Duh, BOA's kunnen ook gewoon boetes uitschrijven.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:42 schreef jan185 het volgende:
hallo, voor mij nieuw maar kennelijk kan prorail ook bekeuren?
Ik stond met de motor voor de stopstreep toen de spoorbomen dicht waren. Kreeg een boete van 226 euro! Maar op de boete staat dat ik niet heb gewacht voor de knipperende lichten? Nu vermoedt ik dat hij geen andere mogelijkheid had en dus is de omschrijving wellicht foutief en kan ik reclameren? Wie heeft ervaring?
Juist kunnen boa's boetes uitdelen. Die -1 strepers zijn daarvoor in het leven geroepen.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Duh, BOA's kunnen ook gewoon boetes uitschrijven.
Gewoon nep agenten...quote:Op donderdag 26 september 2013 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist kunnen boa's boetes uitdelen. Die -1 strepers zijn daarvoor in het leven geroepen.
Waarom heb je een boete geaccepteerd als je niks verkeerd hebt gedaan? Tussen auto's doorrijden met een motor is toegestaan, niet gedoogd maar gewoon toegestaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:42 schreef jan185 het volgende:
hallo, voor mij nieuw maar kennelijk kan prorail ook bekeuren?
Ik stond met de motor voor de stopstreep toen de spoorbomen dicht waren. Was rustig tussen de auto's doorgereden naar voren en ben voor een vrachtauto gaan staan die vooraan de rij stond. Kreeg een boete van 226 euro! Maar op de boete staat dat ik niet heb gewacht voor de knipperende lichten? Nu vermoed ik dat hij geen andere mogelijkheid had en dus is de omschrijving wellicht foutief en kan ik reclameren? Wie heeft ervaring?
dit, volgens mij hoort dit in recht en geldzaken of hoe heet dat?quote:
Dus als je zegt dat je een boete niet accepteert dan krijg je hem niet? Goede logica, zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 26 september 2013 09:56 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Waarom heb je een boete geaccepteerd als je niks verkeerd hebt gedaan? Tussen auto's doorrijden met een motor is toegestaan, niet gedoogd maar gewoon toegestaan.
Nee maar dan haal je er politie bij ofzo, en zorg je er voor dat er een getuige wacht die gezien heeft dat je niet te vroeg onder de slagbomen doorreed.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je een boete niet accepteert dan krijg je hem niet? Goede logica, zo werkt het dus niet
Dan zegt de politie, ja deze meneer is bevoegd boa en heeft dit feit geconstateerd, wij zijn niet het orgaan om hierover te beslissen, u kunt uw beroep wenden tot het cjib.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:02 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Nee maar dan haal je er politie bij ofzo, en zorg je er voor dat er een getuige wacht die gezien heeft dat je niet te vroeg onder de slagbomen doorreed.
Dan heeft de politie ook een x wat nuttigs te doen.
Voor de stopstreep gaan staan, dus direct op de spoorbomen, tenminste, dat maak ik op uit de omschrijving van TS.quote:
En op zo'n moment kun je die lui haarfijn uitleggen wat je van hun beroepsgroep vindt.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan zegt de politie, ja deze meneer is bevoegd boa en heeft dit feit geconstateerd, wij zijn niet het orgaan om hierover te beslissen, u kunt uw beroep wenden tot het cjib.
Bij stoplichten rij ik met de motor ook altijd tussen de auto's door om vooraan te gaan staan. Meestal is dat inderdaad voorbij de stopstreep. Ik dacht dat dat mocht.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef Jerro het volgende:
Zodra je de stopstreep over bent 'ga je door rood' is de regel met betrekking tot het normale verkeer. Dit zal dus ook wel het geval zijn bij de spoorbomen, die streep staat er niet voor nix!
Mag niet dusquote:Op donderdag 26 september 2013 10:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij stoplichten rij ik met de motor ook altijd tussen de auto's door om vooraan te gaan staan. Meestal is dat inderdaad voorbij de stopstreep. Ik dacht dat dat mocht.
Jij komt er wel. Zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:11 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
En op zo'n moment kun je die lui haarfijn uitleggen wat je van hun beroepsgroep vindt.
Sterker nog, ik ben er al een tijdje!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij komt er wel. Zonde van mijn tijd.
Want stopstrepen gelden alleen voor overig verkeer en niet voor brommers?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij stoplichten rij ik met de motor ook altijd tussen de auto's door om vooraan te gaan staan. Meestal is dat inderdaad voorbij de stopstreep. Ik dacht dat dat mocht.
Nog minder dan dat zijn ze niet eens. Collaborateurs zijn het wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |