Naar de achterhoek, zelfs een proffesionele wielrenner moet dan even goed nadenken of ie het wel gaat doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou 't wordt droog dit weekend dus wat dat betreft is fietsen, zoals nofxtbr moet doen, op zich nog te doen.
Hij zei dat hij op weg ging, maar hij neemt wel erg de tijd voor dat ritje.quote:
Mja, dat dus. Opheldering zou fijn zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op weg ging, maar hij neemt wel erg de tijd voor dat ritje.
En zo lang we niets weten ligt hij er toch nog gewoon? We zijn toch nog nooit van iets anders uit gegaan?quote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... kan er niet iemand even spieken of ie niet gewoon nog in Amstelhoek ligt? Broertie heeft enkel gezegd dat hij op weg ging, maar niets anders.
Zegt het feit dat ie nu gevonden is genoeg?quote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
En zo lang we niets weten ligt hij er toch nog gewoon? We zijn toch nog nooit van iets anders uit gegaan?
Iedereen in de warquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Heb enkel gezegd dat ik in de auto sprong, heb boodschappen gedaan.Heb met geen woord gezegd dat ik de stok zou ophalen, dat zijn enkel jullie aannames....
Ik had al zo'n vermoeden dat het een gemene streek wasquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Heb enkel gezegd dat ik in de auto sprong, heb boodschappen gedaan.Heb met geen woord gezegd dat ik de stok zou ophalen, dat zijn enkel jullie aannames....
quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Beetje de autisten van de rel brengen he?quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Broertie het volgende:
Vooral Nattekat denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje de autisten van de rel brengen he?
Nou mij ook ook hoor, had al een plannetje maar toen dacht ik dat ie dus weg was..quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Sleutel, omgeving en stokbord. Hoop dat het is gelukt ben op mijn telefoon.
Nu ligt ie toch meer in de buurt voor jou?quote:Op zondag 22 september 2013 19:20 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nou mij ook ook hoor, had al een plannetje maar toen dacht ik dat ie dus weg was..![]()
Nee joh, niet volkomen onbereikbaar maar meer dan een uur met de bus heb ik geen tijd voor doordeweeksquote:Op zondag 22 september 2013 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ligt ie toch meer in de buurt voor jou?
Ah, ik dacht dat je in het noorden woonde.quote:Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nee joh, niet volkomen onbereikbaar maar meer dan een uur met de bus heb ik geen tijd voor doordeweeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |