Ik kan nog wat zeggen, maar dan blijven we doorgaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Onwetenden komen niet tijdig voorbij het 1e woord, alvorens het bord voorbij te zijn
Het is ook wat hier hè, somsquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nog wat zeggen, maar dan blijven we doorgaan
Tsja. Toevallig moest ik vandaag bij een bedrijf aan de Zuidas zijn, dus het kwam even mooi uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:11 schreef Nattekat het volgende:
wow, das een eind![]()
Jammer dat Amstelveen zo'n doolhof is om te pinpointen...
Ja. Bord 50, dan laat je je gas los, en dan reeds het bord einde 50.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef Maringo het volgende:
Er zijn plekken waar het volgende plaatsnaambord zelfs dichterbij is.![]()
Yo.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef NoBody122 het volgende:
Flinke verplaatsing weer [ afbeelding ]
Tevens TR gemacht.
Diemen moet nog geloof ikquote:Op woensdag 18 september 2013 07:18 schreef Dagoduck het volgende:
Doe maar ergens rondom Amsterdam, pik ik hem vrijdag op zaterdagnacht of zaterdag op
doet het nietquote:Op woensdag 18 september 2013 12:33 schreef BELASTING het volgende:
[ afbeelding ]
Gotcha!
Als de foto niet goed wordt weergegeven, zit mobiel nu.
Ik zie 'm wel.quote:
Stukje verder terug op de straat moet je zijnquote:
Volgens mij niet. Daar zat ik eerst maar die klopt niet. (kant van de straat matcht niet met voorkant/achterkant bord, en de lantarenpaal mist).quote:Op woensdag 18 september 2013 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Stukje verder terug op de straat moet je zijn
wel geinig, over de brug en Uithoorn kan afgestreept worden
Stichtse Vecht? Had hij niet al in Maarssen gelegenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi, weer in grensgebied NH/UT.
Diemen staat inderdaad nog op het lijstje, evenals Uithoorn. Maar ook De Ronde Venen en Stichtse Vecht
Wiki's bijgewerkt
Volgens de wiki niet..quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Stichtse Vecht? Had hij niet al in Maarssen gelegen
Voor mij ongeveer net zoveel km, nog net te doen op de fietsquote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Aanlokkelijk... nu nog een gaatje van 3 uur vinden de komende dagen, voor zondag
De afstand is geen probleem idd, het is meer de tijd die je er voor nodig hebtquote:Op woensdag 18 september 2013 21:34 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Voor mij ongeveer net zoveel km, nog net te doen op de fiets
Als ik dat had geweten, had ik 'm daar neergelegd ipv in Utrecht; scheelt maar een metertje of 100-200..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |