Pas maar op datquote:Op maandag 21 juli 2014 12:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet die neger dat wel dat Jim dat gedaan heeft?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik had dit ook, maar bleek dat ik de laatste twee episodes van seizoen 1 nog niet gezien had.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
Van een volle D naar 2 erwtjes op een plank.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Angie vervangen voor Melanie was een goede keuze.
Liever een mooie lange vrouw dan en dwerg met volle D.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van een volle D naar 2 erwtjes op een plank.
Vrouw? Meisje...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever een mooie lange vrouw dan en dwerg met volle D.
Ik zou ze allebei doenquote:
Je blijft geboeid kijken omdat je er eigenlijk geen flikker van snaptquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik vind het verhaal wel een beetje dunnetjes.
Opeens "science teacher", nooit eerder in seizoen 1 meegeholpen.
Oh en ze wil mensen uit roeien met darwin...
Ohnee toch niet, nu gevangen.
Big jim ook allemaal vage dingen gedaan, nee weten we niks meer van.
Barby zou dingen gedaan hebben, nope niemand weet het meer.
Die vrouw waar barbie mee was, doet opeens vaag.
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Dat dus :pquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.
Tis een reliegekkie he.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.
Survival of the Fittest heeft in 99% van de gevallen niets te maken met de theorie van Darwin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Ze had juist de kerk geïnfiltreerd zodat het niet op zou vallen als ze met haar virus langs zou komen om het op die lui te deployen door het in het weiwater te mikken.
Survival of the fittest is natuurlijk wel erg darwinistisch. En evolutie is wel vrij wetenschappelijk.
en dat alles in nog geen twee weken tijdquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |