abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131325264
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 18-09-2013 23:17:36 ]
pi_131325398
En zo leer je maar weer....dat er heel wat word geluld over van alles en nogwat
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  woensdag 18 september 2013 @ 20:34:41 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_131325514
alles wat islam is
potientieel gevaar
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_131325648
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef sturmpie het volgende:
alles wat islam is
potientieel gevaar
Gelukkig laat de christelijke VS zien hoe we wel met elkaar om moeten gaan.

Doe het goed en betrek het op alle religies.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2013 20:37:57 ]
  woensdag 18 september 2013 @ 20:40:19 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_131325792
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gelukkig laat de christelijke VS zien hoe we wel met elkaar om moeten gaan.
alle vormen van religie zijn een waanstoornis, en zo kan men stellen, dat alle mensen die een godsdienst aanhangen, niet geschikt zijn, voor eender welke leidinggevende functie
pi_131326017
Amerika daar wil je nog niet eens dood gevonden worden. :')
Ура для россии
pi_131326046
Er is een boycot tegen Iran. Producten en diensten van Iran mogen niet de VS in en andersom.

Lijkt me logisch dat een gebouw van 36 verdiepingen in beheer van een Iraanse staatsbank niet toegestaan is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 18 september 2013 @ 20:55:51 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_131326592
... en inmiddels probeert de USA wel de (aan Al-Qaida gelïeerde) 'rebellen' in Syrie te steunen in hun poging tot staatsgreep.

Tja.
pi_131326717
Aanpakken die hap. Kunnen die schijnheilige morraalridders hier nog wat van leren.
pi_131326755
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
... en inmiddels probeert de USA wel de (aan Al-Qaida gelïeerde) 'rebellen' in Syrie te steunen in hun poging tot staatsgreep.

Tja.
't is bijna alsof een land uit eigenbelang handeld :o
  woensdag 18 september 2013 @ 21:01:46 #11
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_131326887
quote:
US District Judge Katherine Forrest said money transfers to Bank Melli made by Assa breached laws on money laundering.

"There is substantial, uncontradicted evidence that Assa is owned and controlled by Bank Melli, and that Bank Melli is wholly owned and controlled by Iran," Ms Forrest said.

She rejected Alavi's demand for a trial and said its claims that board members were unaware that Assa was controlled by Iran amounted to a "collective amnesia".

The foundation said it was unhappy with the judge's decision and intended to appeal once a final judgment was made.

"The foundation was ready for trial and is disappointed that it did not have the opportunity to rebut the government evidence before a jury," it said in an a statement on its website.
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-24146454

Hoe kan het dat er blijkbaar geen rechtszaak nodig is voor zo'n ingrijpend besluit?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_131326930
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Yi-Long het volgende:

Tja.
Met Syrie geldt op het moment geen boycot (voorheen wel).

Maar dat de VS oorlog nodig hebben, is toch wel duidelijk? Die industrie moet blijven draaien.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_131327638
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef El_Matador het volgende:
Er is een boycot tegen Iran. Producten en diensten van Iran mogen niet de VS in en andersom.

Lijkt me logisch dat een gebouw van 36 verdiepingen in beheer van een Iraanse staatsbank niet toegestaan is.
waarom een boycot ? Een land dat zich nooit heeft misdragen krijgt boycot?
  woensdag 18 september 2013 @ 21:19:12 #14
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_131327955
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef sturmpie het volgende:
alles wat islam is
potientieel gevaar
Jij bent een gevaar :)
The Art Of Lying
pi_131327968
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:14 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

waarom een boycot ? Een land dat zich nooit heeft misdragen krijgt boycot?
Het waarom kan ik je moeilijk vertellen, wel?

"een land dat zich nooit heeft misdragen". _O-

Slechte troll ben je, maar het is allemaal wel redelijk vermakelijk.

woensdag 18 september 2013 @ 21:20:03 #16
396386 sturmpie
for night & nature
pi_131327997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef yulian het volgende:

[..]

Jij bent een gevaar :)
insjalah
pi_131328183
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het waarom kan ik je moeilijk vertellen, wel?

"een land dat zich nooit heeft misdragen". _O-

Slechte troll ben je, maar het is allemaal wel redelijk vermakelijk.
ik heb het over Iran niet over Amerika
pi_131328324
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

ik heb het over Iran niet over Amerika
Uiteraard, het land van de rijzende zon, de hangende homo's en de gestenigde vrouwen. Dat kunnen we moeilijk onder misdragingen laten vallen, dat zou te gek worden.

pi_131328507
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiteraard, het land van de rijzende zon, de hangende homo's en de gestenigde vrouwen. Dat kunnen we moeilijk onder misdragingen laten vallen, dat zou te gek worden.
Maar ze zijn wel al honderden jaren lang geen oorlog begonnen :) Als je dat vergelijkt met het aantal oorlogen dat de VS is begonnen dan is Iran best wel lievv
  Moderator woensdag 18 september 2013 @ 21:29:41 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131328560
bron graag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_131328619
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vergeet de liefde voor het eigen volk niet, de liefde die zo mooi tijdens de groene "revolutie" zichtbaar was.

Daarnaast is Iran niet in staat zich ergens (openlijk) mee te bemoeien op militair gebied. Daar zijn ze te zwak voor. Dus doe vergelijking met de VS kan niet gemaakt worden. Je kan hoogstens inschatten wat Iran zou doen als ze wel bij machte waren.
pi_131328705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maar ze zijn wel al honderden jaren lang geen oorlog begonnen :) Als je dat vergelijkt met het aantal oorlogen dat de VS is begonnen dan is Iran best wel lievv
Het onderdrukken van je eigen volk is niet gelijkwaardig aan oorlog?

De schermutselingen van 30 januari 1979 waren geen oorlogshandelingen?

De VS begint oorlogen uit eigen belang. Zeker sinds WOII; ze hebben een gigantische industrie (VS Defensie slurpt meer op dan ALLE andere beleidsterreinen bij elkaar?!) die ze draaiende moeten houden.

pi_131328775
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja en de noren, ook zon geweldadig kut volk. Voor je t weet liggen er tien boten met opgefokte vikingen voor je kust.
pi_131328878
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vergeet de liefde voor het eigen volk niet, de liefde die zo mooi tijdens de groene "revolutie" zichtbaar was.

Daarnaast is Iran niet in staat zich ergens (openlijk) mee te bemoeien op militair gebied. Daar zijn ze te zwak voor. Dus doe vergelijking met de VS kan niet gemaakt worden. Je kan hoogstens inschatten wat Iran zou doen als ze wel bij machte waren.
Mijn studenten aldaar (45-55 jaar oud) vroegen me -heel beleefd, want zo zijn Perzen- hoe moeilijk het was om naar Europa te komen. De effecten van de dictatuur waren overal zichtbaar en vooral voelbaar. Vreselijk.

Iran en Venezuela zijn in potentie de rijkste landen, met de tofste mensen ter wereld, maar volkomen verwoest door hun walgelijke regimes. Echt heel heel erg pijnlijk.

pi_131329087
Zonde ja. Bakermat vs beschaving. Mn moeder vloog er voorheen vaak op en was van mening dat Iraniers het meest vriendelijk volk is dat had mee heeft gemaakt als stewardess. Jammer dat ze dat moest concluderen met een doek op dr hoofd ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')