abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131100268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat niet. :D Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Daar zat ik ook op te wachten!
People live to learn things, and I learn to live...
pi_131100349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat niet. :D Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Misschien in de volgende aflevering?
Tails tell tales
pi_131101709
Zou goed kunnen ja. :Y

En denk dat Jr het zal zijn die een mes in Big Jim propt. Misschien dat 'ie het als visie krijgt te zien in de dome.
En Linda weet nu van mini-dome. Ben benieuwd waar dat naar gaat leiden.

Verder sowieso wel benieuwd waar het allemaal heengaat.
Als ze zo blijven doormoorden blijft er niemand over. :P
En kan ook niet zo goed voorstellen dat Big Jim out of the picture raakt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131103028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:38 schreef shiznuts het volgende:
Zou goed kunnen ja. :Y

En denk dat Jr het zal zijn die een mes in Big Jim propt. Misschien dat 'ie het als visie krijgt te zien in de dome.
En Linda weet nu van mini-dome. Ben benieuwd waar dat naar gaat leiden.

Verder sowieso wel benieuwd waar het allemaal heengaat.
Als ze zo blijven doormoorden blijft er niemand over. :P
En kan ook niet zo goed voorstellen dat Big Jim out of the picture raakt.
Ik eigenlijk ook niet en dat terwijl de serie nog zeker één seizoen extra zal krijgen.
Tails tell tales
pi_131103150
Mja, dit was dan ook de eerste dome...

Misschien komt er in deel 2 wel een dome over een stadsdeel van New York. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131103635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dit was dan ook de eerste dome...

Misschien komt er in deel 2 wel een dome over een stadsdeel van New York. :+
:D
Tails tell tales
pi_131111735
HUH? Een tweede seizoen ? Dat kunnen ze niet menen.
pi_131112881
Ik verwacht nog steeds dat ze in de seasons final iets met The Dome doen waardoor er een lading nieuwe personages van buiten de dome kunnen introduceren..

Dat zou wel heel slecht zijn. :')
pi_131113709
Hehe... of een seizoen over de mensen die buitengesloten zijn door de Dome :)
pi_131117440
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

Misschien in de volgende aflevering?
Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?
pi_131120304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?
Het ging over Julia, niet over Do(o :+ )dee... ;)
Tails tell tales
pi_131125328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het ging over Julia, niet over Do(o :+ )dee... ;)
Ah oké :P
pi_131142573
Iemand hier die goed kon zien waarin die rups transformeerde? Het deed in ieder geval "mechanisch" aan vond ik...

Gek ook dat Joe nog steeds niet heeft verteld aan bijvoorbeeld Linda dat hij er getuige van was, dat Barbie juist alles deed om Julia's leven te redden... Plothole of komt dat nog?
Tails tell tales
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:40:38 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131144205
Het bork is wel anders dan de serie. Hoop wel op een beter einde dan het boek.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 17 september 2013 @ 00:40:02 #265
28033 Pek
je moet wat
pi_131266739
Als het om vrije vertalingen van Stephen King-boeken gaat, is Haven tig keer beter.
Gaat niet voor niets het vierde seizoen in :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:15:02 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_131270002
Wow ik erger me weer de tering met deze ep :|W

A.u.b. cancel dit (ja echt!) :')
pi_131270055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:

word jij verplicht om te kijken? 8)7 da's ook zielig.

het is inderdaad geen geweldige kwaliteit, maar ondanks het matige acteerwerk vind ik het vermakelijk genoeg om naar te kijken.
In the coolest little capital of the world
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:19:35 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_131270069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:18 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

word jij verplicht om te kijken? 8)7 da's ook zielig.

het is inderdaad geen geweldige kwaliteit, maar ondanks het matige acteerwerk vind ik het vermakelijk genoeg om naar te kijken.
Ik erger me gewoon aan Big Jim en ik heb altijd als ik iets kijk dan kijk ik het af :')
pi_131270184
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:

Dit was eigenlijk de eerste aflevering waarbij ik me niet geërgerd heb.
pi_131271243
Ik vond het niet onaardig weer. Vermaak me er prima mee. Sommige mensen hebben kennelijk sm neigingen door elke week tegen hun zin te kijken.

Dat, of geen ruggengraat.
pi_131273843
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef Luigi het volgende:
Ik vond het niet onaardig weer. Vermaak me er prima mee. Sommige mensen hebben kennelijk sm neigingen door elke week tegen hun zin te kijken.

Dat, of geen ruggengraat.
Tja, nu mogen we een jaartje wachten.
pi_131281022
Haha deze serie, waarom moest nou dat ei in het water? wie had dat verteld en wat had die vlinder er nou mee te maken?

En die Linda, hoe dom kunnen ze iemand maken in een serie zeg, "All available units" wat dan alleen Junior is moest ik ook om lachen _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 17 september 2013 @ 18:57:26 #273
202546 Baszh
The Dude abides
pi_131287477
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef epicbeardman het volgende:
Haha deze serie, waarom moest nou dat ei in het water? wie had dat verteld en wat had die vlinder er nou mee te maken?

En die Linda, hoe dom kunnen ze iemand maken in een serie zeg, "All available units" wat dan alleen Junior is moest ik ook om lachen _O-
Niemand die het vindt in het midden van dat meer. Linda is wel echt een domme naïeve kut.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 19:15:01 #274
42184 crew  DaMart
pi_131288043
Dat was best een interessante en spannende aflevering. Leuke cliffhanger ook :Y.
pi_131288224
Goede ep, toch wel een vermakelijk serie. Jammer dat het nu weer zo lang wachten is. Gelukkig vanaf volgende week weer Revolution. >:O
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 19:28:37 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_131288597
Goede cliffhanger ^O^

Wel raar dat iedereen er maar vanuit gaat dat Barbie inderdaad een moordenaar is, terwijl ze ook hebben gezien dat hij branden bluste en mensen redde.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131288864
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Goede cliffhanger ^O^

Wel raar dat iedereen er maar vanuit gaat dat Barbie inderdaad een moordenaar is, terwijl ze ook hebben gezien dat hij branden bluste en mensen redde.
ja dat snap ik dus ook niet, domme mensen daar
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 19:58:53 #278
42184 crew  DaMart
pi_131289904
Wat ik ook een beetje vreemd vond was dat ze Barbie bevrijdden, maar niet even zijn handen losmaakten :').
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 20:14:36 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_131290562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:58 schreef DaMart het volgende:
Wat ik ook een beetje vreemd vond was dat ze Barbie bevrijdden, maar niet even zijn handen losmaakten :').
Julia zei wel dat ze geen handboeiensleutel vond, maar dan hadden ze het wel op een andere manier kunnen doen inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131292571
D'r zit totaal geen logica in dit verhaal maar toch is het wel leuk om elke week weer te kijken.
(misschien is die sm vergelijking nog niet zo raar... ben er nog niet uit)

Iedereen was 't er over eens dat het ei beschermd diende te worden omdat 't 't einde van alle mensen under the dome zou zijn als die verloren ging en wat doet die domme muts... ze gooit het ei in 't water waar 't nooit meer teruggevonden zou kunnen worden... 8)7

Begrijp alleen (ook) niet hoe dit de finale was van seizoen 1... maar goed... dat past bij de serie.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_131293678
Misschien dat ik iets heb gemist, maar ik dacht dat ze zonder elektriciteit en benzine zaten :?
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:12:03 #282
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131298143
Pff wat was het weer slecht. De nieuwsgierigheid over die done zorgt dat ik blijf kijken :')
  dinsdag 17 september 2013 @ 23:42:29 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131301646
Vond het nog wel om aan te zien hoor. :)

Begreep alleen ook niet zo goed waarom die tuthola dat ei in dat water mikte.
Ze moest het beschermen, wat als er een alienbaby in zat en het nog moest hatchen?
Nu kan ze én het ei niet eens beschermen omdat ze er niet bij kan... en hoe kun je dat beschermen noemen als dus dat ei of wat eruit moet hatchen mogelijk niet tegen water kan?
Ik dacht, die zoekt wat takken en bladeren en maakt in een boom een nest en gaat erop zitten broeden.

Vond verder Barbie een van de meest relatable characters. Nu junior weet dat z'n pa een onschuldig mens wil ophangen, zou Jr toch de kant van handoplegmatties kiezen en i.p.v. Barbie op te hangen zeggen dat de gebeurtenis met de pink stars en opklarende hemel een teken van de dome is om het door Big Jim uitgesproken vonnis, terwijl onschuldig gepleit is en niks feitelijk is bewezen, niet door te voeren en hem te laten gaan? En while we're at it eventueel daarop dan meteen een mes is z'n oude man stoppen? :Y)

En die Angie loopt nog altijd met een walkie talkie rond en dat wordt echt nooit in haar voordeel gebruikt. :')
En hoe weten ze in godsnaam dat Julia ter been is (mja, misschien mister knocked out radio deejay, was trouwens ook zoiets. :') Doet 'ie ff terwijl 'ie geboeid is. Koud kunstje).
En dan uit de lucht grijpen dat Julia een of ander gevaarlijk wapen in haar bezit heeft. :?
En al die schaapachtige onskeptische dorpslui allemaal braaf geloven wat Big Jim te vertellen heeft. ;(
En met betrekking tot het ei, waarom zouden ze ervan uitgaan dat Julia die heeft en niet Joe en Norrie?
Had trouwens ook wel wat meer verwacht van die monarch butterfly zelf...

Maar goed. Je moet gewoon niet al te kritisch benaderen, dan wil het nog wel. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft iemand hier al de vergelijking met The Simpsons Movie gemaakt? :s)
Niet dat ik weet, wel met die Paulie Shore-film dan? :P
pi_131301669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft iemand hier al de vergelijking met The Simpsons Movie gemaakt? :s)
jup :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 september 2013 @ 23:54:08 #286
104871 remlof
Europees federalist
pi_131301976
Zomg, wat matig weer. Volgende ep de season final?
pi_131302571
Een galg in je dorp is ook niet het toppunt van barbaarsheid.

Paar afleveringen geleden zat iedereen nog te zuipen, vechten en gokken in Maxine's fight club. Nu moet iedereen ineens weer "right with the lord' worden omdat de dome 1 of 2 uurtjes zwart is. Waarbij ze meteen allemaal doemscenario's beginnen te bedenken als dalende temperaturen of mislukte oogst.

quote:
15s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
Zomg, wat matig weer. Volgende ep de season final?
Je hebt hem zojuist gekeken, ik weet het :')
  woensdag 18 september 2013 @ 00:20:30 #288
104871 remlof
Europees federalist
pi_131302632
Oh ep13 was the season final? :')
pi_131303048
Godver, zelden zo'n slechte aflevering gezien met overacting, en 1 lijnige dialogen. Ik kijk alleen maar vanwege die dome, maar god dit had ZO goed kunnen zijn en het is zo bedroevend slecht :').

Dat kutwijf politie agente die opeens dat ei wil pakken :')! Junior! :'). Dat vage gelul over de 'monarch' :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131303285
Ook mooi om te zien hoe de rechtgeaarde agente achter een ouderwetse lynchpartij staat. Consistent personage :')
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131310581
Ik vond de ongeloofwaardigheid in deze aflevering wel toenemen en was hier en daar teleurgesteld (Linda... -O- ), maar al met al heb ik me toch weer goed vermaakt. Spannende cliffhanger en ik vind Dean Norris ("Big Jim") in deze serie toch echt wel goed acteren. :Y Nu dus wachten op het tweede seizoen... -O-
Tails tell tales
pi_131311003
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Wat ik totaal niet begrijp is dat die DJ nog steeds denkt dat Barbie een moordenaar is. Hij betrapt Julia, waarvan hij denkt dat ze door Barbie is neergeschoten, met het meehelpen om Barbie te bevrijden.

Je moet dan wel ver beneden zwakzinnigen niveau zitten om dan niet even te denken dat het wellicht toch anders zit maar nee hij gaat dan ook nog eens gelijk BJ geloven dat Julia opeens Barbie's medeplichtige is.

Dit is eigenlijk ook wel van toepassing op Linda, al denk ik dat zij in de volgende seizoens-opening het touw kapot schiet (of zoiets doms) .

De special effects en het gegeven zijn wel aardig maar het houterige acteren en het slechte schrijfwerk doen me nog niet echt snakken naar seizoen 2.

Deze schrijvers zouden ook meegewerkt hebben aan Lost, dat moeten dan wel de schrijvers zijn die alleen meegewerkt hebben aan het laatste seizoen
pi_131314083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat ik totaal niet begrijp is dat die DJ nog steeds denkt dat Barbie een moordenaar is. Hij betrapt Julia, waarvan hij denkt dat ze door Barbie is neergeschoten, met het meehelpen om Barbie te bevrijden.

Je moet dan wel ver beneden zwakzinnigen niveau zitten om dan niet even te denken dat het wellicht toch anders zit maar nee hij gaat dan ook nog eens gelijk BJ geloven dat Julia opeens Barbie's medeplichtige is.

Dit is eigenlijk ook wel van toepassing op Linda, al denk ik dat zij in de volgende seizoens-opening het touw kapot schiet (of zoiets doms) .

De special effects en het gegeven zijn wel aardig maar het houterige acteren en het slechte schrijfwerk doen me nog niet echt snakken naar seizoen 2.

Deze schrijvers zouden ook meegewerkt hebben aan Lost, dat moeten dan wel de schrijvers zijn die alleen meegewerkt hebben aan het laatste seizoen
Ik vond ook dat iedereen wel heel makkelijk voorbij ging aan het feit dat Julia nog leefde en ook duidelijk aan Barbie's kant stond. Werd volgens mij zelfs geen één woord aan vuil gemaakt, door wie dan ook? 8)7 Ach ja, ik neem het maar voor kennisgeving aan, net zoals zij dat blijkbaar doen met de dingen die BJ beweert ;)

Ik kijk desondanks wel heel erg uit naar het tweede seizoen :@
Tails tell tales
  woensdag 18 september 2013 @ 15:55:13 #294
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_131316157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Iedereen was 't er over eens dat het ei beschermd diende te worden omdat 't 't einde van alle mensen under the dome zou zijn als die verloren ging en wat doet die domme muts... ze gooit het ei in 't water waar 't nooit meer teruggevonden zou kunnen worden... 8)7
Ofwel: een betere bescherming tegen kwaadwillenden is nauwelijks mogelijk, toch? :)
Stop the world, I want to get out.
pi_131316363
vond het begin van het seizoen nog wel leuk om te kijken, maar hoe verder naar het einde word het na mijn mening echt slecht. Erg jammer zat in het begin wel potentie in denk ik.

nog in twijfel als seizoen 2 komt dat ik die ga kijken.
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_131316491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:01 schreef afraid_tech het volgende:
vond het begin van het seizoen nog wel leuk om te kijken, maar hoe verder naar het einde word het na mijn mening echt slecht. Erg jammer zat in het begin wel potentie in denk ik.

nog in twijfel als seizoen 2 komt dat ik die ga kijken.
Dat het béter is geworden wil ik zeker niet zeggen, maar ik vind het juist wel vermakelijker worden (was in het begin bijna afgehaakt).
Tails tell tales
pi_131316542
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 00:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver, zelden zo'n slechte aflevering gezien met overacting, en 1 lijnige dialogen.
Dialoog tussen Barbie en BJ was om te lachen/huilen zo slecht

quote:
– Barbie: "I think we know who you are." Big Jim: "A criminal?" Barbie: "Worse, a politician."
:')
pi_131316593
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:55 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ofwel: een betere bescherming tegen kwaadwillenden is nauwelijks mogelijk, toch? :)
Dat leek mij ook de reden (al snapte ik dat huilen en "we kunnen Barbie en Chester's Mill niet allebei redden" niet helemaal. Denkt zij dat zij hiermee Barbie's dood niet kan voorkomen?).
Tails tell tales
pi_131316601
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat het béter is geworden wil ik zeker niet zeggen, maar ik vind het juist wel vermakelijker worden (was in het begin bijna afgehaakt).
ik had het juist andersom en had erge moeite om de laatste ep af te kijken, maar ook maar dat ik mij enorm ergerde aan big jim en junior en zowieso het hele verhaal op het eind.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

dat deed hem wel :)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_131316636
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat hij "the devil" ging zeggen. Vond dit wel een verrassing en kon er wel om lachen :D
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')