Nee, ze hebben de inhoud van het boek gestretcht over 2 seizoenen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef maxmit het volgende:
13 delige serie staat hier in de openingspost. Op de wiki staat het volgende:
Seizoen twee vangt in de Verenigde Staten aan in de zomer van 2014 op CBS.
Zou het dan kunnen zijn dat seizoen 1 het boek volgt en de rest een nieuwe verhaallijn?
Ik weet nergens van, speculeer maar een beetje. ..
Ok, dus na 2 seizoenen is het klaar..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de inhoud van het boek gestretcht over 2 seizoenen.
Geen idee of het klaar is na 2 seizoenen, misschien hebben ze dan nog steeds hoge kijkcijfers en verzinnen ze er gewoon wat achteraan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:17 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ok, dus na 2 seizoenen is het klaar..
Ik heb het eerste seizoen maar even gedownload. Kan ik in ieder geval kijken wanneer ik wil en zonder reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:40 schreef Made-In-Holland het volgende:
In aflevering 1 viel me opJe zag het verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
De builen die zijn opgelopen in eerdere afleveringen, komen ook in andere afleveringen terug.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef maily het volgende:
Niet erg geloofwaardig dat een paar mensen na zo'n hoop gedoe nog steeds prefect gekleed en gekapt zijn .....
Jawel ..... maar nu ook dat meisje dat opgesloten zit... en de nieuwe sheriff... nog net zo fris en fruitig....quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De builen die zijn opgelopen in eerdere afleveringen, komen ook in andere afleveringen terug.
Dat vind ik al heel wat
Ach ja, dat zie je in ook in films terug. Meestal omdat er dagen tussen de scenesquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel ..... maar nu ook dat meisje dat opgesloten zit... en de nieuwe sheriff... nog net zo fris en fruitig....
Ik denk dat er nog niet zoveel over haar emotie valt te zeggen. Maar er even vanuit gaand, dat ze echt nog niet blij was. Het is natuurlijk wel de vader van Junior, die nou ook niet overal bekend staat als even schappelijk, dus zou ze kunnen denken dat hij haar ook niet vrij laat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef maily het volgende:
Het einde was intrigerend .... waarom was dat meisje niet blij toen Big Jim de deur opendeed?
En kun je nog wat meer uitweiden behalve zo een korte omschrijving waarom het dan zo een kut serie is?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:07 schreef maxmit het volgende:
Ik ben bij aflevering 10 nu. En ik moet zeggen dat ik het geen vervelende serie vind. Lekker een beetje psychologisch. Het is niet echt een vlotte serie, maar loopt naar mening lekker rustig door.
Ben dan ook zeer benieuwd hoe het gaat aflopen. Beetje bang dat het tegen valt of dat je dan eigenlijk nog niks weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is uniek, behalve ik
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef madcap het volgende:
Ik heb alle 13 afleveringen gezien.....
Ik vond het een goeie vermakelijke King verfilming..spoiler was al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net aflevering 10 gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door maxmit op 16-10-2013 22:53:56 ]Ik heb wel een beetje gelijk :)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |