abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2013 @ 15:14:44 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_131412654
Het vertrouwen in premier Mark Rutte en zijn kabinet is tot een dieptepunt gezakt. De liberaal in het Torentje kijkt er niet van op. Pas na economisch herstel, zal er begrip ontstaan voor het regeringsbeleid. 'Mensen zitten op dit moment helemaal niet op mijn uitleg te wachten, ze willen resultaten zien', zegt Rutte in een interview met het AD.

De meeste mensen denken helemaal niet na over oplossingen die nodig zijn om Nederland uit de crisis te helpen. 'Ze hebben het te druk met hun baan en hun gezin', zegt premier Mark Rutte tegen het AD. 'Ze stellen vast dat er veel wordt bezuinigd, de koopkracht achteruitgaat en de werkloosheid stijgt.'

Die vaststelling zou volgens hem drukken op de peilingen over de populariteit van het kabinet.

Volgens de premier zit de bevolking niet op een uitleg van crisismaatregelen te wachten. 'De mensen willen resultaten zien. Daar kan ik beter mijn energie in steken dan dat ik heel veel tijd steek in uitlegsessies', aldus Rutte.

Rutte verwacht dat er meer begrip komt voor zijn bezuinigingsmaatregelen als er economisch herstel is. De bewindsman zegt in het interview geen aanleiding te hebben tot verdere bezuinigingen. Hij baseert zich daarbij op het Centraal Planbureau. 'Ik spreek geen hoop of verwachting uit.

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)leg-te-wachten.dhtml

Het klootjesvolk begrijpt het niet en ik hoef niet uit te leggen wat ze niet begrijpen.

Je kunt er niet eens meer kwaad door worden. Lachwekkend. :D

Ik mis Koot en Bie steeds meer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:28:06 #2
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_131412965
quote:
Je kunt er niet eens meer kwaad door worden. Lachwekkend. :D
Op dit punt ben ik nu met de hele Nederlandse politiek!

Het zijn gewoon een stel mongolen die niks om ons land geven, maar alleen aan hun eigen gewin denken.
Jammer dat je niet strafrechtelijk kunt worden vervolgd voor je politieke wandaden :{

Hetzelfde verhaal met de JSF, over een aantal jaar komt er naar buiten dat er steekpenningen zijn betaald aan bepaalde figuren.
Maar wprden ze daar verantwoordelijk voor gehouden ? Dacht ut niet.

Stelletje nsb'ers
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:30:02 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131413004
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:14 schreef tong80 het volgende:

Het klootjesvolk begrijpt het niet en ik hoef niet uit te leggen wat ze niet begrijpen.
Dit is gewoon de waarheid. Bekijk een willekeurig bericht op de FP over de politiek en de reacties onderbouwen deze bewering.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131413185
"Is er ooit een arrogantere minister president geweest?"

Ja, Wim Kok. Misschien Ruud Lubbers en Van Agt.
pi_131413208
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
"Is er ooit een arrogantere minister president geweest?"

Ja, Wim Kok. Misschien Ruud Lubbers en Van Agt.
Vooralsnog spant Colijn de kroon :).
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_131413235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:39 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Vooralsnog spant Colijn de kroon :).
Dan moet ik eerst zijn video's zien :D
pi_131413258
Hij heeft toch gewoon gelijk ? Tijdens een economische crisis regeren maakt je niet populair. Neemt niet weg dat veel bezuinigingen en lastenverzwaringen gewoon nodig zijn. De oppositie heeft wat dat betreft makkelijk lullen, zijn nemen deze besluiten niet en kunnen het volk naar de mond praten.
pi_131413350
Rutte is helemaal niet arrogant, iedereen zegt dat ie heel benaderbaar is en overal antwoord op geeft.. Balkenende gaf altijd een antwoord van 30 zinnen, wat geen antwoord was

Kok was een chacherijn die iedereen uitschold
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2013 @ 15:47:06 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_131413387
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:41 schreef gelly het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk ? Tijdens een economische crisis regeren maakt je niet populair. Neemt niet weg dat veel bezuinigingen en lastenverzwaringen gewoon nodig zijn. De oppositie heeft wat dat betreft makkelijk lullen, zijn nemen deze besluiten niet en kunnen het volk naar de mond praten.
Spraken de coalitiepartijen de bevolking maar eens aan. Ze gaan dwars tegen de huidige trend in en geven geen uitleg.

'Harde maatregelen zijn nodig'

'We moeten naar een participatieklimaat.'

Lul nog verder in de ruimte en breek nog meer af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:48:23 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_131413425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:41 schreef gelly het volgende:
Gek genoeg kun je tijdens een crisis regeren en best begrip kweken voor je beleid door een eerlijk beleid te voeren en dit uit te leggen. Het uitleggen wordt wat moeilijker als je een bijzonder asociaal en economisch destructief beleid voert, dat alleen maar is gericht op het op korte bereiken bereiken van een uit de lucht gegrepen percentage, zonder enige interesse wat er daarna gebeurt. Want het gaat om de leuke baantjes na de politieke carriere, en het voorkomen dat je zelf last hebt van de bezuinigingen, als regeerder zorg je er wel voor dat het anderen raakt, niet jezelf.

Zelfs de kleine positieve signalen die er af en toe zijn geven aan dat grote bedrijven het soms even wat beter doen, maar dat is voor de mensen in Nederland alleen maar slechter nieuws, omdat het meestal samenhangt met massa-ontslagen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_131413450
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Spraken de coalitiepartijen de bevolking maar eens aan. Ze gaan dwars tegen de huidige trend in en geven geen uitleg.

'Harde maatregelen zijn nodig'

'We moeten naar een participatieklimaat.'

Lul nog verder in de ruimte en breek nog meer af.

Het is een uitleg, alleen niet wat bepaalde figuren willen horen. Jan-met-de-pet heeft ook geen enkel inzicht in de complexe materie. Die gaan ook jammeren als ze het minder krijgen, omdat het per definitie niet klopt dat je het minder krijgt. Dan komen de zondebokken als de EU, Griekenland of ontwikkelingshulp weer op tafel. Want daar gaat wel geld heen.
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:52:56 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131413527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Het uitleggen wordt wat moeilijker als je een bijzonder asociaal en economisch destructief beleid voert
Dit is dus het probleem. Iedereen heeft die conclusie al getrokken en dan is iedere poging tot uitleg al bij voorbaat gedoemd te mislukken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2013 @ 15:53:07 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_131413530
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef gelly het volgende:

Jan-met-de-pet heeft ook geen enkel inzicht in de complexe materie.
Wie zijn Jan met de Pet :?

Al de PVDAers die af zijn gehaakt ? :D

Heerlijke post uit de zelf gecreëerde hoogte. :D

Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2013 @ 15:57:23 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_131413609
Tot morgen. Letten jullie op Markie. Dat ie voor het eerst netjes op het potje poept ?

zaterdag 21 september 2013 @ 15:58:51 #15
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_131413645
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Letten jullie op Markie. Dat ie voor het eerst netjes op het potje poept ?

Komt goed, hij is zoet aan het spelen met zijn Amerikaanse speelgoedvliegtuigjes.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_131413726
Minister Verdonk zei het destijds nog, de arrogantie van de macht, maar ook zij zei dat om eigen gewin (want de hele politiek is arrogant, want is onderdeel van die macht) Hoe arroganter hoe meer macht, want doordat het klootjesvolk kwaad wordt gaan zij zich verzetten en zo komen zij uit op de radicalere partijen, en worden zo georganiseert. Crisis betekent chaos, en via een strijd op de flanken kan het tot orde komen, dat wordt orde zonder vrijheid. Een paar miljoen kiezers denken dat hun probleem wordt opgelost door de politiek, alleen maar verergerd. Arrogantie en lachen is dubbele emotie bij burger loswrikken (op het primitiefste ding uit de evolutie, emotie pakt men je) Eigenlijk hebben de vorige premier en de huidige de radicale partijen aan al die zetels geholpen, want hebben amper politiek hoeven voeren, kregen en krijgen de zetels in de schoot geworpen.
pi_131413812
Hebben we hem ook weer. Met z'n flanken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:13:20 #18
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_131413993
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit is dus het probleem. Iedereen heeft die conclusie al getrokken en dan is iedere poging tot uitleg al bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Ik zit niet op antwoorden te wachten maar op daden .. en mislukken kan al niet meer dat hebben ze al gedaan ?

Crisis noemen ze dat ook wel als hoge geplaatste lui fout met fout goed gaat lopen maken
Iedereen die economie heeft gehad weet dat je MINDER uit moet geven dan dat je binnen haalt ...

Waarom hoor ik niet een minister het zeggen , alleen we moeten bezuinigen
Maar zeggen dat ze gewoon dingen gaan schrappen die altijd onnodig zijn geweest daar doen ze niet aan mee

- Onnodig is meer dan 2 kinderen vergoeden bij een bijstandsmoeder ( geen geld geven maar voedsel bonnen en vaste lasten betalen, MAX 2 kinderen extra vergoeden

- Onnodig veel Asiel zoekers binnen halen , lees golddiggers
Niet nodig WERKEN VERPLICHT als je hier binnen wil komen of zelf heel veel geld mee nemen

- Onnodig veel geld geven aan mensen die een huis kopen van boven een 300.000 euro
Ze gaan maar sparen of gewoon via de belastingverlaging het huis dus wel sneller aflossen
Niet langer dan 20 jaar aflossen

- Onnodig veel geld pompen in "eigenSchuld" hulp , Huur, zorg toeslag ( belasting verlaging is meer loon
over houden dus die dingen niet meer nodig )

- Onnodig ambtenaren eruit gooien en geen wachtgeld mee geven ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_131414062
Het is niet meer de jaren 90 met 60.000 asielzoekers, er komen er hooguit 12.000 ofzo

Kinderbijslag word ook verlaagd

Hypotheekrente aftrek word ook beperkt

Toeslagen worden ook vereenvoudigd

Het aantal ambtenaren word met 40% verminderd

ze doen al wat jij wil, ravw
pi_131414082
Ze moeten die man afzetten dat is de grootste crimineel van Nederland.
Ура для россии
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:21:42 #21
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_131414180
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Ze moeten die man afzetten dat is de grootste crimineel van Nederland.
afzetten , gooi hem eens hier voor de deur dan zal ik hem wel eens vertellen hoe het met de willende hard werkende van Nederland is gesteld die al 20 jaar in de zelfde loon groep zit
En die hoopt dat hij ooit nog eens carrière kan gaan maken als er geen onkundige ambtenaren me eens tegen zouden werken.

Want als ik met hem klaar ben dan zal hij vrijwillig zijn ontslag wel in dienen want HIJ is tenslotte wel verantwoordelijk wat er in dit land gebeurd
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:21:48 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131414182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:13 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik zit niet op antwoorden te wachten maar op daden .. en mislukken kan al niet meer dat hebben ze al gedaan ?

Crisis noemen ze dat ook wel als hoge geplaatste lui fout met fout goed gaat lopen maken
Iedereen die economie heeft gehad weet dat je MINDER uit moet geven dan dat je binnen haalt ...

Waarom hoor ik niet een minister het zeggen , alleen we moeten bezuinigen
Maar zeggen dat ze gewoon dingen gaan schrappen die altijd onnodig zijn geweest daar doen ze niet aan mee

- Onnodig is meer dan 2 kinderen vergoeden bij een bijstandsmoeder ( geen geld geven maar voedsel bonnen en vaste lasten betalen, MAX 2 kinderen extra vergoeden

- Onnodig veel Asiel zoekers binnen halen , lees golddiggers
Niet nodig WERKEN VERPLICHT als je hier binnen wil komen of zelf heel veel geld mee nemen

- Onnodig veel geld geven aan mensen die een huis kopen van boven een 300.000 euro
Ze gaan maar sparen of gewoon via de belastingverlaging het huis dus wel sneller aflossen
Niet langer dan 20 jaar aflossen

- Onnodig veel geld pompen in "eigenSchuld" hulp , Huur, zorg toeslag ( belasting verlaging is meer loon
over houden dus die dingen niet meer nodig )

- Onnodig ambtenaren eruit gooien en geen wachtgeld mee geven ..
Goed, jij komt dus op dezelfde lijst als Synthercell; 'skip without reading'.
pi_131414207
Democratie heeft geen toekomst in de huidge mediastaat. Besluiten die MOETEN worden genomen KUNNEN niet worden genomen omdat deze impopulair zijn. Daardoor krijg je van die halve besluiten zoals de afgelopen jaren.
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:26:00 #24
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_131414294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is een uitleg, alleen niet wat bepaalde figuren willen horen. Jan-met-de-pet heeft ook geen enkel inzicht in de complexe materie. Die gaan ook jammeren als ze het minder krijgen, omdat het per definitie niet klopt dat je het minder krijgt. Dan komen de zondebokken als de EU, Griekenland of ontwikkelingshulp weer op tafel. Want daar gaat wel geld heen.
Welke complexe materie ? :D

Je kunt het nog zo mooi verwoorden, maar het komt er op neer dat de Nederlandse politiek een grote poppenkast is waar een spelletje wordt gespeeld.
Niemand zit daar om Nederland beter te maken, maar alleen maar voor zijn eigen gewin.
Rutte houdt er straks een mooie functie aan over bij de europese unie.

Wat mij trouwens van de week opviel is dat er de opgelopen tijd weinig over de politiek werd gemeld ( want ze hadden allemaal zes weekjes vakantie ) en dat het juist een beetje beter ging met Nederland :o
pi_131414297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:22 schreef Underdoggy het volgende:
Democratie heeft geen toekomst in de huidge mediastaat. Besluiten die MOETEN worden genomen KUNNEN niet worden genomen omdat deze impopulair zijn. Daardoor krijg je van die halve besluiten zoals de afgelopen jaren.
de premier wat jou betreft ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')