Natuurlijk had het wel een politieke inslag, mensen klagen alleen nooit zolang ze nog te vreten hebben. Zo is ook de laatste "revolutie" in Egypte weer begonnen, omdat bleek dat de Moslimbroederschap er nog een groter potje van maakte dan Mubarak ooit had gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat had in beginsel helemaal geen politieke inslag trouwens. Het ging om de economische staat van het land - en de armoede in de achtergestelde (lees onderdrukte) regio's van het land. Dat is trouwens hoe ALLE revoluties zijn begonnen in het MO.
Hoax, je hebt geen geld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is best jammer, want ik wilde vandaag een onmodieuze bril kopen.
Tuurlijk zijn er mensen die dat ontkennen. Dat zijn dezelfde mensen die heilig geloven in de oprechtheid en belangeloosheid van het leger en de politie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is het verhaaltje dat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. Genoeg mensen die dat ontkennen, en kom niet met die neppe filmpjes aanzetten, die zijn al ontkracht.
Het Moslimbroederschap heeft er een groter potje van gemaakt dan Mubarak ooit heeft gedaan..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk had het wel een politieke inslag, mensen klagen alleen nooit zolang ze nog te vreten hebben. Zo is ook de laatste "revolutie" in Egypte weer begonnen, omdat bleek dat de Moslimbroederschap er nog een groter potje van maakte dan Mubarak ooit had gedaan.
Laat dan maar ook, je bent net zo erg als Meki.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die dat ontkennen. Dat zijn dezelfde mensen die heilig geloven in de oprechtheid en belangeloosheid van het leger en de politie.
Inderdaad, ik ben net zo erg als Meki. Sorry dat ik het leger niet hoog heb zitten als het gaat om mensenrechten, hoeder van het democratische proces of hoeder van Egypte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat dan maar ook, je bent net zo erg als Meki.
Doen. Dat is altijd dikke fun.quote:
Mijn moeder kan goed afdingen.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat Muttie weinig geduld heeft met een ventje van zeventien dat wel even denkt te weten hoe de situatie in Egypte in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is best jammer, want ik wilde vandaag een onmodieuze bril kopen.
Is dat niet nog steeds in?quote:
Allebei Marokkanen, het zit in dat volk om gewoon opgefokt en overdreven masculien te reageren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |