Daar zat ik ook op te wachten!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat niet.Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Misschien in de volgende aflevering?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat niet.Wel had ik verwacht dat ze over de radio (walkie talkie) Barbie z'n onschuld zou bepleiten.
Ik eigenlijk ook niet en dat terwijl de serie nog zeker één seizoen extra zal krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:38 schreef shiznuts het volgende:
Zou goed kunnen ja.
En denk dat Jr het zal zijn die een mes in Big Jim propt. Misschien dat 'ie het als visie krijgt te zien in de dome.
En Linda weet nu van mini-dome. Ben benieuwd waar dat naar gaat leiden.
Verder sowieso wel benieuwd waar het allemaal heengaat.
Als ze zo blijven doormoorden blijft er niemand over.
En kan ook niet zo goed voorstellen dat Big Jim out of the picture raakt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dit was dan ook de eerste dome...
Misschien komt er in deel 2 wel een dome over een stadsdeel van New York.
Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Misschien in de volgende aflevering?
Het ging over Julia, niet over Do(oquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heel dat gebouw is toch afgefikt?
Ah okéquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het ging over Julia, niet over Do(o)dee...
word jij verplicht om te kijken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Wow ik erger me weer de tering met deze ep
A.u.b. cancel dit (ja echt!)![]()
Ik erger me gewoon aan Big Jim en ik heb altijd als ik iets kijk dan kijk ik het afquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
word jij verplicht om te kijken?da's ook zielig.
het is inderdaad geen geweldige kwaliteit, maar ondanks het matige acteerwerk vind ik het vermakelijk genoeg om naar te kijken.
Dit was eigenlijk de eerste aflevering waarbij ik me niet geërgerd heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Wow ik erger me weer de tering met deze ep
A.u.b. cancel dit (ja echt!)![]()
Tja, nu mogen we een jaartje wachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef Luigi het volgende:
Ik vond het niet onaardig weer. Vermaak me er prima mee. Sommige mensen hebben kennelijk sm neigingen door elke week tegen hun zin te kijken.
Dat, of geen ruggengraat.
Niemand die het vindt in het midden van dat meer. Linda is wel echt een domme naïeve kut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef epicbeardman het volgende:
Haha deze serie, waarom moest nou dat ei in het water? wie had dat verteld en wat had die vlinder er nou mee te maken?
En die Linda, hoe dom kunnen ze iemand maken in een serie zeg, "All available units" wat dan alleen Junior is moest ik ook om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |