My Watermelons!quote:
Budget-cutsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef DJKoster het volgende:
Ik kijk het seizoen wel af.. Tegen beter weten in.
We zijn nu halverwege, het eten is op*, de benzine is op, medicijnen zijn op en de propaan is op(?). Ik zie niet in hoe dit nog anderhalf seizoen vol te houden is.
(* Gelukkig hebben de buren nog wel een pakje yoghurt..)
De laatste aflevering was wel weer aardig (beter dan de vorige), maar waarom is het ziekenhuis nu opeens dicht.
Er kon water door de dome, dan moet wat gas toch ook wel lukken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef JayHovah het volgende:
En ik zit te wachtten totdat er eentje de pijp uitgaat vanwege koolmonoxidevergiftiging, tenzij ze een raampie van de dome hebben open gezet.
Vind je dat zo vreemd? het leger zal de afzetting wel verplaatst hebben en in de serie is het ook nog maar kort geleden dat die bom is afgegaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef JayHovah het volgende:
Wat dacht je van de media? Zeker in zo'n mediageil land als Amerika? Vlak voor de MOAB hadden ze nog een "ontmoetings- / afscheidsdag" voor familie met een hoop tv-reporters eromheen, maar nu opeens zie je / hoor je niks van de media buitenaf. Ja een gedeelte zal door die bom (vanwege straling) een no-go area zijn maar volgens mij waren er nog genoeg "groene zones" rondom de dome...
Vanaf aflevering 1 is het al wel duidelijk dat de dome niet hermetisch dicht is, water komt er bijvoorbeeld ook door.quote:En ik zit te wachtten totdat er eentje de pijp uitgaat vanwege koolmonoxidevergiftiging, tenzij ze een raampie van de dome hebben open gezet.
Ja er kon water IN....maar toch niet UIT? Anywayz, als er één ding van toepassing is op deze serie is dat je er niet teveel over na moet denkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Er kon water door de dome, dan moet wat gas toch ook wel lukken.
Ik weet niet waarom je dat denkt. Een conclusie die meer voor de hand ligt is dat de hele dome is afgesloten door het leger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef JayHovah het volgende:
Wat dacht je van de media? Zeker in zo'n mediageil land als Amerika? Vlak voor de MOAB hadden ze nog een "ontmoetings- / afscheidsdag" voor familie met een hoop tv-reporters eromheen, maar nu opeens zie je / hoor je niks van de media buitenaf. Ja een gedeelte zal door die bom (vanwege straling) een no-go area zijn maar volgens mij waren er nog genoeg "groene zones" rondom de dome...
Als het er in kan, zal het er ook wel uit kunnen. En als water er doorheen kan, kan gas dat helemaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja er kon water IN....maar toch niet UIT? Anywayz, als er één ding van toepassing is op deze serie is dat je er niet teveel over na moet denken![]()
Teleurgesteld ben ik zeker niet, ik zie alles door een roze bril bij deze serie...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:42 schreef Nic1 het volgende:
Teleurgesteld zijn mag, maar een beetje vreemd omdat op basis van eigen foute aannames te doen.
Ach, als Amerikaan ben je daar wel aan gewendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is hoe die mensen buiten de dome het beleven. Op die afscheidsdag had ik nou niet direct het idee dat ze echt afscheid aan het nemen waren, getuige de blije gezichten. Het ene moment mogen ze hun familieleden zien en een paar uur later gooit de regering een bom op ze
Dat. Het boek is vele, vele malen beter!! Bedroevend slechte acteerprestaties in die serie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef DJKoster het volgende:
Ik kijk het seizoen wel af.. Tegen beter weten in.
Ja, maar vergelijk dit met vorig zomers materiaal in de zomer in de States, dan had je toch betere series.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:53 schreef Mike het volgende:
Ach ja, we kijken hier ook met z'n allen en het is in de VS op de grote netwerken zo'n beetje de enige originele programmering tijdens de zomer.
Dat is idd zorgwekkend, als het maar geen navolging krijgt. Easy money, en zo...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Waar ik me eigenlijk enorm over verbaas is het belachelijk slechte script en acteer prestaties en de fantastische kijkcijfers.
Jahoor. En als dit seizoen niet fatsoenlijk afloopt, dan is het ook meteen het laatste seizoen voor mij. Maar ik zou zo gauw geen series weten uit andere zomers die veel beter waren. Wat was dan veel beter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, maar vergelijk dit met vorig zomers materiaal in de zomer in de States, dan had je toch betere series.
Heb jij niet het idee dat het veel beter kan?
Nou, het kan niet aflopen met een conclusie als er een nieuw seizoen is lijkt me dus zal ongetwijfeld een clifhanger wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor. En als dit seizoen niet fatsoenlijk afloopt, dan is het ook meteen het laatste seizoen voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |