Nee hoor.quote:
Nee zijn achternaam is Barbera en zijn nickname, wat volgens mij standaard is in het leger, wordt dan barbie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef LuciferRising het volgende:
Een gast die barbie heet. Really?
Je zegt daar zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Opeens hup die vrouw die zich 8 dagen heeft schuilgehouden en oh ja ze kent Barbie ook nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:55 schreef DaMart het volgende:
Toch knap dat er nog steeds nieuwe mensen kunnen opduiken in Chester's Mill, die eerder nog door niemand waren opgemerkt.
En die vierde hand die ze nodig hebben zal wel van Junior zijn, gok ik.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Misschien dat het ei uitkomt als ze alle 4 hun hand op die mini-dome houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:55 schreef DaMart het volgende:
En die vierde hand die ze nodig hebben zal wel van Junior zijn, gok ik.
Ja, dat was wel een beetje lame, die vrouw..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt daar zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Opeens hup die vrouw die zich 8 dagen heeft schuilgehouden en oh ja ze kent Barbie ook nogEn Norrie is niet echt verdrietig meer om haar moeder die pas 2 dagen dood is, ook zo raar.
Verder vond ik het eigenlijk wel een aardige aflevering, er gebeurde tenminste wat.
Joh, zou het?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Misschien dat het ei uitkomt als ze alle 4 hun hand op die mini-dome houden.
Hehehe als er één les is uit Under the dome dan is 't dat de voorraad voedsel, koffie, benzine en energie noooit opgaat. Ze verbruiken 't alsof er geen morgen is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Joh, zou het?
Prima dat ze het boek niet volgen, maar maak er dan iig een soort van spannend en onvoorspelbaar verhaallijn van, ipv deze shizzle.
Overigens, die dome staat er (kennelijk) acht dagen, er zijn al rellen geweest om het eten uit de supermarkt... de voedselvoorraden zullen toch wel zo'n beetje op zijn, inmiddels? En toch zat er maar één klant in Angie's restaurant![]()
![]()
.
Ja, dat was wel opmerkelijk. Maar de serie is toch gebaseerd op een boek? Iemand die dit boek gelezen heeft? Komt die vrouw daar ook opeen aanzetten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt daar zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Opeens hup die vrouw die zich 8 dagen heeft
de dome gaat die moeder tot leven wekken!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een beetje lame, die vrouw..
What's next? De Dome heeft speciale krachten en haalt random personen van buiten de Dome naar binnen?
Verder vermakelijk, deze aflevering.
Nope!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat was wel opmerkelijk. Maar de serie is toch gebaseerd op een boek? Iemand die dit boek gelezen heeft? Komt die vrouw daar ook opeen aanzetten?
Nee. Sommige verhaallijnen volgen in grote lijnen het boek, maar ze wijken er steeds meer van af. Ergens wel positief ook, aangezien je nu ook niet meer weet welke kant ze op gaan als je het boek hebt gelezen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat was wel opmerkelijk. Maar de serie is toch gebaseerd op een boek? Iemand die dit boek gelezen heeft? Komt die vrouw daar ook opeen aanzetten?
Het zit al onder het niveau van GTST. Dit is echt beroerd. Ik skip er echt op fastforward door heen of heb hem op de achtergrond even snel aanstaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef Knalerwtje het volgende:
Serie wordt wekelijks beroerder. Niveau Goede tijden slecht tijden is nu wel bereikt. Alleen is Martine Hafkamp in deze serie wel een lekker wijf.
Ik ga het boek nog eens lezen...
Gebrek aan beter?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zit al onder het niveau van GTST. Dit is echt beroerd. Ik skip er echt op fastforward door heen of heb hem op de achtergrond even snel aanstaan.
Ik wil weten hoe het met die dome gaat. En wat gaat er met Barbie gebeuren? Als iemand het weet stop ik er direct meeKut serie helaas maar bij gebrek aan beter trek ik hem er nog wel van af.
Dat meer was toch vervuild dacht ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef DaMart het volgende:
En zo hebben ze een gebrek aan water en zo hebben ze een heel meer
Suicude by Cop idee toch? En dat had Julia zelf al uitgevogeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu weten we ook wat die minidome doet.
Verder wel aardige aflevering. Al vergaf Julia Barbie wel heel makkelijk dat hij haar man heeft vermoord.
En zo hebben ze een gebrek aan water en zo hebben ze een heel meer.
Dat zeiden ze toen wel in die aflevering over water tekortquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meer was toch vervuild dacht ik?
Ja toen met die watertoren die omver werd gereden en dat gedoe met die bronnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen wel in die aflevering over water tekort
O ja. Dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meer was toch vervuild dacht ik?
Snap niet dat Jim haar niet ff een klap verkocht ofzo, ben je dr gelijk van af. Kan alleen maar tot last zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja. Dat was ik alweer vergeten.
Die vrouw die van die boot sprong zal trouwens nog wel gewoon leven. Wel slim bedacht van haar om te doen alsof ze dood ging.
Die is gewoon stilletjes uit de serie geschreven.. Dat mens zit al 4? dagen op zolder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
ik wil gewoon zien wat er gebeurt als die lesbische negerdame met dr kale ei aan dat kleine ei zit
vuurwerk denk ik
niet beter dan linda.quote:
Heh, dat idee kreeg ik ook.quote:
De volwassenen hebben geen enkele clue hoe ze dat moeten doen en die kinderen hebben een leidraad, dus in dat opzicht wel logisch. Maar het blijft raar dat de volwassenen er inderdaad geen moeite voor doen. Wazig gedoe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef mujentas het volgende:
Ik vraag mij nog steeds of waarom de buitenwereld niets meer onderneemt om die down naar beneden te krijgen. Sterker nog, we zien helemaal niets meer wat dat betreft.
In de wondere wereld van de dome zelf kan het blijkbaar ook niemand ook maar iets verrotten dat ze vast zitten. Niemand lijkt ook te willen ontsnappen. Ze vermaken zich kennelijk prima in de oude cement fabriek. De enigen die weg lijken te willen zijn de kinderen en dat is vreemd, want het zouden de volwassenen moeten zijn die het voortouw daar in nemen en zich over de kinderen ontfermen. Je zou denken dat de mensen naar elkaar toe groeien nu ze vast zitten, maar iedereen doet maar zijn eigen ding.
Erger jij je niet aan het acteerwerk? Het is zo slechtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Was weer genieten hoor, dat acteerwerk van Junior
Hij trekt echt net zulke scheve bekken als Andy Samberg steeds, maar hij probeert wel serieus te zijn
[ afbeelding ]
Het is niet best nee..van een groot deel van de cast tenminste. En toch is het stiekem best een leuke guilty pleasure..het zal me niet lang bijblijven though.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Erger jij je niet aan het acteerwerk? Het is zo slecht
Mja, het is zo'n snack die je even wegtrekt in de avond omdat je bored bent, niks beters hebt te doen (zegt veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet best nee..van een groot deel van de cast tenminste. En toch is het stiekem best een leuke guilty pleasure..het zal me niet lang bijblijven though.
Ze wijken inmiddels al zo veel af van het boek, dat dat moeilijk te voorspellen isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft er iemand nog een idee hoe het verder zal gaan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi charmed
we hebben weer eens wat gemeen
Junior moet gewoon een Emmy krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Was weer genieten hoor, dat acteerwerk van Junior
Hij trekt echt net zulke scheve bekken als Andy Samberg steeds, maar hij probeert wel serieus te zijn
[ afbeelding ]
En die kluisdeur die zo makkelijk open ging met de brandblusser die er heel convenient vlak naast hingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef PollyEsther het volgende:
Wat fucking toevallig allemaal. "Weet jij nog een plek waar Duke iets zou verstoppen?" "Nee, het enige dat hij had was zijn hoed." "...." "KIJK EEN SLEUTEL IN DE RAND VAN ZIJN HOED."
In het begin was ik zo blij met deze serie.
Ah, nu je het zegt, ik vroeg me al af waarom ik het zo'n leuke serie vond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef Palomar het volgende:
Krijgt idd een beetje het niveau van 'Bassie en Adriaan en de Geheimzinnige Koepel'
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:15 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het ook prima hoor.
Sommige mensen willen iets te graag laten merken hoe slim of bijdehand ze wel niet zijn, maar goed, wat degene boven mij ook al zei, het is FOK. Mensen, het is dom Amerikaans tv vermaak. Stel je verwachtingen bij, kick back en kijk gewoon. Ga niet doen of je naar de verfilming van War & Peace aan het kijken bent.
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.
Ja precies. Verwachtingsmanagement mensen. Leer het, doe het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Amerikanen hebben ook gewoon geen smaak, dat blijkt wel uit het verdwijnen van series als Flash Forward.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Dat ligt denk ik echt aan het script hoor. Het is gewoon zo tam en voorspelbaar allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef Vatta het volgende:
Dean Norris is de reden dat ik het maar eens probeerde maar zelfs zijn acteerprestaties zijn zwak..
Eens in bepaalde mate. De karakters bij Under the Dome zijn wel erg 1-dimensionaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als het niet vermakelijk zou zijn, er niemand zou kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |