Petje af. Hopen dat 't droog blijft.quote:
Verder dan waar die nu ligt gaat hem idd echt niet wordenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat wordt een lange fietsrit als de stok naar die richting gaat waar ik nu aan denk
Nah ik wou morgenochtend vertrekken maar volgens mij is broertie nu al onderweg..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus nofxtbr haalt 'm op?
't zou heel sneu zijn als ze helemaal die ommelandse reis heeft staan maken en de stok blijkt inmiddels weer onderweg.
Nee toch? Die moet giga ver rijden voor die stok. Die woont ergens rechts van Zwolle dacht ik.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:18 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nah ik wou morgenochtend vertrekken maar volgens mij is broertie nu al onderweg..
Dan begrijp ik dit verkeerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:17 schreef Broertie het volgende:
* Broertie maar eens in de auto springt........ *
er zijn mensen die kilometers maken voor de stokquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toch? Die moet giga ver rijden voor die stok. Die woont ergens rechts van Zwolle dacht ik.
Ja het kan hoor, kweenie. Als ie maar ff reageert....quote:
Ja, door die stok heb ik de afsluitdijk moeten pakken ipv de A6 door de polder, richting Amsterdam. Uiteindelijk maakt het niet heel veel verschil trouwens qua kilometers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef t-i-m het volgende:
[..]
er zijn mensen die kilometers maken voor de stok
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef t-i-m het volgende:
[..]
er zijn mensen die kilometers maken voor de stok
geloof je graagquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ritje Den Haag - Utrecht - Zundert was een leuk ritje.
Naar de achterhoek, zelfs een proffesionele wielrenner moet dan even goed nadenken of ie het wel gaat doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou 't wordt droog dit weekend dus wat dat betreft is fietsen, zoals nofxtbr moet doen, op zich nog te doen.
Hij zei dat hij op weg ging, maar hij neemt wel erg de tijd voor dat ritje.quote:
Mja, dat dus. Opheldering zou fijn zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op weg ging, maar hij neemt wel erg de tijd voor dat ritje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |