Stichtse Vecht? Had hij niet al in Maarssen gelegenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi, weer in grensgebied NH/UT.
Diemen staat inderdaad nog op het lijstje, evenals Uithoorn. Maar ook De Ronde Venen en Stichtse Vecht
Wiki's bijgewerkt
Volgens de wiki niet..quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Stichtse Vecht? Had hij niet al in Maarssen gelegen
Voor mij ongeveer net zoveel km, nog net te doen op de fietsquote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Aanlokkelijk... nu nog een gaatje van 3 uur vinden de komende dagen, voor zondag
De afstand is geen probleem idd, het is meer de tijd die je er voor nodig hebtquote:Op woensdag 18 september 2013 21:34 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Voor mij ongeveer net zoveel km, nog net te doen op de fiets
Als ik dat had geweten, had ik 'm daar neergelegd ipv in Utrecht; scheelt maar een metertje of 100-200..quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
Wat gaaf om te zien dat de fokstok nog steeds rond gaat !
jullie hebben waarschijnlijk echt geen idee hoe blij me dat maakt
dat wilde ik ff kwijt
Ik vroeg me laatst al af wie nou de Schepper is!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
Volgend jaar augustus 10 jaar,quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
whuahahaa ik herken je naamquote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
gustus 10 jaar,
kom je dan ook no
Ha! De Schepper is wedergekeerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
Welkom terugquote:Op donderdag 19 september 2013 11:39 schreef harrie1 het volgende:
Hallo![]()
Beste jagers.
dat wilde ik ff kwijt
Inderdaad, de credits gaan naar de belastingdienst pardon belasting. Hoewel het wel leuk staat zo, die TT.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:55 schreef BELASTING het volgende:
Amstelhoek klopt, maar ik heb hem daar heen geslingerd ja.
tr gemacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, de credits gaan naar de belastingdienst pardon belasting. Hoewel het wel leuk staat zo, die TT.
Eindbaasquote:Op donderdag 19 september 2013 13:18 schreef harrie1 het volgende:
[..]
whuahahaa ik herken je naam![]()
vroege vogel van het eerste uur![]()
dat feest kom ik graag naar toe !
als iemand die me een bericht wil sturen hoe wat wanneer :-D
10 jaar wow![]()
ik wil er graag aan mee werken.....
1,5u fietsen? Glquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:38 schreef nofxtbr het volgende:
Morgen haal ik hem waarschijnlijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |