Nieuwe tv-serie The Terminatorquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef JK het volgende:
Een tweede seizoen is helemaal niet erg, maar niet op deze manier.
Sommige series zijn echt te snel gestopt... wat al genoemd werd, Flash Forward bijv, was nog lang niet af. Of bijv. Terminator: The Sarah Connor Chronicles... ik vond dat nog best een leuke serie, maar na 2 seizoenen stoppen ze er mee omdat dat juist weer niet populair was. Volgens mij bestaan er maar weinig écht goeie series (waar Terminator zich overigens niet onder mag scharen, maar dat was wel erg vermakelijk). Misschien toch maar eens aan GoT beginnen, al ben ik niet zo van dat genre. Breaking Bad en The Wire ben ik al een tijdje klaar mee, natuurlijk... ik moet eens beginnen met wat andere nieuwe series die deze zomer zijn gestart in Amerika. Nog tips?
quote:Tv-series waarvan ik zeker weet dat ik alle (!) afleveringen gezien heb:
In de recente paar jaar
› Arrested Development
› Battlestar Galactica
› Black Mirror
› Burn Notice
› Californication
› Chuck
› Community
› Dexter
› FastForward
› Franklin & Bash
› Game of Thrones
› Happy Endings
› House of Cards
› How I Met Your Mother
› New Girl
› Parks and Recreation
› Psych
› Sherlock
› Suits
› Terminator: The Sarah Connor Chronicles
› The Big Bang Theory
› The Hard Times of RJ Berger
› The IT Crowd
› The Newsroom
› White Collar
quote:FastForward
Dat boek zag ik van de week liggen bij de boekhandel, echt mega dik, bijna 1000 blz. Krijg je een lamme arm van het vasthouden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:27 schreef JK het volgende:
Bedankt voor het lijstje, daar zit wel wat interessants tussen. Lord of the Rings heb ik alle 3 wel gezien, maar meer om te kijken waarom iedereen er zo lyrisch over was. Achteraf had ik zoiets van 'hmm... nou, als dat het is..'. Je moet een beetje van fantasy houden, denk ik.
Fast Forward moet natuurlijk Flash Forward heten.
Maar ik zoek dus ook meer series met gewoon één lang verhaal, bij Community en bijv. Big Bang Theory, How I met your mother etc. zijn het losse afleveringen.
Ben benieuwd of 'The Terminator' dan wat gaat worden, ben bang van niet, maar een nieuwe scifi serie mag wel weer. Heb toch ook wel alles van Stargate SG-1 en Stargate Atlantis gezien. Atlantis was bij vlagen even goed, maar ook veel troep er tussen. SG-1 werd wat minder, tot de Ori kwamen en dan hebben ze een goede nieuwe impuls en dan stoppen ze er heel simpel mee, maar na 10 jaar moet je dat misschien ook wel doen. Stargate: Universe was dan weer geen ruk aan, dat was gewoon GTST in de ruimte.
Maar we dwalen af.... Under the dome.. wachten op zomer 2014. Al hoewel... wachten.... misschien koop ik het boek wel, al ben ik geen boekenlezer.
koop een ereader...quote:Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat boek zag ik van de week liggen bij de boekhandel, echt mega dik, bijna 1000 blz. Krijg je een lamme arm van het vasthouden.
Ik heb het plot maar op Wikipedia gelezen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat boek zag ik van de week liggen bij de boekhandel, echt mega dik, bijna 1000 blz. Krijg je een lamme arm van het vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rachelle Levefrequote:
Ik weet nog steeds niet of ik het wil zien. Misschien als *AL* m'n andere series zijn afgelopen ofzoquote:
Gebaseerd op het boek. Vrijwel geen enkele gebeurtenis of plotlijn komt in het boek voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef t4rt4rus het volgende:
Even volgen.
Wist niet dat het van een boek kwam.
Toen die mini dome shit licht ging geven ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben seizoen 1 een klein beetje vergeten om eerlijk te zijnHeeft in ieder geval geen blijvend indruk gemaakt.
quote:Next episode airs in:
6d 7h 45m
Mwoah, zolang ze het maar een beetje kan volgen is het al wel prima. Vooral geen zin in sync problemen / om de 15 minuten alles weer bijstellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef DJKoster het volgende:
Als ik kijk naar de uploaddatum van de NL subs op opensubtitles.org: binnen 1-2 dagen.
Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit, ik kan me herinneren dat ik overgestapt ben op de Engelse subs omdat de Nederlandse erg slecht waren..
Cursusje Engels?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe snel komen hier Nederlandse subs gemiddeld voor uit? M'n moeder wil het ook volgen.
Waarom zou je dat dan doen in deze volgorde? Ik vind de serie best te pruimen, en ga dan daarna het boek wel lezen, dat moet dan veel beter zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gebaseerd op het boek. Vrijwel geen enkele gebeurtenis of plotlijn komt in het boek voor.
Ik raad je aan om eerst het boek te lezen en vervolgens niet al te veel te verwachten van deze serie.
Ongeloofwaardig is het zeker. Onbekende mensen die opeens opduiken vanuit het niets, en nog tig dingen die gewoon niet kloppen. Desalniettemin heb ik me vermaaktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo zeg, wat een intens slechte en totaal ongeloofwaardige aflevering.
Hij kon er wel bij, maar kon er bij zichzelf niet bij om hem over te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
Hank die zichzelf zogenaamd wil ophangen maar niet bij de hendel kan was toch wel het meest achterlijke wat ik het afgelopen jaar heb gezien.
Wat ook vaag was dat Julia eerst vertrekt uit dat afgelegen huis in het bos. Daarna loopt het half verdronken meisje weg. In de volgende scene is het half verdronken meisje al downtown en komt ze Angie tegen. Dezelfde Angie die een paar minuten eerder nog bij Barbie was en pas een paar scenes later komt opeens Julia, in een auto notabene, aanbeland bij Barbie.
Eigenlijk is Under the Dome een guilty pleasurequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Ok... that happened.![]()
En toch blijf je kijken omdat je eigenlijk toch wilt weten waar het nou allemaal in godsnaam op slaat.
Precies dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een Under the Dome een guilty pleasure
Het is lachwekkend slecht, maar toch blijf je kijken
Ja datquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een Under the Dome een guilty pleasure
Het is lachwekkend slecht, maar toch blijf je kijken
Evil guy turns good, turns bad, turns good verhaal?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja datEn voor Big Jim, kijken wie hij nu weer gaat vermoorden
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Evil guy turns good, turns bad, turns good verhaal?
Jawel joh. Er is al een andere badguy, die maffe oom van Junior, ik bedoel, eh, James en z'n zusje die verdronken was, die natuurlijk dat meisje is die ze hebben gered uit het meer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.
Hoop niet dat hij good wordt, dat zou echt lame zijn.
Ik heb werkelijk geen idee welke kant ze mogelijk op kunnen gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die wordt niet meer een good guy denk ik, op het eind van S01 wil hij Barbie nog ophangen tenslotte.
Hoop niet dat hij good wordt, dat zou echt lame zijn.
Ik heb nog niet gekeken, kijk dit weekend samen met mijn vriend. Oh en spoilers vind ik helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jawel joh. Er is al een andere badguy, die maffe oom van Junior, ik bedoel, eh, James en z'n zusje die verdronken was, die natuurlijk dat meisje is die ze hebben gered uit het meer.
Ik heb best veel Stephen King gelezen, maar net deze niet, ga het ook niet doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welke kant ze mogelijk op kunnen gaan
Ik heb het boek niet gelezen, en ben het eigenlijk ook niet van plan.
Tip: Rook een jointjequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, kijk dit weekend samen met mijn vriend. Oh en spoilers vind ik helemaal niet erg hoorIk lees ze zelfs met opzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |