abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155866666
Nou jongens, volgende week is het zover.
(she/her)
pi_155869501
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 16:05 schreef Fylax het volgende:
Nou jongens, volgende week is het zover.
Het was een paar maanden geleden al zover. Seizoen 1 ging op zich nog wel, 2 keek je alleen maar om te weten wat de dome nou precies was, en seizoen 3 ging werkelijk nergens over. Na een paar afleveringen van seizoen 3 ben ik er maar mee gekapt. Ik trok die onzin gewoon niet langer.
pi_155884126
Ik vond de eerste twee seizoenen eigenlijk goed. Seizoen 2 vond ik in tegenstelling tot de rest hier zelfs beter dan seizoen 1, met al die mysteries rond de Dome (Melanie, de mysterieuze cliff, de rode deur en het mysterie rond het ei).

Vanaf seizoen 3 is het eigenlijk een compleet andere serie geworden. Ze zijn teveel de sci-fi kant op gegaan met die aliens en die alternate reality/cocoons etc. Dat heeft ze de kop gekost. Ik vind het jammer dat de serie zo achteruit is gehobbeld, maar het is volledig terecht dat het nu stopt.
  zondag 6 september 2015 @ 23:44:53 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_155885611
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:24 schreef EilandjeOnline het volgende:

S03e14 is volgende week de laatste aflevering.
S03e13, lijkt mij...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_155886865
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef ForestFire het volgende:
Ik vond de eerste twee seizoenen eigenlijk goed. Seizoen 2 vond ik in tegenstelling tot de rest hier zelfs beter dan seizoen 1, met al die mysteries rond de Dome (Melanie, de mysterieuze cliff, de rode deur en het mysterie rond het ei).

Vanaf seizoen 3 is het eigenlijk een compleet andere serie geworden. Ze zijn teveel de sci-fi kant op gegaan met die aliens en die alternate reality/cocoons etc. Dat heeft ze de kop gekost. Ik vind het jammer dat de serie zo achteruit is gehobbeld, maar het is volledig terecht dat het nu stopt.
Ik vond seizoen 2 ook het beste. Seizoen 3 gaat helemaal nergens meer over.
pi_155985055
Bijna verlost van deze ellende! Morgenavond gelijk kijken. *O*

(Veel slechter dan de Falling Skies finale zal het niet worden, toch?)
  vrijdag 11 september 2015 @ 01:00:13 #57
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_155989699
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:47 schreef DJKoster het volgende:
Bijna verlost van deze ellende! Morgenavond gelijk kijken. *O*

(Veel slechter dan de Falling Skies finale zal het niet worden, toch?)
Nou nou, we hebben het hier over Under the Dome he. Niet de lat meteen zo hoog leggen.
pi_155992030
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:45 schreef mujentas het volgende:

Het was een paar maanden geleden al zover. Seizoen 1 ging op zich nog wel, 2 keek je alleen maar om te weten wat de dome nou precies was, en seizoen 3 ging werkelijk nergens over. Na een paar afleveringen van seizoen 3 ben ik er maar mee gekapt. Ik trok die onzin gewoon niet langer.
En ik denk er precies zo over!
pi_155998744
Well... that was fucking stupid. :')

Blij dat het voorbij is. :W Opgeruimd staat netjes!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 11 september 2015 @ 18:21:20 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_156004299
Toch nog een open einde eigenlijk.

En iemand opgevallen dat er een 'grapje' in deze aflevering zat (tenzij het per ongeluk was, maar dat denk ik niet).

Julia Shumway -> en wie zien we op het eind als ondervrager, deze man:

Ik zie hem niet bij de credits trouwens, maar ik zeker dat het hem was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156007151
Wtf is dezen einde.

:{

-O-
(she/her)
pi_156007170
Vaag einde. Er was dus duidelijk wel op een 4e seizoen gerekend.
pi_156007191
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:21 schreef Karina het volgende:
Toch nog een open einde eigenlijk.

En iemand opgevallen dat er een 'grapje' in deze aflevering zat (tenzij het per ongeluk was, maar dat denk ik niet).

Julia Shumway -> en wie zien we op het eind als ondervrager, deze man:
[ afbeelding ]

Ik zie hem niet bij de credits trouwens, maar ik zeker dat het hem was.
Ik kon bij haar achternaam sowieso al niks anders denken dan Alf en dan nog die dikke bos rood haar. :o
pi_156007828
Dit was ZO slecht.

We hebben 0 antwoorden gekregen, het is duidelijk dat de schrijvers dachten nog een vierde seizoen te krijgen....

ZO SLECHT DIT.

Pffff, jammer
(she/her)
pi_156015348
Eindelijk een aflevering waarin er wat gebeurde ^O^
Eindelijk Junior dood *O*

Gelukkig dat de dome uiteindelijk toch weg is en iedereen z'n eigen leven is gaan leiden. Dat Dawn niet dood was kon je natuurlijk van mijlenvier zien aankomen.

Ja, een soort van open einde, maar op deze manier vond ik dat, net zoals bij sommige films, wel leuk. :Y
pi_156018584
Ik vond het einde van het boek al tegenvallen en had goede hoop dat ze voor de serie een beter einde zouden hebben bedacht... hadden ze nou toch maar dat einde van het boek gebruikt :'). Was ook wel makkelijk voor de schrijvers dit: de overgebleven vaste cast die tot de kinship behoort, vermoorden, zodat ze geen excuus hoefden te bedenken waarom ze toch weer normaal werden :').

Maar was voorspelbaar dat Dawn niet dood zou zijn. Als Barbie nou gewoon even een kogel door haar kop had geschoten... maar op deze manier wist je dat het niet definitief was, want zoals Big Jim al zei: we hebben geen lijk gezien :P.

Einde hield dus duidelijk wel rekening met een vierde seizoen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:50:41 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156124418
Al met al vond ik het eind eigenlijk wel prima. Niet onbevredigend zodat je, hoe slecht ook, nog een vierde seizoen zou willen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')