abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:20:43 #26
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129844050
Afgelopen aflevering vond ik wel nice. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_129846036
Alpha kenny one
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:18:01 #28
3185 Adelante
To let it go now
pi_129846815
I broke the Dome :D :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129850540
Mja, ik ga wel mee in het overheersende gevoel dat ik de serie maar uitkijk omdat ik er toch aan begonnen ben. Ik vind vooral de acteerprestaties behoorlijk tegenvallen. Wanneer gaan ze die Angie eens uit de serie schrijven? :X
Live for now, forget forever
pi_129862980
Ik kijk het seizoen wel af.. Tegen beter weten in.

We zijn nu halverwege, het eten is op*, de benzine is op, medicijnen zijn op en de propaan is op(?). Ik zie niet in hoe dit nog anderhalf seizoen vol te houden is.
(* Gelukkig hebben de buren nog wel een pakje yoghurt..)

De laatste aflevering was wel weer aardig (beter dan de vorige), maar waarom is het ziekenhuis nu opeens dicht. :?
pi_129863379
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef DJKoster het volgende:

We zijn nu halverwege, het eten is op*, de benzine is op, medicijnen zijn op en de propaan is op(?). Ik zie niet in hoe dit nog anderhalf seizoen vol te houden is.
(* Gelukkig hebben de buren nog wel een pakje yoghurt..)

De laatste aflevering was wel weer aardig (beter dan de vorige), maar waarom is het ziekenhuis nu opeens dicht. :?
Budget-cuts :')
Get it and Bet it
pi_129863593
Wat dacht je van de media? Zeker in zo'n mediageil land als Amerika? Vlak voor de MOAB hadden ze nog een "ontmoetings- / afscheidsdag" voor familie met een hoop tv-reporters eromheen, maar nu opeens zie je / hoor je niks van de media buitenaf. Ja een gedeelte zal door die bom (vanwege straling) een no-go area zijn maar volgens mij waren er nog genoeg "groene zones" rondom de dome...

En ik zit te wachtten totdat er eentje de pijp uitgaat vanwege koolmonoxidevergiftiging, tenzij ze een raampie van de dome hebben open gezet.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:34:40 #33
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_129864933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef JayHovah het volgende:

En ik zit te wachtten totdat er eentje de pijp uitgaat vanwege koolmonoxidevergiftiging, tenzij ze een raampie van de dome hebben open gezet.
Er kon water door de dome, dan moet wat gas toch ook wel lukken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_129869722
quote:
Wat dacht je van de media? Zeker in zo'n mediageil land als Amerika? Vlak voor de MOAB hadden ze nog een "ontmoetings- / afscheidsdag" voor familie met een hoop tv-reporters eromheen, maar nu opeens zie je / hoor je niks van de media buitenaf. Ja een gedeelte zal door die bom (vanwege straling) een no-go area zijn maar volgens mij waren er nog genoeg "groene zones" rondom de dome...
Vind je dat zo vreemd? het leger zal de afzetting wel verplaatst hebben en in de serie is het ook nog maar kort geleden dat die bom is afgegaan.

quote:
Vanaf aflevering 1 is het al wel duidelijk dat de dome niet hermetisch dicht is, water komt er bijvoorbeeld ook door.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:52:20 #35
104871 remlof
Europees federalist
pi_129870091
Die MOAB was niet nucleair. Het is juist de zwaarste niet-nucleaire bom van het Amerikaanse leger.

http://nl.wikipedia.org/wiki/MOAB
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:55:08 #36
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_129870181
De Dome is semi-permeabel :)
吴 曼 迪
pi_129892176
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef Mike het volgende:

[..]

Er kon water door de dome, dan moet wat gas toch ook wel lukken.
Ja er kon water IN....maar toch niet UIT? Anywayz, als er één ding van toepassing is op deze serie is dat je er niet teveel over na moet denken ;(
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:28:56 #38
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_129892304
Wat ik me vooral afvraag is hoe die mensen buiten de dome het beleven. Op die afscheidsdag had ik nou niet direct het idee dat ze echt afscheid aan het nemen waren, getuige de blije gezichten. Het ene moment mogen ze hun familieleden zien en een paar uur later gooit de regering een bom op ze :{
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_129892473
quote:
Ik weet niet waarom je dat denkt. Een conclusie die meer voor de hand ligt is dat de hele dome is afgesloten door het leger.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:17 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ja er kon water IN....maar toch niet UIT? Anywayz, als er één ding van toepassing is op deze serie is dat je er niet teveel over na moet denken ;(
Als het er in kan, zal het er ook wel uit kunnen. En als water er doorheen kan, kan gas dat helemaal.

Teleurgesteld zijn mag, maar een beetje vreemd omdat op basis van eigen foute aannames te doen. :)
pi_129892671
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:42 schreef Nic1 het volgende:

Teleurgesteld zijn mag, maar een beetje vreemd omdat op basis van eigen foute aannames te doen. :)
Teleurgesteld ben ik zeker niet, ik zie alles door een roze bril bij deze serie...
pi_129892851
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is hoe die mensen buiten de dome het beleven. Op die afscheidsdag had ik nou niet direct het idee dat ze echt afscheid aan het nemen waren, getuige de blije gezichten. Het ene moment mogen ze hun familieleden zien en een paar uur later gooit de regering een bom op ze :{
Ach, als Amerikaan ben je daar wel aan gewend :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_129896551
Waar ik me eigenlijk enorm over verbaas is het belachelijk slechte script en acteer prestaties en de fantastische kijkcijfers.

Het is echt slecht. Het ligt er echt dik boven op. Maar s_e? .. Jij kijkt toch ook? Ja, maar ik doe dat puur vanwege het aparte 'dome' idee. Haal die dome weg en het was goede tijden slechte tijden :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:53:06 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_129897682
Ach ja, we kijken hier ook met z'n allen en het is in de VS op de grote netwerken zo'n beetje de enige originele programmering tijdens de zomer.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_129897774
Probleem is dat de serie veel beter had kunnen zijn, als ze niet elke week losse "gebeurtenissen" hadden, maar een doorlopend verhaal.

Maarja, zo'n weekly case is natuurlijk beter voor de kijkcijfers. :{
pi_129897804
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef DJKoster het volgende:

Dat. Het boek is vele, vele malen beter!! Bedroevend slechte acteerprestaties in die serie.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_129900350
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:53 schreef Mike het volgende:
Ach ja, we kijken hier ook met z'n allen en het is in de VS op de grote netwerken zo'n beetje de enige originele programmering tijdens de zomer.
Ja, maar vergelijk dit met vorig zomers materiaal in de zomer in de States, dan had je toch betere series.

Heb jij niet het idee dat het veel beter kan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129900780
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Waar ik me eigenlijk enorm over verbaas is het belachelijk slechte script en acteer prestaties en de fantastische kijkcijfers.

Dat is idd zorgwekkend, als het maar geen navolging krijgt. Easy money, en zo... :{
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:46:53 #48
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_129900785
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja, maar vergelijk dit met vorig zomers materiaal in de zomer in de States, dan had je toch betere series.

Heb jij niet het idee dat het veel beter kan?
Jahoor. En als dit seizoen niet fatsoenlijk afloopt, dan is het ook meteen het laatste seizoen voor mij. Maar ik zou zo gauw geen series weten uit andere zomers die veel beter waren. Wat was dan veel beter?
pi_129910981
Gelukkig kan het alle kanten op met een Dome die random personen kan laten verschijnen.. :P
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:01:07 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129911202
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Jahoor. En als dit seizoen niet fatsoenlijk afloopt, dan is het ook meteen het laatste seizoen voor mij.
Nou, het kan niet aflopen met een conclusie als er een nieuw seizoen is lijkt me dus zal ongetwijfeld een clifhanger worden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')