Ik moet er helaas nog lang op wachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Friek_ het volgende:
Tering, het gaat goed hard hier nu qua onweer.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Friek_ het volgende:
Hou jij nu maar je bek over wijsheid.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij wijsheid om de toerist te vriend te houden.
Lijkt mij niet. Lijkt mij dat je als land structurele groei moet zien te vinden. Dan heb je niets aan de toerist, die bij het minst geringste al weg blijft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou me toch wel wat aantrekken van die dikke toerist, aangezien zo'n beetje het halve land geld verdient aan toerisme. Oké, ik chargeer, maar in de Sinaï werken bijvoorbeeld hele volksstammen in de toeristenindustrie.
Lijkt mij wijsheid om de toerist te vriend te houden.
Hij heeft gelijk....Egypte verdient heel wat met toeristen, als dat weg is lijdt het hele volk daaraanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hou jij nu maar je bek over wijsheid.
Even kijken of Meki het met je eens is, in dat geval zit je namelijk fout.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Lijkt mij dat je als land structurele groei moet zien te vinden. Dan heb je niets aan de toerist, die bij het minst geringste al weg blijft.
Egypte was ooit een culturele, militaire grootmacht in de regio.. dat is nu geheel verloren. Gaat nog wat problemen veroorzaken in het MO.
Die toeristen komen pas zodra de moslims verdreven zijn. Door die achterlijke cultuur wil geen enkele toerist er op bezoek.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk....Egypte verdient heel wat met toeristen, als dat weg is lijkt het hele volk daaraan
Koos wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die toeristen komen pas zodra de moslims verdreven zijn. Door die achterlijke cultuur wil geen enkele toerist er op bezoek.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die toeristen komen pas zodra de moslims verdreven zijn. Door die achterlijke cultuur wil geen enkele toerist er op bezoek.
Ja wat denk je dan, dat zij zichzelf door het hoofd laten schieten. Hilarisch.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef Euribob het volgende:
Sorry Mutant, volgens mij zijn die Moslimbroeders nu toch echt bezig met bomaanslagen..
Je bent op het tahrirplein?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Friek_ het volgende:
Wat een harde bullshit.....voor dat al die problemen kwamen woonden er ook moslims en kwamen de toeristen in rijen staan......het zijn wat vieze zogenaamde moslims die dat land verpesten en het maken tot wat het isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Door een spijkerbom-aanslag te plegen op de politie? Dat lijkt me meer eerwraak dan daadwerkelijk jezelf verdedigen als je beschoten wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan, dat zij zichzelf door het hoofd laten schieten. Hilarisch.
Het onweer was zo goed om mij uit mijn nest te knallen zodat ik de ramen op tijd kon sluiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ook hier onweer, maar geen druppeltje regen tot nu toe.
Alsof die Sjieten lieverdjes waren, met hun pseudo-strijd tegen soennieten - gebacked door Iran nota bene.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat een harde bullshit.....voor dat al die problemen kwamen woonden er ook moslims en kwamen de toeristen in rijen staan......het zijn wat vieze zogenaamde moslims die dat land verpesten en het maken tot wat het is
Syrië is ook zo'n vvoorbeelt...mensen leven daar al heel lang goed...en opeens komen extremisten uit buurlanden sjiieten doden en Al-Assad van de troon stoten...tegelijkertijd doden ze elk kind en volwassene die sjiitisch is....en dan faken ze alles met zogenaamde demonstraties van het volk
Je zou verwachten dat het leger de boel stabiliseert als het een coup pleegt, maar het tegendeel is het geval: ze laten alles escaleren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door een spijkerbom-aanslag te plegen op de politie? Dat lijkt me meer eerwraak dan daadwerkelijk jezelf verdedigen als je beschoten wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |