Het wordt ergens wel beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:35 schreef naiipajiiau het volgende:
Is big jim nu afgevallen? Ik kan deze serie echt niet meer kijken. Ik heb de eerste aflevering gezien maar het is zo tenenkrommend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Had ik ook iddquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef Monolith het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag wel aardig. Wel wat interessante nieuwe verhaallijnen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef LasTeR het volgende:
Time to shake some trees.Dat hoop ik toch niet, maar ze plaatst Big Jim nu wel voor een duivels dilemma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Jim plaatst zichzelf voor een duivels dilemma. Maar ik verwacht wel dat ze genadeloos om het leven komt, een memorabele dood in deze serie zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet, maar ze plaatst Big Jim nu wel voor een duivels dilemma.
Ja, die vond ik ook apart. Ze stuurt dat jong naar dezelfde plek waar zijn zus kortgeleden is vermoord zonder uit haarzelf te gebaren dat er iemand mee moet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 05:56 schreef yamiown het volgende:
Eerste goede aflevering dit seizoen imo. eindelijk een bedreiging die echt als een bedreiging voelde.
Verder ergerde ik me aan paar dingen:
"The dome chose you to decide" zei Rebecca tegen Big Jim...
Verder:
Julia die boos wordt op Barbie nadat ze vraagt aan dat meisje wie het is als ze door zijn spullen gaat.
Julia die boos wordt op Rebecca als ze zich bevrijdt vandegene die haar zo'n beetje martelde en bedreigde dood te schieten
Lyle die vraagt: "Where do you base that on" letterlijk nadat Rebecca zegt dat ze er een artikel over heeft gelezen/gezien (in een boek of op tv).
Rebecca die de kinderen naar school stuurt waar 24uur eerder iemand is vermoord
Dat zijn vooral best kleine dingen, maar zorgt er wel voor dat de show nooit een hoog niveau gaat halen, wat zonde is.
Heeeeeeeeeeeerlijk die drama .. voor de domme Amerikanen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 05:56 schreef yamiown het volgende:
Eerste goede aflevering dit seizoen imo. eindelijk een bedreiging die echt als een bedreiging voelde.
Verder ergerde ik me aan paar dingen:
"The dome chose you to decide" zei Rebecca tegen Big Jim...
Verder:
Julia die boos wordt op Barbie nadat ze vraagt aan dat meisje wie het is als ze door zijn spullen gaat.
Julia die boos wordt op Rebecca als ze zich bevrijdt vandegene die haar zo'n beetje martelde en bedreigde dood te schieten
Lyle die vraagt: "Where do you base that on" letterlijk nadat Rebecca zegt dat ze er een artikel over heeft gelezen/gezien (in een boek of op tv).
Rebecca die de kinderen naar school stuurt waar 24uur eerder iemand is vermoord
Dat zijn vooral best kleine dingen, maar zorgt er wel voor dat de show nooit een hoog niveau gaat halen, wat zonde is.
The Stranger?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef brojo het volgende:
Drie keer raden wiens hand er nog op de mini-dome past om Angie te vervangen?
Angie was de reden dat ik bleef kijken![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef brojo het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef brojo het volgende:
Loyaliteit veranderd ook per afleveringquote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heef iedereen big Jim ineens vergeven ofzo. Hij heeft toch die chubby vrienden van die neger vermoord, gaan we dat even voor het gemak vergeten?
Weet die neger dat wel dat Jim dat gedaan heeft?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heef iedereen big Jim ineens vergeven ofzo. Hij heeft toch die chubby vrienden van die neger vermoord, gaan we dat even voor het gemak vergeten?
Pas maar op datquote:Op maandag 21 juli 2014 12:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet die neger dat wel dat Jim dat gedaan heeft?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik had dit ook, maar bleek dat ik de laatste twee episodes van seizoen 1 nog niet gezien had.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Is dit nu echt boeiend om te gaan kijken? Ik heb seizoen 1 gezien, maar kwam er bij het kijken van de eerste episode van het tweede seizoen erachter dat ik een hele hoop niet eens meer weet. De hoofdpersoon herkende ik amper, en ik wist ook niet meer waarom hij geëxecuteerd werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |