quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi charmed
we hebben weer eens wat gemeen
Junior moet gewoon een Emmy krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Was weer genieten hoor, dat acteerwerk van Junior
Hij trekt echt net zulke scheve bekken als Andy Samberg steeds, maar hij probeert wel serieus te zijn
[ afbeelding ]
En die kluisdeur die zo makkelijk open ging met de brandblusser die er heel convenient vlak naast hingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef PollyEsther het volgende:
Wat fucking toevallig allemaal. "Weet jij nog een plek waar Duke iets zou verstoppen?" "Nee, het enige dat hij had was zijn hoed." "...." "KIJK EEN SLEUTEL IN DE RAND VAN ZIJN HOED."
In het begin was ik zo blij met deze serie.
Ah, nu je het zegt, ik vroeg me al af waarom ik het zo'n leuke serie vond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef Palomar het volgende:
Krijgt idd een beetje het niveau van 'Bassie en Adriaan en de Geheimzinnige Koepel'
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:15 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het ook prima hoor.
Sommige mensen willen iets te graag laten merken hoe slim of bijdehand ze wel niet zijn, maar goed, wat degene boven mij ook al zei, het is FOK. Mensen, het is dom Amerikaans tv vermaak. Stel je verwachtingen bij, kick back en kijk gewoon. Ga niet doen of je naar de verfilming van War & Peace aan het kijken bent.
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is zelfs ter vergelijking met andere Amerikaanse tv series slecht.
Ja precies. Verwachtingsmanagement mensen. Leer het, doe het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Amerikanen hebben ook gewoon geen smaak, dat blijkt wel uit het verdwijnen van series als Flash Forward.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Dat ligt denk ik echt aan het script hoor. Het is gewoon zo tam en voorspelbaar allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef Vatta het volgende:
Dean Norris is de reden dat ik het maar eens probeerde maar zelfs zijn acteerprestaties zijn zwak..
Eens in bepaalde mate. De karakters bij Under the Dome zijn wel erg 1-dimensionaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als het niet vermakelijk zou zijn, er niemand zou kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds wilt weten waarom ze onder de koepel zitten.
Dat heb ik eigenlijk al als gegeven aangenomen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
bom kwam schuin aan 1 kant dus de andere kant moest dan wel veilig zijn door de domequote:Op woensdag 4 september 2013 00:10 schreef Baszh het volgende:
Toch opmerkelijk dat buiten de dome waar die 4 lui 'Hank' zagen staan, niet alles kapot was vanwege die bom.
2 eps nog het gaat door tot de 13quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?
Staat op wikipediaquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Junior uiteindelijk wel degene zal zijn die die situatie oplost... alleen zal hij daar wel het hele tweede seizoen voor nodig hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 07:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze laatste aflevering wel spannend vond.
En ik ben blij dat we van de plotselinge nieuwkomers af zijn. Die verhaallijnen klopten voor geen meter.
Ben benieuwd hoe 'the final four' de situatie met Big Jim gaan aanpakken.
Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:
Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).
Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel
hij doet al de hele serie niets andersquote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja
Big Jim begint me wel meer te bevallen nu hij gewoon plain en simpel mensen afknalt die hem niet aanstaan
Erg cliché inderdaad, maar ik vind het toch wel spannend zo.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:
Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).
Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel
Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappenquote:
Niet? Ik val niet op vrouwen, maar vind zowel Linda (die hij volgens mij bedoelt), Julia en Angie echt wel leuk om te zien. Qua mannen is het helaas karig, alleen Barbie (en Junior is ook niet echt lelijk, maar trekt zo'n vreselijk irritant/dom hoofd steeds). Oh en Max(ime?) zag er toch ook echt wel goed uit in mijn ogen.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappen.
Je zou het niet zeggen nuquote:Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Burdie het volgende:
Die journaliste is wel oké ja, de rest in mijn ogen niet.
Ik geloof niet dat ik haar zelf ergens al eerder gezien heb, maar zit even naar foto's van haar op Imdb te kijken en je bedoelt dat hele kleine stipje???quote:Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
Als ik Maxime zie, kan ik alleen maar denken aan die vieze moedervlek die ze tot een paar maanden geleden (bij bijv. The Following) nog op haar bovenlip had![]()
.
Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef Kroelo het volgende:
naast het slechte verhaal, en dito acteerwerk zijn bijna alle personages ook zo onsymphatiek, vind er niet eentje echt aardig, op die Joe na en Barbie dan een beetje
ik vind die Linda echt een chagrijnige trutquote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.
Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks vanquote:Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ik vind die Linda echt een chagrijnige truten julia is wel ok maar heeft ook iets onsypathieks over zich heen
kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personagequote:Op woensdag 4 september 2013 14:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks van(Volgens mij is dat ook iets wat de makers totaal niet proberen neer te zetten met haar karakter).
Julia heeft wel iets "hooghartigs" of "wijsneuzerigs" over zich, maar dat stoort me absoluut niet verder.
Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef Kroelo het volgende:
[..]
kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personage
dat van big jim was ze zelf toch achter gekomen met die propaan en die drugs handel? en ze wist hoe behulpzaam barbie was, dus lijkt me naief als ze door big jim zn praatjes en een vaag verhaal van die zwarte dude opeens denkt dat ie een zware crimineel is...maar goed ik vind haar personage gewoon niet zo leuk, maar als jij dat wel vind is dat ook prima natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 14:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.
Ze weet helemaal niet dat Big Jim de crimineel is en dat Barbie dat juist niet is en dat is in haar situatie ook wel begrijpelijk.
Ook team Linda hierquote:Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Forbry het volgende:
Ik vind die Linda echt een schatje.Om te zien, maar ook om hoe ze verder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |