Eens in bepaalde mate. De karakters bij Under the Dome zijn wel erg 1-dimensionaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Met series van HBO misschien, maar voor een van de grote netwerken vind ik het allemaal best vermakelijk. De Amerikanen ook blijkbaar, want het was vorige week weer het best bekeken programma van dit moment.
Het gaat erom dat als het niet vermakelijk zou zijn, er niemand zou kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoe goed acteerprestaties en scripts zijn. kun je niet baseren op kijkcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds wilt weten waarom ze onder de koepel zitten.
Dat heb ik eigenlijk al als gegeven aangenomen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
bom kwam schuin aan 1 kant dus de andere kant moest dan wel veilig zijn door de domequote:Op woensdag 4 september 2013 00:10 schreef Baszh het volgende:
Toch opmerkelijk dat buiten de dome waar die 4 lui 'Hank' zagen staan, niet alles kapot was vanwege die bom.
2 eps nog het gaat door tot de 13quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is het. Maar de volgende ep is de season final denk ik?
Staat op wikipediaquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef brojo het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Junior uiteindelijk wel degene zal zijn die die situatie oplost... alleen zal hij daar wel het hele tweede seizoen voor nodig hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 07:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze laatste aflevering wel spannend vond.
En ik ben blij dat we van de plotselinge nieuwkomers af zijn. Die verhaallijnen klopten voor geen meter.
Ben benieuwd hoe 'the final four' de situatie met Big Jim gaan aanpakken.
Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:
Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).
Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel
hij doet al de hele serie niets andersquote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja
Big Jim begint me wel meer te bevallen nu hij gewoon plain en simpel mensen afknalt die hem niet aanstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |