SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is erg jammer.
Verder vind ik dat er een hoog soapgehalte in de serie zit en dat zaken die juist uitgediept moeten worden, zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onderbelicht worden.
Ondanks alles vindt ik het wel een erg leuke serie. Het mysterie, de karakters, het goede acteerwerk en het camerawerk zijn gewoon goed. 13 delen is wellicht gewoon wat veel.
De serie wordt vanaf morgen in dubbele afleveringen uitgezonden door SBS6, om 20:30 uur. Aflevering 1 kun je al gratis bekijken via de site.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:24 schreef Mike het volgende:
Dit wordt inderdaad het NL-topic. Voor het US-topic kun je terecht in TV / Under The Dome [USA] #3
De mensen in het NL topic moeten nog gaan kijken. Dit is dus voor nieuwe kijkers en gebeurtenissen die nog moeten gaan gebeuren mogen, als ze al besproken moeten worden, alleen in spoilertags.quote:
Aah oke, snap alleen niet waarom je dat zou willen een week wachten op 40 minquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Mike het volgende:
[..]
De mensen in het NL topic moeten nog gaan kijken. Dit is dus voor nieuwe kijkers en gebeurtenissen die nog moeten gaan gebeuren mogen, als ze al besproken moeten worden, alleen in spoilertags.
Ik ben ook afgehaakt. Ook al ben ik opgegroeid met Stephen King boeken en films, deze pilot deed mij echt helemaal niets (al neigde ik meer naar eenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:29 schreef Cheiron het volgende:
Nou de pilot is voor mij voldoende reden om af te haken. Grappig Stephen King sfeertje, maar het doet mij net te goedkoop aan.
Blijkbaar toch heel veel mensen die best wel een serie 'gewoon' op tv willen volgen.quote:SBS 6 verslaat RTL 4 met Under the Dome
De nieuwe dramaserie Under the Dome is maandag met veelbelovende cijfers van start gegaan op SBS 6. De eerste aflevering om half negen trok 951.000 kijkers (13,6 procent marktaandeel), waarna de tweede aflevering om half tien zelfs 1,1 miljoen kijkers (15,7 procent) wist te boeien. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De behaalde score is erg hoog voor begrippen van SBS 6, dat tegenwoordig nog maar zelden de grens van één miljoen kijkers passeert op prime time.
SBS 6 wist met Under the Dome zelfs RTL 4 te verslaan op prime time. De grote concurrent trok om half negen 923.000 kijkers met Crime Scene Investigation (-20 procent ten opzichte van vorige week) en om half tien 702.000 kijkers met Bones (-22 procent).
SBS 6 won juist kijkers ten opzichte van vorige week, toen de tv-première van de Pirates of the Caribbean-film On Stranger Tides 772.000 kijkers deed.
Bron
Niet bepaald, aangezien ook Falling Skies en Terra Nova zijn naam dragen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:17 schreef Flounder het volgende:
http://www.sbs6.nl/programmas/under-the-dome/
Nieuwe 13 delige serie over een mysterie, gebaseerd op een boek van Stephen King, geproduceerd door Steven Spielberg. Dat belooft veel dacht ik.
Waarom kunnen er geen auto's rijden? Uitlaatgassen blijven niet hangen. De dome (en nu komt een spoiler als je nog niet zo ver bent)quote:Ik vind wel dat er ontzettend veel fouten inzitten, zoals "Zichtbare" wind (wat dus helemaal niet kan) door takken die bewegen, meerdere auto's die op de achtergrond achter elkaar door beeld rijden (de afstanden in het dorpje zijn te lopen/ fietsen en de uitlaatgassen blijven hangen),
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee is het aannemelijk dat uitlaatgassen eruit gefilterd worden.
Je zou wel kunnen nadenken over hoe het zit met de riolering en dergelijke. Gaat de dome ook daar doorheen? Zo ja, dan hebben ze al snel een probleem. Zo nee, en als ze zo'n grote hebben zoals je die in films wel eens ziet, zouden ze zo er onderuit moeten kunnen. Derhalve zullen ze meer een Nederlandse stijl riool hebben. Maar zo diep liggen die niet....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zo werd het in beeld gebracht inderdaad. Wat minder oog voor detail. Wellicht ook een kosten ding, maar dan nog hadden er inderdaad betere keuzes gemaakt kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Verder vind ik dat er een hoog soapgehalte in de serie zit en dat zaken die juist uitgediept moeten worden, zoalsTsja, dat is eigen aan dit soort series. Ze moeten wat om het aan te vullen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onderbelicht worden.Ik vind alleen die journaliste met dat rode haar goed (tenminste de actrice die haar speelt), derest ontstijgt geenszins een norm.quote:Ondanks alles vindt ik het wel een erg leuke serie. Het mysterie, de karakters, het goede acteerwerk en het camerawerk zijn gewoon goed.
Het is een aardige serie, maar ik heb alles in één keer kunnen doorkijken. Wanneer ik er iedere week op had moeten wachten, had ik me veel meer geërgerd aan de zwakheden. Maar was waarschijnlijk wel blijven kijken.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Nee, ze hebben de inhoud van het boek gestretcht over 2 seizoenen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef maxmit het volgende:
13 delige serie staat hier in de openingspost. Op de wiki staat het volgende:
Seizoen twee vangt in de Verenigde Staten aan in de zomer van 2014 op CBS.
Zou het dan kunnen zijn dat seizoen 1 het boek volgt en de rest een nieuwe verhaallijn?
Ik weet nergens van, speculeer maar een beetje. ..Chaos is a ladder.![]()
Ok, dus na 2 seizoenen is het klaar..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de inhoud van het boek gestretcht over 2 seizoenen.
Ik heb het eerste seizoen maar even gedownload. Kan ik in ieder geval kijken wanneer ik wil en zonder reclame
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Geen idee of het klaar is na 2 seizoenen, misschien hebben ze dan nog steeds hoge kijkcijfers en verzinnen ze er gewoon wat achteraan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:17 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ok, dus na 2 seizoenen is het klaar..
Ik heb het eerste seizoen maar even gedownload. Kan ik in ieder geval kijken wanneer ik wil en zonder reclame
De serie heeft 1 van de sterkste 'idiot plots' die ik ooit gezien heb, maar daar kom je wel achter als je over de helft van het eerste seizoen bent. Het zou mij dus niet verbazen als ze er nog 5 seizoen over kunnen schrijven.Chaos is a ladder.![]()
Ik verwacht dat ze er bij seizoen 2 mee ophouden. Doen ze dit niet dan voorspel ik dat deze serie snel in zal zakken. Ik hoop iig dat men zich niet laat verleiden tot meerdere seizoen.![]()
Ik heb nu al twee series dit najaar die ik normaliter niet zou volgen en nu wel volg.
en
En dan tel ik wat op HBO komt niet eens mee...![]()
![]()
In aflevering 1 viel me opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:40 schreef Made-In-Holland het volgende:
In aflevering 1 viel me opJe zag het verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet erg geloofwaardig dat een paar mensen na zo'n hoop gedoe nog steeds prefect gekleed en gekapt zijn .....![]()
De builen die zijn opgelopen in eerdere afleveringen, komen ook in andere afleveringen terug.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef maily het volgende:
Niet erg geloofwaardig dat een paar mensen na zo'n hoop gedoe nog steeds prefect gekleed en gekapt zijn .....
Dat vind ik al heel wat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jawel ..... maar nu ook dat meisje dat opgesloten zit... en de nieuwe sheriff... nog net zo fris en fruitig....quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De builen die zijn opgelopen in eerdere afleveringen, komen ook in andere afleveringen terug.
Dat vind ik al heel wat![]()
Ach ja, dat zie je in ook in films terug. Meestal omdat er dagen tussen de scenesquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel ..... maar nu ook dat meisje dat opgesloten zit... en de nieuwe sheriff... nog net zo fris en fruitig....
in kunnen zitten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jammer dat de acteerprestaties af en toe weer erg matig zijn. Bijvoorbeeld bij die twee kinderen die een aanval in het ziekenhuis kregen.
Ook gaat het verhaal wat traag. Blijf het voorlopig toch nog even volgen...![]()
![]()
Het blijft nog steeds vermakelijk genoeg om het te blijven kijken. Vooral omdat ik wil weten hoe het nou in elkaar steekt. Niet dat de afleveringen vandaag daar veel aan geholpen hebben, want dat waren eigenlijk grotendeels fillers (zei het vermakelijk).
Maar tegelijkertijd is het toch ook wel weer tenenkrommend (het gebruik van de lucifers ondergronds, vooral even staan babbelen met je laatste lucifer aan...). En het acteerwerk is ook veelal matig en de dialogen ook niet altijd even best. Zo was het veel logischer om de mensen in de wachtkamer te zeggen dat ze moesten blijven i.v.m. de gezondheid van alle bewoners. Waarbij het sowieso wel typisch is, dat iedereen natuurlijk direct weg wil als ze niet weg mogen.
Maar Julia, Barbie, Linda en Big Jim zijn dan weer wel interessante personages. En Junior is ook eindelijk iets minder eendimensionaal (al blijft het een waardeloos personage en acteur). Blijven nog wel genoeg stereotypen over: de losgeslagen agent (gelukkig is die opgeruimd), de dominee (zal ook wel niet lang meer duren, voordat die een 'ongeluk' krijgt) en de vriend met muts van Joe (die jonge jongen).Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik denk dat er nog niet zoveel over haar emotie valt te zeggen. Maar er even vanuit gaand, dat ze echt nog niet blij was. Het is natuurlijk wel de vader van Junior, die nou ook niet overal bekend staat als even schappelijk, dus zou ze kunnen denken dat hij haar ook niet vrij laat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef maily het volgende:
Het einde was intrigerend .... waarom was dat meisje niet blij toen Big Jim de deur opendeed?
Ik denk zelf dat de kans groot is dat Big Jim haar niet vrij laat, want het zou zijn aanzien binnen het dorp een flinke knauw geven. En het gebeurd net nadat Junior zich bewezen heeft aan pa. Maar we gaan het zien volgende week.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik ben bij aflevering 10 nu. En ik moet zeggen dat ik het geen vervelende serie vind. Lekker een beetje psychologisch. Het is niet echt een vlotte serie, maar loopt naar mening lekker rustig door.
Ben dan ook zeer benieuwd hoe het gaat aflopen. Beetje bang dat het tegen valt of dat je dan eigenlijk nog niks weet.Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
En kun je nog wat meer uitweiden behalve zo een korte omschrijving waarom het dan zo een kut serie is?quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:07 schreef maxmit het volgende:
Ik ben bij aflevering 10 nu. En ik moet zeggen dat ik het geen vervelende serie vind. Lekker een beetje psychologisch. Het is niet echt een vlotte serie, maar loopt naar mening lekker rustig door.
Ben dan ook zeer benieuwd hoe het gaat aflopen. Beetje bang dat het tegen valt of dat je dan eigenlijk nog niks weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb alle 13 afleveringen gezien.....
Ik vond het een goeie vermakelijke King verfilming..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is uniek, behalve ik![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef madcap het volgende:
Ik heb alle 13 afleveringen gezien.....
Ik vond het een goeie vermakelijke King verfilming..spoiler was al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net aflevering 10 gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door maxmit op 16-10-2013 22:53:56 ]Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Er is trouwens wel een puntje van kritiek wat deze serie in een keer zeer ongeloofwaardig maakt. Iedereen heeft namelijk zo'n NØkia windows telefoon en een Surface tablet![]()
Dat gelooft toch geen mens![]()
Die dome en de gebeurtenissen kan ik allemaal in komen. Maar Surface tabletsIs die Surface uberhaupt verkocht.
De kans dat je onder een dome terecht komt is ineens significant gestegen wanneer je zo'n tablet hebt.
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Vanavond weer gekeken. Toch bijzonder dat ze maar auto kunnen blijven rijden. Brandstof moet toch een keer op zijn...Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Aflevering vijf vond ik voor het eerst echt leuk om te kijken. Daarvoor was het slechts leuk genoeg. Er zaten weinig onozelheden in en de dominee is eindelijk opgeruimd![]()
Aflevering zes was dan weer wat minder, maar wel ok. Ik vond het wel heel erg snel omslaan naar anarchie, wat het niet echt geloofwaardig maakte. Sowieso zijn de dorpelingen wel een beetje vreemd, want die lopen al vanaf het begin af aan te jengelen, met de boer voorop.
Maar al met al is het aantal storende elementen verminderd en gaat verminderen (Angie/Junior). En er zijn wel weer een aantal interessante mysteries bijgekomen.
Een top serie is het nog niet, verre van. Maar wel een stuk beter.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
The Dome kan het klimaat regelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe ia het eigenlijk mogelijk dat het waait in de Dome (o.a. te zien aan de bomen)?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat wordt de volgende rel ....quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond weer gekeken. Toch bijzonder dat ze maar auto kunnen blijven rijden. Brandstof moet toch een keer op zijn...![]()
![]()
Als je je nu al ergert aan die dorpelingen dan ga je nog een zware tijd tegemoet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Redefine het volgende:
Aflevering vijf vond ik voor het eerst echt leuk om te kijken. Daarvoor was het slechts leuk genoeg. Er zaten weinig onozelheden in en de dominee is eindelijk opgeruimd![]()
Aflevering zes was dan weer wat minder, maar wel ok. Ik vond het wel heel erg snel omslaan naar anarchie, wat het niet echt geloofwaardig maakte. Sowieso zijn de dorpelingen wel een beetje vreemd, want die lopen al vanaf het begin af aan te jengelen, met de boer voorop.
Maar al met al is het aantal storende elementen verminderd en gaat verminderen (Angie/Junior). En er zijn wel weer een aantal interessante mysteries bijgekomen.
Een top serie is het nog niet, verre van. Maar wel een stuk beter.Chaos is a ladder.![]()
Die Junior is eigenlijk de enige die meteen een kogel mag krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:13 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Als je je nu al ergert aan die dorpelingen dan ga je nog een zware tijd tegemoet.Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Net als zijn vaderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:14 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Die Junior is eigenlijk de enige die meteen een kogel mag krijgen.
Verdamme. Nu wil ik weten wat er bedoeld wordt metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
De afleveringen van gisteren vond ik weer prima. Echt heel goed is het nog steeds niet, maar het wordt wel steeds vermakelijker.
Goed dat boer Ollie nu ook onder de zoden ligt. Dat scheelt weer wat ellendeBen benieuwd hoe het nu verder gaat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Jongens, ik ben afgehaakt want de NL versie kan mij nu al niet meer boeien.
Jammer want het begon zo interessant. Heeft het zin om over te schakelen naar de US versie of mis ik dan teveel om nog überhaupt te weten hoe de verhaallijn ongeveer gaat?![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef Albert86 het volgende:
Verdamme. Nu wil ik weten wat er bedoeld wordt metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onder de Koepel in Appelscha is inderdaad minder spannend dan de Amerikaanse versie in Chester's Mill.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef Iwanius het volgende:
Jongens, ik ben afgehaakt want de NL versie kan mij nu al niet meer boeien.
Jammer want het begon zo interessant. Heeft het zin om over te schakelen naar de US versie of mis ik dan teveel om nog überhaupt te weten hoe de verhaallijn ongeveer gaat?
Nederlandse en US versie zijn natuurlijk hetzelfde. Dus wat jij nou aan het raaskallen bent
Zomer 2014 als we Wikipedia mogen geloven. Veel te lang wachten in ieder geval. Is er ook een USA topic? En in bij welke aflevering is SBS?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef Apekoek het volgende:
Heb ze alle 13 al gezien.
Wanneer kunnen we seizoen 2 verwachten? Want dat lijkt logisch...![]()
Als het goed is, is er ook een US topic. Morgen worden aflevering negen en tien uitgezonden.quote:Op zondag 3 november 2013 12:37 schreef Mike009000 het volgende:
[..]
Zomer 2014 als we Wikipedia mogen geloven. Veel te lang wachten in ieder geval. Is er ook een USA topic? En in bij welke aflevering is SBS?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Wat zijn er een hoop ongelofelijk zeikers in dit topic zeg
Zeiken om alle klein dingetjes, zich er direct aan dood gaan ergeren. Lijkt me irritant als je zo bent.
Het zogenaamde slechte acteerwerk, nou kijk eens naar bv achter de schermen ofzo heet dat geloof ik. NL-talige gedoetje. DAT is slecht....
Of dat mensen direct gaan nadenken over de wind in bomen op achtergrond, seriously wrm kijk je daar naar... Of uitlaatgassen die niet blijven hangen.
Geniet lekker van het verhaallijn wat gewoon echt goed is, veel leuke paden te volgen.
Niet zo zeiken om kleine dingen...![]()
De trailers op SBS leken me eerst niet, maar ben vanaf aflv 1 blijven hangen!
Leuke serie met veel boeiende spannende verhaallijnen waar je gewoon van wilt weten wat er komt.
Ben toch blijven hangen vanwege die verhalen, de dingen die steeds weer gebeuren.
Goede serie!![]()
Het is eigenlijk jammer dat, dat hele gedoe met die wederzijdse kennis van Big Jim en Barbie moest opduiken. Want dat stuk in de cementfabriek en haar kwaadaardige plannetjes voegden weinig toe. Dat hele fight club gedeelte was vrij treurig.
Dat terwijl haar personage toevoegen, op zich best interessant is. Want de hele 'raptor drug' en het oorspronkelijke criminele zaakje van haar, Big Jim en de dominee is wel best ok. En ze zorgt voor wat extra spanning. Maar ze komt nu wel heel erg uit de lucht vallen. Waarbij het hele personage er vooral lijkt te zijn om het verhaal wat langer te maken en gedeeltes van afleveringen op te vullen.
Eigenlijk niet nodig, want er zijn genoeg vermakelijke zaken aan de gang. Big Jim met zijn duistere plannen. Het viertal met de mini dome. Waarbij het vooral een fraaie cliffhanger is. Want ik ben toch wel erg benieuwd hoe het nu verder gaat lopenDaarnaast vind ik het ook wel mooi hoe het nu min of meer is opgelost tussen Barbie en Julia. Dat hij het zelf wilde opbiechten, maar zij er al achter gekomen is en hem het niet helemaal kwalijk neemt (wel voor een deel natuurlijk). Het scheelt weer wat soapachtig gedoe. En tot slot vind ik Junior als personage ook steeds acceptabel worden.
Kortom het is toch wel heel vermakelijk en kijk nu wel uit naar volgende week
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
Het geklaag over de wind en de uitlaatgassen zijn inderdaad een kwestie van op elke slak zout leggen. Maar het acteerwerk is ten dele en was grotendeels, wel degelijk een issue. Dat jij er een wel hele matige argumentatie op nahoudt om kritiek te weerleggen, moet jij weten. Maar het gaan vergelijken met gekunsteld reality spul, slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef bianconeri het volgende:
Zeiken om alle klein dingetjes, zich er direct aan dood gaan ergeren. Lijkt me irritant als je zo bent.
Het zogenaamde slechte acteerwerk, nou kijk eens naar bv achter de schermen ofzo heet dat geloof ik. NL-talige gedoetje. DAT is slecht....
Of dat mensen direct gaan nadenken over de wind in bomen op achtergrond, seriously wrm kijk je daar naar... Of uitlaatgassen die niet blijven hangen.
Geniet lekker van het verhaallijn wat gewoon echt goed is, veel leuke paden te volgen.
Niet zo zeiken om kleine dingen...
Als iets matig is, is het niet opeens goed, omdat er nog iets veel slechter is.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat heb ik dus ook gelukkig. Kon me in het begin wel ergeren aan hem (het personage, niet het acteren), maar het wordt steeds beterquote:Op maandag 4 november 2013 23:21 schreef Redefine het volgende:
En tot slot vind ik Junior als personage ook steeds acceptabel worden.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Heb nu nu heel het seizoen bekeken en ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik er van vind.
Het is in ieder geval geen serie die je meteen grijpt en waar alles goed aan is zoals Game of Thrones, Boardwalk Empire etc.
Het is redelijk vermakelijk maar het is te voorspelbaar en te veel irritante personages om het echt leuk te vinden. Seizoen 2 ga ik zeker niet kijken.#FreeHat![]()
Ik heb seizoen 1 gekeken en het is een leuke serie die je moet kijken met het verstand op nul.
Ga je er te veel over nadenken dan vallen je inderdaad dingen op; ze hebben stroom en water, hun kleren zijn altijd fris en gewassen en ondanks de tekorten aan eten en drinken zie je ze toch steeds eten.Verder blijven ze auto rijden (benzine moet toch opraken).
Persoonlijk denk ik dat ze de serie een leuke extra dimensie hadden kunnen geven als ze meer over het overleven hadden opgenomen.![]()
slecht acteerwerk een klein ding noemen, als de rest dan ook nog eens ruk is houdt het snel op met de pretquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef bianconeri het volgende:
Niet zo zeiken om kleine dingen...“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dit moet ik toch even kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat![]()
Vond het een leuke serie met een bagger einde. Op naar seizoen 2!Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Er klopt zo ontzettend veel niet aan deze serie. Het irriteert me echt mateloos als ik er aan terug denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is deze serie ook nog eens gemaakt door Steven Spielberg
#FreeHat![]()
Wat voor argumentatie moet je daar nou over brengen dan?quote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef Redefine het volgende:
Het geklaag over de wind en de uitlaatgassen zijn inderdaad een kwestie van op elke slak zout leggen. Maar het acteerwerk is ten dele en was grotendeels, wel degelijk een issue. Dat jij er een wel hele matige argumentatie op nahoudt om kritiek te weerleggen, moet jij weten. Maar het gaan vergelijken met gekunsteld reality spul, slaat natuurlijk nergens op.
Als iets matig is, is het niet opeens goed, omdat er nog iets veel slechter is.
Wat is er dan zo slecht geacteerd? Ik erger me geregeld wel eens aan slechtere acteurs, maar heb dat in deze serie totaal niet. Heb je een voorbeeld dan?![]()
Dat slechte acteerwerk zie ik niet zo.... Valt me niet op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:14 schreef n8n het volgende:
slecht acteerwerk een klein ding noemen, als de rest dan ook nog eens ruk is houdt het snel op met de pret
En de rest ruk? Nou totaal niet hoor.... Mooie verhaallijnen bvPrecies!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:45 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb seizoen 1 gekeken en het is een leuke serie die je moet kijken met het verstand op nul.
Ga je er te veel over nadenken dan vallen je inderdaad dingen op; ze hebben stroom en water, hun kleren zijn altijd fris en gewassen en ondanks de tekorten aan eten en drinken zie je ze toch steeds eten.Verder blijven ze auto rijden (benzine moet toch opraken).
Persoonlijk denk ik dat ze de serie een leuke extra dimensie hadden kunnen geven als ze meer over het overleven hadden opgenomen.
Je moet niet op elk klein dingetje gaan letten, dan maak je je hetzelf in het leven wss alleen maar moeilijk. Ergeren aan dit, oh dat gaat niet goed blah blah. Al die kleine dingetjes doen er niet toe.
Je let toch niet zo op bv die frisse kleding als je gewoon de serie volgt.
Tja het overleven kon beter idd, maar ja het is geen survival serie op die manier. Gaat echt om dat verhaal dat er in zit.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef Albert86 het volgende:
Verdamme. Nu wil ik weten wat er bedoeld wordt metThe monarch will be crowned bedoel je he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook best een vreemde vertaling, ook al kun je in het NL ook niet anders.
In het Engels is monarch zowel koning als de monarch vlinder. Het werd vertaald met vorst dus ja dat 2e haal je er niet snel uit.
Ik zei tegen mijn broertje toen dit op tv was direct: Angie is het!!
Vond ik vrij logisch, ze zoomden daarna op de vlinder van Angie op haar schouder.
En Monarch vlinders komen er vaker in voor zonder duidelijke reden.
En gister zei Norrie dat toevallig dan ook. Het was gewoon logisch nadenken (als dit de oplossing is ten minste)![]()
Dat hele gedoe met die cementfabriek feestjes en hoe Max ineens komt is wel heel vreemd idd.quote:Op maandag 4 november 2013 23:21 schreef Redefine het volgende:
Het is eigenlijk jammer dat, dat hele gedoe met die wederzijdse kennis van Big Jim en Barbie moest opduiken. Want dat stuk in de cementfabriek en haar kwaadaardige plannetjes voegden weinig toe. Dat hele fight club gedeelte was vrij treurig.
Dat terwijl haar personage toevoegen, op zich best interessant is. Want de hele 'raptor drug' en het oorspronkelijke criminele zaakje van haar, Big Jim en de dominee is wel best ok. En ze zorgt voor wat extra spanning. Maar ze komt nu wel heel erg uit de lucht vallen. Waarbij het hele personage er vooral lijkt te zijn om het verhaal wat langer te maken en gedeeltes van afleveringen op te vullen.
Weinig logica achter en voegt echt (nog) niets toe.
Wel interessant echter hoe dat ontwikkelt met Big Jim en Barbie en haar. Dat is dan weer mooi aspect, komt meer naar buiten toe.![]()
Jeej. Morgen weer. En die Max had idd niet gehoeven met haar feestjes.Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel logisch dat ze denken dat Barbie, Julia heeft neergeschoten, terwijl die nota bene Linda nog heeft benadert via de portofoon. Alsof die dat zou doen als hij Julia had neergeschoten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 11 november 2013 21:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het hoorde denk ik wel bij het plan, daarom ook die trigger bij de generator.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vandaag trouwens drie afleveringenWaarmee het seizoen er dus straks op zit. Vond het al opmerkelijk dat ze Revolution tegenover deze serie gingen zetten. Ook al is dat Veronica, het blijft de SBS groep m
Ik zag het. Het is dat ze het zeiden in de reclame.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef Redefine het volgende:
Vandaag trouwens drie afleveringenWaarmee het seizoen er dus straks op zit. Vond het al opmerkelijk dat ze Revolution tegenover deze serie gingen zetten. Ook al is dat Veronica, het blijft de SBS groep m
Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Ik volg eerst nog afl 9 van mijn DVR-doos en daarna ga ik die van vanavond kijken...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Het volk krijgt de leider die het verdient, is wel heel erg van toepassing op Chester's Mill
quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Albert86 het volgende:
Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom Julia in dat verhaal van Big Jim trapt, is mij echt een raadsel. Ze heeft hem net betrapt op criminele activiteiten. Hij maakt daar een lulverhaal van, waardoor hij er nu mee weg komt. Maar ze vertrouwd hem uiteraard daarna niet. Maar als hij daarna Barbie gaat beschuldigen is ze al geneigd hem te geloven. Om daarna alle logica te laten varen en Big Jim opeens bij alles op zijn woord te geloven
Julia en Angie hebben toch een porto? Dan zouden ze toch gewoon Julia daardoor kunnen laten zeggen dat het Barbie niet was...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: