Het was een paar maanden geleden al zover. Seizoen 1 ging op zich nog wel, 2 keek je alleen maar om te weten wat de dome nou precies was, en seizoen 3 ging werkelijk nergens over. Na een paar afleveringen van seizoen 3 ben ik er maar mee gekapt. Ik trok die onzin gewoon niet langer.quote:Op zondag 6 september 2015 16:05 schreef Fylax het volgende:
Nou jongens, volgende week is het zover.
S03e13, lijkt mij...quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
S03e14 is volgende week de laatste aflevering.
Ik vond seizoen 2 ook het beste. Seizoen 3 gaat helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef ForestFire het volgende:
Ik vond de eerste twee seizoenen eigenlijk goed. Seizoen 2 vond ik in tegenstelling tot de rest hier zelfs beter dan seizoen 1, met al die mysteries rond de Dome (Melanie, de mysterieuze cliff, de rode deur en het mysterie rond het ei).
Vanaf seizoen 3 is het eigenlijk een compleet andere serie geworden. Ze zijn teveel de sci-fi kant op gegaan met die aliens en die alternate reality/cocoons etc. Dat heeft ze de kop gekost. Ik vind het jammer dat de serie zo achteruit is gehobbeld, maar het is volledig terecht dat het nu stopt.
Nou nou, we hebben het hier over Under the Dome he. Niet de lat meteen zo hoog leggen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:47 schreef DJKoster het volgende:
Bijna verlost van deze ellende! Morgenavond gelijk kijken.![]()
(Veel slechter dan de Falling Skies finale zal het niet worden, toch?)
En ik denk er precies zo over!quote:Op zondag 6 september 2015 17:45 schreef mujentas het volgende:
Het was een paar maanden geleden al zover. Seizoen 1 ging op zich nog wel, 2 keek je alleen maar om te weten wat de dome nou precies was, en seizoen 3 ging werkelijk nergens over. Na een paar afleveringen van seizoen 3 ben ik er maar mee gekapt. Ik trok die onzin gewoon niet langer.
Ik kon bij haar achternaam sowieso al niks anders denken dan Alf en dan nog die dikke bos rood haar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:21 schreef Karina het volgende:
Toch nog een open einde eigenlijk.
En iemand opgevallen dat er een 'grapje' in deze aflevering zat (tenzij het per ongeluk was, maar dat denk ik niet).
Julia Shumway -> en wie zien we op het eind als ondervrager, deze man:
[ afbeelding ]
Ik zie hem niet bij de credits trouwens, maar ik zeker dat het hem was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |