Inderdaad. De airco staat weer aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:55 schreef Monolith het volgende:
Nou, dat half uurtje noodweer heeft ook niet mogen baten.
Ik voel me ook bekocht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:55 schreef Monolith het volgende:
Ik lees net elders dat ons via overheidsgeweld het vel over de oren wordt getrokken.quote:
Het kan nog erger. De topmanagers bezwijken onder de stortvloed aan informatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net elders dat ons via overheidsgeweld het vel over de oren wordt getrokken.
Het moet ook niet gekker worden
Dat dat allemaal kan in dit land.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het kan nog erger. De topmanagers bezwijken onder de stortvloed aan informatie.
Inderdaad, ik zweet nu al weer uit m'n panty.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:55 schreef Monolith het volgende:
Het was in Zwitserland. Er heeft wel een Nederlander zelfmoord gepleegd, maar dat was in Londen.quote:
En wat heb je tot op de minuut uitgepland voor je klapper op de vuurpijl?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Douchen en al het geld opbrassen. Laaste dag is altijd de klapper op de vuurpijl.
Bedankt weer voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Mensen laten werken voor hun bijstandsuitkering is een uitstekend middel om het minimumloon te verlagen.
Hè bah, dat is niet leuk meer. Ik had graag iets willen zeggen over hoge salarissen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het was in Zwitserland. Er heeft wel een Nederlander zelfmoord gepleegd, maar dat was in Londen.
Yep, hier Palinka tanken en net snoekbaars besteld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Douchen en al het geld opbrassen. Laaste dag is altijd de klapper op de vuurpijl.
Snoekbaarsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, hier Palinka tanken en net snoekbaars besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |