abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131316687

Under The Dome, een boek van Stephen King, geschreven rond 1979, uitgebracht dertig jaar later, wordt waarschijnlijk op 24 Juni uitgebracht in serievorm! Het boek zelf is fijn geschreven en biedt een hoopvolle toekomst voor de serie!

Hier alvast een First Look!

IMDB: Under the Dome (TV Series 2013– ) - IMDb
Tails tell tales
pi_131316765
Over dat "politician"... ik moest er om lachen, maar slecht was het inderdaad wel hoor, want het paste totaal niet bij/in die scène.
Tails tell tales
pi_131316968
Het was trouwens echt gewoon een vlinder die uitkwam, ik dacht één of ander "machientje" te zien ofzo :@ _O-
Tails tell tales
pi_131317838
bij nader inzien ben ik gewoon geen stephen king fan, zowel de boeken als de films en blijf er maar in trappen :)

en inderdaad die scene was echt te slecht voor woorden :')

:)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_131317907
:')
pi_131317958
wacht, dit was de season final _O-

gvd man _O-
  Moderator woensdag 18 september 2013 @ 16:56:21 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_131318184
Spannond toch, zal Barbie hangen of niet!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131318299
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:56 schreef Karina het volgende:
Spannond toch, zal Barbie hangen of niet!
'Beam me up, Scotty' :Y

Moderator woensdag 18 september 2013 @ 17:00:12 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_131318319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef brojo het volgende:

[..]

'Beam me up, Scotty' :Y

Oh god ik zie ze er nog voor aan ook, dat ei beamt hem op :')
niet zo tof doen
pi_131318444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:46 schreef afraid_tech het volgende:
bij nader inzien ben ik gewoon geen stephen king fan, zowel de boeken als de films en blijf er maar in trappen :)

en inderdaad die scene was echt te slecht voor woorden :')

:)
Ik lees zijn boeken niet, maar qua verhalen in alle verfilmingen die ik heb gezien, is het Stephen King-genre echt wel mijn smaak :)
Tails tell tales
pi_131318474
Ik vond het einde van deze aflevering prima als seizoensfinale :Y
Tails tell tales
  woensdag 18 september 2013 @ 17:26:34 #12
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_131319053
Waarom renden ze niet direct naar buiten toen die mini dome kapot ging? Het eerste wat ik zou denken is dat de grote dome ook is verdwenen.
Het leven is een toverbal.
pi_131320151
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:04 schreef Forbry het volgende:
Ik vond het einde van deze aflevering prima als seizoensfinale :Y

Het was wel in stijl ja. Net zo klote als de andere afleveringen.
pi_131325452
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom renden ze niet direct naar buiten toen die mini dome kapot ging? Het eerste wat ik zou denken is dat de grote dome ook is verdwenen.
Je moet niet zo logisch nadenken... je hebt wel gelijk, maar zo werkt 't natuurlijk niet in deze serie.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 18 september 2013 @ 21:21:26 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131328082
Wat is niet snapte is dat Barbie het leven red van die rooie, de zuster staat er bij.
En iedereen gelooft dat Barbie haar heeft nee geschoten. Waarom zegt die zuster dan niet
wat ze gezien heeft :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator woensdag 18 september 2013 @ 21:34:00 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_131328842
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef CrushedTinBox het volgende:
_O- Ja dat dacht ik dus ook.

En waarom ging die vlinder eerst naar Barbie? Ook zo raar. En opeens was Julia de Monarch?
niet zo tof doen
pi_131333020
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:34 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- Ja dat dacht ik dus ook.

En waarom ging die vlinder eerst naar Barbie? Ook zo raar. En opeens was Julia de Monarch?
Snapte ik ook niet. Misschien dat ie wat langer bleef hangen, omdat het het vriendje van de monarch was :')
Tails tell tales
pi_131338583
Het boek was echt ijzersterk. Het boek dan hè.

Had ik al gezegd dat het boek beter is. Echt een goed boek.
pi_131338996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 06:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Het boek was echt ijzersterk. Het boek dan hè.

Had ik al gezegd dat het boek beter is. Echt een goed boek.
Welk boek :P
pi_131371709
Linda... De doos der dozen.
pi_131375914
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 02:06 schreef mootie het volgende:
echt he, ik zei het een paar afleveringen terug al maar toen kreeg ik nog boos commentaar hier :P
pi_131376727
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 02:06 schreef mootie het volgende:
Gewoon treurig. Het ergste is nog dat de hele transitie van de gemeenschap, waarin ze zich laten onderdrukken door een ijzersterk opererend Nazi-achtig bestuur, in de serie compleet teniet wordt gedaan omdat iedereen een hersenloze, kritiekloze idioot is. En Rennie wordt gewoon zo ongelooflijk slecht neergezet. Hij is in de serie gewoon puur evil, terwijl hij in het boek veel geniepiger en achterbakser is.

Sowieso trouwens vind ik dat de referentie naar het boek gewoon moet verdwijnen in seizoen 2. Heeft niets met elkaar te maken. In de serie staat de Dome centraal. In het boek de intermenselijke relaties. Wat King fantastisch doet (zoals zo vaak in zijn boeken) is een normale gemeenschap van mensen nemen, waar iedereen gewoon zijn ding doet, waar doorsnee typetjes en excentriekelingen zijn. Daar voegt hij vervolgens een absurditeit aan toe om vervolgens perfect te omschrijven hoe iedereen (en het collectief) reageert door die absurditeit. Dat gaat in de serie volledig verloren, door slecht script, slecht acteerwerk, te weinig budget en beroerde regie.
pi_131389075
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef Kroelo het volgende:

[..]

echt he, ik zei het een paar afleveringen terug al maar toen kreeg ik nog boos commentaar hier :P
IK was in ieder geval verre van bóós hoor ;)
Ik vond/vind (?) Linda leuk en denk nog steeds dat het een heel sympathiek karakter moet voorstellen, maar moet toegeven dat dat de laatste aflevering allesbehalve goed uit de verf kwam. Dat was dan ook wel een teleurstelling voor mij. Wel denk ik -hoewel de serie één en ander dus niet goed laat zien- dat ik begrijp in wat voor perspectief je Linda en haar gedrag moet zien en als ik dat perspectief er zelf bij denk, vind ik het toch best begrijpelijk/realistisch allemaal :Y (Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel :@ _O- ).
Tails tell tales
pi_131415004
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef Forbry het volgende:

[..]

IK was in ieder geval verre van bóós hoor ;)
Ik vond/vind (?) Linda leuk en denk nog steeds dat het een heel sympathiek karakter moet voorstellen, maar moet toegeven dat dat de laatste aflevering allesbehalve goed uit de verf kwam. Dat was dan ook wel een teleurstelling voor mij. Wel denk ik -hoewel de serie één en ander dus niet goed laat zien- dat ik begrijp in wat voor perspectief je Linda en haar gedrag moet zien en als ik dat perspectief er zelf bij denk, vind ik het toch best begrijpelijk/realistisch allemaal :Y (Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel :@ _O- ).
ja ik snap op zich wel dat ze het allemaal niet slecht bedoelt en voor haar idee de goede keuzes maakt, maar ze trapt wel heel makkelijk in die leugens van Big Jim (net zoals die DJ trouwens), das een beetje jammer...in het begin vond ik haar karakter wel leuk, hopelijk wordt het volgend seizoen weer beter ;)
pi_131415279
op de één of ander manier voelt het een beetje als een kinderserie af en toe

hoe makkelijk ze in leugens trappen enzo en soms ook van die aparte wendingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')