abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 12:37:15 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_130809541
Ook zo irritant dat niemand hem doorheeft zelfs die sheriff tuint er nu in.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 12:42:53 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130809680
had ik niet verwacht trouwens

ik dacht dat Sherrif Lekkertje er wel doorheen zou zien -O-
bovendien is ze net iets te snel ter plekke, ze zou iets van het worstelingetje tussen littlebigJim en Barbie gezien moeten hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130810095
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:

Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).

Mmm beetje vaag zoals ik het heb omschreven, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel :')
Erg cliché inderdaad, maar ik vind het toch wel spannend zo. :)
Tails tell tales
pi_130810165
GTST loopt nog steeds, toch? Misschien moet ik dat toch ook maar eens gaan kijken dan. :+
Tails tell tales
  woensdag 4 september 2013 @ 13:11:34 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130810285
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef sp3c het volgende:
Sherrif Lekkertje
Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappen :').
KuikenGuppy
pi_130810574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wie bedoel je daarmee? Ik heb echt nog niemand in de serie op die eigenschap kunnen betrappen :').
Niet? Ik val niet op vrouwen, maar vind zowel Linda (die hij volgens mij bedoelt), Julia en Angie echt wel leuk om te zien. Qua mannen is het helaas karig, alleen Barbie (en Junior is ook niet echt lelijk, maar trekt zo'n vreselijk irritant/dom hoofd steeds). Oh en Max(ime?) zag er toch ook echt wel goed uit in mijn ogen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 04-09-2013 13:31:31 ]
Tails tell tales
  woensdag 4 september 2013 @ 13:37:41 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130810891
Die journaliste is wel oké ja, de rest in mijn ogen niet ;).
KuikenGuppy
pi_130811181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Burdie het volgende:
Die journaliste is wel oké ja, de rest in mijn ogen niet ;).
Je zou het niet zeggen nu _O- , maar ik vind mensen over het algemeen helemaal niet zo snel knap (aan de andere kant, ook niet zo snel heel lelijk ;) ), maar nee, ik vind die vijf die ik opnoemde (Linda, Julia, Angie, Maxime, Barbie) echt wel (heel) leuk om te zien. :Y
Tails tell tales
  woensdag 4 september 2013 @ 13:49:09 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130811219
Als ik Maxime zie, kan ik alleen maar denken aan die vieze moedervlek die ze tot een paar maanden geleden (bij bijv. The Following) nog op haar bovenlip had :@ :').
KuikenGuppy
pi_130811363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
Als ik Maxime zie, kan ik alleen maar denken aan die vieze moedervlek die ze tot een paar maanden geleden (bij bijv. The Following) nog op haar bovenlip had :@ :').
Ik geloof niet dat ik haar zelf ergens al eerder gezien heb, maar zit even naar foto's van haar op Imdb te kijken en je bedoelt dat hele kleine stipje???
Tails tell tales
pi_130811754
naast het slechte verhaal, en dito acteerwerk zijn bijna alle personages ook zo onsymphatiek, vind er niet eentje echt aardig, op die Joe na en Barbie dan een beetje
pi_130811945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef Kroelo het volgende:
naast het slechte verhaal, en dito acteerwerk zijn bijna alle personages ook zo onsymphatiek, vind er niet eentje echt aardig, op die Joe na en Barbie dan een beetje
Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.
Tails tell tales
pi_130812125
Ik vind die Linda echt een schatje. :) Om te zien, maar ook om hoe ze verder is :Y
Tails tell tales
pi_130812131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ook niet mee eens. Ik vind Linda, Julia, Joe én Barbie sympathiek. Vind ik ook wel genoeg.
ik vind die Linda echt een chagrijnige trut :P en julia is wel ok maar heeft ook iets onsympathieks over zich heen
pi_130812195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Kroelo het volgende:

[..]

ik vind die Linda echt een chagrijnige trut :P en julia is wel ok maar heeft ook iets onsypathieks over zich heen
Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks van _O- (Volgens mij is dat ook iets wat de makers totaal niet proberen neer te zetten met haar karakter).
Julia heeft wel iets "hooghartigs" of "wijsneuzerigs" over zich, maar dat stoort me absoluut niet verder.
Tails tell tales
pi_130812385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven... Dat je haar een chagrijnige trut vindt, daar snap ik echt helemaal niks van _O- (Volgens mij is dat ook iets wat de makers totaal niet proberen neer te zetten met haar karakter).
Julia heeft wel iets "hooghartigs" of "wijsneuzerigs" over zich, maar dat stoort me absoluut niet verder.
kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personage :P
pi_130812464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef Kroelo het volgende:

[..]

kijk maar eens hoe ze reageert op mensen, ze lacht sowieso nooit, en nu bij die Barbie doet ze ook zo kut terwijl ze weet dat Big Jim juist de crimineel is en dat barbie julia niet heeft vermoord omdat ze haar zelf heeft zien liggen in het ziekenhuis... Ik vind het maar een stom personage :P
Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.
Ze weet helemaal niet dat Big Jim de crimineel is en dat Barbie dat juist niet is en dat is in haar situatie ook wel begrijpelijk.
Tails tell tales
pi_130812585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ze lacht niet, omdat ze steeds met dingen te maken heeft, die ook niet om te lachen zijn.
Ze weet helemaal niet dat Big Jim de crimineel is en dat Barbie dat juist niet is en dat is in haar situatie ook wel begrijpelijk.
dat van big jim was ze zelf toch achter gekomen met die propaan en die drugs handel? en ze wist hoe behulpzaam barbie was, dus lijkt me naief als ze door big jim zn praatjes en een vaag verhaal van die zwarte dude opeens denkt dat ie een zware crimineel is...maar goed ik vind haar personage gewoon niet zo leuk, maar als jij dat wel vind is dat ook prima natuurlijk ;) ik ben dan toch eerder team Barbie :9~
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 14:40:10 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130812593
naja ze is geen Serpico ofzo, junior aanstellen als deputy was ook niet een van dr sterkste acties

maar ik vind haar echt sexy O+

ik vind het in de serie ook 1 van de betere/geloofwaardigere karakters
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130812649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:23 schreef Forbry het volgende:
Ik vind die Linda echt een schatje. :) Om te zien, maar ook om hoe ze verder is :Y
Ook team Linda hier *O*

ook 1 van de weinigen die nog een beetje kan acteren

Ben een tijdje terug weer begonnen met het boek, er lopen in de serie personages rond met dezelfde naam maar daar is ook alles mee gezegd.
pi_130812829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef Kroelo het volgende:

[..]

dat van big jim was ze zelf toch achter gekomen met die propaan en die drugs handel? en ze wist hoe behulpzaam barbie was, dus lijkt me naief als ze door big jim zn praatjes en een vaag verhaal van die zwarte dude opeens denkt dat ie een zware crimineel is...maar goed ik vind haar personage gewoon niet zo leuk, maar als jij dat wel vind is dat ook prima natuurlijk ;) ik ben dan toch eerder team Barbie :9~
Duke had in die brief al een verklaring gegeven voor dat gedoe met die propaan en BJ kon zich daar ook wel enigszins uitlullen. Het vergoelijken althans en alleen voor "the time being". Verder zijn er nou éénmaal een hoop bewijzen tégen Barbie (als je alleen ziet en hoort wat Linda heeft gezien en/of heeft gehoord). Ik ben team Barbie én team Linda. Mijns inziens staan die twee gewoon aan dezelfde kant, Linda wordt alleen bedonderd op dit moment (en daar zal ze -neem ik aan- nog wel achter komen).
Tails tell tales
pi_130812837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Chewie het volgende:

Ben een tijdje terug weer begonnen met het boek, er lopen in de serie personages rond met dezelfde naam maar daar is ook alles mee gezegd.
echt he :') dat is ook het trieste aan de hele serie, het enige goede is het idee en dat hebben ze niet eens zelf bedacht
pi_130813257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook team Linda hier *O*

ook 1 van de weinigen die nog een beetje kan acteren

Eens. Daarnaast vind ik Big Jim (Hank ;) ) het toch ook niet zo slecht doen hoor. Volgens mij zit het bij hem grotendeels in het script, wat op zichzelf gewoon best behoorlijk "cheesy" is (vaak). De rest en dan met name Junior en Angie ... :'(
Tails tell tales
pi_130815268
Dat Linda ineens Barbie begon te verdenken was weer niet echt logisch nadat ze al die tijd volledig op hem vertrouwd heeft nee... Bovendien zijn heel veel mensen buiten de dome verstoken gebleven dus was er ook totaal geen reden voor haar om hem te verdenken.
Daarnaast moet ze ook in het ziekenhuisje van de verpleegster gehoord hebben hoe hard Barbie z'n best gedaan heeft om Julia te redden. Dat bleef nu ook even makkelijk buiten beeld.

Maar wat wel heel duidelijk in beeld gebracht werd was dat Linda het pistool van Big Jim pakte en ermee op Barbie schoot tot na 3 of 4 schoten haar kogels op waren. Als ze even nadenkt dan weet ze dat een magazijn altijd meer dan 4 kogels bevat en het geweer van Big Jim dus al gebruikt moet zijn om die twee mensen voor hen neer te schieten.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast vind ik Big Jim (Hank ;) ) het toch ook niet zo slecht doen hoor. Volgens mij zit het bij hem grotendeels in het script, wat op zichzelf gewoon best behoorlijk "cheesy" is (vaak). De rest en dan met name Junior en Angie ... :'(
Ik vond Angie trouwens prima in de laatste aflevering... volgens mij zijn er een aantal mensen hier die gewoon een hekel aan haar hebben, ongeacht wat ze doet.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_130815963
Ik heb geen hekel aan Angie :N en ja, een aantal zaken omtrent dat gedoe tussen Barbie en Linda zijn best discutabel, maar dat is in deze serie bij zo'n beetje alles het geval. Daar probeer ik zelf gewoon zo veel mogelijk doorheen te kijken. Overigens, zie ik duidelijk (grote) twijfel bij Linda hoor :Y maar ze reageert gewoon op datgene wat direct op haar afkomt. Vooralsnog kan ze ook gewoon niet echt anders naar mijn idee. Barbie is gevlucht en heeft haar toen ook een soort van "aangevallen" en daarnaast vertrouwde ze Big Jim, vòòr dat propaan-verhaal, ook nog gewoon hè (net als bijna iedereen daar)?! (Heel veel van wat BJ heeft gedaan, is alleen zichtbaar voor de kijkers geweest).
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')