagen.
Buiten het science fiction gedeelte doet me dit echt denken aan jericho.
zo nu maar even de topics een beetje doorlezen, kijken wat jullie ervan vonden..
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb deze serie prima kunnen kijken en ben benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen maar ik erger me kapot aan die Linda ( waar ik aan het begin dat juist helemaal niet had ).
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, alleen dan een factor 100 slechter,.
Eerst was je nog redelijk positief en nu ben je 360 graden gedraaid. Leg uit?quote:
Heel het seizoen gekeken als in het hele seizoen dat nu op SBS6 aan de gang is?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef RubenSosa het volgende:
Heel het seizoen gekeken in 3 dagen.
Dan kan je beter dit topic vermijden ivm spoilers. Er is ook een NL topicquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel het seizoen gekeken als in het hele seizoen dat nu op SBS6 aan de gang is?
Ik heb het gisteren overgeslagen en vroeg mij af of ik veel gemist heb te meer ik merk dat mijn interesse na de eerste aflevering alweer tanende was.
Vraag mij niet waar het aan ligt want hetzelfde heb ik ook met The Walking Dead serie die ik sinds kort volg.
Nee vorige week was het volgens mij begonnen op sbs6. Toen gemist, en de boel op een andere manier binnengehaald. Dus eigenlijk binnen 2 weken de 13 afleveringen bekeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel het seizoen gekeken als in het hele seizoen dat nu op SBS6 aan de gang is?
Ik heb het gisteren overgeslagen en vroeg mij af of ik veel gemist heb te meer ik merk dat mijn interesse na de eerste aflevering alweer tanende was.
Vraag mij niet waar het aan ligt want hetzelfde heb ik ook met The Walking Dead serie die ik sinds kort volg.
Anderhalve weekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee vorige week was het volgens mij begonnen op sbs6. Toen gemist, en de boel op een andere manier binnengehaald. Dus eigenlijk binnen 2 weken de 13 afleveringen bekeken.
Eens... Linda is superirritant. Telkens van, en ik citeer mijn vrouw 'Waarom doe je nou zo dom?'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb deze serie prima kunnen kijken en ben benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen maar ik erger me kapot aan die Linda ( waar ik aan het begin dat juist helemaal niet had ).
Vergeet Angie niet. Die is eigenlijk ook best lekker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Later zie je een shot van buiten the dome en zie je dat er aan 1 kant "bomschade" is in de buitenwereld...
Viel me ook op hoor, vond het erg raar overkomen
Ach ik heb me prima vermaakt in het eerste seizoenAl is het alleen maar op Julia
Wat een prachtvrouw
Zeer zeker is ze dat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef maxmit het volgende:
[..]
Vergeet Angie niet. Die is eigenlijk ook best lekker.
Komt die rommel nu ook al op SBS6?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef Emm16 het volgende:
Bij welkd aflevering zijn jullie nu op sbs6?
Haha ja. Hoezo "rommel", is het geen leuke serie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Komt die rommel nu ook al op SBS6?
Het is niet echt een quality serie en de reacties hier zijn ook niet echt lovendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Haha ja. Hoezo "rommel", is het geen leuke serie?
Dat was ook de bedoeling, maar toen werd de serie populair en besloot men het uit te gaan melken met een tweede seizoen. Altijd jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:21 schreef JK het volgende:
Echt jammer hoe ze zo'n concept kunnen verneuken, ik had aan het eind van seizoen 1 meer willen weten over de dome en niet zo'n slappe cliffhanger van het niveautje GTST
Nieuwe tv-serie The Terminatorquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef JK het volgende:
Een tweede seizoen is helemaal niet erg, maar niet op deze manier.
Sommige series zijn echt te snel gestopt... wat al genoemd werd, Flash Forward bijv, was nog lang niet af. Of bijv. Terminator: The Sarah Connor Chronicles... ik vond dat nog best een leuke serie, maar na 2 seizoenen stoppen ze er mee omdat dat juist weer niet populair was. Volgens mij bestaan er maar weinig écht goeie series (waar Terminator zich overigens niet onder mag scharen, maar dat was wel erg vermakelijk). Misschien toch maar eens aan GoT beginnen, al ben ik niet zo van dat genre. Breaking Bad en The Wire ben ik al een tijdje klaar mee, natuurlijk... ik moet eens beginnen met wat andere nieuwe series die deze zomer zijn gestart in Amerika. Nog tips?
quote:Tv-series waarvan ik zeker weet dat ik alle (!) afleveringen gezien heb:
In de recente paar jaar
› Arrested Development
› Battlestar Galactica
› Black Mirror
› Burn Notice
› Californication
› Chuck
› Community
› Dexter
› FastForward
› Franklin & Bash
› Game of Thrones
› Happy Endings
› House of Cards
› How I Met Your Mother
› New Girl
› Parks and Recreation
› Psych
› Sherlock
› Suits
› Terminator: The Sarah Connor Chronicles
› The Big Bang Theory
› The Hard Times of RJ Berger
› The IT Crowd
› The Newsroom
› White Collar
quote:FastForward
Dat boek zag ik van de week liggen bij de boekhandel, echt mega dik, bijna 1000 blz. Krijg je een lamme arm van het vasthouden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:27 schreef JK het volgende:
Bedankt voor het lijstje, daar zit wel wat interessants tussen. Lord of the Rings heb ik alle 3 wel gezien, maar meer om te kijken waarom iedereen er zo lyrisch over was. Achteraf had ik zoiets van 'hmm... nou, als dat het is..'. Je moet een beetje van fantasy houden, denk ik.
Fast Forward moet natuurlijk Flash Forward heten.
Maar ik zoek dus ook meer series met gewoon één lang verhaal, bij Community en bijv. Big Bang Theory, How I met your mother etc. zijn het losse afleveringen.
Ben benieuwd of 'The Terminator' dan wat gaat worden, ben bang van niet, maar een nieuwe scifi serie mag wel weer. Heb toch ook wel alles van Stargate SG-1 en Stargate Atlantis gezien. Atlantis was bij vlagen even goed, maar ook veel troep er tussen. SG-1 werd wat minder, tot de Ori kwamen en dan hebben ze een goede nieuwe impuls en dan stoppen ze er heel simpel mee, maar na 10 jaar moet je dat misschien ook wel doen. Stargate: Universe was dan weer geen ruk aan, dat was gewoon GTST in de ruimte.
Maar we dwalen af.... Under the dome.. wachten op zomer 2014. Al hoewel... wachten.... misschien koop ik het boek wel, al ben ik geen boekenlezer.
koop een ereader...quote:Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat boek zag ik van de week liggen bij de boekhandel, echt mega dik, bijna 1000 blz. Krijg je een lamme arm van het vasthouden.
Ik heb het plot maar op Wikipedia gelezen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat boek zag ik van de week liggen bij de boekhandel, echt mega dik, bijna 1000 blz. Krijg je een lamme arm van het vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rachelle Levefrequote:
Ik weet nog steeds niet of ik het wil zien. Misschien als *AL* m'n andere series zijn afgelopen ofzoquote:
Gebaseerd op het boek. Vrijwel geen enkele gebeurtenis of plotlijn komt in het boek voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef t4rt4rus het volgende:
Even volgen.
Wist niet dat het van een boek kwam.
Toen die mini dome shit licht ging geven ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben seizoen 1 een klein beetje vergeten om eerlijk te zijnHeeft in ieder geval geen blijvend indruk gemaakt.
quote:Next episode airs in:
6d 7h 45m
Mwoah, zolang ze het maar een beetje kan volgen is het al wel prima. Vooral geen zin in sync problemen / om de 15 minuten alles weer bijstellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef DJKoster het volgende:
Als ik kijk naar de uploaddatum van de NL subs op opensubtitles.org: binnen 1-2 dagen.
Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit, ik kan me herinneren dat ik overgestapt ben op de Engelse subs omdat de Nederlandse erg slecht waren..
Cursusje Engels?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe snel komen hier Nederlandse subs gemiddeld voor uit? M'n moeder wil het ook volgen.
Waarom zou je dat dan doen in deze volgorde? Ik vind de serie best te pruimen, en ga dan daarna het boek wel lezen, dat moet dan veel beter zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gebaseerd op het boek. Vrijwel geen enkele gebeurtenis of plotlijn komt in het boek voor.
Ik raad je aan om eerst het boek te lezen en vervolgens niet al te veel te verwachten van deze serie.
Ongeloofwaardig is het zeker. Onbekende mensen die opeens opduiken vanuit het niets, en nog tig dingen die gewoon niet kloppen. Desalniettemin heb ik me vermaaktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo zeg, wat een intens slechte en totaal ongeloofwaardige aflevering.
Hij kon er wel bij, maar kon er bij zichzelf niet bij om hem over te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
Hank die zichzelf zogenaamd wil ophangen maar niet bij de hendel kan was toch wel het meest achterlijke wat ik het afgelopen jaar heb gezien.
Wat ook vaag was dat Julia eerst vertrekt uit dat afgelegen huis in het bos. Daarna loopt het half verdronken meisje weg. In de volgende scene is het half verdronken meisje al downtown en komt ze Angie tegen. Dezelfde Angie die een paar minuten eerder nog bij Barbie was en pas een paar scenes later komt opeens Julia, in een auto notabene, aanbeland bij Barbie.
Eigenlijk is Under the Dome een guilty pleasurequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Ok... that happened.![]()
En toch blijf je kijken omdat je eigenlijk toch wilt weten waar het nou allemaal in godsnaam op slaat.
Precies dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een Under the Dome een guilty pleasure
Het is lachwekkend slecht, maar toch blijf je kijken
Ja datquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een Under the Dome een guilty pleasure
Het is lachwekkend slecht, maar toch blijf je kijken
Evil guy turns good, turns bad, turns good verhaal?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja datEn voor Big Jim, kijken wie hij nu weer gaat vermoorden
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Evil guy turns good, turns bad, turns good verhaal?
Jawel joh. Er is al een andere badguy, die maffe oom van Junior, ik bedoel, eh, James en z'n zusje die verdronken was, die natuurlijk dat meisje is die ze hebben gered uit het meer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.
Hoop niet dat hij good wordt, dat zou echt lame zijn.
Ik heb werkelijk geen idee welke kant ze mogelijk op kunnen gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.
Hoop niet dat hij good wordt, dat zou echt lame zijn.
Ik heb nog niet gekeken, kijk dit weekend samen met mijn vriend. Oh en spoilers vind ik helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jawel joh. Er is al een andere badguy, die maffe oom van Junior, ik bedoel, eh, James en z'n zusje die verdronken was, die natuurlijk dat meisje is die ze hebben gered uit het meer.
Ik heb best veel Stephen King gelezen, maar net deze niet, ga het ook niet doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welke kant ze mogelijk op kunnen gaan
Ik heb het boek niet gelezen, en ben het eigenlijk ook niet van plan.
Tip: Rook een jointjequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, kijk dit weekend samen met mijn vriend. Oh en spoilers vind ik helemaal niet erg hoorIk lees ze zelfs met opzet
Het is me ook nooit echt duidelijk wat die Dome in godsnaam wilt. Al die supervage clue's pfffquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:23 schreef shiznuts het volgende:
Dat hele gedoe ook met die moeder in z'n droom. En dan zit ze echt buiten de dome te schilderen. Waar de fuck moet dit in hemelsnaam op slaan.![]()
![]()
Vast readout-technology waarmee ze breinactiviteit van een comapatiënt kunnen visualiseren om te zien wat een comapatiënt beleeft misschien kunnen prikkelen en zo zelfs de droomwereld kunnen sturen in de richting van een sociaal experiment (zonder echte proefkonijnen, het is een droomwereld). Natuurlijk houdt de dome op te bestaan als de patiënt uit de coma ontwaakt. Zou een boel verklaren... dromen slaan ook nergens op, zijn inconsistent en mixen realiteit met waanzin. Precies wat deze serie is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook gewoon benieuwd hoe dat nou zit met die Dome. Al zal er wel een hele stomme verklaring voor zijn straks, let maar op
Hij zei "... like my sister, taking her life, nine years ago."quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jawel joh. Er is al een andere badguy, die maffe oom van Junior, ik bedoel, eh, James en z'n zusje die verdronken was, die natuurlijk dat meisje is die ze hebben gered uit het meer.
'taking her life', je kunt jezelf toch verdrinken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hij zei "... like my sister, taking her life, nine years ago."
Ik ga er dus vanuit dat z'n zus de mams van Junior is.![]()
Wie die random doos was die in het meer lag... geen idee.
En die moeder van Junior... o nee, James, zat dus ergens buiten de koepel te schilderen. Eerst een portret van haar zoon en daarna een deur... die schilderijen hebben dus iets met de koepel te maken, dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'taking her life', je kunt jezelf toch verdrinken?
Wat was dat dan met dat boek dan ook? * shiznuts nog eens terug gaat kijken.
- Ah. Er stond Pauline Verdraux en het jaartal 1988 bij. Dat stuurde me in de richting om te denken, aangezien dat zijn achternaam ook is, dat het om het boek van z'n zusje ging, waarin oude familiefoto's stonden van haar als klein meisje erop en ze ook nog een zelfportrait in getekend had.
Om de een of andere reden heb ik niet zo heel erg opgepast en de hints begrepen (misschien iets met de 11:40 diensttijd gister), want ik dacht dat 'ie z'n zusje op jongere leeftijd al had verloren en hij leek een speciale band te hebben met dat meisje dat hem nogal verstomd aankeek. Dat dat ene boek dus van dat meermeisje was. Maar je hebt gelijk natuurlijk.Pauline was de vrouw van Jim, hij is de oom van Junior en hij kwam zich alleen tonen op de begrafenis van z'n zus (die zich tegen een boom reed). En dat boek bestond natuurlijk uit allerlei zaken, waaronder schilderingen die eerder nogal overduidelijk van die moeder van Jr afkwamen. Lol. Ik heb niet helemaal op zitten te letten hey.
![]()
![]()
Of met haarzelf. Dat ze zo gek als een deur is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die moeder van Junior... o nee, James, zat dus ergens buiten de koepel te schilderen. Eerst een portret van haar zoon en daarna een deur... die schilderijen hebben dus iets met de koepel te maken, dat lijkt me duidelijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of met haarzelf. Dat ze zo gek als een deur is.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die moeder van Junior... o nee, James, zat dus ergens buiten de koepel te schilderen. Eerst een portret van haar zoon en daarna een deur... die schilderijen hebben dus iets met de koepel te maken, dat lijkt me duidelijk.
Het einde/verhaal over Dome van de serie wordt anders dan het boek.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook gewoon benieuwd hoe dat nou zit met die Dome. Al zal er wel een hele stomme verklaring voor zijn straks, let maar op
Gelukkig maar, want het einde van het boek was waardeloosquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het einde/verhaal over Dome van de serie wordt anders dan het boek.
Ja, precies.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want het einde van het boek was waardeloos.
Volgens mij maakt het voor de kijkervaring geen fuck uit of je dit soort dingen wel of niet mee krijgt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'taking her life', je kunt jezelf toch verdrinken?
Wat was dat dan met dat boek dan ook? * shiznuts nog eens terug gaat kijken.
- Ah. Er stond Pauline Verdraux en het jaartal 1988 bij. Dat stuurde me in de richting om te denken, aangezien dat zijn achternaam ook is, dat het om het boek van z'n zusje ging, waarin oude familiefoto's stonden van haar als klein meisje erop en ze ook nog een zelfportrait in getekend had.
Om de een of andere reden heb ik niet zo heel erg opgepast en de hints begrepen (misschien iets met de 11:40 diensttijd gister), want ik dacht dat 'ie z'n zusje op jongere leeftijd al had verloren en hij leek een speciale band te hebben met dat meisje dat hem nogal verstomd aankeek. Dat dat ene boek dus van dat meermeisje was. Maar je hebt gelijk natuurlijk.Pauline was de vrouw van Jim, hij is de oom van Junior en hij kwam zich alleen tonen op de begrafenis van z'n zus (die zich tegen een boom reed). En dat boek bestond natuurlijk uit allerlei zaken, waaronder schilderingen die eerder nogal overduidelijk van die moeder van Jr afkwamen. Lol. Ik heb niet helemaal op zitten te letten hey.
![]()
![]()
Al was het alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe veel belachelijker de volgende aflevering weer wordt. Lijkt me heerlijk om voor deze serie te mogen schrijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef remlof het volgende:
Nou S2E1 was weer hilarisch
Maar wel ok genoeg om te blijven kijken.
Dan zou je kunnen zeggen dat de strop niet goed was ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:51 schreef Monolith het volgende:
Het principe van een galg bleek ook wat te lastig voor de makers. Als je door zo'n luikje valt hoor je je bek te breken op het moment dat je hangt. Big Jim hing al en werd daarna pas losgesneden en had wat moeite met ademen.
Het wordt ergens wel beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:35 schreef naiipajiiau het volgende:
Is big jim nu afgevallen? Ik kan deze serie echt niet meer kijken. Ik heb de eerste aflevering gezien maar het is zo tenenkrommend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Had ik ook iddquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef Monolith het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag wel aardig. Wel wat interessante nieuwe verhaallijnen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef LasTeR het volgende:
Time to shake some trees.Dat hoop ik toch niet, maar ze plaatst Big Jim nu wel voor een duivels dilemma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Jim plaatst zichzelf voor een duivels dilemma. Maar ik verwacht wel dat ze genadeloos om het leven komt, een memorabele dood in deze serie zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet, maar ze plaatst Big Jim nu wel voor een duivels dilemma.
Ja, die vond ik ook apart. Ze stuurt dat jong naar dezelfde plek waar zijn zus kortgeleden is vermoord zonder uit haarzelf te gebaren dat er iemand mee moet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 05:56 schreef yamiown het volgende:
Eerste goede aflevering dit seizoen imo. eindelijk een bedreiging die echt als een bedreiging voelde.
Verder ergerde ik me aan paar dingen:
"The dome chose you to decide" zei Rebecca tegen Big Jim...
Verder:
Julia die boos wordt op Barbie nadat ze vraagt aan dat meisje wie het is als ze door zijn spullen gaat.
Julia die boos wordt op Rebecca als ze zich bevrijdt vandegene die haar zo'n beetje martelde en bedreigde dood te schieten
Lyle die vraagt: "Where do you base that on" letterlijk nadat Rebecca zegt dat ze er een artikel over heeft gelezen/gezien (in een boek of op tv).
Rebecca die de kinderen naar school stuurt waar 24uur eerder iemand is vermoord
Dat zijn vooral best kleine dingen, maar zorgt er wel voor dat de show nooit een hoog niveau gaat halen, wat zonde is.
Heeeeeeeeeeeerlijk die drama .. voor de domme Amerikanen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 05:56 schreef yamiown het volgende:
Eerste goede aflevering dit seizoen imo. eindelijk een bedreiging die echt als een bedreiging voelde.
Verder ergerde ik me aan paar dingen:
"The dome chose you to decide" zei Rebecca tegen Big Jim...
Verder:
Julia die boos wordt op Barbie nadat ze vraagt aan dat meisje wie het is als ze door zijn spullen gaat.
Julia die boos wordt op Rebecca als ze zich bevrijdt vandegene die haar zo'n beetje martelde en bedreigde dood te schieten
Lyle die vraagt: "Where do you base that on" letterlijk nadat Rebecca zegt dat ze er een artikel over heeft gelezen/gezien (in een boek of op tv).
Rebecca die de kinderen naar school stuurt waar 24uur eerder iemand is vermoord
Dat zijn vooral best kleine dingen, maar zorgt er wel voor dat de show nooit een hoog niveau gaat halen, wat zonde is.
The Stranger?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef brojo het volgende:
Drie keer raden wiens hand er nog op de mini-dome past om Angie te vervangen?
Angie was de reden dat ik bleef kijken![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef brojo het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef brojo het volgende:
Loyaliteit veranderd ook per afleveringquote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heef iedereen big Jim ineens vergeven ofzo. Hij heeft toch die chubby vrienden van die neger vermoord, gaan we dat even voor het gemak vergeten?
Weet die neger dat wel dat Jim dat gedaan heeft?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heef iedereen big Jim ineens vergeven ofzo. Hij heeft toch die chubby vrienden van die neger vermoord, gaan we dat even voor het gemak vergeten?
Pas maar op datquote:Op maandag 21 juli 2014 12:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet die neger dat wel dat Jim dat gedaan heeft?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik had dit ook, maar bleek dat ik de laatste twee episodes van seizoen 1 nog niet gezien had.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
Van een volle D naar 2 erwtjes op een plank.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Angie vervangen voor Melanie was een goede keuze.
Liever een mooie lange vrouw dan en dwerg met volle D.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van een volle D naar 2 erwtjes op een plank.
Vrouw? Meisje...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever een mooie lange vrouw dan en dwerg met volle D.
Ik zou ze allebei doenquote:
Je blijft geboeid kijken omdat je er eigenlijk geen flikker van snaptquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik vind het verhaal wel een beetje dunnetjes.
Opeens "science teacher", nooit eerder in seizoen 1 meegeholpen.
Oh en ze wil mensen uit roeien met darwin...
Ohnee toch niet, nu gevangen.
Big jim ook allemaal vage dingen gedaan, nee weten we niks meer van.
Barby zou dingen gedaan hebben, nope niemand weet het meer.
Die vrouw waar barbie mee was, doet opeens vaag.
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Dat dus :pquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.
Tis een reliegekkie he.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.
Survival of the Fittest heeft in 99% van de gevallen niets te maken met de theorie van Darwin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Ze had juist de kerk geïnfiltreerd zodat het niet op zou vallen als ze met haar virus langs zou komen om het op die lui te deployen door het in het weiwater te mikken.
Survival of the fittest is natuurlijk wel erg darwinistisch. En evolutie is wel vrij wetenschappelijk.
en dat alles in nog geen twee weken tijdquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
net als alle voorgaande epsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:56 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Heb aflevering 2 nog niet gezien, maar ik vond aflevering 1 van seizoen 2 een beetje matig geacteerd. Of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:33 schreef shiznuts het volgende:
't Is allemaal niet bepaald van het hoogste niveau.
Fijn dat er meer mensen het met mij eens zijn. Ik vond de rest ook niet zeer goed, maar bij deze 1e aflevering vond ik het wel heel erg opvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nog kijk, kan de helft van de namen niet eens onthouden uit desinteresse.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Uhh? Die foto is van Isabelle Fuhrman, die heeft volgens internet nooit in under the dome gespeeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef PeterRusso het volgende:
Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien van het nieuwe seizoen. Vond het niet tegenvallen hoor. Er kloppen hier en daar wat dingetjes niet, maar vind het zeker niet vervelend om te kijken.
Dat nieuwe grietje, daar vind ik trouwens helemaal niets mis mee!
[ afbeelding ]
Het gaat ook snel eindigen. Ik heb begrepen dat alles na 6 afleveringen gestopt is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:25 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Uhh? Die foto is van Isabelle Fuhrman, die heeft volgens internet nooit in under the dome gespeeld.
De nieuwe chick heet Grace Victoria Cox en die mag er ook wel wezen
Heb zonet aflevering aflevering vier gekeken, maar heb het idee dat het spoedig eindigt, omdat alles nu wel heel snel wordt ontdekt etc...
Volgens Wikipedia heeft seizoen 2 gewoon 13 afleveringen?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:01 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Het gaat ook snel eindigen. Ik heb begrepen dat alles na 6 afleveringen gestopt is?
Ik heb begrepen dat het de bedoeling was om er 13 te maken, maar dat de opname's na 6 afleveringen gestopt zijn. Ik kan het eigenlijk nu nergens meer op internet terugvinden, dus zal wel bullshit zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia heeft seizoen 2 gewoon 13 afleveringen?
Dat vind ik opzich nog niet eens zo storend, volgens de begintune zitten ze er ook nog maar 2 weken. Dat je dan nog niet iedereen gezien hebt is dan niet zo vreemd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef mujentas het volgende:
Soms lijkt het weleens of er maar nieuwe mensen tevoorschijn blijven komen. Die schrijvers realiseren zich toch ook wel dat de dome het dorpje afsluit van de buitenwereld?
Ze hebben vorige week woensdag de opnames van seizoen 2 afgerond. Niks raars mee dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:12 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het de bedoeling was om er 13 te maken, maar dat de opname's na 6 afleveringen gestopt zijn. Ik kan het eigenlijk nu nergens meer op internet terugvinden, dus zal wel bullshit zijn.
Straks moeten ze nog op knopjes gaan drukken of zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef dennisje182 het volgende:
Deed me denken aan "the hatch" in Lost
Ik ga morgen kijken, chips en bier erbij, wat een spanning man!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:41 schreef Fylax het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar ik vind deze serie zo spannend. Ik heb met aflevering 5 weer 43 minuten vol spanning gezeten en kan niet wachten tot volgende week..
We hebben voordat we begonnen met S2E1 eerst 'Inside Chester's Mill' gekeken, een soort special en samenvatting van S1, dat vonden we wel even nuttig, om er even weer in te komen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Sarcasme? Ik vind het nu oprecht best spannend hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken, chips en bier erbij, wat een spanning man!
Moet ook eerlijk zeggen dat het beter begint te worden in mijn ogenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sarcasme? Ik vind het nu oprecht best spannend hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet ook eerlijk zeggen dat het beter begint te worden in mijn ogenSommige verhaallijnen zijn best spannend nu
![]()
Sommige dingen gaan ook wel erg snel.Ja, de serie is in zijn géheel wel aardig "simpel" en/of "vlug" van opzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar goed... desondanks toch wel vermakelijk/spannend dus (vind ik).
Tails tell tales
Ik moest een beetje lachen toen ik las over een tunnel: dat is tegenwoordig in bijna elke serie of filmquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sarcasme? Ik vind het nu oprecht best spannend hoor!
Ah, die ga ik dan even bekijken. Thnx.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We hebben voordat we begonnen met S2E1 eerst 'Inside Chester's Mill' gekeken, een soort special en samenvatting van S1, dat vonden we wel even nuttig, om er even weer in te komen.
Ik ben blij dat dat extermationplan plot voorbij is, die vond ik wat minder. Maar het hele verhaal rondom Lyle, Sam, Pauline, Melanie tegenover de huidige vier, erg interessant
Volgens mij moet je die serie een beetje zien als 1 dag 1 aflevering maar dan word het nog absurderquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:53 schreef DJKoster het volgende:
Sommige dingen gaan ook echt te 'snel' voor de tijdlijn. Dat maakt het er allemaal niet duidelijker op.
Die poging tot vergiftiging plaats ik dan in een periode van 4-5 dagen en dan is het verwarrend dat er opeens weer een personage opduikt (die kale moeder). Terwijl dat laatste helemaal niet zo raar vanwege de korte timeline.
Dat is het inderdaad ongeveer. Waardoor er nu ongeveer 2 weken voorbij zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die serie een beetje zien als 1 dag 1 aflevering maar dan word het nog absurder
Wellicht had ze al langer een hekel aan die mensen in Chesters millquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Echter, wetenschapsleraresfiguur zei dat ze al een paar weken bezig was met dat virus. Dus aan begonnen voor de dome er was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het eind van seizoen 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mutsaers__78 op 05-08-2014 09:53:49 ]![]()
Dat is mij niet opgevallen in de serie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef Chewie het volgende:
Was geen nuke toch en volgens mij werd in s01 al duidelijk dat de schade aan 1 kant zat.
Dan nog heb ik sinds die nuke geen enkele beschadiging meer gezien. Niet bij de intro, niet bij de serie. Laat staan dat mensen van de buitenwereld daarna nog komen kijken bij de dome. Het lijkt nu alsof de buitenwereld het totaal niet meer interesseert.![]()
Dat klopt iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef Chewie het volgende:
Was geen nuke toch en volgens mij werd in s01 al duidelijk dat de schade aan 1 kant zat.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Tijdens de scene dat je de moeder van junior ziet zie je het gewoon op t nieuws hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen in de serie.
Dan nog heb ik sinds die nuke geen enkele beschadiging meer gezien. Niet bij de intro, niet bij de serie. Laat staan dat mensen van de buitenwereld daarna nog komen kijken bij de dome. Het lijkt nu alsof de buitenwereld het totaal niet meer interesseert.(she/her)![]()
Maar je ziet ze nooit meer bij de dome zelf. Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tijdens de scene dat je de moeder van junior ziet zie je het gewoon op t nieuws hoor![]()
In de aflevering van vorige week stonden ze er gewoon nog bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar je ziet ze nooit meer bij de dome zelf. Waarom niet?![]()
Ik doelde op de buitenwereld, niet op de mensen in de dome zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de aflevering van vorige week stonden ze er gewoon nog bij![]()
Ik weet het wel maar weet niet of dit echt duidelijk in de serie naar voren komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik doelde op de buitenwereld, niet op de mensen in de dome zelf.![]()
Nou ja, in de serie naar mijn mening niet, maar als je iets vanuit het boek weet: zeg dan maar nietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar weet niet of dit echt duidelijk in de serie naar voren komt.![]()
![]()
Ik heb het idee dat ze op afstand worden gehouden. In het vorig seizoen was er vooral pers en leger aanwezig, behalve die bezoekersdag. Na de bom niemand meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik doelde op de buitenwereld, niet op de mensen in de dome zelf.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Barbie heeft zo vaak benadrukt dat die tunnel wel heel ver doorliep en dat ze de dome niet tegen zijn gekomen, dat het me niets zou verbazen als dat gat gewoon in een rotswand net buiten de dome zit en Sam nu ergens buiten dat ding is beland.
![]()
De serie volgt het boek inmiddels vrijwel helemaal niet meer, dus zelfs als je het gelezen zou hebben, heb je geen idee meer wat er nu weer gaat gebeuren in de seriequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou ja, in de serie naar mijn mening niet, maar als je iets vanuit het boek weet: zeg dan maar niets.
![]()
Gek genoeg vind ik de afleveringen steeds beter worden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zou wel een beetje flauw zijn, dan kan het hele stadje dus straks door die tunnel door naar buiten op een of andere manier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef DaMart het volgende:
Barbie heeft zo vaak benadrukt dat die tunnel wel heel ver doorliep en dat ze de dome niet tegen zijn gekomen, dat het me niets zou verbazen als dat gat gewoon in een rotswand net buiten de dome zit en Sam nu ergens buiten dat ding is beland.
![]()
Denken jullie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?(she/her)![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:
Denken jullie datNatuurlijk niet. En die Angie komt straks ook weer tot leven denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:
Denken jullie datHet is wel Under the Dome hé. Als het nodig is dat hij terugkomt passen ze de verhaallijn wel aan dat er een trampoline beneden stond ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?![]()
Angie denk ik niet hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En die Angie komt straks ook weer tot leven denk ik
(she/her)![]()
Nieuwe vraag dan
Willen jullie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is of willen jullie dat hij een shocking comeback maakt
(she/her)![]()
*Ik hoop het wel...quote:*
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real lifequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie > Angie
Sorry maar die meid is zo knap![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
I know.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real life
Maar ze is echt het mooiste meisje van de wereld in mijn ogen![]()
![]()
I'm in love.(she/her)![]()
Volgens mij niet hoor. Als ik die Twitter zo lees.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real life
Enfin, erg knappe chick inderdaad!
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Oh no. Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie > Angie
Sorry maar die meid is zo knap![]()
![]()
![]()
![]()
Britt Robertson![]()
![]()
![]()
Zij jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Oh no. Daar ben ik het niet mee eens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britt Robertson![]()
![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie
Kijk de film 'The first time' maar als je echt verliefd wilt wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zij ja![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie![]()
![]()
Beter is nogal een rekbaar begrip, ze kunnen allebei niet acterenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zij ja![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie![]()
![]()
*downloaden is*quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:34 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Kijk de film 'The first time' maar als je echt verliefd wilt wordenKlopt, maar ik val op blondjes, dus die Britt Robertson heeft net een streepje voor, dus valt het minder op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Beter is nogal een rekbaar begrip, ze kunnen allebei niet acteren
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Melanie/Grace is 19 ik 15
Kan gewoon toch
Moet kunnen man.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Melanie/Grace is 19 ik 15
Kan gewoon toch![]()
You know what they say: 'Reach for the stars'.
They're pink and falling in lines.
Verder ook kamp Melanie hier, hoor. Volgens mij is zij echt chill.
Die Angie speelt is wel lekker, maar lijkt me een vrij opgefokt tantetje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Precies, en ze is ook maar 10 cm groter en woont aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat ik kans maak.quote:
(she/her)![]()
Dat wordt sparen voor een vliegticket. One-way natuurlijk; zelfvertrouwen en alles.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies, en ze is ook maar 10 cm groter en woont aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat ik kans maak.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als ik het geld had, zat ik nu in het vliegtuig. Tjonge wat zou ik willen dat zij van mij wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat wordt sparen voor een vliegticket. One-way natuurlijk; zelfvertrouwen en alles.
(she/her)![]()
Ik zal op jouw leeftijd eerst beginnen met je buurmeisjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zat ik nu in het vliegtuig. Tjonge wat zou ik willen dat zij van mij wasWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb geen buurmeisje(s)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal op jouw leeftijd eerst beginnen met je buurmeisjes
(she/her)![]()
Droom dan maar lekker verderquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: