SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Soms vergeet ik dat er nog één na moetquote:
300 is onlogischer: 1 OP + 300 reacties is logischer dan 1 OP en 299 reacties.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat er nog één na moet
301 is zo'n onlogisch getal
Ik bedoel lichter dan de eerste stalen stokquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zwaar was 'ie toch niet? Dat jij 'm op je dak moest vervoeren kwam door alle rommel die je met je meesleept...
Nein, donkergroenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Hey. Nog een beruchte zwarte golf rijder
Mja, ik was 16 minuten te laat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Lees: je greep er zelf net naast
Correct.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier denk ik: https://maps.google.com/m(...)p=12,359.48,,0,15.73
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:11 schreef Maringo het volgende:
Wat zijn jullie lief voor die stok met het vastbinden en zo. Bij mij krijgt ie alleen maar een slinger naar de kattebak in.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:11 schreef Maringo het volgende:
Wat zijn jullie lief voor die stok met het vastbinden en zo. Bij mij krijgt ie alleen maar een slinger naar de achterbank
Je had hm dan ook maandag op kunnen halen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Daar ligt hij nu wel even. Even een mooie plek zoeken
Als het niet binnen 24 uur had gehoeven ging hij dinsdag naar Rotterdam. Nu ergens in noord Friesland.
Dan was misschien weer iemand me voorquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je had hm dan ook maandag op kunnen halen.
Het Bildt eindelijk afstrepen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Als het niet binnen 24 uur had gehoeven ging hij dinsdag naar Rotterdam. Nu ergens in noord Friesland.
Het Bildt zou mooi zijn, dan is Fryslân ook klaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Niet helemaal, 2 eilanden staan nog op het lijstjequote:Op zaterdag 7 september 2013 20:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het Bildt zou mooi zijn, dan is Fryslân ook klaar
Ja maar daar mag hij niet geplaatst worden, dus die tellen niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet helemaal, 2 eilanden staan nog op het lijstje
Hij mag daar wel geplaatst worden, maar liever alleen als de plaatser ook iemand heeft gevonden die hem er binnen afzienbare tijd weer vanaf haalt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja maar daar mag hij niet geplaatst worden, dus die tellen niet.
Eigenlijk moeten die ook niet rood-gekleurd zijn op het kaartje, maar geel ofzo.
Ja, alleen in bijzondere gevallen, ergo; het mag niet maar wordt gedoogd onder bepaalde voorwaarden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij mag daar wel geplaatst worden, maar liever alleen als de plaatser ook iemand heeft gevonden die hem er binnen afzienbare tijd weer vanaf haalt.
Tenzij jij iemand regelt die hem er ook weer vanaf haalt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:23 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, alleen in bijzondere gevallen, ergo; het mag niet maar wordt gedoogd onder bepaalde voorwaarden.
Zo komt Fryslân natuurlijk nooit af
Juist, "bepaalde voorwaarden" dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tenzij jij iemand regelt die hem er ook weer vanaf haalt.
Echte eindbazen leggen hem natuurlijk op Rottumerplaatquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat een ander de overtocht ook kan nemen voor de stok. Al zie ik dat met Schier en Texel sneller gebeuren dan met Vlieland.
Overigens zit dus niet alleen Friesland hiermee, maar N-Holland ook.
tiengemetenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Echte eindbazen leggen hem natuurlijk op Rottumerplaat
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan was misschien weer iemand me voor
Zal ik hem anders dinsdag meenemen naar Praag?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Pleur hem gewoon op zo'n eiland>> Nederland regeltjesland
Friesland niet beschaafd noemenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef raptorix het volgende:
Wanneer komt ie nou eens naar de beschaafde wereld
Dat is toch geen Nederland!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal ik hem anders dinsdag meenemen naar Praag?
Het word weer tijd voor NHquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Friesland niet beschaafd noemen
Groot verschil tussen laten weten dat je hem hebt en dan plaatsen en hem zomaar meenemen en het pas een dag later laten weten dat ie verplaatst is.quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bij mij begon het gejank binnen 24 uur al en heb nu nog niets gehoord
Ik doelde ook niet op nu. Vorige keer dat ik em had heb ik het ook laten weten en begon men ook binnen 24u te janken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot verschil tussen laten weten dat je hem hebt en dan plaatsen en hem zomaar meenemen en het pas een dag later laten weten dat ie verplaatst is.
Wanneer jij hem ergens ophaalt en hem daar neer legt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wanneer trekt hij weer het hooggebergte van Zuid Limburg inDaar zijn nog een hoop gemeentes over die Stok nog moet zien
De één vraagt meer om 'gejank' dan de ander.quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bij mij begon het gejank binnen 24 uur al en heb nu nog niets gehoord
Fixed.quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op nu. Vorige keer dat ik em had heb ik het ook laten weten en begon Nattekat ook binnen 24u te janken.
Gaat niet lukken als ie boven de rivieren blijft. Als ie in midden of Limburg ligt kan ik m ophalen. Anders wordt het voor mij echt te ver.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wanneer jij hem ergens ophaalt en hem daar neer legt.
Is wel een beetje waar. Degene die het eerst begint te zeuren over hoelang het nu weer duurt ben jij.quote:
Klein maandje geleden lag ie in omgeving Eindhoven.quote:Op maandag 9 september 2013 07:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gaat niet lukken als ie boven de rivieren blijft. Als ie in midden of Limburg ligt kan ik m ophalen. Anders wordt het voor mij echt te ver.
Omgeving den bosch kan ook trouwens
Dat is waar, maar enkel als het tempo er helemaal in lag. De laatste keer is ondertussen al een tijdje geleden.quote:Op maandag 9 september 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is wel een beetje waar. Degene die het eerst begint te zeuren over hoelang het nu weer duurt ben jij.
Maar nu die 24 uur voorbij is, evenals het weekend, begint het ongeduldige bij mij langzaam op te komen.
Wel drie dagen geleden. Je liep vrijdag nog te zeuren erover.quote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar enkel als het tempo er helemaal in lag. De laatste keer is ondertussen al een tijdje geleden.
Als dat al zeuren is... ik vond enkel dat het lang duurde.quote:Op maandag 9 september 2013 10:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel drie dagen geleden. Je liep vrijdag nog te zeuren erover.
Wij vinden dat zeuren ja. Hij gaat er niet sneller door dus laat het lekker gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat al zeuren is... ik vond enkel dat het lang duurde.
De vorige keer dat het meer dan een dag duurde tot de eigenaar bekend werd was na Rhenen, we weten allemaal wat er toen gebeurd is.
Fixed.quote:Op maandag 9 september 2013 11:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik vind dat zeuren ja. Hij gaat er niet sneller door dus laat het lekker gaan.
Fixed.quote:Op maandag 9 september 2013 11:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Iedereen behalve picodealion vindt dat zeuren ja. Hij gaat er niet sneller door dus laat het lekker gaan.
Hou jij dan es op te zeuren dat het allemaal zo lang duurt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Laten we nu, ipv mij afzeiken eens afvragen wat er met Dean gebeurd is.![]()
(stiekem denk ik/hoop ik dat hij hem morgen in Rotterdam neerlegt)
Zeur eens niet zo door joh.quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hou jij dan es op te zeuren dat het allemaal zo lang duurt?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal ik hem anders dinsdag meenemen naar Praag?
Ja wat een schoft, al die traagheid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:34 schreef Pino112 het volgende:
Schiet het nou eens op met die stok dan?
Je ging toch naar Rotterdam vandaag? Had jouw vertraging nog goedgemaaktquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef The_Dean het volgende:
Het bord waar de stok ligt:
[ afbeelding ]
Het bord waar de sleutel ligt:
[ afbeelding ]
Foto van de andere kant:
[ afbeelding ]
echt serieus..jouw reacties iedere keer..quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je ging toch naar Rotterdam vandaag? Had jouw vertraging nog goedgemaakt
Dan lees je ze toch niet? Ik ben niet de enige die vond dat het te lang duurde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
echt serieus..jouw reacties iedere keer..![]()
het maakt echt dat ik het spelletje een stuk minder leuk vind..
en ik zou er biiiiijna een abonnement voor nemen
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb de optie en gebruik hem niet eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
echt serieus..jouw reacties iedere keer..![]()
het maakt echt dat ik het spelletje een stuk minder leuk vind..
Blokkeer je mij ook?quote:
En op de mobiele layout al helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee want dat werkt volgens mij met auto-update maar half, dus ik gebruik het niet.
Had je maar plannen, dan hadden we tenminste verplaatsingen of pogingen daartoe gezien ipv je eeuwige gezeik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Maringo kan mijn plannen en toekomstige locaties dus niet meer lezen
Hoe zeik ik als ik gewoon zeg dat het lang duurt tot de verplaatser zich meldt, zeiken deed ik vooral toen ik dit net had ontdekt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Had je maar plannen, dan hadden we tenminste verplaatsingen of pogingen daartoe gezien ipv je eeuwige gezeik.
't Is wel een uithoek. Maar eens kijken of het lukt eind deze week, weekend, maandag ergens...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef nofxtbr het volgende:
Verder met het spel, wie o wie ziet kans hem te verplaatsen?
Jij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef nofxtbr het volgende:
Jongens serieus, waar je je al niet aan kan ergeren zeg..![]()
Verder met het spel, wie o wie ziet kans hem te verplaatsen?
Haha ik heb alleen een fiets dus zo ver gaat hem niet wordenquote:
Vlak bij de afsluitdijk een optie? Nog erg veel gemeentes in het noorden van NH die nog moeten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
'k Wil 'm best halen, alleen heb ik nog geen nieuw plekje op het oog.
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlak bij de afsluitdijk een optie? Nog erg veel gemeentes in het noorden van NH die nog moeten.
Maakt sowiezo niet zo veel meer uit waar ie nu komt in de omgeving, de keus is aan jou
En dan haal ik hem gelijk daar weer opquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!
Klinkt interessant! Dat zuidelijker meenemen zal wel lukken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!
OV een optie?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen een fiets dus zo ver gaat hem niet worden
In combinatie met fiets natuurlijk, niet elk plaatsnaambord ligt dicht bij een station.quote:
Welke verplaatsing bedoel je?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat in het vorige topic mooi een verplaatsing aan mijn neus voorbij! Ik had de plek bedacht en ons erheengereden
Hmpf, propt meneer zich er weer lekker tussenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je bedoelt dat je mee was? Dan pas ik het aan
Jij gaat hem halen toch?quote:
Tsja normaliter kom ik altijd wel dicht genoeg in de buurt om een stok op te pakken, maar deze ligt wat ver uit de route, zeg maar. Ik heb daar zo direct niet iets te zoeken... Maar goed, maandag perhaps.quote:
Niets te zoeken? De stok ligt er! Meest belangrijke reden ever!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja normaliter kom ik altijd wel dicht genoeg in de buurt om een stok op te pakken, maar deze ligt wat ver uit de route, zeg maar. Ik heb daar zo direct niet iets te zoeken... Maar goed, maandag perhaps.
Gaat dit plan nog door?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat de kans iets groter is dat ie iets dichterbij komt? Nah, onder Haarlem pasquote:
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de kans iets groter is dat ie iets dichterbij komt? Nah, onder Haarlem pas
Het is nu wel duidelijk dat je een hekel aan me hebt, je hoeft het niet nog duidelijker te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.
Huillie, jijquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.
heptie ook nooit gezegdquote:
Hij zei richting afsluitdijk. Nooit welke kantquote:Op zondag 15 september 2013 09:29 schreef t-i-m het volgende:
[..]
heptie ook nooit gezegd
hij zou m een slinger richting geven....
sorry, van mij wordt het niet, midweek weg morgenvroeg dus....
Ligt er aan waar die stok blijft.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 09:59 schreef Haasbeuntje het volgende:
Als ie er morgenmiddag rond 5 uur nog ligt, dan neem ik hem meeen plant hem ook direct weer ergens.
Wel een mooie plek voor de sleutel, 't is daar soms best wel druk..
Jammer..quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
Shit... helemaal vergeten die stok op te pikken, hij ligt er nu dus nog.
Zie zelf nu geen kans meer om hem op te halen
ow, jammer.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
Shit... helemaal vergeten die stok op te pikken, hij ligt er nu dus nog.
Zie zelf nu geen kans meer om hem op te halen
quote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow, jammer.
maar niet getreurd, morgen lukt het me niet, woensdag misschien wel. En dan kan ik 'm een flinke slinger geven.
Das de verkeerde kant op.quote:
Is hij ook, sinds jouw vorige reactie. Niet dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Bij het zien van de TT had ik even het idee dat ie verplaatst was
Nope, ik plaats niet altijd een reactie als ie verplaatst is. Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is hij ook, sinds jouw vorige reactie. Niet dan?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.
Klopt, "Sneek" bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, ik plaats niet altijd een reactie als ie verplaatst is. Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken of ik m kan vinden.
hebbes
Er is leven buiten Frieslandquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Klopt, "Sneek" bestaat ook niet.
Kijk eens op je eigen foto naar de bovenste regelquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen intelligent leven, kennelijk
Dat is alleen maar om de onwetenden nog wat houvast te gevenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens op je eigen foto naar de bovenste regel
Het staat niet voor niets bovenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om de onwetenden nog wat houvast te geven
Onwetenden komen niet tijdig voorbij het 1e woord, alvorens het bord voorbij te zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets boven
Ik kan nog wat zeggen, maar dan blijven we doorgaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Onwetenden komen niet tijdig voorbij het 1e woord, alvorens het bord voorbij te zijn
Het is ook wat hier hè, somsquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nog wat zeggen, maar dan blijven we doorgaan
Tsja. Toevallig moest ik vandaag bij een bedrijf aan de Zuidas zijn, dus het kwam even mooi uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:11 schreef Nattekat het volgende:
wow, das een eind![]()
Jammer dat Amstelveen zo'n doolhof is om te pinpointen...
Ja. Bord 50, dan laat je je gas los, en dan reeds het bord einde 50.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef Maringo het volgende:
Er zijn plekken waar het volgende plaatsnaambord zelfs dichterbij is.![]()
Yo.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef NoBody122 het volgende:
Flinke verplaatsing weer [ afbeelding ]
Tevens TR gemacht.
Diemen moet nog geloof ikquote:Op woensdag 18 september 2013 07:18 schreef Dagoduck het volgende:
Doe maar ergens rondom Amsterdam, pik ik hem vrijdag op zaterdagnacht of zaterdag op
doet het nietquote:Op woensdag 18 september 2013 12:33 schreef BELASTING het volgende:
[ afbeelding ]
Gotcha!
Als de foto niet goed wordt weergegeven, zit mobiel nu.
Ik zie 'm wel.quote:
Stukje verder terug op de straat moet je zijnquote:
Volgens mij niet. Daar zat ik eerst maar die klopt niet. (kant van de straat matcht niet met voorkant/achterkant bord, en de lantarenpaal mist).quote:Op woensdag 18 september 2013 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Stukje verder terug op de straat moet je zijn
wel geinig, over de brug en Uithoorn kan afgestreept worden
Stichtse Vecht? Had hij niet al in Maarssen gelegenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi, weer in grensgebied NH/UT.
Diemen staat inderdaad nog op het lijstje, evenals Uithoorn. Maar ook De Ronde Venen en Stichtse Vecht
Wiki's bijgewerkt
Volgens de wiki niet..quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Stichtse Vecht? Had hij niet al in Maarssen gelegen
Voor mij ongeveer net zoveel km, nog net te doen op de fietsquote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Aanlokkelijk... nu nog een gaatje van 3 uur vinden de komende dagen, voor zondag
De afstand is geen probleem idd, het is meer de tijd die je er voor nodig hebtquote:Op woensdag 18 september 2013 21:34 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Voor mij ongeveer net zoveel km, nog net te doen op de fiets
Als ik dat had geweten, had ik 'm daar neergelegd ipv in Utrecht; scheelt maar een metertje of 100-200..quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
Wat gaaf om te zien dat de fokstok nog steeds rond gaat !
jullie hebben waarschijnlijk echt geen idee hoe blij me dat maakt
dat wilde ik ff kwijt
Ik vroeg me laatst al af wie nou de Schepper is!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
Volgend jaar augustus 10 jaar,quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
whuahahaa ik herken je naamquote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
gustus 10 jaar,
kom je dan ook no
Ha! De Schepper is wedergekeerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
Welkom terugquote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
Inderdaad, de credits gaan naar de belastingdienst pardon belasting. Hoewel het wel leuk staat zo, die TT.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:55 schreef BELASTING het volgende:
Amstelhoek klopt, maar ik heb hem daar heen geslingerd ja.
tr gemacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, de credits gaan naar de belastingdienst pardon belasting. Hoewel het wel leuk staat zo, die TT.
Eindbaasquote:Op donderdag 19 september 2013 13:18 schreef harrie1 het volgende:
[..]
whuahahaa ik herken je naam![]()
vroege vogel van het eerste uur![]()
dat feest kom ik graag naar toe !
als iemand die me een bericht wil sturen hoe wat wanneer :-D
10 jaar wow![]()
ik wil er graag aan mee werken.....
1,5u fietsen? Glquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:38 schreef nofxtbr het volgende:
Morgen haal ik hem waarschijnlijk op
Verder dan waar die nu ligt gaat hem idd echt niet wordenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat wordt een lange fietsrit als de stok naar die richting gaat waar ik nu aan denk
Nah ik wou morgenochtend vertrekken maar volgens mij is broertie nu al onderweg..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus nofxtbr haalt 'm op?
't zou heel sneu zijn als ze helemaal die ommelandse reis heeft staan maken en de stok blijkt inmiddels weer onderweg.
Nee toch? Die moet giga ver rijden voor die stok. Die woont ergens rechts van Zwolle dacht ik.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:18 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nah ik wou morgenochtend vertrekken maar volgens mij is broertie nu al onderweg..
Dan begrijp ik dit verkeerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:17 schreef Broertie het volgende:
* Broertie maar eens in de auto springt........ *
er zijn mensen die kilometers maken voor de stokquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toch? Die moet giga ver rijden voor die stok. Die woont ergens rechts van Zwolle dacht ik.
Ja, door die stok heb ik de afsluitdijk moeten pakken ipv de A6 door de polder, richting Amsterdam. Uiteindelijk maakt het niet heel veel verschil trouwens qua kilometers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef t-i-m het volgende:
[..]
er zijn mensen die kilometers maken voor de stok
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef t-i-m het volgende:
[..]
er zijn mensen die kilometers maken voor de stok
geloof je graagquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ritje Den Haag - Utrecht - Zundert was een leuk ritje.
Naar de achterhoek, zelfs een proffesionele wielrenner moet dan even goed nadenken of ie het wel gaat doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou 't wordt droog dit weekend dus wat dat betreft is fietsen, zoals nofxtbr moet doen, op zich nog te doen.
Hij zei dat hij op weg ging, maar hij neemt wel erg de tijd voor dat ritje.quote:
Mja, dat dus. Opheldering zou fijn zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op weg ging, maar hij neemt wel erg de tijd voor dat ritje.
En zo lang we niets weten ligt hij er toch nog gewoon? We zijn toch nog nooit van iets anders uit gegaan?quote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... kan er niet iemand even spieken of ie niet gewoon nog in Amstelhoek ligt? Broertie heeft enkel gezegd dat hij op weg ging, maar niets anders.
Zegt het feit dat ie nu gevonden is genoeg?quote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
En zo lang we niets weten ligt hij er toch nog gewoon? We zijn toch nog nooit van iets anders uit gegaan?
Iedereen in de warquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Heb enkel gezegd dat ik in de auto sprong, heb boodschappen gedaan.Heb met geen woord gezegd dat ik de stok zou ophalen, dat zijn enkel jullie aannames....
Ik had al zo'n vermoeden dat het een gemene streek wasquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Heb enkel gezegd dat ik in de auto sprong, heb boodschappen gedaan.Heb met geen woord gezegd dat ik de stok zou ophalen, dat zijn enkel jullie aannames....
quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Beetje de autisten van de rel brengen he?quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Vooral Nattekat denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje de autisten van de rel brengen he?
Nou mij ook ook hoor, had al een plannetje maar toen dacht ik dat ie dus weg was..quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Sleutel, omgeving en stokbord. Hoop dat het is gelukt ben op mijn telefoon.
Nu ligt ie toch meer in de buurt voor jou?quote:Op zondag 22 september 2013 19:20 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nou mij ook ook hoor, had al een plannetje maar toen dacht ik dat ie dus weg was..![]()
Nee joh, niet volkomen onbereikbaar maar meer dan een uur met de bus heb ik geen tijd voor doordeweeksquote:Op zondag 22 september 2013 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ligt ie toch meer in de buurt voor jou?
Ah, ik dacht dat je in het noorden woonde.quote:Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nee joh, niet volkomen onbereikbaar maar meer dan een uur met de bus heb ik geen tijd voor doordeweeks
quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Omdat je dat altijd zegt, als je de stok gaat halen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Alleen de verkeersdrempel is er nieuw bijgekomen.quote:
Dan staat je nog wat te doen.quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Skateboard het volgende:
Hij is nog niet in mijn dorp geweest
Hij is ook niet in Schiermonnikoog geweest.quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Skateboard het volgende:
Hij is nog niet in mijn dorp geweest
dan schop je m het water in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef Skv het volgende:
HolyslootSchop dat ding eens wat meer naar het westen!
Zou nu ook niet meer gaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht vandaag eens een leuk bezoekje aan Holysloot te maken, blijkt er maar 1 bus naartoe te gaan vanuit Noord-Amsterdam
Viel weer een beetje tegen.
Als het moet. Ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dan schop je m het water in.
wil je dat ???
mocht je hem hebben ....quote:
22 augustus 2004quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen saai dorp dat Holysloot![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Puala het volgende:
30 meter voor het bord hebben vanmiddag 2 kerels een staarwedstrijd gehouden van 10 min. Beide wilde niet achteruit en beide niet vol door de berm. En daar stond ik achter
Een staarwedstrijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen saai dorp dat Holysloot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Op weg naar Haarlem, vanuit Groningen? Er is iets goed mis gegaan...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik stond met pech in Nieuw-Vennep, dus vanwege opgelopen vertraging niet opgehaald. Gelukkig Puala dus wel. Ben benieuwd waarheen het gaat. Ik had voor de zekerheid een lijstje met gemeentes in Noord-Holland meegenomen.
Niet dat het aan mij is, maar wat mij betreft wordt dit verzoek gehonoreerd. Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:38 schreef harrie1 het volgende:
[..]
mocht je hem hebben ....
Breng maar een klein stukkie noord.![]()
Dan plaats ik hem op de plek waar het allemaal begon
Vond ik wel toen ik er aan het eind van de middag stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |