En op de mobiele layout al helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee want dat werkt volgens mij met auto-update maar half, dus ik gebruik het niet.
Had je maar plannen, dan hadden we tenminste verplaatsingen of pogingen daartoe gezien ipv je eeuwige gezeik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Maringo kan mijn plannen en toekomstige locaties dus niet meer lezen
Hoe zeik ik als ik gewoon zeg dat het lang duurt tot de verplaatser zich meldt, zeiken deed ik vooral toen ik dit net had ontdekt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Had je maar plannen, dan hadden we tenminste verplaatsingen of pogingen daartoe gezien ipv je eeuwige gezeik.
't Is wel een uithoek. Maar eens kijken of het lukt eind deze week, weekend, maandag ergens...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef nofxtbr het volgende:
Verder met het spel, wie o wie ziet kans hem te verplaatsen?
Jij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef nofxtbr het volgende:
Jongens serieus, waar je je al niet aan kan ergeren zeg..![]()
Verder met het spel, wie o wie ziet kans hem te verplaatsen?
Haha ik heb alleen een fiets dus zo ver gaat hem niet wordenquote:
Vlak bij de afsluitdijk een optie? Nog erg veel gemeentes in het noorden van NH die nog moeten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
'k Wil 'm best halen, alleen heb ik nog geen nieuw plekje op het oog.
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlak bij de afsluitdijk een optie? Nog erg veel gemeentes in het noorden van NH die nog moeten.
Maakt sowiezo niet zo veel meer uit waar ie nu komt in de omgeving, de keus is aan jou
En dan haal ik hem gelijk daar weer opquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!
Klinkt interessant! Dat zuidelijker meenemen zal wel lukken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil hem wel meenemen naar Heemstede of ergens bij Spaarnwoude neerleggen als hij vervolgens wat zuidelijker komt!
OV een optie?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:33 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen een fiets dus zo ver gaat hem niet worden
In combinatie met fiets natuurlijk, niet elk plaatsnaambord ligt dicht bij een station.quote:
Welke verplaatsing bedoel je?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat in het vorige topic mooi een verplaatsing aan mijn neus voorbij! Ik had de plek bedacht en ons erheengereden
Hmpf, propt meneer zich er weer lekker tussenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je bedoelt dat je mee was? Dan pas ik het aan
Jij gaat hem halen toch?quote:
Tsja normaliter kom ik altijd wel dicht genoeg in de buurt om een stok op te pakken, maar deze ligt wat ver uit de route, zeg maar. Ik heb daar zo direct niet iets te zoeken... Maar goed, maandag perhaps.quote:
Niets te zoeken? De stok ligt er! Meest belangrijke reden ever!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja normaliter kom ik altijd wel dicht genoeg in de buurt om een stok op te pakken, maar deze ligt wat ver uit de route, zeg maar. Ik heb daar zo direct niet iets te zoeken... Maar goed, maandag perhaps.
Gaat dit plan nog door?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat de kans iets groter is dat ie iets dichterbij komt? Nah, onder Haarlem pasquote:
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de kans iets groter is dat ie iets dichterbij komt? Nah, onder Haarlem pas
Het is nu wel duidelijk dat je een hekel aan me hebt, je hoeft het niet nog duidelijker te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.
Huillie, jijquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ie uberhaupt weer in beweging is.
heptie ook nooit gezegdquote:
Hij zei richting afsluitdijk. Nooit welke kantquote:Op zondag 15 september 2013 09:29 schreef t-i-m het volgende:
[..]
heptie ook nooit gezegd
hij zou m een slinger richting geven....
sorry, van mij wordt het niet, midweek weg morgenvroeg dus....
Ligt er aan waar die stok blijft.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 09:59 schreef Haasbeuntje het volgende:
Als ie er morgenmiddag rond 5 uur nog ligt, dan neem ik hem meeen plant hem ook direct weer ergens.
Wel een mooie plek voor de sleutel, 't is daar soms best wel druk..
Jammer..quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
Shit... helemaal vergeten die stok op te pikken, hij ligt er nu dus nog.
Zie zelf nu geen kans meer om hem op te halen
ow, jammer.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
Shit... helemaal vergeten die stok op te pikken, hij ligt er nu dus nog.
Zie zelf nu geen kans meer om hem op te halen
quote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow, jammer.
maar niet getreurd, morgen lukt het me niet, woensdag misschien wel. En dan kan ik 'm een flinke slinger geven.
Das de verkeerde kant op.quote:
Is hij ook, sinds jouw vorige reactie. Niet dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Bij het zien van de TT had ik even het idee dat ie verplaatst was
Nope, ik plaats niet altijd een reactie als ie verplaatst is. Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is hij ook, sinds jouw vorige reactie. Niet dan?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.
Klopt, "Sneek" bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, ik plaats niet altijd een reactie als ie verplaatst is. Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken of ik m kan vinden.
hebbes
Er is leven buiten Frieslandquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Klopt, "Sneek" bestaat ook niet.
Kijk eens op je eigen foto naar de bovenste regelquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen intelligent leven, kennelijk
Dat is alleen maar om de onwetenden nog wat houvast te gevenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens op je eigen foto naar de bovenste regel
Het staat niet voor niets bovenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om de onwetenden nog wat houvast te geven
Onwetenden komen niet tijdig voorbij het 1e woord, alvorens het bord voorbij te zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets boven
Ik kan nog wat zeggen, maar dan blijven we doorgaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Onwetenden komen niet tijdig voorbij het 1e woord, alvorens het bord voorbij te zijn
Het is ook wat hier hè, somsquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nog wat zeggen, maar dan blijven we doorgaan
Tsja. Toevallig moest ik vandaag bij een bedrijf aan de Zuidas zijn, dus het kwam even mooi uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:11 schreef Nattekat het volgende:
wow, das een eind![]()
Jammer dat Amstelveen zo'n doolhof is om te pinpointen...
Ja. Bord 50, dan laat je je gas los, en dan reeds het bord einde 50.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef Maringo het volgende:
Er zijn plekken waar het volgende plaatsnaambord zelfs dichterbij is.![]()
Yo.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef NoBody122 het volgende:
Flinke verplaatsing weer [ afbeelding ]
Tevens TR gemacht.
Diemen moet nog geloof ikquote:Op woensdag 18 september 2013 07:18 schreef Dagoduck het volgende:
Doe maar ergens rondom Amsterdam, pik ik hem vrijdag op zaterdagnacht of zaterdag op
doet het nietquote:Op woensdag 18 september 2013 12:33 schreef BELASTING het volgende:
[ afbeelding ]
Gotcha!
Als de foto niet goed wordt weergegeven, zit mobiel nu.
Ik zie 'm wel.quote:
Stukje verder terug op de straat moet je zijnquote:
Volgens mij niet. Daar zat ik eerst maar die klopt niet. (kant van de straat matcht niet met voorkant/achterkant bord, en de lantarenpaal mist).quote:Op woensdag 18 september 2013 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Stukje verder terug op de straat moet je zijn
wel geinig, over de brug en Uithoorn kan afgestreept worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |