SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Soms vergeet ik dat er nog één na moetquote:
300 is onlogischer: 1 OP + 300 reacties is logischer dan 1 OP en 299 reacties.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat er nog één na moet
301 is zo'n onlogisch getal
Ik bedoel lichter dan de eerste stalen stokquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zwaar was 'ie toch niet? Dat jij 'm op je dak moest vervoeren kwam door alle rommel die je met je meesleept...
Nein, donkergroenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Hey. Nog een beruchte zwarte golf rijder
Mja, ik was 16 minuten te laat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Lees: je greep er zelf net naast
Correct.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier denk ik: https://maps.google.com/m(...)p=12,359.48,,0,15.73
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:11 schreef Maringo het volgende:
Wat zijn jullie lief voor die stok met het vastbinden en zo. Bij mij krijgt ie alleen maar een slinger naar de kattebak in.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:11 schreef Maringo het volgende:
Wat zijn jullie lief voor die stok met het vastbinden en zo. Bij mij krijgt ie alleen maar een slinger naar de achterbank
Je had hm dan ook maandag op kunnen halen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Daar ligt hij nu wel even. Even een mooie plek zoeken
Als het niet binnen 24 uur had gehoeven ging hij dinsdag naar Rotterdam. Nu ergens in noord Friesland.
Dan was misschien weer iemand me voorquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je had hm dan ook maandag op kunnen halen.
Het Bildt eindelijk afstrepen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Als het niet binnen 24 uur had gehoeven ging hij dinsdag naar Rotterdam. Nu ergens in noord Friesland.
Het Bildt zou mooi zijn, dan is Fryslân ook klaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Niet helemaal, 2 eilanden staan nog op het lijstjequote:Op zaterdag 7 september 2013 20:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het Bildt zou mooi zijn, dan is Fryslân ook klaar
Ja maar daar mag hij niet geplaatst worden, dus die tellen niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet helemaal, 2 eilanden staan nog op het lijstje
Hij mag daar wel geplaatst worden, maar liever alleen als de plaatser ook iemand heeft gevonden die hem er binnen afzienbare tijd weer vanaf haalt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja maar daar mag hij niet geplaatst worden, dus die tellen niet.
Eigenlijk moeten die ook niet rood-gekleurd zijn op het kaartje, maar geel ofzo.
Ja, alleen in bijzondere gevallen, ergo; het mag niet maar wordt gedoogd onder bepaalde voorwaarden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij mag daar wel geplaatst worden, maar liever alleen als de plaatser ook iemand heeft gevonden die hem er binnen afzienbare tijd weer vanaf haalt.
Tenzij jij iemand regelt die hem er ook weer vanaf haalt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:23 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, alleen in bijzondere gevallen, ergo; het mag niet maar wordt gedoogd onder bepaalde voorwaarden.
Zo komt Fryslân natuurlijk nooit af
Juist, "bepaalde voorwaarden" dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tenzij jij iemand regelt die hem er ook weer vanaf haalt.
Echte eindbazen leggen hem natuurlijk op Rottumerplaatquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat een ander de overtocht ook kan nemen voor de stok. Al zie ik dat met Schier en Texel sneller gebeuren dan met Vlieland.
Overigens zit dus niet alleen Friesland hiermee, maar N-Holland ook.
tiengemetenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Echte eindbazen leggen hem natuurlijk op Rottumerplaat
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan was misschien weer iemand me voor
Zal ik hem anders dinsdag meenemen naar Praag?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Pleur hem gewoon op zo'n eiland>> Nederland regeltjesland
Friesland niet beschaafd noemenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef raptorix het volgende:
Wanneer komt ie nou eens naar de beschaafde wereld
Dat is toch geen Nederland!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal ik hem anders dinsdag meenemen naar Praag?
Het word weer tijd voor NHquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Friesland niet beschaafd noemen
Groot verschil tussen laten weten dat je hem hebt en dan plaatsen en hem zomaar meenemen en het pas een dag later laten weten dat ie verplaatst is.quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bij mij begon het gejank binnen 24 uur al en heb nu nog niets gehoord
Ik doelde ook niet op nu. Vorige keer dat ik em had heb ik het ook laten weten en begon men ook binnen 24u te janken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot verschil tussen laten weten dat je hem hebt en dan plaatsen en hem zomaar meenemen en het pas een dag later laten weten dat ie verplaatst is.
Wanneer jij hem ergens ophaalt en hem daar neer legt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wanneer trekt hij weer het hooggebergte van Zuid Limburg inDaar zijn nog een hoop gemeentes over die Stok nog moet zien
De één vraagt meer om 'gejank' dan de ander.quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bij mij begon het gejank binnen 24 uur al en heb nu nog niets gehoord
Fixed.quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op nu. Vorige keer dat ik em had heb ik het ook laten weten en begon Nattekat ook binnen 24u te janken.
Gaat niet lukken als ie boven de rivieren blijft. Als ie in midden of Limburg ligt kan ik m ophalen. Anders wordt het voor mij echt te ver.quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wanneer jij hem ergens ophaalt en hem daar neer legt.
Is wel een beetje waar. Degene die het eerst begint te zeuren over hoelang het nu weer duurt ben jij.quote:
Klein maandje geleden lag ie in omgeving Eindhoven.quote:Op maandag 9 september 2013 07:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gaat niet lukken als ie boven de rivieren blijft. Als ie in midden of Limburg ligt kan ik m ophalen. Anders wordt het voor mij echt te ver.
Omgeving den bosch kan ook trouwens
Dat is waar, maar enkel als het tempo er helemaal in lag. De laatste keer is ondertussen al een tijdje geleden.quote:Op maandag 9 september 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is wel een beetje waar. Degene die het eerst begint te zeuren over hoelang het nu weer duurt ben jij.
Maar nu die 24 uur voorbij is, evenals het weekend, begint het ongeduldige bij mij langzaam op te komen.
Wel drie dagen geleden. Je liep vrijdag nog te zeuren erover.quote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar, maar enkel als het tempo er helemaal in lag. De laatste keer is ondertussen al een tijdje geleden.
Als dat al zeuren is... ik vond enkel dat het lang duurde.quote:Op maandag 9 september 2013 10:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel drie dagen geleden. Je liep vrijdag nog te zeuren erover.
Wij vinden dat zeuren ja. Hij gaat er niet sneller door dus laat het lekker gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat al zeuren is... ik vond enkel dat het lang duurde.
De vorige keer dat het meer dan een dag duurde tot de eigenaar bekend werd was na Rhenen, we weten allemaal wat er toen gebeurd is.
Fixed.quote:Op maandag 9 september 2013 11:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik vind dat zeuren ja. Hij gaat er niet sneller door dus laat het lekker gaan.
Fixed.quote:Op maandag 9 september 2013 11:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Iedereen behalve picodealion vindt dat zeuren ja. Hij gaat er niet sneller door dus laat het lekker gaan.
Hou jij dan es op te zeuren dat het allemaal zo lang duurt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Laten we nu, ipv mij afzeiken eens afvragen wat er met Dean gebeurd is.![]()
(stiekem denk ik/hoop ik dat hij hem morgen in Rotterdam neerlegt)
Zeur eens niet zo door joh.quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hou jij dan es op te zeuren dat het allemaal zo lang duurt?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal ik hem anders dinsdag meenemen naar Praag?
Ja wat een schoft, al die traagheid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:34 schreef Pino112 het volgende:
Schiet het nou eens op met die stok dan?
Je ging toch naar Rotterdam vandaag? Had jouw vertraging nog goedgemaaktquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef The_Dean het volgende:
Het bord waar de stok ligt:
[ afbeelding ]
Het bord waar de sleutel ligt:
[ afbeelding ]
Foto van de andere kant:
[ afbeelding ]
echt serieus..jouw reacties iedere keer..quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je ging toch naar Rotterdam vandaag? Had jouw vertraging nog goedgemaakt
Dan lees je ze toch niet? Ik ben niet de enige die vond dat het te lang duurde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
echt serieus..jouw reacties iedere keer..![]()
het maakt echt dat ik het spelletje een stuk minder leuk vind..
en ik zou er biiiiijna een abonnement voor nemen
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb de optie en gebruik hem niet eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
echt serieus..jouw reacties iedere keer..![]()
het maakt echt dat ik het spelletje een stuk minder leuk vind..
Blokkeer je mij ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |