Volgens wiki heeft Frank Darabont de rechtenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat die beter zou werken als film, maar met lange cuts van het landschap en de weg en goede muziek.
Ik heb dat verhaal al zoveel verfilmd in m'n hoofd dat het moeilijk zal worden die te verbeteren..
quote:He said that he would "get to it one day". He plans to make it low-budget, "weird, existential, and very self contained"
Echt? Zo kennen we Frankie niet hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Frank Darabont de rechten
[..]
Ter verduidelijking gaat over ander boek van King (Bachman) "the long walk"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:57 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Echt? Zo kennen we Frankie niet hoor.
Ik zag het al. Zie edit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ter verduidelijking gaat over ander boek van King (Bachman) "the long walk"
en ook in Bates Motel viel me dit weekend pas op hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef wonton het volgende:
Ik ben er net achtergekomen dat Barbie in Cloverfield speelde
Ik ben ook benieuwd of zij er iets mee te maken heeft, op de een of andere manier!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:
Ja, de kliniek is opeens weer open![]()
Eigenlijk ben ik wel blij dat die oude vent is neergeschoten. Ik kon hem niet uitstaan.
Het lijkt er op dat angie niet een geheel nutteloze rol heeft
Ja, ik vond het ook al opvallend dat ze zo duidelijk die vlinder op haar schouder lieten zien, terwijl die krengen constant rond de dome vliegen... en interessante montage op het eind natuurlijk, al kan dat ook zijn om mensen op het verkeerde been te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:
Het lijkt er op dat angie niet een geheel nutteloze rol heeft
Als dat niet duidelijk word dit seizoen ga ik er niet op wachten tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil echt alleen maar weten wat er met die dome gebeurt.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Frank Darabont de rechten
[..]
Het doodt in ieder geval de tijd :pquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Haal die dome weg en het is nog slechter ivg met goede tijden/slechte tijden en The Bold and the Beautiful.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe ze dat met enig behoud van zelfrespect nog over een seizoensfinale heen zouden kunnen tillenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als dat niet duidelijk word dit seizoen ga ik er niet op wachten tot volgend jaar.
Dit!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind Mike Vogel zo cutePerfecte timing, net nadat Bates Motel gestopt is verschijnt hij in Under The Dome hihi
![]()
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel een goede reden om te blijven kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
kan me niet voorstellen dat je er meer dan 1 seizoen uit kunt halen op deze manier
misschien 2 maar dan is iedereen echt wel dood aan het einde
Welke bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef HansVaak het volgende:
zitten er veel leuke en spannende momenten
Mooie spanningsloep met die gozer die zijn vriendin opsluiten en dat de boel overstroomd. Mooi ook de relatie tussen Barbie en die journalist en bijvoorbeeld dat gedoe in het ziekenhuis.quote:
Ik vroeg het omdat ik het zelf niet echt heel spannend vind allemaal, behalve dan de Dome zelf, ik ben benieuwd wat dat nou is, waar het vandaan komt, etc.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Mooie spanningsloep met die gozer die zijn vriendin opsluiten en dat de boel overstroomd. Mooi ook de relatie tussen Barbie en die journalist en bijvoorbeeld dat gedoe in het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |