Dan staat je nog wat te doen.quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Skateboard het volgende:
Hij is nog niet in mijn dorp geweest
Hij is ook niet in Schiermonnikoog geweest.quote:Op maandag 23 september 2013 17:24 schreef Skateboard het volgende:
Hij is nog niet in mijn dorp geweest
dan schop je m het water in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef Skv het volgende:
HolyslootSchop dat ding eens wat meer naar het westen!
Zou nu ook niet meer gaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht vandaag eens een leuk bezoekje aan Holysloot te maken, blijkt er maar 1 bus naartoe te gaan vanuit Noord-Amsterdam
Viel weer een beetje tegen.
Als het moet. Ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dan schop je m het water in.
wil je dat ???
mocht je hem hebben ....quote:
22 augustus 2004quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen saai dorp dat Holysloot![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Puala het volgende:
30 meter voor het bord hebben vanmiddag 2 kerels een staarwedstrijd gehouden van 10 min. Beide wilde niet achteruit en beide niet vol door de berm. En daar stond ik achter
Een staarwedstrijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen saai dorp dat Holysloot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Op weg naar Haarlem, vanuit Groningen? Er is iets goed mis gegaan...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik stond met pech in Nieuw-Vennep, dus vanwege opgelopen vertraging niet opgehaald. Gelukkig Puala dus wel. Ben benieuwd waarheen het gaat. Ik had voor de zekerheid een lijstje met gemeentes in Noord-Holland meegenomen.
Niet dat het aan mij is, maar wat mij betreft wordt dit verzoek gehonoreerd. Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:38 schreef harrie1 het volgende:
[..]
mocht je hem hebben ....
Breng maar een klein stukkie noord.![]()
Dan plaats ik hem op de plek waar het allemaal begon
Vond ik wel toen ik er aan het eind van de middag stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |