Daar zat ik ook op te wachten!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat niet.Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Misschien in de volgende aflevering?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat niet.Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Ik eigenlijk ook niet en dat terwijl de serie nog zeker één seizoen extra zal krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:38 schreef shiznuts het volgende:
Zou goed kunnen ja.
En denk dat Jr het zal zijn die een mes in Big Jim propt. Misschien dat 'ie het als visie krijgt te zien in de dome.
En Linda weet nu van mini-dome. Ben benieuwd waar dat naar gaat leiden.
Verder sowieso wel benieuwd waar het allemaal heengaat.
Als ze zo blijven doormoorden blijft er niemand over.
En kan ook niet zo goed voorstellen dat Big Jim out of the picture raakt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dit was dan ook de eerste dome...
Misschien komt er in deel 2 wel een dome over een stadsdeel van New York.
Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Misschien in de volgende aflevering?
Het ging over Julia, niet over Do(oquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?
Ah okéquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het ging over Julia, niet over Do(o)dee...
word jij verplicht om te kijken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Wow ik erger me weer de tering met deze ep
A.u.b. cancel dit (ja echt!)![]()
Ik erger me gewoon aan Big Jim en ik heb altijd als ik iets kijk dan kijk ik het afquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
word jij verplicht om te kijken?da's ook zielig.
het is inderdaad geen geweldige kwaliteit, maar ondanks het matige acteerwerk vind ik het vermakelijk genoeg om naar te kijken.
Dit was eigenlijk de eerste aflevering waarbij ik me niet geërgerd heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Wow ik erger me weer de tering met deze ep
A.u.b. cancel dit (ja echt!)![]()
Tja, nu mogen we een jaartje wachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef Luigi het volgende:
Ik vond het niet onaardig weer. Vermaak me er prima mee. Sommige mensen hebben kennelijk sm neigingen door elke week tegen hun zin te kijken.
Dat, of geen ruggengraat.
Niemand die het vindt in het midden van dat meer. Linda is wel echt een domme naïeve kut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef epicbeardman het volgende:
Haha deze serie, waarom moest nou dat ei in het water? wie had dat verteld en wat had die vlinder er nou mee te maken?
En die Linda, hoe dom kunnen ze iemand maken in een serie zeg, "All available units" wat dan alleen Junior is moest ik ook om lachen
ja dat snap ik dus ook niet, domme mensen daarquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Goede cliffhanger![]()
Wel raar dat iedereen er maar vanuit gaat dat Barbie inderdaad een moordenaar is, terwijl ze ook hebben gezien dat hij branden bluste en mensen redde.
Julia zei wel dat ze geen handboeiensleutel vond, maar dan hadden ze het wel op een andere manier kunnen doen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:58 schreef DaMart het volgende:
Wat ik ook een beetje vreemd vond was dat ze Barbie bevrijdden, maar niet even zijn handen losmaakten.
Niet dat ik weet, wel met die Paulie Shore-film dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft iemand hier al de vergelijking met The Simpsons Movie gemaakt?![]()
jupquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft iemand hier al de vergelijking met The Simpsons Movie gemaakt?![]()
Je hebt hem zojuist gekeken, ik weet hetquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
Zomg, wat matig weer. Volgende ep de season final?
Wat ik totaal niet begrijp is dat die DJ nog steeds denkt dat Barbie een moordenaar is. Hij betrapt Julia, waarvan hij denkt dat ze door Barbie is neergeschoten, met het meehelpen om Barbie te bevrijden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Wel raar dat iedereen er maar vanuit gaat dat Barbie inderdaad een moordenaar is, terwijl ze ook hebben gezien dat hij branden bluste en mensen redde.
Ik vond ook dat iedereen wel heel makkelijk voorbij ging aan het feit dat Julia nog leefde en ook duidelijk aan Barbie's kant stond. Werd volgens mij zelfs geen één woord aan vuil gemaakt, door wie dan ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat ik totaal niet begrijp is dat die DJ nog steeds denkt dat Barbie een moordenaar is. Hij betrapt Julia, waarvan hij denkt dat ze door Barbie is neergeschoten, met het meehelpen om Barbie te bevrijden.
Je moet dan wel ver beneden zwakzinnigen niveau zitten om dan niet even te denken dat het wellicht toch anders zit maar nee hij gaat dan ook nog eens gelijk BJ geloven dat Julia opeens Barbie's medeplichtige is.
Dit is eigenlijk ook wel van toepassing op Linda, al denk ik dat zij in de volgende seizoens-opening het touw kapot schiet (of zoiets doms) .
De special effects en het gegeven zijn wel aardig maar het houterige acteren en het slechte schrijfwerk doen me nog niet echt snakken naar seizoen 2.
Deze schrijvers zouden ook meegewerkt hebben aan Lost, dat moeten dan wel de schrijvers zijn die alleen meegewerkt hebben aan het laatste seizoen
Ofwel: een betere bescherming tegen kwaadwillenden is nauwelijks mogelijk, toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Iedereen was 't er over eens dat het ei beschermd diende te worden omdat 't 't einde van alle mensen under the dome zou zijn als die verloren ging en wat doet die domme muts... ze gooit het ei in 't water waar 't nooit meer teruggevonden zou kunnen worden...![]()
Dat het béter is geworden wil ik zeker niet zeggen, maar ik vind het juist wel vermakelijker worden (was in het begin bijna afgehaakt).quote:Op woensdag 18 september 2013 16:01 schreef afraid_tech het volgende:
vond het begin van het seizoen nog wel leuk om te kijken, maar hoe verder naar het einde word het na mijn mening echt slecht. Erg jammer zat in het begin wel potentie in denk ik.
nog in twijfel als seizoen 2 komt dat ik die ga kijken.
Dialoog tussen Barbie en BJ was om te lachen/huilen zo slechtquote:Op woensdag 18 september 2013 00:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver, zelden zo'n slechte aflevering gezien met overacting, en 1 lijnige dialogen.
quote:– Barbie: "I think we know who you are." Big Jim: "A criminal?" Barbie: "Worse, a politician."
Dat leek mij ook de reden (al snapte ik dat huilen en "we kunnen Barbie en Chester's Mill niet allebei redden" niet helemaal. Denkt zij dat zij hiermee Barbie's dood niet kan voorkomen?).quote:Op woensdag 18 september 2013 15:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ofwel: een betere bescherming tegen kwaadwillenden is nauwelijks mogelijk, toch?
ik had het juist andersom en had erge moeite om de laatste ep af te kijken, maar ook maar dat ik mij enorm ergerde aan big jim en junior en zowieso het hele verhaal op het eind.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat het béter is geworden wil ik zeker niet zeggen, maar ik vind het juist wel vermakelijker worden (was in het begin bijna afgehaakt).
dat deed hem welquote:Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dialoog tussen Barbie en BJ was om te lachen/huilen zo slecht
[..]
Ik dacht dat hij "the devil" ging zeggen. Vond dit wel een verrassing en kon er wel om lachenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dialoog tussen Barbie en BJ was om te lachen/huilen zo slecht
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |