En op de mobiele layout al helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee want dat werkt volgens mij met auto-update maar half, dus ik gebruik het niet.
Had je maar plannen, dan hadden we tenminste verplaatsingen of pogingen daartoe gezien ipv je eeuwige gezeik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Maringo kan mijn plannen en toekomstige locaties dus niet meer lezen
Hoe zeik ik als ik gewoon zeg dat het lang duurt tot de verplaatser zich meldt, zeiken deed ik vooral toen ik dit net had ontdekt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Had je maar plannen, dan hadden we tenminste verplaatsingen of pogingen daartoe gezien ipv je eeuwige gezeik.
't Is wel een uithoek. Maar eens kijken of het lukt eind deze week, weekend, maandag ergens...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef nofxtbr het volgende:
Verder met het spel, wie o wie ziet kans hem te verplaatsen?
Jij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef nofxtbr het volgende:
Jongens serieus, waar je je al niet aan kan ergeren zeg..![]()
Verder met het spel, wie o wie ziet kans hem te verplaatsen?
Haha ik heb alleen een fiets dus zo ver gaat hem niet wordenquote:
Vlak bij de afsluitdijk een optie? Nog erg veel gemeentes in het noorden van NH die nog moeten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
'k Wil 'm best halen, alleen heb ik nog geen nieuw plekje op het oog.
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlak bij de afsluitdijk een optie? Nog erg veel gemeentes in het noorden van NH die nog moeten.
Maakt sowiezo niet zo veel meer uit waar ie nu komt in de omgeving, de keus is aan jou
En dan haal ik hem gelijk daar weer opquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!
Klinkt interessant! Dat zuidelijker meenemen zal wel lukken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!
OV een optie?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen een fiets dus zo ver gaat hem niet worden
In combinatie met fiets natuurlijk, niet elk plaatsnaambord ligt dicht bij een station.quote:
Welke verplaatsing bedoel je?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat in het vorige topic mooi een verplaatsing aan mijn neus voorbij! Ik had de plek bedacht en ons erheengereden
Hmpf, propt meneer zich er weer lekker tussenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je bedoelt dat je mee was? Dan pas ik het aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |