abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:04:21 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130790792
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef remlof het volgende:
Het wordt wel heel erg slecht nu.
echt he ;(
pi_130798422
En net als Maxime leuk begint te worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:29:45 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_130799283
Waarom kijk ik nog? :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130800025
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:29 schreef APK het volgende:
Waarom kijk ik nog? :')
Omdat je nog steeds wilt weten waarom ze onder de koepel zitten.
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:49:40 #165
104871 remlof
Europees federalist
pi_130800087
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:

[..]

Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:50:20 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_130800107
quote:

Dat heb ik eigenlijk al als gegeven aangenomen.
Het gaat nu meer om 'Hank' en dat soort zaken :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 4 september 2013 @ 00:10:05 #167
202546 Baszh
The Dude abides
pi_130800707
Toch opmerkelijk dat buiten de dome waar die 4 lui 'Hank' zagen staan, niet alles kapot was vanwege die bom.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  woensdag 4 september 2013 @ 00:15:18 #168
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130800814
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:10 schreef Baszh het volgende:
Toch opmerkelijk dat buiten de dome waar die 4 lui 'Hank' zagen staan, niet alles kapot was vanwege die bom.
bom kwam schuin aan 1 kant dus de andere kant moest dan wel veilig zijn door de dome

quote:
15s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?
2 eps nog het gaat door tot de 13 :)
  Redactie Frontpage woensdag 4 september 2013 @ 00:46:15 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130801368
quote:

[..]

Staat op wikipedia :P
pi_130801652
Nog steeds zo'n beetje alleen maar negatieve reacties hier zie ik?

Ondanks het B-movie-gevoel wat ik had (en nog steeds ook wel heb) ben ik uit nieuwsgierigheid toch door blijven kijken en ik moet eerlijk zeggen, ik geniet inmiddels toch wel behoorlijk van deze serie hoor! Ja, het acteerwerk en/of het script zijn hier en daar (nog steeds) niet al te best en ja, best wat zaken zijn ongeloofwaardig en/of doen een beetje als een "soap" aan. Echter, ik vind het verhaal al met al toch wel erg vermakelijk/spannend en ik denk dat ik dat uiteindelijk toch het belangrijkste vind. Al die negatieve punten beginnen ook te wennen, leiden mij steeds minder af en in tegenstelling tot de meesten hier blijkbaar, vind ik het verhaal juist steeds leuker worden.

Al met al blijf ik nu dus met veel plezier verder kijken en voor de rest: Forbry roots for Barbie! *O*
Tails tell tales
pi_130802904
Ik moet zeggen dat ik deze laatste aflevering wel spannend vond.
En ik ben blij dat we van de plotselinge nieuwkomers af zijn. Die verhaallijnen klopten voor geen meter.

Ben benieuwd hoe 'the final four' de situatie met Big Jim gaan aanpakken.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 08:23:12 #172
42184 crew  DaMart
pi_130803256
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze laatste aflevering wel spannend vond.
En ik ben blij dat we van de plotselinge nieuwkomers af zijn. Die verhaallijnen klopten voor geen meter.

Ben benieuwd hoe 'the final four' de situatie met Big Jim gaan aanpakken.
Ik heb zo het vermoeden dat Junior uiteindelijk wel degene zal zijn die die situatie oplost... alleen zal hij daar wel het hele tweede seizoen voor nodig hebben :+.

Verder gewoon een voor deze serie goede aflevering :).
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 12:15:14 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_130808883
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:

Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).

Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130808962
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:

Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).

Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel :')
Ja :)

Big Jim begint me wel meer te bevallen nu hij gewoon plain en simpel mensen afknalt die hem niet aanstaan :P
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 12:35:02 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130809491
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ja :)

Big Jim begint me wel meer te bevallen nu hij gewoon plain en simpel mensen afknalt die hem niet aanstaan :P
hij doet al de hele serie niets anders _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 12:37:15 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_130809541
Ook zo irritant dat niemand hem doorheeft zelfs die sheriff tuint er nu in.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 12:42:53 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130809680
had ik niet verwacht trouwens

ik dacht dat Sherrif Lekkertje er wel doorheen zou zien -O-
bovendien is ze net iets te snel ter plekke, ze zou iets van het worstelingetje tussen littlebigJim en Barbie gezien moeten hebben
pi_130810095
quote:

Erg cliché inderdaad, maar ik vind het toch wel spannend zo. :)
Tails tell tales
pi_130810165
GTST loopt nog steeds, toch? Misschien moet ik dat toch ook maar eens gaan kijken dan. :+
Tails tell tales
  woensdag 4 september 2013 @ 13:11:34 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130810285
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef sp3c het volgende:
Sherrif Lekkertje
Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappen :').
KuikenGuppy
pi_130810574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappen :').
Niet? Ik val niet op vrouwen, maar vind zowel Linda (die hij volgens mij bedoelt), Julia en Angie echt wel leuk om te zien. Qua mannen is het helaas karig, alleen Barbie (en Junior is ook niet echt lelijk, maar trekt zo'n vreselijk irritant/dom hoofd steeds). Oh en Max(ime?) zag er toch ook echt wel goed uit in mijn ogen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 04-09-2013 13:31:31 ]
Tails tell tales
  woensdag 4 september 2013 @ 13:37:41 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130810891
Die journaliste is wel oké ja, de rest in mijn ogen niet ;).
KuikenGuppy
pi_130811181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Burdie het volgende:
Die journaliste is wel oké ja, de rest in mijn ogen niet ;).
Je zou het niet zeggen nu _O- , maar ik vind mensen over het algemeen helemaal niet zo snel knap (aan de andere kant, ook niet zo snel heel lelijk ;) ), maar nee, ik vind die vijf die ik opnoemde (Linda, Julia, Angie, Maxime, Barbie) echt wel (heel) leuk om te zien. :Y
Tails tell tales
  woensdag 4 september 2013 @ 13:49:09 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130811219
Als ik Maxime zie, kan ik alleen maar denken aan die vieze moedervlek die ze tot een paar maanden geleden (bij bijv. The Following) nog op haar bovenlip had :@ :').
KuikenGuppy
pi_130811363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
Als ik Maxime zie, kan ik alleen maar denken aan die vieze moedervlek die ze tot een paar maanden geleden (bij bijv. The Following) nog op haar bovenlip had :@ :').
Ik geloof niet dat ik haar zelf ergens al eerder gezien heb, maar zit even naar foto's van haar op Imdb te kijken en je bedoelt dat hele kleine stipje???
Tails tell tales
pi_130811754
naast het slechte verhaal, en dito acteerwerk zijn bijna alle personages ook zo onsymphatiek, vind er niet eentje echt aardig, op die Joe na en Barbie dan een beetje
pi_130811945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef Kroelo het volgende:
naast het slechte verhaal, en dito acteerwerk zijn bijna alle personages ook zo onsymphatiek, vind er niet eentje echt aardig, op die Joe na en Barbie dan een beetje
Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.
Tails tell tales
pi_130812125
Ik vind die Linda echt een schatje. :) Om te zien, maar ook om hoe ze verder is :Y
Tails tell tales
pi_130812131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.
ik vind die Linda echt een chagrijnige trut :P en julia is wel ok maar heeft ook iets onsympathieks over zich heen
pi_130812195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Kroelo het volgende:

[..]

ik vind die Linda echt een chagrijnige trut :P en julia is wel ok maar heeft ook iets onsypathieks over zich heen
Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks van _O- (Volgens mij is dat ook iets wat de makers totaal niet proberen neer te zetten met haar karakter).
Julia heeft wel iets "hooghartigs" of "wijsneuzerigs" over zich, maar dat stoort me absoluut niet verder.
Tails tell tales
pi_130812385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks van _O- (Volgens mij is dat ook iets wat de makers totaal niet proberen neer te zetten met haar karakter).
Julia heeft wel iets "hooghartigs" of "wijsneuzerigs" over zich, maar dat stoort me absoluut niet verder.
kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personage :P
pi_130812464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef Kroelo het volgende:

[..]

kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personage :P
Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.
Ze weet helemaal niet dat Big Jim de crimineel is en dat Barbie dat juist niet is en dat is in haar situatie ook wel begrijpelijk.
Tails tell tales
pi_130812585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.
Ze weet helemaal niet dat Big Jim de crimineel is en dat Barbie dat juist niet is en dat is in haar situatie ook wel begrijpelijk.
dat van big jim was ze zelf toch achter gekomen met die propaan en die drugs handel? en ze wist hoe behulpzaam barbie was, dus lijkt me naief als ze door big jim zn praatjes en een vaag verhaal van die zwarte dude opeens denkt dat ie een zware crimineel is...maar goed ik vind haar personage gewoon niet zo leuk, maar als jij dat wel vind is dat ook prima natuurlijk ;) ik ben dan toch eerder team Barbie :9~
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 14:40:10 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130812593
naja ze is geen Serpico ofzo, junior aanstellen als deputy was ook niet een van dr sterkste acties

maar ik vind haar echt sexy O+

ik vind het in de serie ook 1 van de betere/geloofwaardigere karakters
pi_130812649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Forbry het volgende:
Ik vind die Linda echt een schatje. :) Om te zien, maar ook om hoe ze verder is :Y
Ook team Linda hier *O*

ook 1 van de weinigen die nog een beetje kan acteren

Ben een tijdje terug weer begonnen met het boek, er lopen in de serie personages rond met dezelfde naam maar daar is ook alles mee gezegd.
pi_130812829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef Kroelo het volgende:

[..]

dat van big jim was ze zelf toch achter gekomen met die propaan en die drugs handel? en ze wist hoe behulpzaam barbie was, dus lijkt me naief als ze door big jim zn praatjes en een vaag verhaal van die zwarte dude opeens denkt dat ie een zware crimineel is...maar goed ik vind haar personage gewoon niet zo leuk, maar als jij dat wel vind is dat ook prima natuurlijk ;) ik ben dan toch eerder team Barbie :9~
Duke had in die brief al een verklaring gegeven voor dat gedoe met die propaan en BJ kon zich daar ook wel enigszins uitlullen. Het vergoelijken althans en alleen voor "the time being". Verder zijn er nou éénmaal een hoop bewijzen tégen Barbie (als je alleen ziet en hoort wat Linda heeft gezien en/of heeft gehoord). Ik ben team Barbie én team Linda. Mijns inziens staan die twee gewoon aan dezelfde kant, Linda wordt alleen bedonderd op dit moment (en daar zal ze -neem ik aan- nog wel achter komen).
Tails tell tales
pi_130812837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Chewie het volgende:

Ben een tijdje terug weer begonnen met het boek, er lopen in de serie personages rond met dezelfde naam maar daar is ook alles mee gezegd.
echt he :') dat is ook het trieste aan de hele serie, het enige goede is het idee en dat hebben ze niet eens zelf bedacht
pi_130813257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook team Linda hier *O*

ook 1 van de weinigen die nog een beetje kan acteren

Eens. Daarnaast vind ik Big Jim (Hank ;) ) het toch ook niet zo slecht doen hoor. Volgens mij zit het bij hem grotendeels in het script, wat op zichzelf gewoon best behoorlijk "cheesy" is (vaak). De rest en dan met name Junior en Angie ... :'(
Tails tell tales
pi_130815268
Dat Linda ineens Barbie begon te verdenken was weer niet echt logisch nadat ze al die tijd volledig op hem vertrouwd heeft nee... Bovendien zijn heel veel mensen buiten de dome verstoken gebleven dus was er ook totaal geen reden voor haar om hem te verdenken.
Daarnaast moet ze ook in het ziekenhuisje van de verpleegster gehoord hebben hoe hard Barbie z'n best gedaan heeft om Julia te redden. Dat bleef nu ook even makkelijk buiten beeld.

Maar wat wel heel duidelijk in beeld gebracht werd was dat Linda het pistool van Big Jim pakte en ermee op Barbie schoot tot na 3 of 4 schoten haar kogels op waren. Als ze even nadenkt dan weet ze dat een magazijn altijd meer dan 4 kogels bevat en het geweer van Big Jim dus al gebruikt moet zijn om die twee mensen voor hen neer te schieten.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast vind ik Big Jim (Hank ;) ) het toch ook niet zo slecht doen hoor. Volgens mij zit het bij hem grotendeels in het script, wat op zichzelf gewoon best behoorlijk "cheesy" is (vaak). De rest en dan met name Junior en Angie ... :'(
Ik vond Angie trouwens prima in de laatste aflevering... volgens mij zijn er een aantal mensen hier die gewoon een hekel aan haar hebben, ongeacht wat ze doet.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_130815963
Ik heb geen hekel aan Angie :N en ja, een aantal zaken omtrent dat gedoe tussen Barbie en Linda zijn best discutabel, maar dat is in deze serie bij zo'n beetje alles het geval. Daar probeer ik zelf gewoon zo veel mogelijk doorheen te kijken. Overigens, zie ik duidelijk (grote) twijfel bij Linda hoor :Y maar ze reageert gewoon op datgene wat direct op haar afkomt. Vooralsnog kan ze ook gewoon niet echt anders naar mijn idee. Barbie is gevlucht en heeft haar toen ook een soort van "aangevallen" en daarnaast vertrouwde ze Big Jim, vòòr dat propaan-verhaal, ook nog gewoon hè (net als bijna iedereen daar)?! (Heel veel van wat BJ heeft gedaan, is alleen zichtbaar voor de kijkers geweest).
Tails tell tales
pi_130824260
quote:

Ja vreselijk is dat. Het werkt enorm op je rechtvaardigheidsgevoel, ik kan daar zo slecht tegen dat ik daar niet goed naar kan kijken. Het gebeurt irritant vaak.
pi_130836771
Godver wat was het weer slecht :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130836910
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver wat was het weer slecht :').
Het weer was zo slecht omdat ze niet met de 4 kids samen waren en daar werd de dome boos om. Daarna was het weer goed gelukkig 7.gif
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 01:36:15 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_130837107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het weer was zo slecht omdat ze niet met de 4 kids samen waren en daar werd de dome boos om. Daarna was het weer goed gelukkig [ afbeelding ]
_O-

Dat de dome boos werd was ook best lame eigenlijk :')
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 02:12:06 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130837394
maar de dome werd niet boos omdat ze niet samen waren, dat kan het ding schijnbaar niet zo bar veel schelen

de dome werd boos omdat Junior de happy disney friends club had geragequit

zal wel met de contributie te maken hebben
pi_130841003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
maar de dome werd niet boos omdat ze niet samen waren, dat kan het ding schijnbaar niet zo bar veel schelen

En terecht, dat domme mokkel wat continu heel spastisch loopt te doen over hoe 'fantastisch' het wel niet is met die Dome en dan ineens begint te raaskallen dat ze ver van Junior wil komen te staan. Dat mens spoort echt niet. Het zijn zulke gruwelijke 1-dimensionale karakters.

Het enige voordeel is wel dat de bobo's snel worden afgeschoten in deze serie :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_130841380
Julia ligt dood te bloeden, maar de stekker van de Prius moet nog even in het stopcontact worden gestoken.

Duidelijk een sponsor met teveel invloed :')
pi_130842471
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:

Volgens mij werd de dome meer boos vanwege de bijna dood van julia.

Maar goed het was weer tenenkrommend slecht.

Max en haar moeder hadden ze net zo goed uit de serie kunnen laten, voegen echt helemaal niks toe en dat Barbie en BJ gaan vechten is ook wel duidelijk sinds aflevering 1.

Ben wel wat minder team Linda maar daar geef ik de schrijvers de schuld van.
pi_130842496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:35 schreef mujentas het volgende:

Duidelijk een sponsor met teveel invloed :')
WP 8 heeft wel een mooie stopwatch
pi_130844168
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die regisseurs en acteurs met een voldaan gevoel naar huis gaan met het idee; "Goh wat hebben we een goede acteer prestatie hier neergezet! :')!".

Maarja het draait allemaal om tah monah!
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:04:33 #211
194233 Friday12
Originele kloon
pi_131020167
wow wat erger ik me aan sommige mensen in deze serie zeg :N
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 17:17:33 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_131028194
Ik zal nog niet teveel zeggen, misschien dat niet iedereen al heeft gekeken.

Maar Big Jim _O- :') mag niet nog gekker worden.
niet zo tof doen
pi_131028474
Dat brandje was best snel weer uit *O*
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 17:50:22 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131029301
bigJim is een killing machine _O-

rondjes rijden met patient in coma met schotwonden _O-

junior _O-

eerst ff op je gemakje de patient in de ambulance zoenen terwijl je net hoort dat tante agent over 30 seconde naast je staat _O-

kunnen zien wie er in de ambulance zit terwijl je nog niet eens in dezelfde straat bent _O-

de rest ben ik vergeten
pi_131030000
Ah het is weer een toppertje dus
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:15:59 #216
3185 Adelante
To let it go now
pi_131030090
Ik kijk het inmiddels als een komedie, dan is het prima te doen :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 18:18:54 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_131030193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
bigJim is een killing machine _O-

rondjes rijden met patient in coma met schotwonden _O-

junior _O-

eerst ff op je gemakje de patient in de ambulance zoenen terwijl je net hoort dat tante agent over 30 seconde naast je staat _O-

kunnen zien wie er in de ambulance zit terwijl je nog niet eens in dezelfde straat bent _O-

de rest ben ik vergeten
Een meisje van 16? die in haar uppie een vrouw op een brancard een ambulance uitrijdt, daar een stukje mee gaat wandelen (ze had de ambulance immers achtergelaten) dan de brancard in een lift stopt en naar een opslagkamer brengt ZONDER dat ook maar iemand het ziet.

Sheriff die denkt dat Barbie een fikkie kan hebben gestookt en de DJjuf vermoorden en op hetzelfde moment Julia heeft ontvoerd.

Big Jim die denkt dat Barbie echt gaat bekennen en daarom EERST de kinderen vrijlaat :')

Angie die een sigaret opsteekt (ik dacht al meteen, waarom doet ze dat) en natuurlijk ruikt Junior dat en hij trekt ook meteen de goede conclusie.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 19:15:31 #218
42184 crew  DaMart
pi_131032162
Best een aardige aflevering. Ik vond het eigenlijk wel spannend :D.
pi_131033502
Linda die in haar politieauto aan komt scheuren, terwijl ze vorige aflevering nog zonder benzine zat :?
pi_131041303
Ik snap eigenlijk niet dat jullie (= niet iedereen, maar de meesten hier) nog kijken, als jullie zo'n beetje alleen maar negatief zijn... :N

Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toe en vind het ook echt heel spannend nu!
Vond het ook wel een verrassing dat Barbie toch voor "not guilty" ging... Hij was dus puur tijd aan het rekken neem ik aan?

Dodee :'( maar ze ging als een held(in) zoals je ze zelden tot nooit ziet _O_ (die vond ik ook sympathiek trouwens, eerder in dit topic vergeten te noemen ;) )

Ik ben heel erg benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt. Vooral ook wat Junior gaat doen en wanneer Linda tot haar positieven komt.

Big Jim is de duivel :D
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 21:49:21 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_131041728
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Forbry het volgende:
Vond het ook wel een verrassing dat Barbie toch voor "not guilty" ging...
Dat vond ik juist voorspelbaar, ik dacht meteen al dat hij dat zou doen.
niet zo tof doen
pi_131041859
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat vond ik juist voorspelbaar, ik dacht meteen al dat hij dat zou doen.
Ik had het juist voorspelbaar gevonden, als hij zich echt opgeofferd had (100% good guy), dat hij vervolgens de doodstraf zou krijgen en dat de rest hem daar dan weer net op tijd van zou komen redden :)
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 21:52:23 #223
42184 crew  DaMart
pi_131041910
Ik verwachtte eigenlijk dat Julia daar ineens zou staan om te zeggen dat Barbie onschuldig is :P.
pi_131041958
wat een oerdomme personages zitten dr toch bij :') alles maar geloven wat die big jim zegt, en opeens alle onschuldige burgers oppakken zonder vragen
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 21:53:16 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_131041966
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik had het juist voorspelbaar gevonden, als hij zich echt opgeofferd had (100% good guy), dat hij vervolgens de doodstraf zou krijgen en dat de rest hem daar dan weer net op tijd van zou komen redden :)
Nee want de kinderen waren ook al vrij gelaten. Vandaar.
niet zo tof doen
pi_131041998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk dat Julia daar ineens zou staan om te zeggen dat Barbie onschuldig is :P.
Ik dus ook... maar dan dus net voordat de doodstraf ten uitvoering zou worden gebracht.
Tails tell tales
pi_131042173
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee want de kinderen waren ook al vrij gelaten. Vandaar.
Was mij niet duidelijk of Barbie dat wel wist (die zat in zijn cel toen dat gebeurde). Bovendien bleven al die andere dreigementen gewoon staan, toch? Ik heb niet het idee, dat de "not guilty" daar iets mee te maken had in ieder geval. Ik denk dat dit sowieso al Barbie's plan was :Y.
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 21:57:14 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_131042247
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Was mij niet duidelijk of Barbie dat wel wist (die zat in zijn cel toen dat gebeurde). Bovendien bleven al die andere dreigementen gewoon staan, toch? Ik heb niet het idee, dat de "not guilty" daar iets mee te maken had in ieder geval. Ik denk dat dit sowieso al Barbie's plan was :Y.
Oh ik had het idee dat hij wist. Maar zelfs zonder dat dacht ik het eigenlijk al. Leek me geen figuur om iets te bekennen wat hij niet had gedaan.
niet zo tof doen
pi_131042310
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik had het idee dat hij wist. Maar zelfs zonder dat dacht ik het eigenlijk al. Leek me geen figuur om iets te bekennen wat hij niet had gedaan.
Mij wel, als hij daarmee anderen zou "redden". Vond dit wel een mooie wending hoor, daar niet van :)
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 21:59:32 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131042395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Forbry het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat jullie (= niet iedereen, maar de meesten hier) nog kijken, als jullie zo'n beetje alleen maar negatief zijn... :N

omdat ik het grappig vind :Y
pi_131042803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:53 schreef Kroelo het volgende:
wat een oerdomme personages zitten dr toch bij :') alles maar geloven wat die big jim zegt, en opeens alle onschuldige burgers oppakken zonder vragen
Natuurlijk wordt het in deze serie enorm uitvergroot, maar het zou je/ons denk ik verbazen hoe vaak zoiets in het echte leven ook gebeurt (al dan niet in afgezwakte vorm).
Los van mankementen als het gaat om bepaalde details en het uitvergroten, vind ik het best realistisch allemaal (erg genoeg).
Tails tell tales
pi_131043270
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat ik het grappig vind :Y
Ik vond jóuw reactie ook nog niet zo heel negatief en op zich een valide reden om iets te (blijven) kijken :P . Toch denk ik eerlijk gezegd, dat als het verhaal echt zó waardeloos zou zijn, dat de meesten ook echt niet meer zouden kijken. Lachen om en/of je "lekker" ergeren aan alle mankementen is volgens mij niet de enige reden dat iemand tóch blijft kijken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 10-09-2013 22:23:06 ]
Tails tell tales
pi_131043586
Nou ja, ik zou dat zelf nooit doen in ieder geval, laat ik het daar maar op houden ;) en ja, (ook) ik vind nog steeds dat er een hoop schort aan deze serie, maar kan toch echt niet ontkennen dat ik daar zo veel mogelijk langs heen kijk nu (ergeren doe ik me zeker niet meer, want dat was ik al lang gestopt met kijken) en dat ik al met al toch wel behoorlijk "smul" van deze serie :Y
Tails tell tales
  dinsdag 10 september 2013 @ 23:23:29 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_131046742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:

Junior is niet achterlijk natuurlijk. Angie en Barbie "kidnappen" Julia met een ambulance, Barbie is er nog. Angie en ambulance zijn nergens te bekennen. Lijkt me redelijk makkelijk te verklaren, je kan natuurlijk ook dingen gaan zoeken :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 23:24:39 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131046774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Junior is niet achterlijk natuurlijk. Angie en Barbie "kidnappen" Julia met een ambulance, Barbie is er nog. Angie en ambulance zijn nergens te bekennen. Lijkt me redelijk makkelijk te verklaren, je kan natuurlijk ook dingen gaan zoeken :Y
ja daarom vond ik het wel clever dat Barbie Junior zijn radio afpakte
pi_131046845
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

Naar aanleiding van de post van GotenSSJ keek ik nog even en jóuw reactie was tóch wél één van de reacties die ik "negatief" vond... :@

Maar ja, verder al gezegd wat ik er over wilde zeggen ;)
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 23:30:35 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131046936
ik claim ook niet positief te zijn over de serie
  dinsdag 10 september 2013 @ 23:30:35 #238
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_131046937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

Clever? Of ik snap je post niet, of ik mis het sarcasme :P Maar het afpakken van die radio had volgens mij helemaal niets te maken met te voorkomen dat Jim en Linda zouden weten dat Angie en Julia in die ambulance weg waren.
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 23:32:13 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131046997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Clever? Of ik snap je post niet, of ik mis het sarcasme :P Maar het afpakken van die radio had volgens mij helemaal niets te maken met te voorkomen dat Jim en Linda zouden weten dat Angie en Julia in die ambulance weg waren.
het was misplaatst sarcasme

heb het teruggekeken en ik je hebt idd gelijk, junior heeft het sherrif lekker verteld :Y

dacht dat er minder tijd verstreek tussen het KO slaan van jr. en de melding
  dinsdag 10 september 2013 @ 23:45:15 #240
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_131047392
Al met al een leuke wegkijk serie voor de zomer wat mij betreft :) Zitten uiteraard genoeg dingen in die veel beter kunnen, maar het heeft wel wat opzich. Anders blijven er toch ook niet zoveel mensen toch kijken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')