Hij zei richting afsluitdijk. Nooit welke kantquote:Op zondag 15 september 2013 09:29 schreef t-i-m het volgende:
[..]
heptie ook nooit gezegd
hij zou m een slinger richting geven....
sorry, van mij wordt het niet, midweek weg morgenvroeg dus....
Ligt er aan waar die stok blijft.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 09:59 schreef Haasbeuntje het volgende:
Als ie er morgenmiddag rond 5 uur nog ligt, dan neem ik hem meeen plant hem ook direct weer ergens.
Wel een mooie plek voor de sleutel, 't is daar soms best wel druk..
Jammer..quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
Shit... helemaal vergeten die stok op te pikken, hij ligt er nu dus nog.
Zie zelf nu geen kans meer om hem op te halen
ow, jammer.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
Shit... helemaal vergeten die stok op te pikken, hij ligt er nu dus nog.
Zie zelf nu geen kans meer om hem op te halen
quote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow, jammer.
maar niet getreurd, morgen lukt het me niet, woensdag misschien wel. En dan kan ik 'm een flinke slinger geven.
Das de verkeerde kant op.quote:
Is hij ook, sinds jouw vorige reactie. Niet dan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Bij het zien van de TT had ik even het idee dat ie verplaatst was
Nope, ik plaats niet altijd een reactie als ie verplaatst is. Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is hij ook, sinds jouw vorige reactie. Niet dan?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.
Klopt, "Sneek" bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, ik plaats niet altijd een reactie als ie verplaatst is. Voor mij zijn Snits en Sneek verschillende plaatsen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken of ik m kan vinden.
hebbes
Er is leven buiten Frieslandquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Klopt, "Sneek" bestaat ook niet.
Kijk eens op je eigen foto naar de bovenste regelquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen intelligent leven, kennelijk
Dat is alleen maar om de onwetenden nog wat houvast te gevenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens op je eigen foto naar de bovenste regel
Het staat niet voor niets bovenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om de onwetenden nog wat houvast te geven
Onwetenden komen niet tijdig voorbij het 1e woord, alvorens het bord voorbij te zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |