Voor het gemak hebben ze even een handige oplossing gevonden voor het feit dat er geen navelstreng was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef JayHovah het volgende:
Ik weet niet veel van zwangere vrouwen maar dit zag er wel heel erg nep uit. Alsof er een basketball onder haar shirt zat...
Nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Dat ei ging wel gloeien op het eind he, spannond. Soort van.
Boek was sowieso vele malen beter. Er vallen me ook steeds meer afwijkingen ten opzichte van het boek op. Maar het is wel al een paar jaar geleden dat ik het heb gelezen, dus misschien is mijn herinnering aan het boek ook niet helemaal compleet meerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou
Vraag me af wat Stephen King van deze verfilming van z'n boek vindt. Of is die ook zo oppervlakkig?
http://www.sltrib.com/slt(...)series-dome.html.cspquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou
Vraag me af wat Stephen King van deze verfilming van z'n boek vindt. Of is die ook zo oppervlakkig?
Duhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://www.sltrib.com/slt(...)series-dome.html.csp
En die rooie is gewoon een lekker wijf. Dat is ook wel een reden om te kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef Chewie het volgende:
Kijk dit seizoen nog wel af denk ik al word het wel steeds lastiger door de belabberde acteerprestaties, vooral Norrie en Junior zijn wel erg slecht.
Positieve uitzondering is de latina die de sheriff speelt wel weer typisch dat ze een agent speelt, lijkt haast regel 1 te zijn in het casting handboek voor dummies, latina = cop.
Dat. Jammer dat de buurvrouw net langskwam toen ze van doppenstein wou met Barbie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En die rooie is gewoon een lekker wijf. Dat is ook wel een reden om te kijken.
Vind ik niet. Die rooie heet Julia Shumway in de serie trouwens en wordt gespeeld door Rachelle Lefevre.quote:
Ja, maar dan heb je 't over de acteerprestaties, die zijn natuurlijk waardeloos, maar ik heb 't over 't plot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef Chewie het volgende:
Vind juist het kat en muisspelletje tussen Junior en Angie erg tegenvallen maar dat komt vooral omdat ik het idee heb dat junior alles opleest van een bord die iemand omhoog houd.
Nah..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Geloof dat ik ergens las dat Bruce Willis er nog een gastrolletje in krijgt.
My Watermelons!quote:
Budget-cutsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef DJKoster het volgende:
Ik kijk het seizoen wel af.. Tegen beter weten in.
We zijn nu halverwege, het eten is op*, de benzine is op, medicijnen zijn op en de propaan is op(?). Ik zie niet in hoe dit nog anderhalf seizoen vol te houden is.
(* Gelukkig hebben de buren nog wel een pakje yoghurt..)
De laatste aflevering was wel weer aardig (beter dan de vorige), maar waarom is het ziekenhuis nu opeens dicht.
Er kon water door de dome, dan moet wat gas toch ook wel lukken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef JayHovah het volgende:
En ik zit te wachtten totdat er eentje de pijp uitgaat vanwege koolmonoxidevergiftiging, tenzij ze een raampie van de dome hebben open gezet.
Vind je dat zo vreemd? het leger zal de afzetting wel verplaatst hebben en in de serie is het ook nog maar kort geleden dat die bom is afgegaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef JayHovah het volgende:
Wat dacht je van de media? Zeker in zo'n mediageil land als Amerika? Vlak voor de MOAB hadden ze nog een "ontmoetings- / afscheidsdag" voor familie met een hoop tv-reporters eromheen, maar nu opeens zie je / hoor je niks van de media buitenaf. Ja een gedeelte zal door die bom (vanwege straling) een no-go area zijn maar volgens mij waren er nog genoeg "groene zones" rondom de dome...
Vanaf aflevering 1 is het al wel duidelijk dat de dome niet hermetisch dicht is, water komt er bijvoorbeeld ook door.quote:En ik zit te wachtten totdat er eentje de pijp uitgaat vanwege koolmonoxidevergiftiging, tenzij ze een raampie van de dome hebben open gezet.
Ja er kon water IN....maar toch niet UIT? Anywayz, als er één ding van toepassing is op deze serie is dat je er niet teveel over na moet denkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Er kon water door de dome, dan moet wat gas toch ook wel lukken.
Ik weet niet waarom je dat denkt. Een conclusie die meer voor de hand ligt is dat de hele dome is afgesloten door het leger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef JayHovah het volgende:
Wat dacht je van de media? Zeker in zo'n mediageil land als Amerika? Vlak voor de MOAB hadden ze nog een "ontmoetings- / afscheidsdag" voor familie met een hoop tv-reporters eromheen, maar nu opeens zie je / hoor je niks van de media buitenaf. Ja een gedeelte zal door die bom (vanwege straling) een no-go area zijn maar volgens mij waren er nog genoeg "groene zones" rondom de dome...
Als het er in kan, zal het er ook wel uit kunnen. En als water er doorheen kan, kan gas dat helemaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja er kon water IN....maar toch niet UIT? Anywayz, als er één ding van toepassing is op deze serie is dat je er niet teveel over na moet denken![]()
Teleurgesteld ben ik zeker niet, ik zie alles door een roze bril bij deze serie...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:42 schreef Nic1 het volgende:
Teleurgesteld zijn mag, maar een beetje vreemd omdat op basis van eigen foute aannames te doen.
Ach, als Amerikaan ben je daar wel aan gewendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is hoe die mensen buiten de dome het beleven. Op die afscheidsdag had ik nou niet direct het idee dat ze echt afscheid aan het nemen waren, getuige de blije gezichten. Het ene moment mogen ze hun familieleden zien en een paar uur later gooit de regering een bom op ze
Dat. Het boek is vele, vele malen beter!! Bedroevend slechte acteerprestaties in die serie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef DJKoster het volgende:
Ik kijk het seizoen wel af.. Tegen beter weten in.
Ja, maar vergelijk dit met vorig zomers materiaal in de zomer in de States, dan had je toch betere series.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:53 schreef Mike het volgende:
Ach ja, we kijken hier ook met z'n allen en het is in de VS op de grote netwerken zo'n beetje de enige originele programmering tijdens de zomer.
Dat is idd zorgwekkend, als het maar geen navolging krijgt. Easy money, en zo...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Waar ik me eigenlijk enorm over verbaas is het belachelijk slechte script en acteer prestaties en de fantastische kijkcijfers.
Jahoor. En als dit seizoen niet fatsoenlijk afloopt, dan is het ook meteen het laatste seizoen voor mij. Maar ik zou zo gauw geen series weten uit andere zomers die veel beter waren. Wat was dan veel beter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, maar vergelijk dit met vorig zomers materiaal in de zomer in de States, dan had je toch betere series.
Heb jij niet het idee dat het veel beter kan?
Nou, het kan niet aflopen met een conclusie als er een nieuw seizoen is lijkt me dus zal ongetwijfeld een clifhanger wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor. En als dit seizoen niet fatsoenlijk afloopt, dan is het ook meteen het laatste seizoen voor mij.
Volgens wiki heeft Frank Darabont de rechtenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat die beter zou werken als film, maar met lange cuts van het landschap en de weg en goede muziek.
Ik heb dat verhaal al zoveel verfilmd in m'n hoofd dat het moeilijk zal worden die te verbeteren..
quote:He said that he would "get to it one day". He plans to make it low-budget, "weird, existential, and very self contained"
Echt? Zo kennen we Frankie niet hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Frank Darabont de rechten
[..]
Ter verduidelijking gaat over ander boek van King (Bachman) "the long walk"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:57 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Echt? Zo kennen we Frankie niet hoor.
Ik zag het al. Zie edit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ter verduidelijking gaat over ander boek van King (Bachman) "the long walk"
en ook in Bates Motel viel me dit weekend pas op hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef wonton het volgende:
Ik ben er net achtergekomen dat Barbie in Cloverfield speelde
Ik ben ook benieuwd of zij er iets mee te maken heeft, op de een of andere manier!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:
Ja, de kliniek is opeens weer open![]()
Eigenlijk ben ik wel blij dat die oude vent is neergeschoten. Ik kon hem niet uitstaan.
Het lijkt er op dat angie niet een geheel nutteloze rol heeft
Ja, ik vond het ook al opvallend dat ze zo duidelijk die vlinder op haar schouder lieten zien, terwijl die krengen constant rond de dome vliegen... en interessante montage op het eind natuurlijk, al kan dat ook zijn om mensen op het verkeerde been te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:
Het lijkt er op dat angie niet een geheel nutteloze rol heeft
Als dat niet duidelijk word dit seizoen ga ik er niet op wachten tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil echt alleen maar weten wat er met die dome gebeurt.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Frank Darabont de rechten
[..]
Het doodt in ieder geval de tijd :pquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Haal die dome weg en het is nog slechter ivg met goede tijden/slechte tijden en The Bold and the Beautiful.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe ze dat met enig behoud van zelfrespect nog over een seizoensfinale heen zouden kunnen tillenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als dat niet duidelijk word dit seizoen ga ik er niet op wachten tot volgend jaar.
Dit!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind Mike Vogel zo cutePerfecte timing, net nadat Bates Motel gestopt is verschijnt hij in Under The Dome hihi
![]()
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel een goede reden om te blijven kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
kan me niet voorstellen dat je er meer dan 1 seizoen uit kunt halen op deze manier
misschien 2 maar dan is iedereen echt wel dood aan het einde
Welke bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef HansVaak het volgende:
zitten er veel leuke en spannende momenten
Mooie spanningsloep met die gozer die zijn vriendin opsluiten en dat de boel overstroomd. Mooi ook de relatie tussen Barbie en die journalist en bijvoorbeeld dat gedoe in het ziekenhuis.quote:
Ik vroeg het omdat ik het zelf niet echt heel spannend vind allemaal, behalve dan de Dome zelf, ik ben benieuwd wat dat nou is, waar het vandaan komt, etc.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Mooie spanningsloep met die gozer die zijn vriendin opsluiten en dat de boel overstroomd. Mooi ook de relatie tussen Barbie en die journalist en bijvoorbeeld dat gedoe in het ziekenhuis.
De spanning is eigenlijk ver te zoeken, dankzij het gebrek aan acteervaardigheden en een degelijk script.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Mooie spanningsloep met die gozer die zijn vriendin opsluiten en dat de boel overstroomd. Mooi ook de relatie tussen Barbie en die journalist en bijvoorbeeld dat gedoe in het ziekenhuis.
Ik vind het juist heel boeiend hoe het leven verloopt in zo'n geïsoleerde omgeving, op een gegeven moment raken de voorraden op en gaat het uit de klauwen lopen. Als dat niet eerder gebeurd omdat ze krankzinnig zijn geworden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik het zelf niet echt heel spannend vind allemaal, behalve dan de Dome zelf, ik ben benieuwd wat dat nou is, waar het vandaan komt, etc.
Dat zou in theorie heel spannend en boeiend kunnen zijn ja, maar de manier waarop het gebracht wordt vind ik niet echt boeiend. Ik zat geen 1x op het puntje van mijn stoel zo van: oe zometeen verdrinkt ze nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel boeiend hoe het leven verloopt in zo'n geïsoleerde omgeving, op een gegeven moment raken de voorraden op en gaat het uit de klauwen lopen. Als dat niet eerder gebeurd omdat ze krankzinnig zijn geworden.
Je bent het toch wel met mij eens dat de geloofwaardigheid ver te zoeken is?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel boeiend hoe het leven verloopt in zo'n geïsoleerde omgeving, op een gegeven moment raken de voorraden op en gaat het uit de klauwen lopen. Als dat niet eerder gebeurd omdat ze krankzinnig zijn geworden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met mij eens dat de geloofwaardigheid ver te zoeken is?
Natuurlijk ben ik me dat bewust, maar als je zo gaat redeneren kan je amper nog een serie/film kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef HansVaak het volgende:
Ondanks dat de situatie een beetje onwerkelijk is
Nee hoor.quote:
Nee zijn achternaam is Barbera en zijn nickname, wat volgens mij standaard is in het leger, wordt dan barbie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef LuciferRising het volgende:
Een gast die barbie heet. Really?
Je zegt daar zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Opeens hup die vrouw die zich 8 dagen heeft schuilgehouden en oh ja ze kent Barbie ook nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:55 schreef DaMart het volgende:
Toch knap dat er nog steeds nieuwe mensen kunnen opduiken in Chester's Mill, die eerder nog door niemand waren opgemerkt.
En die vierde hand die ze nodig hebben zal wel van Junior zijn, gok ik.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Misschien dat het ei uitkomt als ze alle 4 hun hand op die mini-dome houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:55 schreef DaMart het volgende:
En die vierde hand die ze nodig hebben zal wel van Junior zijn, gok ik.
Ja, dat was wel een beetje lame, die vrouw..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt daar zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Opeens hup die vrouw die zich 8 dagen heeft schuilgehouden en oh ja ze kent Barbie ook nogEn Norrie is niet echt verdrietig meer om haar moeder die pas 2 dagen dood is, ook zo raar.
Verder vond ik het eigenlijk wel een aardige aflevering, er gebeurde tenminste wat.
Joh, zou het?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Misschien dat het ei uitkomt als ze alle 4 hun hand op die mini-dome houden.
Hehehe als er één les is uit Under the dome dan is 't dat de voorraad voedsel, koffie, benzine en energie noooit opgaat. Ze verbruiken 't alsof er geen morgen is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Joh, zou het?
Prima dat ze het boek niet volgen, maar maak er dan iig een soort van spannend en onvoorspelbaar verhaallijn van, ipv deze shizzle.
Overigens, die dome staat er (kennelijk) acht dagen, er zijn al rellen geweest om het eten uit de supermarkt... de voedselvoorraden zullen toch wel zo'n beetje op zijn, inmiddels? En toch zat er maar één klant in Angie's restaurant![]()
![]()
.
Ja, dat was wel opmerkelijk. Maar de serie is toch gebaseerd op een boek? Iemand die dit boek gelezen heeft? Komt die vrouw daar ook opeen aanzetten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt daar zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Opeens hup die vrouw die zich 8 dagen heeft
de dome gaat die moeder tot leven wekken!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een beetje lame, die vrouw..
What's next? De Dome heeft speciale krachten en haalt random personen van buiten de Dome naar binnen?
Verder vermakelijk, deze aflevering.
Nope!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat was wel opmerkelijk. Maar de serie is toch gebaseerd op een boek? Iemand die dit boek gelezen heeft? Komt die vrouw daar ook opeen aanzetten?
Nee. Sommige verhaallijnen volgen in grote lijnen het boek, maar ze wijken er steeds meer van af. Ergens wel positief ook, aangezien je nu ook niet meer weet welke kant ze op gaan als je het boek hebt gelezen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat was wel opmerkelijk. Maar de serie is toch gebaseerd op een boek? Iemand die dit boek gelezen heeft? Komt die vrouw daar ook opeen aanzetten?
Het zit al onder het niveau van GTST. Dit is echt beroerd. Ik skip er echt op fastforward door heen of heb hem op de achtergrond even snel aanstaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef Knalerwtje het volgende:
Serie wordt wekelijks beroerder. Niveau Goede tijden slecht tijden is nu wel bereikt. Alleen is Martine Hafkamp in deze serie wel een lekker wijf.
Ik ga het boek nog eens lezen...
Gebrek aan beter?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zit al onder het niveau van GTST. Dit is echt beroerd. Ik skip er echt op fastforward door heen of heb hem op de achtergrond even snel aanstaan.
Ik wil weten hoe het met die dome gaat. En wat gaat er met Barbie gebeuren? Als iemand het weet stop ik er direct meeKut serie helaas maar bij gebrek aan beter trek ik hem er nog wel van af.
Dat meer was toch vervuild dacht ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef DaMart het volgende:
En zo hebben ze een gebrek aan water en zo hebben ze een heel meer
Suicude by Cop idee toch? En dat had Julia zelf al uitgevogeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu weten we ook wat die minidome doet.
Verder wel aardige aflevering. Al vergaf Julia Barbie wel heel makkelijk dat hij haar man heeft vermoord.
En zo hebben ze een gebrek aan water en zo hebben ze een heel meer.
Dat zeiden ze toen wel in die aflevering over water tekortquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meer was toch vervuild dacht ik?
Ja toen met die watertoren die omver werd gereden en dat gedoe met die bronnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen wel in die aflevering over water tekort
O ja. Dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meer was toch vervuild dacht ik?
Snap niet dat Jim haar niet ff een klap verkocht ofzo, ben je dr gelijk van af. Kan alleen maar tot last zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja. Dat was ik alweer vergeten.
Die vrouw die van die boot sprong zal trouwens nog wel gewoon leven. Wel slim bedacht van haar om te doen alsof ze dood ging.
Die is gewoon stilletjes uit de serie geschreven.. Dat mens zit al 4? dagen op zolder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
ik wil gewoon zien wat er gebeurt als die lesbische negerdame met dr kale ei aan dat kleine ei zit
vuurwerk denk ik
niet beter dan linda.quote:
Heh, dat idee kreeg ik ook.quote:
De volwassenen hebben geen enkele clue hoe ze dat moeten doen en die kinderen hebben een leidraad, dus in dat opzicht wel logisch. Maar het blijft raar dat de volwassenen er inderdaad geen moeite voor doen. Wazig gedoe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef mujentas het volgende:
Ik vraag mij nog steeds of waarom de buitenwereld niets meer onderneemt om die down naar beneden te krijgen. Sterker nog, we zien helemaal niets meer wat dat betreft.
In de wondere wereld van de dome zelf kan het blijkbaar ook niemand ook maar iets verrotten dat ze vast zitten. Niemand lijkt ook te willen ontsnappen. Ze vermaken zich kennelijk prima in de oude cement fabriek. De enigen die weg lijken te willen zijn de kinderen en dat is vreemd, want het zouden de volwassenen moeten zijn die het voortouw daar in nemen en zich over de kinderen ontfermen. Je zou denken dat de mensen naar elkaar toe groeien nu ze vast zitten, maar iedereen doet maar zijn eigen ding.
Erger jij je niet aan het acteerwerk? Het is zo slechtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Was weer genieten hoor, dat acteerwerk van Junior
Hij trekt echt net zulke scheve bekken als Andy Samberg steeds, maar hij probeert wel serieus te zijn
[ afbeelding ]
Het is niet best nee..van een groot deel van de cast tenminste. En toch is het stiekem best een leuke guilty pleasure..het zal me niet lang bijblijven though.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Erger jij je niet aan het acteerwerk? Het is zo slecht
Mja, het is zo'n snack die je even wegtrekt in de avond omdat je bored bent, niks beters hebt te doen (zegt veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet best nee..van een groot deel van de cast tenminste. En toch is het stiekem best een leuke guilty pleasure..het zal me niet lang bijblijven though.
Ze wijken inmiddels al zo veel af van het boek, dat dat moeilijk te voorspellen isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft er iemand nog een idee hoe het verder zal gaan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi charmed
we hebben weer eens wat gemeen
Junior moet gewoon een Emmy krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Was weer genieten hoor, dat acteerwerk van Junior
Hij trekt echt net zulke scheve bekken als Andy Samberg steeds, maar hij probeert wel serieus te zijn
[ afbeelding ]
En die kluisdeur die zo makkelijk open ging met de brandblusser die er heel convenient vlak naast hingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef PollyEsther het volgende:
Wat fucking toevallig allemaal. "Weet jij nog een plek waar Duke iets zou verstoppen?" "Nee, het enige dat hij had was zijn hoed." "...." "KIJK EEN SLEUTEL IN DE RAND VAN ZIJN HOED."
In het begin was ik zo blij met deze serie.
Ah, nu je het zegt, ik vroeg me al af waarom ik het zo'n leuke serie vond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef Palomar het volgende:
Krijgt idd een beetje het niveau van 'Bassie en Adriaan en de Geheimzinnige Koepel'
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:15 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het ook prima hoor.
Sommige mensen willen iets te graag laten merken hoe slim of bijdehand ze wel niet zijn, maar goed, wat degene boven mij ook al zei, het is FOK. Mensen, het is dom Amerikaans tv vermaak. Stel je verwachtingen bij, kick back en kijk gewoon. Ga niet doen of je naar de verfilming van War & Peace aan het kijken bent.
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.
Ja precies. Verwachtingsmanagement mensen. Leer het, doe het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Amerikanen hebben ook gewoon geen smaak, dat blijkt wel uit het verdwijnen van series als Flash Forward.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Dat ligt denk ik echt aan het script hoor. Het is gewoon zo tam en voorspelbaar allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef Vatta het volgende:
Dean Norris is de reden dat ik het maar eens probeerde maar zelfs zijn acteerprestaties zijn zwak..
Eens in bepaalde mate. De karakters bij Under the Dome zijn wel erg 1-dimensionaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als het niet vermakelijk zou zijn, er niemand zou kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds wilt weten waarom ze onder de koepel zitten.
Dat heb ik eigenlijk al als gegeven aangenomen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
bom kwam schuin aan 1 kant dus de andere kant moest dan wel veilig zijn door de domequote:Op woensdag 4 september 2013 00:10 schreef Baszh het volgende:
Toch opmerkelijk dat buiten de dome waar die 4 lui 'Hank' zagen staan, niet alles kapot was vanwege die bom.
2 eps nog het gaat door tot de 13quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?
Staat op wikipediaquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Junior uiteindelijk wel degene zal zijn die die situatie oplost... alleen zal hij daar wel het hele tweede seizoen voor nodig hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 07:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze laatste aflevering wel spannend vond.
En ik ben blij dat we van de plotselinge nieuwkomers af zijn. Die verhaallijnen klopten voor geen meter.
Ben benieuwd hoe 'the final four' de situatie met Big Jim gaan aanpakken.
Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:
Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).
Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel
hij doet al de hele serie niets andersquote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja
Big Jim begint me wel meer te bevallen nu hij gewoon plain en simpel mensen afknalt die hem niet aanstaan
Erg cliché inderdaad, maar ik vind het toch wel spannend zo.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:
Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).
Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel
Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappenquote:
Niet? Ik val niet op vrouwen, maar vind zowel Linda (die hij volgens mij bedoelt), Julia en Angie echt wel leuk om te zien. Qua mannen is het helaas karig, alleen Barbie (en Junior is ook niet echt lelijk, maar trekt zo'n vreselijk irritant/dom hoofd steeds). Oh en Max(ime?) zag er toch ook echt wel goed uit in mijn ogen.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappen.
Je zou het niet zeggen nuquote:Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Burdie het volgende:
Die journaliste is wel oké ja, de rest in mijn ogen niet.
Ik geloof niet dat ik haar zelf ergens al eerder gezien heb, maar zit even naar foto's van haar op Imdb te kijken en je bedoelt dat hele kleine stipje???quote:Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
Als ik Maxime zie, kan ik alleen maar denken aan die vieze moedervlek die ze tot een paar maanden geleden (bij bijv. The Following) nog op haar bovenlip had![]()
.
Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef Kroelo het volgende:
naast het slechte verhaal, en dito acteerwerk zijn bijna alle personages ook zo onsymphatiek, vind er niet eentje echt aardig, op die Joe na en Barbie dan een beetje
ik vind die Linda echt een chagrijnige trutquote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.
Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks vanquote:Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ik vind die Linda echt een chagrijnige truten julia is wel ok maar heeft ook iets onsypathieks over zich heen
kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personagequote:Op woensdag 4 september 2013 14:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks van(Volgens mij is dat ook iets wat de makers totaal niet proberen neer te zetten met haar karakter).
Julia heeft wel iets "hooghartigs" of "wijsneuzerigs" over zich, maar dat stoort me absoluut niet verder.
Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef Kroelo het volgende:
[..]
kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personage
dat van big jim was ze zelf toch achter gekomen met die propaan en die drugs handel? en ze wist hoe behulpzaam barbie was, dus lijkt me naief als ze door big jim zn praatjes en een vaag verhaal van die zwarte dude opeens denkt dat ie een zware crimineel is...maar goed ik vind haar personage gewoon niet zo leuk, maar als jij dat wel vind is dat ook prima natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 14:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.
Ze weet helemaal niet dat Big Jim de crimineel is en dat Barbie dat juist niet is en dat is in haar situatie ook wel begrijpelijk.
Ook team Linda hierquote:Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Forbry het volgende:
Ik vind die Linda echt een schatje.Om te zien, maar ook om hoe ze verder is
Duke had in die brief al een verklaring gegeven voor dat gedoe met die propaan en BJ kon zich daar ook wel enigszins uitlullen. Het vergoelijken althans en alleen voor "the time being". Verder zijn er nou éénmaal een hoop bewijzen tégen Barbie (als je alleen ziet en hoort wat Linda heeft gezien en/of heeft gehoord). Ik ben team Barbie én team Linda. Mijns inziens staan die twee gewoon aan dezelfde kant, Linda wordt alleen bedonderd op dit moment (en daar zal ze -neem ik aan- nog wel achter komen).quote:Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef Kroelo het volgende:
[..]
dat van big jim was ze zelf toch achter gekomen met die propaan en die drugs handel? en ze wist hoe behulpzaam barbie was, dus lijkt me naief als ze door big jim zn praatjes en een vaag verhaal van die zwarte dude opeens denkt dat ie een zware crimineel is...maar goed ik vind haar personage gewoon niet zo leuk, maar als jij dat wel vind is dat ook prima natuurlijkik ben dan toch eerder team Barbie
echt hequote:Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Chewie het volgende:
Ben een tijdje terug weer begonnen met het boek, er lopen in de serie personages rond met dezelfde naam maar daar is ook alles mee gezegd.
Eens. Daarnaast vind ik Big Jim (Hankquote:Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook team Linda hier![]()
ook 1 van de weinigen die nog een beetje kan acteren
Ben een tijdje terug weer begonnen met het boek, er lopen in de serie personages rond met dezelfde naam maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik vond Angie trouwens prima in de laatste aflevering... volgens mij zijn er een aantal mensen hier die gewoon een hekel aan haar hebben, ongeacht wat ze doet.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast vind ik Big Jim (Hank) het toch ook niet zo slecht doen hoor. Volgens mij zit het bij hem grotendeels in het script, wat op zichzelf gewoon best behoorlijk "cheesy" is (vaak). De rest en dan met name Junior en Angie ...
Ja vreselijk is dat. Het werkt enorm op je rechtvaardigheidsgevoel, ik kan daar zo slecht tegen dat ik daar niet goed naar kan kijken. Het gebeurt irritant vaak.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Het weer was zo slecht omdat ze niet met de 4 kids samen waren en daar werd de dome boos om. Daarna was het weer goed gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2013 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver wat was het weer slecht.
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het weer was zo slecht omdat ze niet met de 4 kids samen waren en daar werd de dome boos om. Daarna was het weer goed gelukkig [ afbeelding ]
En terecht, dat domme mokkel wat continu heel spastisch loopt te doen over hoe 'fantastisch' het wel niet is met die Dome en dan ineens begint te raaskallen dat ze ver van Junior wil komen te staan. Dat mens spoort echt niet. Het zijn zulke gruwelijke 1-dimensionale karakters.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
maar de dome werd niet boos omdat ze niet samen waren, dat kan het ding schijnbaar niet zo bar veel schelen
de dome werd boos omdat Junior de happy disney friends club had geragequit
zal wel met de contributie te maken hebben
Volgens mij werd de dome meer boos vanwege de bijna dood van julia.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
maar de dome werd niet boos omdat ze niet samen waren, dat kan het ding schijnbaar niet zo bar veel schelen
de dome werd boos omdat Junior de happy disney friends club had geragequit
zal wel met de contributie te maken hebben
WP 8 heeft wel een mooie stopwatchquote:Op donderdag 5 september 2013 10:35 schreef mujentas het volgende:
Duidelijk een sponsor met teveel invloed
Een meisje van 16? die in haar uppie een vrouw op een brancard een ambulance uitrijdt, daar een stukje mee gaat wandelen (ze had de ambulance immers achtergelaten) dan de brancard in een lift stopt en naar een opslagkamer brengt ZONDER dat ook maar iemand het ziet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
bigJim is een killing machine
rondjes rijden met patient in coma met schotwonden
junior
eerst ff op je gemakje de patient in de ambulance zoenen terwijl je net hoort dat tante agent over 30 seconde naast je staat
kunnen zien wie er in de ambulance zit terwijl je nog niet eens in dezelfde straat bent
de rest ben ik vergeten
Dat vond ik juist voorspelbaar, ik dacht meteen al dat hij dat zou doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Forbry het volgende:
Vond het ook wel een verrassing dat Barbie toch voor "not guilty" ging...
Ik had het juist voorspelbaar gevonden, als hij zich echt opgeofferd had (100% good guy), dat hij vervolgens de doodstraf zou krijgen en dat de rest hem daar dan weer net op tijd van zou komen reddenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vond ik juist voorspelbaar, ik dacht meteen al dat hij dat zou doen.
Nee want de kinderen waren ook al vrij gelaten. Vandaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had het juist voorspelbaar gevonden, als hij zich echt opgeofferd had (100% good guy), dat hij vervolgens de doodstraf zou krijgen en dat de rest hem daar dan weer net op tijd van zou komen redden
Ik dus ook... maar dan dus net voordat de doodstraf ten uitvoering zou worden gebracht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk dat Julia daar ineens zou staan om te zeggen dat Barbie onschuldig is.
Was mij niet duidelijk of Barbie dat wel wist (die zat in zijn cel toen dat gebeurde). Bovendien bleven al die andere dreigementen gewoon staan, toch? Ik heb niet het idee, dat de "not guilty" daar iets mee te maken had in ieder geval. Ik denk dat dit sowieso al Barbie's plan wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want de kinderen waren ook al vrij gelaten. Vandaar.
Oh ik had het idee dat hij wist. Maar zelfs zonder dat dacht ik het eigenlijk al. Leek me geen figuur om iets te bekennen wat hij niet had gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Was mij niet duidelijk of Barbie dat wel wist (die zat in zijn cel toen dat gebeurde). Bovendien bleven al die andere dreigementen gewoon staan, toch? Ik heb niet het idee, dat de "not guilty" daar iets mee te maken had in ieder geval. Ik denk dat dit sowieso al Barbie's plan was.
Mij wel, als hij daarmee anderen zou "redden". Vond dit wel een mooie wending hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had het idee dat hij wist. Maar zelfs zonder dat dacht ik het eigenlijk al. Leek me geen figuur om iets te bekennen wat hij niet had gedaan.
omdat ik het grappig vindquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Forbry het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat jullie (= niet iedereen, maar de meesten hier) nog kijken, als jullie zo'n beetje alleen maar negatief zijn...![]()
Natuurlijk wordt het in deze serie enorm uitvergroot, maar het zou je/ons denk ik verbazen hoe vaak zoiets in het echte leven ook gebeurt (al dan niet in afgezwakte vorm).quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:53 schreef Kroelo het volgende:
wat een oerdomme personages zitten dr toch bijalles maar geloven wat die big jim zegt, en opeens alle onschuldige burgers oppakken zonder vragen
Ik vond jóuw reactie ook nog niet zo heel negatief en op zich een valide reden om iets te (blijven) kijkenquote:
Junior is niet achterlijk natuurlijk. Angie en Barbie "kidnappen" Julia met een ambulance, Barbie is er nog. Angie en ambulance zijn nergens te bekennen. Lijkt me redelijk makkelijk te verklaren, je kan natuurlijk ook dingen gaan zoekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
kunnen zien wie er in de ambulance zit terwijl je nog niet eens in dezelfde straat bent
ja daarom vond ik het wel clever dat Barbie Junior zijn radio afpaktequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Junior is niet achterlijk natuurlijk. Angie en Barbie "kidnappen" Julia met een ambulance, Barbie is er nog. Angie en ambulance zijn nergens te bekennen. Lijkt me redelijk makkelijk te verklaren, je kan natuurlijk ook dingen gaan zoeken
Naar aanleiding van de post van GotenSSJ keek ik nog even en jóuw reactie was tóch wél één van de reacties die ik "negatief" vond...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daarom vond ik het wel clever dat Barbie Junior zijn radio afpakte
Clever? Of ik snap je post niet, of ik mis het sarcasmequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daarom vond ik het wel clever dat Barbie Junior zijn radio afpakte
het was misplaatst sarcasmequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Clever? Of ik snap je post niet, of ik mis het sarcasmeMaar het afpakken van die radio had volgens mij helemaal niets te maken met te voorkomen dat Jim en Linda zouden weten dat Angie en Julia in die ambulance weg waren.
Veel slechter dan Skyfall kan bijna niet. Dit is minder slecht dan die waardeloze film.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:29 schreef kurk_droog het volgende:
Op de schaal van Skyfall, hoe slecht is deze serie?
Je hebt me over de streep getrokken man! Dank! Even downloaden en dan kijken of het wat is.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel slechter dan Skyfall kan bijna niet. Dit is minder slecht dan die waardeloze film.
Daar ging het mis inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 00:42 schreef remlof het volgende:
Het is ook minder slecht dan Failing Skies
Denk dat hij niet zal toegeven zolang Julia & Angie nog vrij zijn en wat kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mij wel, als hij daarmee anderen zou "redden". Vond dit wel een mooie wending hoor, daar niet van
Dat niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk dat Julia daar ineens zou staan om te zeggen dat Barbie onschuldig is.
Daar zat ik ook op te wachten!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat niet.Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Misschien in de volgende aflevering?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat niet.Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Ik eigenlijk ook niet en dat terwijl de serie nog zeker één seizoen extra zal krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:38 schreef shiznuts het volgende:
Zou goed kunnen ja.
En denk dat Jr het zal zijn die een mes in Big Jim propt. Misschien dat 'ie het als visie krijgt te zien in de dome.
En Linda weet nu van mini-dome. Ben benieuwd waar dat naar gaat leiden.
Verder sowieso wel benieuwd waar het allemaal heengaat.
Als ze zo blijven doormoorden blijft er niemand over.
En kan ook niet zo goed voorstellen dat Big Jim out of the picture raakt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dit was dan ook de eerste dome...
Misschien komt er in deel 2 wel een dome over een stadsdeel van New York.
Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Misschien in de volgende aflevering?
Het ging over Julia, niet over Do(oquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?
Ah okéquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het ging over Julia, niet over Do(o)dee...
word jij verplicht om te kijken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Wow ik erger me weer de tering met deze ep
A.u.b. cancel dit (ja echt!)![]()
Ik erger me gewoon aan Big Jim en ik heb altijd als ik iets kijk dan kijk ik het afquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
word jij verplicht om te kijken?da's ook zielig.
het is inderdaad geen geweldige kwaliteit, maar ondanks het matige acteerwerk vind ik het vermakelijk genoeg om naar te kijken.
Dit was eigenlijk de eerste aflevering waarbij ik me niet geërgerd heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Wow ik erger me weer de tering met deze ep
A.u.b. cancel dit (ja echt!)![]()
Tja, nu mogen we een jaartje wachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef Luigi het volgende:
Ik vond het niet onaardig weer. Vermaak me er prima mee. Sommige mensen hebben kennelijk sm neigingen door elke week tegen hun zin te kijken.
Dat, of geen ruggengraat.
Niemand die het vindt in het midden van dat meer. Linda is wel echt een domme naïeve kut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef epicbeardman het volgende:
Haha deze serie, waarom moest nou dat ei in het water? wie had dat verteld en wat had die vlinder er nou mee te maken?
En die Linda, hoe dom kunnen ze iemand maken in een serie zeg, "All available units" wat dan alleen Junior is moest ik ook om lachen
ja dat snap ik dus ook niet, domme mensen daarquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Goede cliffhanger![]()
Wel raar dat iedereen er maar vanuit gaat dat Barbie inderdaad een moordenaar is, terwijl ze ook hebben gezien dat hij branden bluste en mensen redde.
Julia zei wel dat ze geen handboeiensleutel vond, maar dan hadden ze het wel op een andere manier kunnen doen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:58 schreef DaMart het volgende:
Wat ik ook een beetje vreemd vond was dat ze Barbie bevrijdden, maar niet even zijn handen losmaakten.
Niet dat ik weet, wel met die Paulie Shore-film dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft iemand hier al de vergelijking met The Simpsons Movie gemaakt?![]()
jupquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft iemand hier al de vergelijking met The Simpsons Movie gemaakt?![]()
Je hebt hem zojuist gekeken, ik weet hetquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
Zomg, wat matig weer. Volgende ep de season final?
Wat ik totaal niet begrijp is dat die DJ nog steeds denkt dat Barbie een moordenaar is. Hij betrapt Julia, waarvan hij denkt dat ze door Barbie is neergeschoten, met het meehelpen om Barbie te bevrijden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Wel raar dat iedereen er maar vanuit gaat dat Barbie inderdaad een moordenaar is, terwijl ze ook hebben gezien dat hij branden bluste en mensen redde.
Ik vond ook dat iedereen wel heel makkelijk voorbij ging aan het feit dat Julia nog leefde en ook duidelijk aan Barbie's kant stond. Werd volgens mij zelfs geen één woord aan vuil gemaakt, door wie dan ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat ik totaal niet begrijp is dat die DJ nog steeds denkt dat Barbie een moordenaar is. Hij betrapt Julia, waarvan hij denkt dat ze door Barbie is neergeschoten, met het meehelpen om Barbie te bevrijden.
Je moet dan wel ver beneden zwakzinnigen niveau zitten om dan niet even te denken dat het wellicht toch anders zit maar nee hij gaat dan ook nog eens gelijk BJ geloven dat Julia opeens Barbie's medeplichtige is.
Dit is eigenlijk ook wel van toepassing op Linda, al denk ik dat zij in de volgende seizoens-opening het touw kapot schiet (of zoiets doms) .
De special effects en het gegeven zijn wel aardig maar het houterige acteren en het slechte schrijfwerk doen me nog niet echt snakken naar seizoen 2.
Deze schrijvers zouden ook meegewerkt hebben aan Lost, dat moeten dan wel de schrijvers zijn die alleen meegewerkt hebben aan het laatste seizoen
Ofwel: een betere bescherming tegen kwaadwillenden is nauwelijks mogelijk, toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Iedereen was 't er over eens dat het ei beschermd diende te worden omdat 't 't einde van alle mensen under the dome zou zijn als die verloren ging en wat doet die domme muts... ze gooit het ei in 't water waar 't nooit meer teruggevonden zou kunnen worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |