Hmpf, propt meneer zich er weer lekker tussenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je bedoelt dat je mee was? Dan pas ik het aan
Jij gaat hem halen toch?quote:
Tsja normaliter kom ik altijd wel dicht genoeg in de buurt om een stok op te pakken, maar deze ligt wat ver uit de route, zeg maar. Ik heb daar zo direct niet iets te zoeken... Maar goed, maandag perhaps.quote:
Niets te zoeken? De stok ligt er! Meest belangrijke reden ever!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja normaliter kom ik altijd wel dicht genoeg in de buurt om een stok op te pakken, maar deze ligt wat ver uit de route, zeg maar. Ik heb daar zo direct niet iets te zoeken... Maar goed, maandag perhaps.
Gaat dit plan nog door?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!
Omdat de kans iets groter is dat ie iets dichterbij komt? Nah, onder Haarlem pasquote:
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de kans iets groter is dat ie iets dichterbij komt? Nah, onder Haarlem pas
Het is nu wel duidelijk dat je een hekel aan me hebt, je hoeft het niet nog duidelijker te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.
Huillie, jijquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |