Gelukkig laat de christelijke VS zien hoe we wel met elkaar om moeten gaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef sturmpie het volgende:
alles wat islam is
potientieel gevaar
alle vormen van religie zijn een waanstoornis, en zo kan men stellen, dat alle mensen die een godsdienst aanhangen, niet geschikt zijn, voor eender welke leidinggevende functiequote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig laat de christelijke VS zien hoe we wel met elkaar om moeten gaan.
't is bijna alsof een land uit eigenbelang handeldquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
... en inmiddels probeert de USA wel de (aan Al-Qaida gelïeerde) 'rebellen' in Syrie te steunen in hun poging tot staatsgreep.
Tja.
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-24146454quote:US District Judge Katherine Forrest said money transfers to Bank Melli made by Assa breached laws on money laundering.
"There is substantial, uncontradicted evidence that Assa is owned and controlled by Bank Melli, and that Bank Melli is wholly owned and controlled by Iran," Ms Forrest said.
She rejected Alavi's demand for a trial and said its claims that board members were unaware that Assa was controlled by Iran amounted to a "collective amnesia".
The foundation said it was unhappy with the judge's decision and intended to appeal once a final judgment was made.
"The foundation was ready for trial and is disappointed that it did not have the opportunity to rebut the government evidence before a jury," it said in an a statement on its website.
Met Syrie geldt op het moment geen boycot (voorheen wel).quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
... en inmiddels probeert de USA wel de (aan Al-Qaida gelïeerde) 'rebellen' in Syrie te steunen in hun poging tot staatsgreep.
Tja.
waarom een boycot ? Een land dat zich nooit heeft misdragen krijgt boycot?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef El_Matador het volgende:
Er is een boycot tegen Iran. Producten en diensten van Iran mogen niet de VS in en andersom.
Lijkt me logisch dat een gebouw van 36 verdiepingen in beheer van een Iraanse staatsbank niet toegestaan is.
Jij bent een gevaarquote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef sturmpie het volgende:
alles wat islam is
potientieel gevaar
Het waarom kan ik je moeilijk vertellen, wel?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:14 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
waarom een boycot ? Een land dat zich nooit heeft misdragen krijgt boycot?
ik heb het over Iran niet over Amerikaquote:Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waarom kan ik je moeilijk vertellen, wel?
"een land dat zich nooit heeft misdragen".
Slechte troll ben je, maar het is allemaal wel redelijk vermakelijk.
Uiteraard, het land van de rijzende zon, de hangende homo's en de gestenigde vrouwen. Dat kunnen we moeilijk onder misdragingen laten vallen, dat zou te gek worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
ik heb het over Iran niet over Amerika
Maar ze zijn wel al honderden jaren lang geen oorlog begonnenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, het land van de rijzende zon, de hangende homo's en de gestenigde vrouwen. Dat kunnen we moeilijk onder misdragingen laten vallen, dat zou te gek worden.
Vergeet de liefde voor het eigen volk niet, de liefde die zo mooi tijdens de groene "revolutie" zichtbaar was.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, het land van de rijzende zon, de hangende homo's en de gestenigde vrouwen. Dat kunnen we moeilijk onder misdragingen laten vallen, dat zou te gek worden.
Het onderdrukken van je eigen volk is niet gelijkwaardig aan oorlog?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel al honderden jaren lang geen oorlog begonnenAls je dat vergelijkt met het aantal oorlogen dat de VS is begonnen dan is Iran best wel lievv
Ja en de noren, ook zon geweldadig kut volk. Voor je t weet liggen er tien boten met opgefokte vikingen voor je kust.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel al honderden jaren lang geen oorlog begonnenAls je dat vergelijkt met het aantal oorlogen dat de VS is begonnen dan is Iran best wel lievv
Mijn studenten aldaar (45-55 jaar oud) vroegen me -heel beleefd, want zo zijn Perzen- hoe moeilijk het was om naar Europa te komen. De effecten van de dictatuur waren overal zichtbaar en vooral voelbaar. Vreselijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vergeet de liefde voor het eigen volk niet, de liefde die zo mooi tijdens de groene "revolutie" zichtbaar was.
Daarnaast is Iran niet in staat zich ergens (openlijk) mee te bemoeien op militair gebied. Daar zijn ze te zwak voor. Dus doe vergelijking met de VS kan niet gemaakt worden. Je kan hoogstens inschatten wat Iran zou doen als ze wel bij machte waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |