done dealquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jazeker, ik zou meer betalen om een arm meisje te redden uit deze afschuwelijke situatie dan een ezel. Heel apart, inderdaad.
Een merge met het laatste topic zou beter zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Ibn Ghaldoun dicht
Specularium, kan je dan in ieder geval dit topic naar de centrale reeks kopiëren ipv er een simpel slotje op te zetten?
In het centrale topic waren er 2 posts nav de recente ontwikkelingen itt het nieuwe topic waar er al een hele discussie gaande was.
Ja, dat was ook wat ik bedoelde eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een merge met het laatste topic zou beter zijn.
Er was geen discussie meer in het centrale topic nadat de geldkraan dichtging. Slechts 2 posts die hierover berichten. Terwijl er in het nieuw geopende topic een hele discussie was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef sp3c het volgende:
vind het ook wel best zo, van zo'n merge raakt je topic soms zo door de war dat je niet meer weet wie wat tegen wie zei
gewoon de discussie verder voortzetten in de bestaande reeks moet niet zo probleem zijn lijkt me
je hoeft het niet te herhalenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er was geen discussie meer in het centrale topic nadat de geldkraan dichtging. Slechts 2 posts die hierover berichten. Terwijl er in het nieuw geopende topic een hele discussie was.
Of moeten we nu opnieuw allemaal gaan herhalen wat we in het nieuwe topic gezegd hadden?
Met alle begrip dat zo'n nieuw topic een slotje krijgt, maar kopieer dat dan gewoon naar het centrale topic als daar niet gepost word.
Waarom? Trollen doe je in een troll-topic, zoals deze. Zulke berichten zijn gewoon negen van de tien keer verzonnen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
Je kan ook een ander topic uitzoeken om te trollen.
Trollen doe je niet in NWS, dat vind ik een veel beter idee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Waarom? Trollen doe je in een troll-topic, zoals deze. Zulke berichten zijn gewoon negen van de tien keer verzonnen.
Een van je betere posts als je het mij vraagt. Kort, duidelijk en to the point. Zeker het quoten waard.quote:
Leuk verhaal. En door het gebrek aan reactie op die post, ga ik ervan uit dat je het er wel mee eens bent dat trollen in NWS niet awesome is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een van je betere posts als je het mij vraagt. Kort, duidelijk en to the point. Zeker het quoten waard.
Natuurlijk niet. Trollen (vrij bescheiden overigens) is in dit geval slechts mijn eenzame protest tegen dergelijke onzin-berichten. Jammer dat ze nooit ingetrokken worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leuk verhaal. En door het gebrek aan reactie op die post, ga ik ervan uit dat je het er wel mee eens bent dat trollen in NWS niet awesome is.
Ik vind trollen vervelend, en het verstoort het goede verloop van een topic. Je bent er niet de enige in, en zo verschrikkelijk is allemaal niet, maar ik vind dus niet dat je moet gaan trollen in een topic omdat je het onzin vindt. Vandaar dat ik even inhaakte op die reactiequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Trollen (vrij bescheiden overigens) is in dit geval slechts mijn eenzame protest tegen dergelijke onzin-berichten. Jammer dat ze nooit ingetrokken worden.
Valt verder weinig over te discussiëren... http://www.huffingtonpost(...)tml?utm_hp_ref=worldquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind trollen vervelend, en het verstoort het goede verloop van een topic. Je bent er niet de enige in, en zo verschrikkelijk is allemaal niet, maar ik vind dus niet dat je moet gaan trollen in een topic omdat je het onzin vindt. Vandaar dat ik even inhaakte op die reactie
Voel je echter vrij argumenten te posten wáárom iets een onzinbericht is. dat is nou juist de bedoeling op een discussieforum
Wel knap dat je dat gisteren al wist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Valt verder weinig over te discussiëren... http://www.huffingtonpost(...)tml?utm_hp_ref=world
quote:Op zondag 15 september 2013 00:57 schreef Terminator2000bc het volgende:
Dubbel
NWS / Tsjetsjeense asielzoekers zoeken hun heil in radicale islam
Wacht, even mijn magic 8-ball raadplegenquote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
arjan1112 en arjan1212????
Hoe zit dat, mensen, twee verschillende users?
dat is dezelfdequote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
Mensen mogen natuurlijk niet een nickname aannemen die bijna niets verschilt van de nickname van een al bestaande user hč. Dat was een regel, dacht ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wacht, even mijn magic 8-ball raadplegen
Op een adres.quote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ik doe ook niet moeilijk dat timmmm bestaat.quote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen mogen natuurlijk niet een nickname aannemen die bijna niets verschilt van de nickname van een al bestaande user hč. Dat was een regel, dacht ik.
O, okee, sorry, ik dacht misschien neemt iemand je beet.quote:
Totdat-ie gaat posten?quote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe ook niet moeilijk dat timmmm bestaat.
FB / kunnen jullie 2 profielen fuserenquote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, maar als dezelfde persoon bent, dan is het wel okee dacht ik...quote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
als dat niet mag, dat wist ik niet en ik ben niet in staat om het te veranderen
Dat zou kunnen. Fun fact: toen ik mijn rechten voor de tweede keer kreeg, hebben ze dat per ongeluk bij timmmm gedaan ipv timmmmmquote:
Okee, opgelost.quote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
FB / kunnen jullie 2 profielen fuseren
FB / kunnen jullie 2 profielen fuserenquote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee, sorry, ik dacht misschien neemt iemand je beet.
Maar je hebt een andere nickname genomen dus?
Als het maar niet is om bestaande user te trollen mag alles. Een groot sodom en gomorra hierquote:Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar als dezelfde persoon bent, dan is het wel okee dacht ik...
En die timmmm lekker door slotjes posten?quote:Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Fun fact: toen ik mijn rechten voor de tweede keer kreeg, hebben ze dat per ongeluk bij timmmm gedaan ipv timmmmm
quote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En die timmmm lekker door slotjes posten?.
De fout is als het goed is vrij snel hersteltquote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En die timmmm lekker door slotjes posten?.
bans aanvragen zitten we niet op te wqchten. Wat is er precies mis met deze tt volgens jou?quote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / de suiker accijns komen er aan
Slechte titel. Kan iemand die kerel niet eens een ban geven op het openen van nieuwe topics? Zijn titels zijn zelden relevant voor het bericht en zonder uitzondering slecht geschreven.
Het AD heeft er een dag geleden ook en artikel aan gewaagd hoor...quote:Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef El_Matador het volgende:
Beste modjes:
NWS / Miss America gediscrimineerd
User nog eens aangesproken via DM hoe we het graag willen hebbenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Nijpels adviseert om dorp Moerdijk op te heffen - nieuwsdump.
Zelfs op het nieuws geweestquote:Op woensdag 18 september 2013 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het AD heeft er een dag geleden ook en artikel aan gewaagd hoor...
heb de OP bij de jouwe ingezet, maar veel reacties stonden er nog niet in die van VM, die gaat dan dicht.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:09 schreef arjan1112 het volgende:
deze 2 topics zijn eigenlijk hetzelfde
NWS / 'Nederland onderschat gevaar Roma-bendes'
NWS / Nederland dupe van dalende misdaad Oost-Europa
die van mij was eerder, maar die van voetbalmanager is beter, dus ik stel een fusie voor
Ja dat topic is dicht!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:14 schreef MarkBroflovski het volgende:
nee dit topic
NWS / Alleen Amerika mag terroristen sponsoren
fixedquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef Disana het volgende:
NWS / Belastingschijf naar 59 % voor middeninkomens
Zou een modje van die a een s kunnen maken? Het staat zo raar
door de bron erbij te plaatsenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:47 schreef MarkBroflovski het volgende:
Hoe moet ik dan betrouwbaar nieuwes maken
die willen dat niet hebbenquote:waarom mag niet van trouw dan?
donequote:Op donderdag 19 september 2013 12:50 schreef Dagonet het volgende:
NWS / De actualiteit door met Drs P.
Post 23 geeft een malware waarschuwing, zou iemand die kunnen leeghalen?
deze post
NWS / De actualiteit door met Drs P. dus
Trouw moet niet zeuren we leven niet in Noord Korea of USAquote:Op donderdag 19 september 2013 12:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
door de bron erbij te plaatsen
[..]
die willen dat niet hebben
Als je hem uitspreekt als een Rotterdamse tokkie wordt ie nog beter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:47 schreef Dagonet het volgende:
Wat een domme spelfout in de TT..
NWS / 11 gewonden bij schietpartij in Chigago
Pleonasme.quote:
Oy!quote:
Tautologie dan?quote:
quote:
Het is geen contaminatie en al helemaal geen contradictio in terminis.quote:
Jawel. Allebei.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is geen contaminatie en al helemaal geen contradictio in terminis.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:22 schreef sp3c het volgende:
Tem is tegen maar goed
you win some, you lose some
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens kun je zo langzamerhand wel een centraal schietpartijen in VS topic openen, in NWS, of niet?
Okee, niet goed gekeken...quote:
Zo langzamerhand wel hoor.quote:
In zo'n centraal topic kun je elke vorm van vuurwapen gerelateerd geweld dan wel neer gaan zetten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wel hoor.
Nummer drie zit wrs ook wel weer in de lucht, ze komen meestal met drie tegelijk, is het weer even stil, en dan krijgen ze weer inspiratie en dan krijg je er weer drie...
Dat vervlakkend effect dat is idd toch al lang gaande?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
In zo'n centraal topic kun je elke vorm van vuurwapen gerelateerd geweld dan wel neer gaan zetten.
Aangezien dat daar redelijk vaak voor komt schiet dat niet echt op.
Het kan ook nog afvlakkend werken, dat het op een gegeven moment niemand meer interesseert wie wat en waar en hoeveel slachtoffers, lijkt me ook geen goede ontwikkeling. En dat is nu al aan de gang. Zonder centraal topic.
Dat klinkt zo vrolijk... gewoon een partijtje waar een beetje in de lucht wordt geschoten...quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:37 schreef Monolith het volgende:
Een schietpartij noemen we dat hier.
POL / PVV demo zaterdag om 13:00 uur in Den Haag: Napratenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:09 schreef gelly het volgende:
Waarom gaat het demonstratie topic dan dicht ?
Omdat de demonstratie afgelopen was en het topic nergens meer over ging.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:09 schreef gelly het volgende:
Waarom gaat het demonstratie topic dan dicht ?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
POL / PVV demo zaterdag om 13:00 uur in Den Haag: Napraten
welkom
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:56 schreef gelly het volgende:
Kan deze naar POL ? Alvast bedankt.
NWS / Is er ooit een arrogantere minister president geweest ?
kunnen gewoon dubbel lopen dus open er topics over zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef gelly het volgende:
En deze ook graag :
NWS / Nederland gaat toch JSF aanschaffen.
Jawel, alleen zeggen dat ze het in de fik moeten steken hoeft niet zo nodig.quote:Op zondag 22 september 2013 23:32 schreef Woestijnvos het volgende:
Mag je soms geen kritiek uiten op gezichtsbedekkende kleding?
Als dat de bron was van TS dan had hij een betere bron moeten pakken, maar ik dacht dat ook AD en andere 'normale' nieuwsbronnen dat bericht hadden geplaatst.quote:
Moet eerlijk bekennen dat het nu ook bij mij het geval isquote:Op woensdag 25 september 2013 09:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind bij een snelle Google-search alleen de usual BNW-suspects die het melden.
Ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:11 schreef Disana het volgende:
NWS / Nieuwe neus op voorhoofd
NWS / Man laat na ongeluk nieuwe neus op voorhoofd groeien
Eén exemplaar lijkt me wel genoeg.
Dicht.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Nigerian Student 'Uses Science To Prove Gay Marriage Is Wrong' - Nieuwsdump.
Naar WGR.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef GewoneMan het volgende:
WGR / boete van prorail
hoort niet in nieuws
Bron...de FAQquote:Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Maar is het daar wel normaal dat mensen worden uitgemaakt voor leugenaar en voor types die moord 'wel oke' vinden?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:32 schreef paddy het volgende:
NWS / Wilders: 'Pechtold miezerig mannetje wegens nazivergelijking' #4
[..]
Bron...de FAQ
Niets mis met je post, maar tussen dat nutteloze geneuzel op elkaar het ook nog eens daar gaan hebben over de moderatie lijkt me beter van niet in het topic zelf
Afhankelijk van zinsopbouw, context etc etcquote:Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar is het daar wel normaal dat mensen worden uitgemaakt voor leugenaar en voor types die moord 'wel oke' vinden?
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar is het daar wel normaal dat mensen worden uitgemaakt voor leugenaar en voor types die moord 'wel oke' vinden?
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afhankelijk van zinsopbouw, context etc etc
waar staat dat in DAT topic dan?
Het is toch een reeks? Lees deel 3 eens door, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afhankelijk van zinsopbouw, context etc etc
waar staat dat in DAT topic dan?
Ik zat te wachten op je alarmbellen, topicrapports en andere quotes... denk je dat ik niets te doen heb?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is toch een reeks? Lees deel 3 eens door, zou ik zeggen.
Jezus...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op je alarmbellen, topicrapports en andere quotes... denk je dat ik niets te doen heb?
maar goed, het woord 'leugenaar' staat niet in deel 3...
Nee dat was IntensiveGaryquote:
Bedankt, maar zoals ik zei, ga ik niet alles doorlezen en heb gezocht op jouw term 'leugenaar' en die stond er dus niet. Daarnaast noem je hem laf, hij jou een liegbeest..quote:
Nou vooruit, ook al is het alleen al omdat ik Arjan al vaker gevraagd heb zijn OP's te verbeterenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Oud-bewaker Auschwitz aangeklaagd - Nieuwsdump
TT aangepastquote:Op donderdag 26 september 2013 17:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / PvdA: Meer geld voor kinderen in armoede
Waarvoor dank, maar nu ik in het topic op de OP wil reageren weet ik niet meer waar ik moet beginnen. Wat een genante kleinerende janboel heeft TS er van gemaakt. Is dat het niveau dat in NWS acceptabel is? Een voorbeeld:quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef LXIV het volgende:
...
Allemaal van die mokka-kinderen
...
"mokka kinderen" ?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:33 schreef sp3c het volgende:
zie ook geen hele rare reacties ofzo, ik zie geen reden om het dicht te flikkeren iig
Wat is er mis met mokka kinderen?quote:
Hier in D schieten ze in een stuip over Negerquote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef sp3c het volgende:
wat is dat ook al verboden tegenwoordig?
Nee, op zich niet, maar dat kan het wel worden als dat gekoppeld wordt aan een negatief fenomeen waar huidskleur een totaal irrelevante eigenschap is. En dat gebeurt hier. Er wordt gesuggereerd dat er een verband is tussen huidskleur en eten stelen uit de troggen op de kinderboerderij.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef sp3c het volgende:
wat is dat ook al verboden tegenwoordig?
naja het fenomeen dat hij noemt is een beetje irrelevant in dat topic maar het is zachtjes gezegd toch wat nadrukkelijker aanwezig in bv de Antilliaanse of Surinaamse gemeenschap dan eldersquote:Op donderdag 26 september 2013 18:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee, op zich niet, maar dat kan het wel worden als dat gekoppeld wordt aan een negatief fenomeen waar huidskleur een totaal irrelevante eigenschap is. En dat gebeurt hier.
Hier in Nederland praat iemand normaal ook niet over "neger" hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier in D schieten ze in een stuip over Neger
Heeft dat te maken met huidskleur of met iets anders?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja het fenomeen dat hij noemt is een beetje irrelevant in dat topic maar het is zachtjes gezegd toch wat nadrukkelijker aanwezig in bv de Antilliaanse of Surinaamse gemeenschap dan elders
dat staat er toch niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met huidskleur of met iets anders?
Daar is ook niet iedereen het mee eens.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:07 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Kaaskop is nog iets grappigs.
jij bent de eerste die het over negers heeft hierquote:Op donderdag 26 september 2013 18:07 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Kaaskop is nog iets grappigs. Neger is dat niet.
Nee hoor, ik reageer op een post van Pietverdriet:quote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent de eerste die het over negers heeft hier
Ach kom, je weet toch wel wat voor beladen achtergrond neger heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is ook niet iedereen het mee eens.
quote:
Vooruit, de causaliteit wordt wellicht slechts gesuggereerd, maar het verband wordt wel degelijk gelegd. Enfin, ik heb mijn vraag gesteld en antwoord gekregen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef LXIV het volgende:
Net zoals die 'schande' dat kinderen uit de Bijlmer het brood uit de voerbakken van de kinderboerderij jatten om hun maagjes te vullen. Allemaal van die mokka-kinderen met een 20-jarige mamma die haar interesse in het kind heeft verloren toen het 4 werd.
[..]
ik vind het wat vergezocht hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 18:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Vooruit, de causaliteit wordt wellicht slechts gesuggereerd, maar het verband wordt wel degelijk gelegd. Enfin, ik heb mijn vraag gesteld en antwoord gekregen.
Aldus sp3c, de mokka-mod.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
ownee pietverdriet was de eerste
nogmaals, het zou handig zijn als iedereen de reacties op de feedback over zou laten aan de mods zelf want dan hadden we deze verwarring niet
de term waar we het over hebben is dus mokka-kinderen, dat vind ik niet heel erg anders dan kaaskoppen (of kaaskinderen zo jij wil) en daar kijkt ook niemand raar van op
hey jij bent de zwarte hierquote:
Waarom zeg je dat dan niet gewoon, in plaats van een pseudoaanval die helemaal niet overbrengt wat je wil zeggen?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik het wel onnodig kwetsend vind.
wat, kaaskop?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik het wel onnodig kwetsend vind.
Omdat ik me afvroeg of het op die manier wel als onnodig kwetsend zou worden ervaren.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon, in plaats van een pseudoaanval die helemaal niet overbrengt wat je wil zeggen?
Dat is een feit. Er is echter wel een grens te trekken wat redelijk is. Als ik tegen jou pannenkoek zeg, heb jij dar (hoop ik) geen problemen mee. In de Arena schijnt het wel een probleem te zijn. Er is altijd wel iemand die iets niet vindt kunnen, dan kan je dus álles wel schrappenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij er geen probleem mee hebt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt, mokka-mod.
Ik vind het niet onnodig kwetsend hoor. Ik vraag me alleen af waarom je niet gewoon zegt wat je bedoeld.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik me afvroeg of het op die manier wel als onnodig kwetsend zou worden ervaren.
Dat vind jij dus kennelijk wel en daarmee heb ik mijn punt gemaakt.
Dankjewel.
true enoughquote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij er geen probleem mee hebt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt, mokka-mod.
Pannekoek slaat niet op mijn afkomst, het slaat helemaal nergens op zelfs.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een feit. Er is echter wel een grens te trekken wat redelijk is. Als ik tegen jou pannenkoek zeg, heb jij dar (hoop ik) geen problemen mee. In de Arena schijnt het wel een probleem te zijn. Er is altijd wel iemand die iets niet vindt kunnen, dan kan je dus álles wel schrappen
Dus je mag van jou wel onnodig kwetsend zijn, alleen niet als het over je afkomst gaat?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Pannekoek slaat niet op mijn afkomst, het slaat helemaal nergens op zelfs.
naja mokkakoppen had ik misschien wat erstiger gevonden jaquote:Op donderdag 26 september 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik in een dergelijk topic ook onnodig vinden.
Het is kwetsend als het gaat om iets dat je niet kan veranderen, bijvoorbeeld je afkomst, je ras of je seksuele geaardheid.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je mag van jou wel onnodig kwetsend zijn, alleen niet als het over je afkomst gaat?
Nou ja, ik ga het gewoon proberen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is kwetsend als het gaat om iets dat je niet kan veranderen, bijvoorbeeld je afkomst, je ras of je seksuele geaardheid.
Dat snap je toch zelf hopelijk ook wel?
Je ziet toch gewoon in de notes van LXVII in welke context je die opmerking moet zien ?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:42 schreef sp3c het volgende:
als er iedere keer iemand in een stuip schoot als de term mokka-baby langskwam dan zou ik vaker naar familieverjaardagen gaan
ja Gelly, zo werkt dat iddquote:Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon in de notes van LXVII in welke context je die opmerking moet zien ?
niet echt neequote:
Je kijkt toch zeker naar wát er gezegd wordt, ipv meteen in en stuip schieten om wíé het zegt?quote:
FA's kijken naar het repertoire en schieten nooit in een stuip.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kijkt toch zeker naar wát er gezegd wordt, ipv meteen in en stuip schieten om wíé het zegt?
Zelfs toen jij FA was gebeurde dat.
Thanks sp3c.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
ik heb het aan de FA's voorgelegd, ik zie er nog steeds niets boeiends in
NWS / Polen krijgen korting op boetesquote:Op donderdag 26 september 2013 23:26 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Fascisten zijn hier niet welkom, bye bye.
Ik had al gereageerd.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:27 schreef Terminator2000bc het volgende:
Parasitair kakkerlakkengedrag van onze fok!-marokkaan:
[..]
NWS / Polen krijgen korting op boetes
Ik gebruik marokkaan meer als verzamelnaam. Maar goed, point taken.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
En Guido is volgens mij helemaal geen Marokkaan.
Tis zijn mening, hij vind Rotterdam een kutstad? Mag dat niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:50 schreef Tem het volgende:
Als jullie alles van mij weghalen moet je deze ook verwijderen.
NWS / Heftig vuurgevecht midden in hartje Rotterdam
Ze rollen we hier is ook mijn mening en snap niet waarom die ook wordt verwijderd. Wat is er precies zo fout aan mijn posts dat ze weggehaald worden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis zijn mening, hij vind Rotterdam een kutstad? Mag dat niet?
en het klopt ook nog!
Daar is niets mis aan, dat is dan per ongeluk gebeurd want tegen de tijd dat ik alles aanvinkte stonden er weer drie nieuwe onzinposts... dus dan ging die ook mee in het rijtje. Mijn fout dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze rollen we hier is ook mijn mening en snap niet waarom die ook wordt verwijderd. Wat is er precies zo fout aan mijn posts dat ze weggehaald worden?
Ja, zo gaat dat altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar is niets mis aan, dat is dan per ongeluk gebeurd want tegen de tijd dat ik alles aanvinkte stonden er weer drie nieuwe onzinposts... dus dan ging die ook mee in het rijtje. Mijn fout dan.
Ik reageer gewoon op zijn posts en confronteer hem met zijn eigen gedrag, maar dat is ook not done natuurlijk.quote:
Misschien moet je het woord een keer opzoeken, een hekel aan steden valt daar volgens mij niet onderquote:
Ok, dat hele punt over mokka kinderen komt van dit nieuwsbericht, dat tevens samenhangt met de (vermeende) armoede onder kinderen van bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland:quote:Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
true enough
maar we zitten nu eenmaal niet op het forum van de Libelle, op fok! wordt nu eenmaal net wat meer toegestaan en vooral de context is belangrijk, daar moeten wij als mod heel goed opletten
in dit geval vind ik het allemaal zo ernstig niet, hij zegt niet dat alle mokka kindertjes uit de voederbakken eten maar dat het vooral mokkakindertjes zijn die dat doen ... ofzo
ik snap zijn punt ook niet echt
Good for you.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
nou dan heb ik ook een duidelijke relatie met de buurvrouw![]()
het staat er nog gewoon hequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Good for you.
Ik dacht, ik reageer nog maar even, omdat er gisteren zoveel over gepost is.
Verder vind ik al die woorden over de OP een beetje overdreven. Wat dat betreft wordt het steeds 'netter' en saaier hier op FOK!. Als een beetje sarcasme al niet meer kan. Een wat meer intelligente user prikt daar toch zo doorheen.
Oh, nee. Natuurlijk. En ook bedankt voor jouw standpunt hoor!quote:
Natuurlijk wel. Dat probleem van die kinderen die uit de voerbakken bij de kinderboerderij aten was (volgens sommigen) ook het gevolg van armoede c.q. een gebrek aan subsides bij gezinnen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
nou je moet het er toch mee eens zijn dat het ene probleem (mokka-kindertjes eten uit voederbakken) niet zo bizar veel te maken heeft met het andere probleem (PvdA strooit graag met geld)
ik zie het iig niet
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat er veel users blijkbaar niet in staat zijn deze schrijfstijl met een korreltje zout te nemen.
Het zijn niet de nieuwe users maar juist die ouwe verzuurde users die nu gaan klagen. In Legioquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Maarja als hier mensen komen die net nieuw zijn of sarcasme niet snappen kun je ze dat niet echt kwalijk nemen.
mwehquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat probleem van die kinderen die uit de voerbakken bij de kinderboerderij aten was (volgens sommigen) ook het gevolg van armoede c.q. een gebrek aan subsides bij gezinnen.
Dit onderwerp past precies in dat rijtje toch!
Wellicht heeft de postgeschiedenis van LXIV er iets mee te makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben het er verder wel mee eens dat het een beetje jammer is dat men vandaag de dag al valt over dit soort kleinigheiden
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Wellicht heeft de postgeschiedenis van LXIV er iets mee te maken
quote:
die kun jij toch niet lezen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom maak je anders notes, dropveter.
het was een vraagquote:
Je lult over de notes, natuurlijk worden die gebruikt om een dubieuze post te beoordelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
clever
maar goed, klacht is afgehandeld lijkt me, dit gaat ook nergens heen verder
zoek allemaal een SC op zou ik zeggen
Gelly lult over de notes, ik heb het er niet over gehad slimmerikquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je lult over de notes, natuurlijk worden die gebruikt om een dubieuze post te beoordelen.
Dat weet jij net zo goed als ik.
Of: zouden gebruikt moeten worden in ieder geval.
Het grapje was ORDNUNG MUSS SEIN. Sorry, volgende keer zal ik grapjes maken waarbij ik niet de enige ben die moet lachenquote:
Het is tochquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het grapje was ORDNUNG MUSS SEIN. Sorry, volgende keer zal ik grapjes maken waarbij ik niet de enige ben die moet lachen
Ja hallo, je moet niet teveel van mijn duits verwachten hoor. Was mijn slechtste vak op schoolquote:
Je hebt in ieder geval pluspunten gescoord bij mij schat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik maak hem zelf
Ben ik jullie ens voor
En stiekem moest je opa daarom lachen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hallo, je moet niet teveel van mijn duits verwachten hoor. Was mijn slechtste vak op school
Bij mij ook. Ga weg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval pluspunten gescoord bij mij schat.
Lekker Feindlich van je weer.quote:
DIE IS DOOD JAquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En stiekem moest je opa daarom lachen.
Hoop ik.
Was sich liebt, das neckt sich.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker Feindlich van je weer.
Sie haben gluck das ich keiner Hertz habe.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Was sich liebt, das neckt sich.
Weetjetoch.
Niet dat ik ze ooit gekend heb, dus ik vind je nog wel lief. Nou ja, even lief als voorheen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaar mede mijn "hoop ik".
Sorry.
Ik ben vandaag naar het reisbureau gegaan om een butler te boeken op lokatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |