Erger jij je niet aan het acteerwerk? Het is zo slechtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Was weer genieten hoor, dat acteerwerk van Junior
Hij trekt echt net zulke scheve bekken als Andy Samberg steeds, maar hij probeert wel serieus te zijn
[ afbeelding ]
Het is niet best nee..van een groot deel van de cast tenminste. En toch is het stiekem best een leuke guilty pleasure..het zal me niet lang bijblijven though.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Erger jij je niet aan het acteerwerk? Het is zo slecht
Mja, het is zo'n snack die je even wegtrekt in de avond omdat je bored bent, niks beters hebt te doen (zegt veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet best nee..van een groot deel van de cast tenminste. En toch is het stiekem best een leuke guilty pleasure..het zal me niet lang bijblijven though.
Ze wijken inmiddels al zo veel af van het boek, dat dat moeilijk te voorspellen isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft er iemand nog een idee hoe het verder zal gaan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi charmed
we hebben weer eens wat gemeen
Junior moet gewoon een Emmy krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Was weer genieten hoor, dat acteerwerk van Junior
Hij trekt echt net zulke scheve bekken als Andy Samberg steeds, maar hij probeert wel serieus te zijn
[ afbeelding ]
En die kluisdeur die zo makkelijk open ging met de brandblusser die er heel convenient vlak naast hingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef PollyEsther het volgende:
Wat fucking toevallig allemaal. "Weet jij nog een plek waar Duke iets zou verstoppen?" "Nee, het enige dat hij had was zijn hoed." "...." "KIJK EEN SLEUTEL IN DE RAND VAN ZIJN HOED."
In het begin was ik zo blij met deze serie.
Ah, nu je het zegt, ik vroeg me al af waarom ik het zo'n leuke serie vond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef Palomar het volgende:
Krijgt idd een beetje het niveau van 'Bassie en Adriaan en de Geheimzinnige Koepel'
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:15 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het ook prima hoor.
Sommige mensen willen iets te graag laten merken hoe slim of bijdehand ze wel niet zijn, maar goed, wat degene boven mij ook al zei, het is FOK. Mensen, het is dom Amerikaans tv vermaak. Stel je verwachtingen bij, kick back en kijk gewoon. Ga niet doen of je naar de verfilming van War & Peace aan het kijken bent.
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.
Ja precies. Verwachtingsmanagement mensen. Leer het, doe het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Amerikanen hebben ook gewoon geen smaak, dat blijkt wel uit het verdwijnen van series als Flash Forward.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Dat ligt denk ik echt aan het script hoor. Het is gewoon zo tam en voorspelbaar allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef Vatta het volgende:
Dean Norris is de reden dat ik het maar eens probeerde maar zelfs zijn acteerprestaties zijn zwak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |