Natuurlijk niet, maar dat wil nog niet meteen zeggen dat het "goed" is om een heilige oorlog te beginnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof die Sjieten lieverdjes waren, met hun pseudo-strijd tegen soennieten - gebacked door Iran nota bene.
Wanneer hebben sjiieten iets gedaan tegen soennieten? De haat tussen deze 2 stromingen komt van de tijd van de profeet Mohammed. Als je dat nog in deze tijd voortzet ben je echt een lulquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof die Sjieten lieverdjes waren, met hun pseudo-strijd tegen soennieten - gebacked door Iran nota bene.
Oorzaak en gevolg omdraaien is ook een kunst. Ik zeg nergens dat de moslimbroeders lieverdjes zijn, maar deze totale chaos is niet aan hen te danken. Vanuit Westers perspectief zijn het natuurlijk al heel snel de 'stoute mensen'. Immers het zijn Moslimbroeders... ongeacht wat ze doen of zeggen - ze zijn fout. Dat hoor je niet als het gaat om het leger of de andere politieke betrokkenen in Egypte..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door een spijkerbom-aanslag te plegen op de politie? Dat lijkt me meer eerwraak dan daadwerkelijk jezelf verdedigen als je beschoten wordt.
Doe dat ook maar tussen haakjes......ze zien de zionisten in Israël nog eerder als vrienden dan de sjiieten. Ze vinden dat ze eerder de shia moeten uitmoorden voordat ze iets beginnen tegen de terreur in Palestina...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat wil nog niet meteen zeggen dat het "goed" is om een[b] heilige oorlog[/b] te beginnen.
Het is een logisch gevolg van jarenlange onderdrukking door de bende van Assad. Of het goed of fout is is compleet irrelevant. Assad die op zijn beurt steun krijgt van Iran - juist vanwege het feit dat hij de soennieten stelselmatig wist te onderdrukken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat wil nog niet meteen zeggen dat het "goed" is om een heilige oorlog te beginnen.
Ik draai het helemaal niet om, ik zeg nergens dat het leger niet begonnen is, maar een bomaanslag plegen omdat je president afgezet werd omdat hij ongrondwettelijk bezig was keur ik af. Elk geweld keur ik af. Ga het nou niet lopen bagatelliseren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg omdraaien is ook een kunst. Ik zeg nergens dat de moslimbroeders lieverdjes zijn, maar deze totale chaos is niet aan hen te danken. Vanuit Westers perspectief zijn het natuurlijk al heel snel de 'stoute mensen'. Immers het zijn Moslimbroeders... ongeacht wat ze doen of zeggen - ze zijn fout. Dat hoor je niet als het gaat om het leger of de andere politieke betrokkenen in Egypte..
1500 geleden hadden de moslims natuurlijk al bommen....onee toen waren er geen moslims natuurlijk...maar niet heusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:07 schreef Friek_ het volgende:
Een moslim is per definitie een bommenwerper.
Dat zal best, feit is dat die strijd nog steeds wordt voortgezet door beide partijen. Overigens stamt het niet uit de tijd van de profeet Mohammed, maar daarna.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wanneer hebben sjiieten iets gedaan tegen soennieten? De haat tussen deze 2 stromingen komt van de tijd van de profeet Mohammed. Als je dat nog in deze tijd voortzet ben je echt een lul
Allah is mijn homeboy.quote:
Nee, de oorspronkelijke revolutie is Syrië was er een van vreedzame seculieren, toen werd deze gekaapt door het Moslimbroederschap en raakte de stront de ventilator pas echt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg van jarenlange onderdrukking door de bende van Assad. Of het goed of fout is is compleet irrelevant. Assad die op zijn beurt steun krijgt van Iran - juist vanwege het feit dat hij de soennieten stelselmatig wist te onderdrukken.
Je bent het wel degelijk aan het omdraaien omdat jij in deze post al claimt dat dat specifiek de reden was voor de bomaanslag. Terwijl jij net zo goed als ik weet dat al vanaf dag 1 er allerlei moslimbroeders werden doodgeschoten door het leger en de politie. Geweld zal alleen maar leiden tot meer geweld - en van bagatelliseren is hier geen sprake.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik draai het helemaal niet om, ik zeg nergens dat het leger niet begonnen is, maar een bomaanslag plegen omdat je president afgezet werd omdat hij ongrondwettelijk bezig was keur ik af. Elk geweld keur ik af. Ga het nou niet lopen bagatelliseren.
Is nou net hoe je het bekijkt....de ene ziet het anders dan de ander. Hoe dan ook, beiden partijen hebben vele die er tegen zijn. Ik geloof eigenlijk ook niet dat soennieten dat doen.....het zijn toch echt extremisten die zo veel haat voelen jegens de shiaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, feit is dat die strijd nog steeds wordt voortgezet door beide partijen. Overigens stamt het niet uit de tijd van de profeet Mohammed,[b] maar daarna[/b].
Friek zit je keihard te trollen. Zo staat z'n petje deze week. Die vuilak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
1500 geleden hadden de moslims natuurlijk al bommen....onee toen waren er geen moslims natuurlijk...maar niet heus
Dat is het verhaaltje wat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. De seculieren hadden geen enkel probleem met Assad - au contraire het was juist HUN man. Het was het gewone voetvolk wat het regime van Assad zat was. En dat had in beginsel helemaal geen politieke inslag trouwens. Het ging om de economische staat van het land - en de armoede in de achtergestelde (lees onderdrukte) regio's van het land. Dat is trouwens hoe ALLE revoluties zijn begonnen in het MO.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de oorspronkelijke revolutie is Syrië was er een van vreedzame seculieren, toen werd deze gekaapt door het Moslimbroederschap en raakte de stront de ventilator pas echt.
Kloon.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Friek_ het volgende:
De SC is weer een intellectueel rijker lees ik.
En nu is dat land nog erger dan het was.....ja tuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het verhaaltje wat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. De seculieren hadden geen enkel probleem met Assad - au contraire het was juist HUN man. Het was het gewone voetvolk wat het regime van Assad zat was. En dat had in beginsel helemaal geen politieke inslag trouwens. Het ging om de economische staat van het land - en de armoede in de achtergestelde (lees onderdrukte) regio's van het land. Dat is trouwens hoe ALLE revoluties zijn begonnen in het MO.
Dat is het verhaaltje dat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. Genoeg mensen die dat ontkennen, en kom niet met die neppe filmpjes aanzetten, die zijn al ontkracht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent het wel degelijk aan het omdraaien omdat jij in deze post al claimt dat dat specifiek de reden was voor de bomaanslag. Terwijl jij net zo goed als ik weet dat al vanaf dag 1 er allerlei moslimbroeders werden doodgeschoten door het leger en de politie. Geweld zal alleen maar leiden tot meer geweld - en van bagatelliseren is hier geen sprake.
Werken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef Friek_ het volgende:
Had ik al gezegd dat het de schuld van moslims was? Goed, dan kan ik nu weer verder werken.
Natuurlijk had het wel een politieke inslag, mensen klagen alleen nooit zolang ze nog te vreten hebben. Zo is ook de laatste "revolutie" in Egypte weer begonnen, omdat bleek dat de Moslimbroederschap er nog een groter potje van maakte dan Mubarak ooit had gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat had in beginsel helemaal geen politieke inslag trouwens. Het ging om de economische staat van het land - en de armoede in de achtergestelde (lees onderdrukte) regio's van het land. Dat is trouwens hoe ALLE revoluties zijn begonnen in het MO.
Hoax, je hebt geen geld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is best jammer, want ik wilde vandaag een onmodieuze bril kopen.
Tuurlijk zijn er mensen die dat ontkennen. Dat zijn dezelfde mensen die heilig geloven in de oprechtheid en belangeloosheid van het leger en de politie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is het verhaaltje dat jij inderdaad met de paplepel ingegoten hebt gekregen. Genoeg mensen die dat ontkennen, en kom niet met die neppe filmpjes aanzetten, die zijn al ontkracht.
Het Moslimbroederschap heeft er een groter potje van gemaakt dan Mubarak ooit heeft gedaan..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Natuurlijk had het wel een politieke inslag, mensen klagen alleen nooit zolang ze nog te vreten hebben. Zo is ook de laatste "revolutie" in Egypte weer begonnen, omdat bleek dat de Moslimbroederschap er nog een groter potje van maakte dan Mubarak ooit had gedaan.
Laat dan maar ook, je bent net zo erg als Meki.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die dat ontkennen. Dat zijn dezelfde mensen die heilig geloven in de oprechtheid en belangeloosheid van het leger en de politie.
Inderdaad, ik ben net zo erg als Meki. Sorry dat ik het leger niet hoog heb zitten als het gaat om mensenrechten, hoeder van het democratische proces of hoeder van Egypte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat dan maar ook, je bent net zo erg als Meki.
Doen. Dat is altijd dikke fun.quote:
Mijn moeder kan goed afdingen.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat Muttie weinig geduld heeft met een ventje van zeventien dat wel even denkt te weten hoe de situatie in Egypte in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is best jammer, want ik wilde vandaag een onmodieuze bril kopen.
Is dat niet nog steeds in?quote:
Allebei Marokkanen, het zit in dat volk om gewoon opgefokt en overdreven masculien te reageren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |