Ja vreselijk is dat. Het werkt enorm op je rechtvaardigheidsgevoel, ik kan daar zo slecht tegen dat ik daar niet goed naar kan kijken. Het gebeurt irritant vaak.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat er op het einde gebeurde vond ik ZO irritant, dit soort 'plots' zie je wel vaker in series of films:
Iemand wordt beschuldigd (of eringetuind) van het plegen van een moord (of moorden) maar een ander persoon weet dat hij het niet gedaan heeft maar ligt in een coma (in dit geval Julia).
Het weer was zo slecht omdat ze niet met de 4 kids samen waren en daar werd de dome boos om. Daarna was het weer goed gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2013 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver wat was het weer slecht.
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het weer was zo slecht omdat ze niet met de 4 kids samen waren en daar werd de dome boos om. Daarna was het weer goed gelukkig [ afbeelding ]
En terecht, dat domme mokkel wat continu heel spastisch loopt te doen over hoe 'fantastisch' het wel niet is met die Dome en dan ineens begint te raaskallen dat ze ver van Junior wil komen te staan. Dat mens spoort echt niet. Het zijn zulke gruwelijke 1-dimensionale karakters.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
maar de dome werd niet boos omdat ze niet samen waren, dat kan het ding schijnbaar niet zo bar veel schelen
de dome werd boos omdat Junior de happy disney friends club had geragequit
zal wel met de contributie te maken hebben
Volgens mij werd de dome meer boos vanwege de bijna dood van julia.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
maar de dome werd niet boos omdat ze niet samen waren, dat kan het ding schijnbaar niet zo bar veel schelen
de dome werd boos omdat Junior de happy disney friends club had geragequit
zal wel met de contributie te maken hebben
WP 8 heeft wel een mooie stopwatchquote:Op donderdag 5 september 2013 10:35 schreef mujentas het volgende:
Duidelijk een sponsor met teveel invloed
Een meisje van 16? die in haar uppie een vrouw op een brancard een ambulance uitrijdt, daar een stukje mee gaat wandelen (ze had de ambulance immers achtergelaten) dan de brancard in een lift stopt en naar een opslagkamer brengt ZONDER dat ook maar iemand het ziet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
bigJim is een killing machine
rondjes rijden met patient in coma met schotwonden
junior
eerst ff op je gemakje de patient in de ambulance zoenen terwijl je net hoort dat tante agent over 30 seconde naast je staat
kunnen zien wie er in de ambulance zit terwijl je nog niet eens in dezelfde straat bent
de rest ben ik vergeten
Dat vond ik juist voorspelbaar, ik dacht meteen al dat hij dat zou doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Forbry het volgende:
Vond het ook wel een verrassing dat Barbie toch voor "not guilty" ging...
Ik had het juist voorspelbaar gevonden, als hij zich echt opgeofferd had (100% good guy), dat hij vervolgens de doodstraf zou krijgen en dat de rest hem daar dan weer net op tijd van zou komen reddenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vond ik juist voorspelbaar, ik dacht meteen al dat hij dat zou doen.
Nee want de kinderen waren ook al vrij gelaten. Vandaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had het juist voorspelbaar gevonden, als hij zich echt opgeofferd had (100% good guy), dat hij vervolgens de doodstraf zou krijgen en dat de rest hem daar dan weer net op tijd van zou komen redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |