Het leger is te schietgraag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, ik zie het net pas over Egypte. Was te verwachten. Die coup gaat nergens over..
Ik vind het heel jammer. Ik begrijp dat ze hun macht (economisch ook) niet kwijt willen, maar zo blijven ze het land destabiliseren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb beelden gezien waarbij zelfs ambulances worden aangevallen..
Minstens 120 doden en 4500 gewonden...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer. Ik begrijp dat ze hun macht (economisch ook) niet kwijt willen, maar zo blijven ze het land destabiliseren.
Dat is grof geweld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Minstens 120 doden en 4500 gewonden...
En terecht ook. De situatie is ontstaan door het leger. Je kan hun politieke visie bestrijden, maar doe dat dan op een politieke manier. Het leger heeft gekozen voor de harde hand - en dat zal Egypte naar de rand van de afgrond duwen. Ik zou tegen je zus zeggen dat ze daar zo snel mogelijk moet vertrekken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien toch maar hard onderdrukken die Moslimbroeders. Het ziet er immers niet naar uit dat ze zich neerleggen bij de ontstane situatie.
Ik vind het lastig. Aan de ene kant ben ik voor de democratische oplossing. Echter, zo'n Morsi deed het land ook geen goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En terecht ook. De situatie is ontstaan door het leger. Je kan hun politieke visie bestrijden, maar doe dat dan op een politieke manier.
Geloof niet alles wat je op het nieuws ziet.......er zijn al vaak genoeg gefakete beelden op het nieuws gekomen..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:45 schreef Disana het volgende:
Morsi deed het land geen goed, maar nu vallen er doden omdat het leger de touwtjes in handen wil blijven houden. Er wordt daar zomaar lukraak geschoten op mensen die niets doen of vreedzaam demonstreren. Dat is ook slecht voor het land.
De toeristen hadden geen last van die rare moslim. Bovendien moet je het interne beleid van een land niet laten afhangen van wat een dikke westerse toerist er allemaal van vindt. Feit is dat Morsi een puinhoop van Mubarak heeft geërfd. Dat kan je nimmer in één jaar goed maken. Daarnaast heeft Morsi zelf inderdaad ook steken laten vallen, dat rechtvaardigt echter een coup niet - zeker niet op de manier waarop het nu is gegaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Aan de ene kant ben ik voor de democratische oplossing. Echter, zo'n Morsi deed het land ook geen goed.
Wat moet gebeuren, is een stabiele situatie creëren en de toeristen weer die kant oplokken. Dat lukt niet door de rare moslim uit te hangen.
Hier is niets fakes aan kerel. Mijn hemel, doe niet zo naïef...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:46 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat je op het nieuws ziet.......er zijn al vaak genoeg gefakete beelden op het nieuws gekomen..
Het is een aanhoudende stroom berichten en getuigenverslagen, ik twijfel er niet aan dat het leger met harde hand bezig is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:46 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat je op het nieuws ziet.......er zijn al vaak genoeg gefakete beelden op het nieuws gekomen..
Ik zeg niet dat niks klopt....ik zeg alleen dat je het niet allemaal zomaar moet aannemen....naïefquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier is niets fakes aan kerel. Mijn hemel, doe niet zo naïef...
Dat is helemaal correct.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Friek_ het volgende:
De situatie in Egypte is de schuld van de moslims, dat moge duidelijk wezen.
U begrijpt het niet, beelden van geweld jegens moslims zijn per definitie trucage.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier is niets fakes aan kerel. Mijn hemel, doe niet zo naïef...
Welke moslims?? De zogenaamde Moslimbroeders???quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Friek_ het volgende:
De situatie in Egypte is de schuld van de moslims, dat moge duidelijk wezen.
We kunnen in ieder geval constateren dat er 120 mensen zijn gedood en dat er 4500 mensen gewond zijn geraakt. Aan wiens kant men ook staat, Egypte heeft verloren...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat niks klopt....ik zeg alleen dat je het niet allemaal zomaar moet aannemen....naïefNee ik ben echt niet naïef...helemaal niet
Aangezien het land voor weet ik hoeveel % uit moslims bestaat is de kans groot dat het de schuld is van moslims. Friek is weer even bezig met zijn alter ego.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Welke moslims?? De zogenaamde Moslimbroeders???
Het zijn vaak ook beelden die soms al 10 jaar oud zijn.....is al meerdere keren gebeurd...ook die getuigen, die worden vaak betaalt, en welke arme man neemt dat nou niet aan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:50 schreef Reya het volgende:
[..]
U begrijpt het niet, beelden van geweld jegens moslims zijn per definitie trucage.
Mwoah, ik zou me toch wel wat aantrekken van die dikke toerist, aangezien zo'n beetje het halve land geld verdient aan toerisme. Oké, ik chargeer, maar in de Sinaï werken bijvoorbeeld hele volksstammen in de toeristenindustrie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De toeristen hadden geen last van die rare moslim. Bovendien moet je het interne beleid van een land niet laten afhangen van wat een dikke westerse toerist er allemaal van vindt. Feit is dat Morsi een puinhoop van Mubarak heeft geërfd. Dat kan je nimmer in één jaar goed maken. Daarnaast heeft Morsi zelf inderdaad ook steken laten vallen, dat rechtvaardigt echter een coup niet - zeker niet op de manier waarop het nu is gegaan.
Het leger heeft altijd al een stokje
gestoken voor het democratische proces en doet het weer. Ze proberen louter de eigen economische belangen te behartigen. Feitelijk is het leger een aparte staat in een staat. Ze hebben 40% van de Egyptische economie in handen...
Je moet de moslims niet als een geheel zien....er zijn al eerste stromingen die elk anders zijn, en verder zijn er groepen zoals de moslimbroeders die samenwerken met Israël die het niet zo goed voor hebben met Egypte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aangezien het land voor weet ik hoeveel % uit moslims bestaat is de kans groot dat het de schuld is van moslims. Friek is weer even bezig met zijn alter ego.
Ik moet er helaas nog lang op wachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Friek_ het volgende:
Tering, het gaat goed hard hier nu qua onweer.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Friek_ het volgende:
Hou jij nu maar je bek over wijsheid.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij wijsheid om de toerist te vriend te houden.
Lijkt mij niet. Lijkt mij dat je als land structurele groei moet zien te vinden. Dan heb je niets aan de toerist, die bij het minst geringste al weg blijft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou me toch wel wat aantrekken van die dikke toerist, aangezien zo'n beetje het halve land geld verdient aan toerisme. Oké, ik chargeer, maar in de Sinaï werken bijvoorbeeld hele volksstammen in de toeristenindustrie.
Lijkt mij wijsheid om de toerist te vriend te houden.
Hij heeft gelijk....Egypte verdient heel wat met toeristen, als dat weg is lijdt het hele volk daaraanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hou jij nu maar je bek over wijsheid.
Even kijken of Meki het met je eens is, in dat geval zit je namelijk fout.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Lijkt mij dat je als land structurele groei moet zien te vinden. Dan heb je niets aan de toerist, die bij het minst geringste al weg blijft.
Egypte was ooit een culturele, militaire grootmacht in de regio.. dat is nu geheel verloren. Gaat nog wat problemen veroorzaken in het MO.
Die toeristen komen pas zodra de moslims verdreven zijn. Door die achterlijke cultuur wil geen enkele toerist er op bezoek.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk....Egypte verdient heel wat met toeristen, als dat weg is lijkt het hele volk daaraan
Koos wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die toeristen komen pas zodra de moslims verdreven zijn. Door die achterlijke cultuur wil geen enkele toerist er op bezoek.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die toeristen komen pas zodra de moslims verdreven zijn. Door die achterlijke cultuur wil geen enkele toerist er op bezoek.
Ja wat denk je dan, dat zij zichzelf door het hoofd laten schieten. Hilarisch.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef Euribob het volgende:
Sorry Mutant, volgens mij zijn die Moslimbroeders nu toch echt bezig met bomaanslagen..
Je bent op het tahrirplein?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Friek_ het volgende:
Wat een harde bullshit.....voor dat al die problemen kwamen woonden er ook moslims en kwamen de toeristen in rijen staan......het zijn wat vieze zogenaamde moslims die dat land verpesten en het maken tot wat het isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Door een spijkerbom-aanslag te plegen op de politie? Dat lijkt me meer eerwraak dan daadwerkelijk jezelf verdedigen als je beschoten wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan, dat zij zichzelf door het hoofd laten schieten. Hilarisch.
Het onweer was zo goed om mij uit mijn nest te knallen zodat ik de ramen op tijd kon sluiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ook hier onweer, maar geen druppeltje regen tot nu toe.
Alsof die Sjieten lieverdjes waren, met hun pseudo-strijd tegen soennieten - gebacked door Iran nota bene.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat een harde bullshit.....voor dat al die problemen kwamen woonden er ook moslims en kwamen de toeristen in rijen staan......het zijn wat vieze zogenaamde moslims die dat land verpesten en het maken tot wat het is
Syrië is ook zo'n vvoorbeelt...mensen leven daar al heel lang goed...en opeens komen extremisten uit buurlanden sjiieten doden en Al-Assad van de troon stoten...tegelijkertijd doden ze elk kind en volwassene die sjiitisch is....en dan faken ze alles met zogenaamde demonstraties van het volk
Je zou verwachten dat het leger de boel stabiliseert als het een coup pleegt, maar het tegendeel is het geval: ze laten alles escaleren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door een spijkerbom-aanslag te plegen op de politie? Dat lijkt me meer eerwraak dan daadwerkelijk jezelf verdedigen als je beschoten wordt.
Natuurlijk niet, maar dat wil nog niet meteen zeggen dat het "goed" is om een heilige oorlog te beginnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof die Sjieten lieverdjes waren, met hun pseudo-strijd tegen soennieten - gebacked door Iran nota bene.
Wanneer hebben sjiieten iets gedaan tegen soennieten? De haat tussen deze 2 stromingen komt van de tijd van de profeet Mohammed. Als je dat nog in deze tijd voortzet ben je echt een lulquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof die Sjieten lieverdjes waren, met hun pseudo-strijd tegen soennieten - gebacked door Iran nota bene.
Oorzaak en gevolg omdraaien is ook een kunst. Ik zeg nergens dat de moslimbroeders lieverdjes zijn, maar deze totale chaos is niet aan hen te danken. Vanuit Westers perspectief zijn het natuurlijk al heel snel de 'stoute mensen'. Immers het zijn Moslimbroeders... ongeacht wat ze doen of zeggen - ze zijn fout. Dat hoor je niet als het gaat om het leger of de andere politieke betrokkenen in Egypte..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door een spijkerbom-aanslag te plegen op de politie? Dat lijkt me meer eerwraak dan daadwerkelijk jezelf verdedigen als je beschoten wordt.
Doe dat ook maar tussen haakjes......ze zien de zionisten in Israël nog eerder als vrienden dan de sjiieten. Ze vinden dat ze eerder de shia moeten uitmoorden voordat ze iets beginnen tegen de terreur in Palestina...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat wil nog niet meteen zeggen dat het "goed" is om een[b] heilige oorlog[/b] te beginnen.
Het is een logisch gevolg van jarenlange onderdrukking door de bende van Assad. Of het goed of fout is is compleet irrelevant. Assad die op zijn beurt steun krijgt van Iran - juist vanwege het feit dat hij de soennieten stelselmatig wist te onderdrukken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat wil nog niet meteen zeggen dat het "goed" is om een heilige oorlog te beginnen.
Ik draai het helemaal niet om, ik zeg nergens dat het leger niet begonnen is, maar een bomaanslag plegen omdat je president afgezet werd omdat hij ongrondwettelijk bezig was keur ik af. Elk geweld keur ik af. Ga het nou niet lopen bagatelliseren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg omdraaien is ook een kunst. Ik zeg nergens dat de moslimbroeders lieverdjes zijn, maar deze totale chaos is niet aan hen te danken. Vanuit Westers perspectief zijn het natuurlijk al heel snel de 'stoute mensen'. Immers het zijn Moslimbroeders... ongeacht wat ze doen of zeggen - ze zijn fout. Dat hoor je niet als het gaat om het leger of de andere politieke betrokkenen in Egypte..
1500 geleden hadden de moslims natuurlijk al bommen....onee toen waren er geen moslims natuurlijk...maar niet heusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:07 schreef Friek_ het volgende:
Een moslim is per definitie een bommenwerper.
Dat zal best, feit is dat die strijd nog steeds wordt voortgezet door beide partijen. Overigens stamt het niet uit de tijd van de profeet Mohammed, maar daarna.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wanneer hebben sjiieten iets gedaan tegen soennieten? De haat tussen deze 2 stromingen komt van de tijd van de profeet Mohammed. Als je dat nog in deze tijd voortzet ben je echt een lul
Allah is mijn homeboy.quote:
Nee, de oorspronkelijke revolutie is Syrië was er een van vreedzame seculieren, toen werd deze gekaapt door het Moslimbroederschap en raakte de stront de ventilator pas echt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg van jarenlange onderdrukking door de bende van Assad. Of het goed of fout is is compleet irrelevant. Assad die op zijn beurt steun krijgt van Iran - juist vanwege het feit dat hij de soennieten stelselmatig wist te onderdrukken.
Je bent het wel degelijk aan het omdraaien omdat jij in deze post al claimt dat dat specifiek de reden was voor de bomaanslag. Terwijl jij net zo goed als ik weet dat al vanaf dag 1 er allerlei moslimbroeders werden doodgeschoten door het leger en de politie. Geweld zal alleen maar leiden tot meer geweld - en van bagatelliseren is hier geen sprake.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik draai het helemaal niet om, ik zeg nergens dat het leger niet begonnen is, maar een bomaanslag plegen omdat je president afgezet werd omdat hij ongrondwettelijk bezig was keur ik af. Elk geweld keur ik af. Ga het nou niet lopen bagatelliseren.
Is nou net hoe je het bekijkt....de ene ziet het anders dan de ander. Hoe dan ook, beiden partijen hebben vele die er tegen zijn. Ik geloof eigenlijk ook niet dat soennieten dat doen.....het zijn toch echt extremisten die zo veel haat voelen jegens de shiaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, feit is dat die strijd nog steeds wordt voortgezet door beide partijen. Overigens stamt het niet uit de tijd van de profeet Mohammed,[b] maar daarna[/b].
Friek zit je keihard te trollen. Zo staat z'n petje deze week. Die vuilak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
1500 geleden hadden de moslims natuurlijk al bommen....onee toen waren er geen moslims natuurlijk...maar niet heus
Dat is het verhaaltje wat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. De seculieren hadden geen enkel probleem met Assad - au contraire het was juist HUN man. Het was het gewone voetvolk wat het regime van Assad zat was. En dat had in beginsel helemaal geen politieke inslag trouwens. Het ging om de economische staat van het land - en de armoede in de achtergestelde (lees onderdrukte) regio's van het land. Dat is trouwens hoe ALLE revoluties zijn begonnen in het MO.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de oorspronkelijke revolutie is Syrië was er een van vreedzame seculieren, toen werd deze gekaapt door het Moslimbroederschap en raakte de stront de ventilator pas echt.
Kloon.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Friek_ het volgende:
De SC is weer een intellectueel rijker lees ik.
En nu is dat land nog erger dan het was.....ja tuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het verhaaltje wat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. De seculieren hadden geen enkel probleem met Assad - au contraire het was juist HUN man. Het was het gewone voetvolk wat het regime van Assad zat was. En dat had in beginsel helemaal geen politieke inslag trouwens. Het ging om de economische staat van het land - en de armoede in de achtergestelde (lees onderdrukte) regio's van het land. Dat is trouwens hoe ALLE revoluties zijn begonnen in het MO.
Dat is het verhaaltje dat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. Genoeg mensen die dat ontkennen, en kom niet met die neppe filmpjes aanzetten, die zijn al ontkracht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent het wel degelijk aan het omdraaien omdat jij in deze post al claimt dat dat specifiek de reden was voor de bomaanslag. Terwijl jij net zo goed als ik weet dat al vanaf dag 1 er allerlei moslimbroeders werden doodgeschoten door het leger en de politie. Geweld zal alleen maar leiden tot meer geweld - en van bagatelliseren is hier geen sprake.
Werken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef Friek_ het volgende:
Had ik al gezegd dat het de schuld van moslims was? Goed, dan kan ik nu weer verder werken.
Natuurlijk had het wel een politieke inslag, mensen klagen alleen nooit zolang ze nog te vreten hebben. Zo is ook de laatste "revolutie" in Egypte weer begonnen, omdat bleek dat de Moslimbroederschap er nog een groter potje van maakte dan Mubarak ooit had gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat had in beginsel helemaal geen politieke inslag trouwens. Het ging om de economische staat van het land - en de armoede in de achtergestelde (lees onderdrukte) regio's van het land. Dat is trouwens hoe ALLE revoluties zijn begonnen in het MO.
Hoax, je hebt geen geld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is best jammer, want ik wilde vandaag een onmodieuze bril kopen.
Tuurlijk zijn er mensen die dat ontkennen. Dat zijn dezelfde mensen die heilig geloven in de oprechtheid en belangeloosheid van het leger en de politie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is het verhaaltje dat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. Genoeg mensen die dat ontkennen, en kom niet met die neppe filmpjes aanzetten, die zijn al ontkracht.
Het Moslimbroederschap heeft er een groter potje van gemaakt dan Mubarak ooit heeft gedaan..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk had het wel een politieke inslag, mensen klagen alleen nooit zolang ze nog te vreten hebben. Zo is ook de laatste "revolutie" in Egypte weer begonnen, omdat bleek dat de Moslimbroederschap er nog een groter potje van maakte dan Mubarak ooit had gedaan.
Laat dan maar ook, je bent net zo erg als Meki.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die dat ontkennen. Dat zijn dezelfde mensen die heilig geloven in de oprechtheid en belangeloosheid van het leger en de politie.
Inderdaad, ik ben net zo erg als Meki. Sorry dat ik het leger niet hoog heb zitten als het gaat om mensenrechten, hoeder van het democratische proces of hoeder van Egypte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat dan maar ook, je bent net zo erg als Meki.
Doen. Dat is altijd dikke fun.quote:
Mijn moeder kan goed afdingen.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat Muttie weinig geduld heeft met een ventje van zeventien dat wel even denkt te weten hoe de situatie in Egypte in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is best jammer, want ik wilde vandaag een onmodieuze bril kopen.
Is dat niet nog steeds in?quote:
Allebei Marokkanen, het zit in dat volk om gewoon opgefokt en overdreven masculien te reageren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is weer in inderdaad. Samen kopen, twee halen 1 betalen. Mag jij er 1 betalen.quote:
Ergo ik ben ontoerekeningsvatbaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei Marokkanen, het zit in dat volk om gewoon opgefokt en overdreven masculien te reageren.
Altijd hetzelfde liedje met die rifapen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei Marokkanen, het zit in dat volk om gewoon opgefokt en overdreven masculien te reageren.
Dat is een bedreigde diersoort, je moet mij derhalve koesteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje met die rifapen.
Of terugbrengen naar je natuurlijke habitat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een bedreigde diersoort, je moet mij derhalve koesteren.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of terugbrengen naar je natuurlijke habitat.
Ga jij maar fijn niet inzien dat het Moslimbroederschap dezelfde fouten maakte als Mubarak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij maar lekker de moordacties van het leger goedpraten, pubertje.
Een democratisch proces hoort daar korte metten mee te maken, niet het leger. Zeker niet 1 jaar na dato en zeker niet als het leger zelf een vinger in de pap heeft voor wat betreft de huidige status van het land. Het was namelijk hetzelfde leger dat Mubarak jarenlang, maar dan ook echt JARENLANG een hand boven het hoofd hield. Er komt gewoon weer een muppet van het leger aan de macht en dan is Euribob weer blij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn niet inzien dat het Moslimbroederschap dezelfde fouten maakte als Mubarak.
Volgens mij begon het Moslimbroederschap allemaal macht naar zich toe te trekken die ze niet mochten hebben? Mubarak 2.0quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een democratisch proces hoort daar korte metten mee te maken, niet het leger. Zeker niet 1 jaar na dato en zeker niet als het leger zelf een vinger in de pap heeft voor wat betreft de huidige status van het land. Het was namelijk hetzelfde leger dat Mubarak jarenlang, maar dan ook echt JARENLANG een hand boven het hoofd hield.
Ik heb ook honger.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij begon het Moslimbroederschap allemaal macht naar zich toe te trekken die ze niet mochten hebben? Mubarak 2.0
Oh, en de mensen hadden honger.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is weer in inderdaad. Samen kopen, twee halen 1 betalen. Mag jij er 1 betalen.
De mensen hadden honger, dat ga je niet oplossen in 1 jaar. Onder Mubarak ontstond de honger en die zal ook onder de opvolger van Morsi jarenlang aanhouden. Ten tweede begon Morsi inderdaad macht naar zich toe te trekken - dat kon - mede vanwege de krakkemikkige grondwet die eventjes snel in elkaar geflanst werd door alle betrokkenen - na het verwijderen van Mubarak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar daar had de oppositie een rol in moeten spelen. Niet het leger. Daar is nu een parlement voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij begon het Moslimbroederschap allemaal macht naar zich toe te trekken die ze niet mochten hebben? Mubarak 2.0
Oh, en de mensen hadden honger.
Kitschtemperatuur.quote:
Ja, en de oppositie kon dat niet omdat Morsi ze gewoon negeerde. De moslimbroeders waren dus bezig met zichzelf meer macht geven terwijl ze eigenlijk het volk te eten hadden moeten geven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen hadden honger, dat ga je niet oplossen in 1 jaar. Onder Mubarak ontstond de honger en die zal ook onder de opvolger van Morsi jarenlang aanhouden. Ten tweede begon Morsi inderdaad macht naar zich toe te trekken - dat kon - mede vanwege de krakkemikkige grondwet die eventjes snel in elkaar geflanst werd door alle betrokkenen - na het verwijderen van Mubarak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar daar had de oppositie een rol in moeten spelen. Niet het leger. Daar is nu een parlement voor.
Ik gooi wel effe een speklappie in de pan.quote:
Jat gewoon dat stuk brood van die zwerver in je portiek.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gooi wel effe een speklappie in de pan.
Dezelfde Mubarak die dankzij jouw heilige leger jarenlang daarmee door kon gaan. Ja. Die ja. Alleen stootte deze meneer tegen het zere been van het leger. Mubarak deed dat niet - de economische belangen van het leger werden onder Mubarak gespaard. Het leger geeft geen reet om het volk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:21 schreef Euribob het volgende:
Ja, en de oppositie kon dat niet omdat Morsi ze gewoon negeerde. Ze waren dus bezig met zichzelf meer macht geven terwijl ze eigenlijk het volk te eten hadden moeten geven.
Net zoals Mubarak dus.
Wordt lastig. Zit effe in het huis van m'n ouwelui. Moet de kat eten geven zolang ze op vakantie zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Jat gewoon dat stuk brood van die zwerver in je portiek.
Ik verklaar het leger niet voor heilig, ik keur slechts het gedrag van de Moslimbroeders af.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dezelfde Mubarak die dankzij jouw heilige leger jarenlang daarmee door kon gaan. Ja. Die ja. Alleen stootte deze meneer tegen het zere been van het leger. Mubarak deed dat niet - de economische belangen van het leger werden onder Mubarak gespaard. Het leger geeft geen reet om het volk.
Krat pils opzuipen met je oom in de voortuin.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wordt lastig. Zit effe in het huis van m'n ouwelui. Moet de kat eten geven zolang ze op vakantie zijn.
En pa's krat pils heb ik helaas al opgezopen.
Precies, daar waar ik beide gedragingen afkeur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik verklaar het leger niet voor heilig, ik keur slechts het gedrag van de Moslimbroeders af.
Ik heb je al eerder gezegd dat ik geweld hoe dan ook afkeur, hoe keur ik in jouw ogen het al dan niet gewelddadige gedrag van het leger goed?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, daar waar ik beide gedragingen afkeur.
Samen haten op Cohen in de voortuin.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Krat pils opzuipen met je oom in de voortuin.
Met z'n thee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samen haten op Cohen in de voortuin.
Je keurt hun politieke zetten impliciet goed. Dat is voor mij al erg genoeg. Dat Morsi geen lieverdje was maakt een coup (met alle huidige gevolgen van dien) niet een goede zet. Allesbehalve zelfs..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat ik geweld hoe dan ook afkeur, hoe keur ik in jouw ogen het al dan niet gewelddadige gedrag van het leger goed?
Mubarak is afgezet omdat ie een dictator was, Morsi is afgezet omdat ie zich als een dictator begon te gedragen. Vergeet niet dat het volk eerst nog maandenlang heeft lopen morren voordat het leger ingreep.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je keurt hun politieke zetten impliciet goed. Dat is voor mij al erg genoeg. Dat Morsi geen lieverdje was maakt een coup (met alle huidige gevolgen van dien) niet een goede zet. Allesbehalve zelfs..
Prima jong. 30 jaar aan de macht vs 1 jaar aan de macht. Opvolging na de moord op Sadat vs democratisch gekozen door het volk (meerdere kandidaten).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mubarak is afgezet omdat ie een dictator was, Morsi is afgezet omdat ie zich als een dictator begon te gedragen. Vergeet niet dat het volk eerst nog maandenlang heeft lopen morren voordat het leger ingreep.
In een verkiezing waarin de enige serieuze tegenstander een volgeling van Mubarak was ja, en dan desondanks nog maar 52% van des temmen halen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prima jong. 30 jaar aan de macht vs 1 jaar aan de macht. Opvolging na de moord op Sadat vs democratisch gekozen door het volk (meerdere kandidaten).
Bijna vergelijkbaar. Dat je niet inziet dat het leger op alle vlakken de touwtjes in handen heeft, blijft voor mij een raadsel.
Op zuid?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
En nu ga ik naar de AH, om mij tussen de roomblanke elite te begeven.
Op net iets te luide toon zodat de hele buurt ramen en deuren moet sluiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samen haten op Cohen in de voortuin.
Klinkt als mijn buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Op net iets te luide toon zodat de hele buurt ramen en deuren moet sluiten.
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje regen en 4 kleine dondertjes, het waait niet eens.
Hier is het eindelijk eens flink losgebarsten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomt
Ik benijd jullie. Het is hier ook nog 29 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier is het eindelijk eens flink losgebarsten.
Ja, het valt allemaal een beetje uitelkaar. Wij zaten ook precies tussen 2 plukken in. Alsof er hier een soort straling hing waar de onweerswolken niet tegen kondenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomt
Is de temperatuur ook niet gezakt? Daar hoop ik op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het valt allemaal een beetje uitelkaar. Wij zaten ook precies tussen 2 plukken in. Alsof er hier een soort straling hing waar de onweerswolken niet tegen konden
Ietsjes, weet nu de exacte temperatuur niet, maar het is nog steeds broeierig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is de temperatuur ook niet gezakt? Daar hoop ik op.
Ah jammer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ietsjes, weet nu de exacte temperatuur niet, maar het is nog steeds broeierig.
Zoet of zout water?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Anders drijft een kerel effe 76 dagen op een reddingsvlotje op het water met minimale middelen.
De Atlantische oceaan.quote:
Da's knapper dan het IJsselmeer.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Friek_ het volgende:
Erik is gearriveerd in de SC. Verberg je lunchpakket.
Ach wat sneu. Heb maar even wat gezegd, al kan niets hem natuurlijk troosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef YokiKater het volgende:
Zoon van overleden slachtoffer leest troll reacties...
NWS / Deelnemer strandzesdaagse overleden na aanrijding met vrachtwagen
Ja inderdaad, .. internet kan soms heel erg fucked up zijn voor nabestaanden. Ik snap het getroll in een topic over een dodelijk ongeval dan ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Heb maar even wat gezegd, al kan niets hem natuurlijk troosten.
Toen ik dat dronk, schreeuwde iedereen hier dat het een wijvendrankje wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:38 schreef betyar het volgende:
Mmmmmm, wijn met spa-rood is best te zuipen
Posters kennen de betrokkenen niet dus dan zijn grappen sneller gemaakt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja inderdaad, .. internet kan soms heel erg fucked up zijn voor nabestaanden. Ik snap het getroll in een topic over een dodelijk ongeval dan ook niet.
Ik hoorde het op Radio 1, die zullen toch niet blunderen? 71, hartaanval.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef Friek_ het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)-grappenmakers.dhtml
De Morgen is lekker aan het blunderen. De beste man is toch echt dood.
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik dat dronk, schreeuwde iedereen hier dat het een wijvendrankje was.
Betyar was toch altijd de archetype man?quote:
Gewoon een gaylord natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar was toch altijd de archetype man?
Dat blijft het ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik dat dronk, schreeuwde iedereen hier dat het een wijvendrankje was.
Late majority.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
Streng montuur, arriveert over twee weken.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
Streng montuur, arriveert over twee weken.
Het is strenger dan m'n huidige bril, maar dat is niet zo moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is strenger dan m'n huidige bril, maar dat is niet zo moeilijk.
Nee, die had ik tot 2008.quote:
Dat clubje achterin zit er een beetje raar bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:59 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch lekkerder. Wel duurder......... Die frütch is een van de weinige dranken die goedkoper is!
Nee, die plofkop moest passen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, kon dat niet een wat kleinere foto zijn?
Bet laat z'n tieten zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat clubje achterin zit er een beetje raar bij.
Ik dacht dat alleen remlof dit topic op zijn tablet volgde. Verschaald hij niet automatisch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, kon dat niet een wat kleinere foto zijn?
Vast Jobbik stemmersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat clubje achterin zit er een beetje raar bij.
Dat is een hele hoop rum zo 's ochtendsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Zakopane.
Gisteren laat naar bed 4 uur geslapen. Daarna 3 uur in de bus (beste plek achterin gordijnen dicht en op stand~by stand. En de eerste bestelling om 11:00 was een U~boot. Bier met 80% rum erin.
[ afbeelding ]
Jawel, maar dat duurde wel even.. en toen zag ik de resolutie en dacht WHY?!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen remlof dit topic op zijn tablet volgde. Verschaald hij niet automatisch?
Dat klinkt...zwaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
En de eerste bestelling om 11:00 was een U~boot. Bier met 80% rum erin.
[ afbeelding ]
Wat zijn ze daar aan het doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:19 schreef Drugshond het volgende:
Maar hier doen we het voor.
[ afbeelding ]
Dope fotoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Zakopane.
Gisteren laat naar bed 4 uur geslapen. Daarna 3 uur in de bus (beste plek achterin gordijnen dicht en op stand~by stand. En de eerste bestelling om 11:00 was een U~boot. Bier met 80% rum erin.
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik zie voornamelijk billen. Waarom zijn jullie teleurgesteld?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef betyar het volgende:
Zoonlief is teleurgesteld.... Ben ik ook.
[ afbeelding ]
Ik ook. 8 jaar oud en nog steeds met vleugeltjes zwemmenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Dr Nikita is er ook zo te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wil een glijbaan-bandje en ik kijk tegen die niet zo mooie billen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie voornamelijk billen. Waarom zijn jullie teleurgesteld?
Dan heeft GSbrdr het dus goed begrepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij wil een glijbaan-bandje en ik kijk tegen die niet zo mooie billen.
5 jaar. De zwemles gaat trouwens best goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. 8 jaar oud en nog steeds met vleugeltjes zwemmen.
Ohhh, dan is er nog geen man overboord.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
5 jaar. De zwemles gaat trouwens best goed.
Je ziet er nog fris uit in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Zakopane.
[ afbeelding ]
Laten we het een beetje netjes houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:51 schreef Webschip het volgende:
Heel Holland bakt. Heel Europa bakt. En daarna de hele wereld.
Het is anders een stuk minder eng dan schoonspringen.quote:
Of katten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is anders een stuk minder eng dan schoonspringen.
Ja maar ik open dit topic en het eerste wat ik zie is die kop van die vis.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is anders een stuk minder eng dan schoonspringen.
Schildpad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik open dit topic en het eerste wat ik zie is die kop van die vis.
En High Diving is trouwens NOG enger.
En dat kijkt dan horror.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja nu zie ik het. Ik scrollde meteen door toen ik het zag.
Jammer dat ik geen abonnement hebquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
Boeiend stuk over geldcreatie in de VK.
Inderdaad. De airco staat weer aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:55 schreef Monolith het volgende:
Nou, dat half uurtje noodweer heeft ook niet mogen baten.
Ik voel me ook bekocht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:55 schreef Monolith het volgende:
Ik lees net elders dat ons via overheidsgeweld het vel over de oren wordt getrokken.quote:
Het kan nog erger. De topmanagers bezwijken onder de stortvloed aan informatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net elders dat ons via overheidsgeweld het vel over de oren wordt getrokken.
Het moet ook niet gekker worden
Dat dat allemaal kan in dit land.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het kan nog erger. De topmanagers bezwijken onder de stortvloed aan informatie.
Inderdaad, ik zweet nu al weer uit m'n panty.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:55 schreef Monolith het volgende:
Het was in Zwitserland. Er heeft wel een Nederlander zelfmoord gepleegd, maar dat was in Londen.quote:
En wat heb je tot op de minuut uitgepland voor je klapper op de vuurpijl?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Douchen en al het geld opbrassen. Laaste dag is altijd de klapper op de vuurpijl.
Bedankt weer voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Mensen laten werken voor hun bijstandsuitkering is een uitstekend middel om het minimumloon te verlagen.
Hè bah, dat is niet leuk meer. Ik had graag iets willen zeggen over hoge salarissen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het was in Zwitserland. Er heeft wel een Nederlander zelfmoord gepleegd, maar dat was in Londen.
Yep, hier Palinka tanken en net snoekbaars besteld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Douchen en al het geld opbrassen. Laaste dag is altijd de klapper op de vuurpijl.
Snoekbaarsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, hier Palinka tanken en net snoekbaars besteld.
Spaghetti Bolognese hier.quote:
Sollicitatieplicht ook afschaffen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen laten werken voor hun uitkering is zoiets als mensen verplichten zelf hun huis te herbouwen na brandschade als je een brandverzekering hebt afgesloten.
Als er een tegenprestatie wordt verwacht voor mijn uitkering wil ik er ook niet voor betalen.
Een noodzakelijk kwaad, de sollicitatieplicht.quote:
Je kan je er aan onttrekken door geen uitkering aan te vragen. Een uitkering is een keuzequote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een noodzakelijk kwaad, de sollicitatieplicht.
Ik ben alweer terugquote:
Yupquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je naar Ronald Goedemondt te kijken.
In theorie welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan je er aan onttrekken door geen uitkering aan te vragen. Een uitkering is een keuze.
In praktijk ook. Gewoon verhuizen naar Somalie, de oplossing voor alle klagers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In theorie wel![]()
Is dit je standaard-PI?
Linkse Boomknuffelaar pleitte hier ook ooit voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In praktijk ook. Gewoon verhuizen naar Somalie, de oplossing voor alle klagers.
Ik vermoed een cynische levenshouding.quote:Ja.
Juist niet. Met mijn optimistisch mensbeeld wordt ik vaak teleurgesteld op Fok!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vermoed een cynische levenshouding.
Ik adviseer een jaarabonnement op de Libelle.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist niet. Met mijn optimistisch mensbeeld wordt ik vaak teleurgesteld op Fok!
Donald Duck stelt nooit teleur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik adviseer een jaarabonnement op de Libelle.
Dat klopt wel jaquote:
Dit is ook enigszins teleurstellend.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist niet. Met mijn optimistisch mensbeeld wordt ik vaak teleurgesteld op Fok!
Jij word mijn lotgenoot.quote:
Mwah, valt meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent ook weer actief in de discussies zie ik.
Discussiëren is zinloos.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent ook weer actief in de discussies zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |