Geen idee, maar Junior moet gewoon dood want die gozer is echt irritant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij junior vraag ik me af of zijn onlogische gezichtsuitdrukkingen horen bij het feit dat ie geschift is, of gewoon slecht
Later zie je een shot van buiten the dome en zie je dat er aan 1 kant "bomschade" is in de buitenwereld...quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoop shots van die dome van buiten, en de omgeving er omheen, in de laatste 2 ep's en op geen een is ook maar een spoor van die bom te zien.
Ja, alleen dan een factor 100 slechter,.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef RubenSosa het volgende:
Heel het seizoen gekeken in 3 dagen.
Buiten het science fiction gedeelte doet me dit echt denken aan jericho.
zo nu maar even de topics een beetje doorlezen, kijken wat jullie ervan vonden..
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb deze serie prima kunnen kijken en ben benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen maar ik erger me kapot aan die Linda ( waar ik aan het begin dat juist helemaal niet had ).
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, alleen dan een factor 100 slechter,.
Eerst was je nog redelijk positief en nu ben je 360 graden gedraaid. Leg uit?quote:
Heel het seizoen gekeken als in het hele seizoen dat nu op SBS6 aan de gang is?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef RubenSosa het volgende:
Heel het seizoen gekeken in 3 dagen.
Dan kan je beter dit topic vermijden ivm spoilers. Er is ook een NL topicquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel het seizoen gekeken als in het hele seizoen dat nu op SBS6 aan de gang is?
Ik heb het gisteren overgeslagen en vroeg mij af of ik veel gemist heb te meer ik merk dat mijn interesse na de eerste aflevering alweer tanende was.
Vraag mij niet waar het aan ligt want hetzelfde heb ik ook met The Walking Dead serie die ik sinds kort volg.
Nee vorige week was het volgens mij begonnen op sbs6. Toen gemist, en de boel op een andere manier binnengehaald. Dus eigenlijk binnen 2 weken de 13 afleveringen bekeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel het seizoen gekeken als in het hele seizoen dat nu op SBS6 aan de gang is?
Ik heb het gisteren overgeslagen en vroeg mij af of ik veel gemist heb te meer ik merk dat mijn interesse na de eerste aflevering alweer tanende was.
Vraag mij niet waar het aan ligt want hetzelfde heb ik ook met The Walking Dead serie die ik sinds kort volg.
Anderhalve weekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee vorige week was het volgens mij begonnen op sbs6. Toen gemist, en de boel op een andere manier binnengehaald. Dus eigenlijk binnen 2 weken de 13 afleveringen bekeken.
Eens... Linda is superirritant. Telkens van, en ik citeer mijn vrouw 'Waarom doe je nou zo dom?'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb deze serie prima kunnen kijken en ben benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen maar ik erger me kapot aan die Linda ( waar ik aan het begin dat juist helemaal niet had ).
Vergeet Angie niet. Die is eigenlijk ook best lekker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Later zie je een shot van buiten the dome en zie je dat er aan 1 kant "bomschade" is in de buitenwereld...
Viel me ook op hoor, vond het erg raar overkomen
Ach ik heb me prima vermaakt in het eerste seizoenAl is het alleen maar op Julia
Wat een prachtvrouw
Zeer zeker is ze dat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef maxmit het volgende:
[..]
Vergeet Angie niet. Die is eigenlijk ook best lekker.
Komt die rommel nu ook al op SBS6?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef Emm16 het volgende:
Bij welkd aflevering zijn jullie nu op sbs6?
Haha ja. Hoezo "rommel", is het geen leuke serie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Komt die rommel nu ook al op SBS6?
Het is niet echt een quality serie en de reacties hier zijn ook niet echt lovendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Haha ja. Hoezo "rommel", is het geen leuke serie?
Dat was ook de bedoeling, maar toen werd de serie populair en besloot men het uit te gaan melken met een tweede seizoen. Altijd jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:21 schreef JK het volgende:
Echt jammer hoe ze zo'n concept kunnen verneuken, ik had aan het eind van seizoen 1 meer willen weten over de dome en niet zo'n slappe cliffhanger van het niveautje GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |