Ik moest een beetje lachen toen ik las over een tunnel: dat is tegenwoordig in bijna elke serie of filmquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sarcasme? Ik vind het nu oprecht best spannend hoor!
Ah, die ga ik dan even bekijken. Thnx.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We hebben voordat we begonnen met S2E1 eerst 'Inside Chester's Mill' gekeken, een soort special en samenvatting van S1, dat vonden we wel even nuttig, om er even weer in te komen.
Ik ben blij dat dat extermationplan plot voorbij is, die vond ik wat minder. Maar het hele verhaal rondom Lyle, Sam, Pauline, Melanie tegenover de huidige vier, erg interessant
Volgens mij moet je die serie een beetje zien als 1 dag 1 aflevering maar dan word het nog absurderquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:53 schreef DJKoster het volgende:
Sommige dingen gaan ook echt te 'snel' voor de tijdlijn. Dat maakt het er allemaal niet duidelijker op.
Die poging tot vergiftiging plaats ik dan in een periode van 4-5 dagen en dan is het verwarrend dat er opeens weer een personage opduikt (die kale moeder). Terwijl dat laatste helemaal niet zo raar vanwege de korte timeline.
Dat is het inderdaad ongeveer. Waardoor er nu ongeveer 2 weken voorbij zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die serie een beetje zien als 1 dag 1 aflevering maar dan word het nog absurder
Wellicht had ze al langer een hekel aan die mensen in Chesters millquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Echter, wetenschapsleraresfiguur zei dat ze al een paar weken bezig was met dat virus. Dus aan begonnen voor de dome er was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het eind van seizoen 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mutsaers__78 op 05-08-2014 09:53:49 ]![]()
Dat is mij niet opgevallen in de serie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef Chewie het volgende:
Was geen nuke toch en volgens mij werd in s01 al duidelijk dat de schade aan 1 kant zat.
Dan nog heb ik sinds die nuke geen enkele beschadiging meer gezien. Niet bij de intro, niet bij de serie. Laat staan dat mensen van de buitenwereld daarna nog komen kijken bij de dome. Het lijkt nu alsof de buitenwereld het totaal niet meer interesseert.![]()
Dat klopt iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef Chewie het volgende:
Was geen nuke toch en volgens mij werd in s01 al duidelijk dat de schade aan 1 kant zat.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Tijdens de scene dat je de moeder van junior ziet zie je het gewoon op t nieuws hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen in de serie.
Dan nog heb ik sinds die nuke geen enkele beschadiging meer gezien. Niet bij de intro, niet bij de serie. Laat staan dat mensen van de buitenwereld daarna nog komen kijken bij de dome. Het lijkt nu alsof de buitenwereld het totaal niet meer interesseert.(she/her)![]()
Maar je ziet ze nooit meer bij de dome zelf. Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tijdens de scene dat je de moeder van junior ziet zie je het gewoon op t nieuws hoor![]()
In de aflevering van vorige week stonden ze er gewoon nog bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar je ziet ze nooit meer bij de dome zelf. Waarom niet?![]()
Ik doelde op de buitenwereld, niet op de mensen in de dome zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de aflevering van vorige week stonden ze er gewoon nog bij![]()
Ik weet het wel maar weet niet of dit echt duidelijk in de serie naar voren komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik doelde op de buitenwereld, niet op de mensen in de dome zelf.![]()
Nou ja, in de serie naar mijn mening niet, maar als je iets vanuit het boek weet: zeg dan maar nietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar weet niet of dit echt duidelijk in de serie naar voren komt.![]()
![]()
Ik heb het idee dat ze op afstand worden gehouden. In het vorig seizoen was er vooral pers en leger aanwezig, behalve die bezoekersdag. Na de bom niemand meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik doelde op de buitenwereld, niet op de mensen in de dome zelf.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Barbie heeft zo vaak benadrukt dat die tunnel wel heel ver doorliep en dat ze de dome niet tegen zijn gekomen, dat het me niets zou verbazen als dat gat gewoon in een rotswand net buiten de dome zit en Sam nu ergens buiten dat ding is beland.
![]()
De serie volgt het boek inmiddels vrijwel helemaal niet meer, dus zelfs als je het gelezen zou hebben, heb je geen idee meer wat er nu weer gaat gebeuren in de seriequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou ja, in de serie naar mijn mening niet, maar als je iets vanuit het boek weet: zeg dan maar niets.
![]()
Gek genoeg vind ik de afleveringen steeds beter worden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zou wel een beetje flauw zijn, dan kan het hele stadje dus straks door die tunnel door naar buiten op een of andere manier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef DaMart het volgende:
Barbie heeft zo vaak benadrukt dat die tunnel wel heel ver doorliep en dat ze de dome niet tegen zijn gekomen, dat het me niets zou verbazen als dat gat gewoon in een rotswand net buiten de dome zit en Sam nu ergens buiten dat ding is beland.
![]()
Denken jullie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?(she/her)![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:
Denken jullie datNatuurlijk niet. En die Angie komt straks ook weer tot leven denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:
Denken jullie datHet is wel Under the Dome hé. Als het nodig is dat hij terugkomt passen ze de verhaallijn wel aan dat er een trampoline beneden stond ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?![]()
Angie denk ik niet hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En die Angie komt straks ook weer tot leven denk ik
(she/her)![]()
Nieuwe vraag dan
Willen jullie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is of willen jullie dat hij een shocking comeback maakt
(she/her)![]()
*Ik hoop het wel...quote:*
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real lifequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie > Angie
Sorry maar die meid is zo knap![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
I know.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real life
Maar ze is echt het mooiste meisje van de wereld in mijn ogen![]()
![]()
I'm in love.(she/her)![]()
Volgens mij niet hoor. Als ik die Twitter zo lees.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real life
Enfin, erg knappe chick inderdaad!
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Oh no. Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie > Angie
Sorry maar die meid is zo knap![]()
![]()
![]()
![]()
Britt Robertson![]()
![]()
![]()
Zij jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Oh no. Daar ben ik het niet mee eens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britt Robertson![]()
![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie
Kijk de film 'The first time' maar als je echt verliefd wilt wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zij ja![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie![]()
![]()
Beter is nogal een rekbaar begrip, ze kunnen allebei niet acterenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zij ja![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie![]()
![]()
*downloaden is*quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:34 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Kijk de film 'The first time' maar als je echt verliefd wilt wordenKlopt, maar ik val op blondjes, dus die Britt Robertson heeft net een streepje voor, dus valt het minder op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Beter is nogal een rekbaar begrip, ze kunnen allebei niet acteren
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Melanie/Grace is 19 ik 15
Kan gewoon toch
Moet kunnen man.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Melanie/Grace is 19 ik 15
Kan gewoon toch![]()
You know what they say: 'Reach for the stars'.
They're pink and falling in lines.
Verder ook kamp Melanie hier, hoor. Volgens mij is zij echt chill.
Die Angie speelt is wel lekker, maar lijkt me een vrij opgefokt tantetje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Precies, en ze is ook maar 10 cm groter en woont aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat ik kans maak.quote:
(she/her)![]()
Dat wordt sparen voor een vliegticket. One-way natuurlijk; zelfvertrouwen en alles.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies, en ze is ook maar 10 cm groter en woont aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat ik kans maak.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als ik het geld had, zat ik nu in het vliegtuig. Tjonge wat zou ik willen dat zij van mij wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat wordt sparen voor een vliegticket. One-way natuurlijk; zelfvertrouwen en alles.
(she/her)![]()
Ik zal op jouw leeftijd eerst beginnen met je buurmeisjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zat ik nu in het vliegtuig. Tjonge wat zou ik willen dat zij van mij wasWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb geen buurmeisje(s)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal op jouw leeftijd eerst beginnen met je buurmeisjes
(she/her)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: