Pas maar op datquote:Op maandag 21 juli 2014 12:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet die neger dat wel dat Jim dat gedaan heeft?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik had dit ook, maar bleek dat ik de laatste twee episodes van seizoen 1 nog niet gezien had.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
Van een volle D naar 2 erwtjes op een plank.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Angie vervangen voor Melanie was een goede keuze.
Liever een mooie lange vrouw dan en dwerg met volle D.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van een volle D naar 2 erwtjes op een plank.
Vrouw? Meisje...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever een mooie lange vrouw dan en dwerg met volle D.
Ik zou ze allebei doenquote:
Je blijft geboeid kijken omdat je er eigenlijk geen flikker van snaptquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik vind het verhaal wel een beetje dunnetjes.
Opeens "science teacher", nooit eerder in seizoen 1 meegeholpen.
Oh en ze wil mensen uit roeien met darwin...
Ohnee toch niet, nu gevangen.
Big jim ook allemaal vage dingen gedaan, nee weten we niks meer van.
Barby zou dingen gedaan hebben, nope niemand weet het meer.
Die vrouw waar barbie mee was, doet opeens vaag.
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Dat dus :pquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.
Tis een reliegekkie he.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje 'Science teacher' zou ook niet van die domme uitspraken over 'survival of the fittest' doen.
Survival of the Fittest heeft in 99% van de gevallen niets te maken met de theorie van Darwin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Ze had juist de kerk geïnfiltreerd zodat het niet op zou vallen als ze met haar virus langs zou komen om het op die lui te deployen door het in het weiwater te mikken.
Survival of the fittest is natuurlijk wel erg darwinistisch. En evolutie is wel vrij wetenschappelijk.
en dat alles in nog geen twee weken tijdquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef t4rt4rus het volgende:
net als alle voorgaande epsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:56 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Heb aflevering 2 nog niet gezien, maar ik vond aflevering 1 van seizoen 2 een beetje matig geacteerd. Of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:33 schreef shiznuts het volgende:
't Is allemaal niet bepaald van het hoogste niveau.
Fijn dat er meer mensen het met mij eens zijn. Ik vond de rest ook niet zeer goed, maar bij deze 1e aflevering vond ik het wel heel erg opvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nog kijk, kan de helft van de namen niet eens onthouden uit desinteresse.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Uhh? Die foto is van Isabelle Fuhrman, die heeft volgens internet nooit in under the dome gespeeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef PeterRusso het volgende:
Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien van het nieuwe seizoen. Vond het niet tegenvallen hoor. Er kloppen hier en daar wat dingetjes niet, maar vind het zeker niet vervelend om te kijken.
Dat nieuwe grietje, daar vind ik trouwens helemaal niets mis mee!
[ afbeelding ]
Het gaat ook snel eindigen. Ik heb begrepen dat alles na 6 afleveringen gestopt is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:25 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Uhh? Die foto is van Isabelle Fuhrman, die heeft volgens internet nooit in under the dome gespeeld.
De nieuwe chick heet Grace Victoria Cox en die mag er ook wel wezen
Heb zonet aflevering aflevering vier gekeken, maar heb het idee dat het spoedig eindigt, omdat alles nu wel heel snel wordt ontdekt etc...
Volgens Wikipedia heeft seizoen 2 gewoon 13 afleveringen?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:01 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Het gaat ook snel eindigen. Ik heb begrepen dat alles na 6 afleveringen gestopt is?
Ik heb begrepen dat het de bedoeling was om er 13 te maken, maar dat de opname's na 6 afleveringen gestopt zijn. Ik kan het eigenlijk nu nergens meer op internet terugvinden, dus zal wel bullshit zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia heeft seizoen 2 gewoon 13 afleveringen?
Dat vind ik opzich nog niet eens zo storend, volgens de begintune zitten ze er ook nog maar 2 weken. Dat je dan nog niet iedereen gezien hebt is dan niet zo vreemd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef mujentas het volgende:
Soms lijkt het weleens of er maar nieuwe mensen tevoorschijn blijven komen. Die schrijvers realiseren zich toch ook wel dat de dome het dorpje afsluit van de buitenwereld?
Ze hebben vorige week woensdag de opnames van seizoen 2 afgerond. Niks raars mee dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:12 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het de bedoeling was om er 13 te maken, maar dat de opname's na 6 afleveringen gestopt zijn. Ik kan het eigenlijk nu nergens meer op internet terugvinden, dus zal wel bullshit zijn.
Straks moeten ze nog op knopjes gaan drukken of zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef dennisje182 het volgende:
Deed me denken aan "the hatch" in Lost
Ik ga morgen kijken, chips en bier erbij, wat een spanning man!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:41 schreef Fylax het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar ik vind deze serie zo spannend. Ik heb met aflevering 5 weer 43 minuten vol spanning gezeten en kan niet wachten tot volgende week..
We hebben voordat we begonnen met S2E1 eerst 'Inside Chester's Mill' gekeken, een soort special en samenvatting van S1, dat vonden we wel even nuttig, om er even weer in te komen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Sarcasme? Ik vind het nu oprecht best spannend hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken, chips en bier erbij, wat een spanning man!
Moet ook eerlijk zeggen dat het beter begint te worden in mijn ogenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sarcasme? Ik vind het nu oprecht best spannend hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet ook eerlijk zeggen dat het beter begint te worden in mijn ogenSommige verhaallijnen zijn best spannend nu
![]()
Sommige dingen gaan ook wel erg snel.Ja, de serie is in zijn géheel wel aardig "simpel" en/of "vlug" van opzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar goed... desondanks toch wel vermakelijk/spannend dus (vind ik).
Tails tell tales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |