Ik dacht dat alleen remlof dit topic op zijn tablet volgde. Verschaald hij niet automatisch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, kon dat niet een wat kleinere foto zijn?
Vast Jobbik stemmersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat clubje achterin zit er een beetje raar bij.
Dat is een hele hoop rum zo 's ochtendsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Zakopane.
Gisteren laat naar bed 4 uur geslapen. Daarna 3 uur in de bus (beste plek achterin gordijnen dicht en op stand~by stand. En de eerste bestelling om 11:00 was een U~boot. Bier met 80% rum erin.
[ afbeelding ]
Jawel, maar dat duurde wel even.. en toen zag ik de resolutie en dacht WHY?!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen remlof dit topic op zijn tablet volgde. Verschaald hij niet automatisch?
Dat klinkt...zwaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
En de eerste bestelling om 11:00 was een U~boot. Bier met 80% rum erin.
[ afbeelding ]
Wat zijn ze daar aan het doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:19 schreef Drugshond het volgende:
Maar hier doen we het voor.
[ afbeelding ]
Dope fotoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Zakopane.
Gisteren laat naar bed 4 uur geslapen. Daarna 3 uur in de bus (beste plek achterin gordijnen dicht en op stand~by stand. En de eerste bestelling om 11:00 was een U~boot. Bier met 80% rum erin.
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik zie voornamelijk billen. Waarom zijn jullie teleurgesteld?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef betyar het volgende:
Zoonlief is teleurgesteld.... Ben ik ook.
[ afbeelding ]
Ik ook. 8 jaar oud en nog steeds met vleugeltjes zwemmenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Dr Nikita is er ook zo te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wil een glijbaan-bandje en ik kijk tegen die niet zo mooie billen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie voornamelijk billen. Waarom zijn jullie teleurgesteld?
Dan heeft GSbrdr het dus goed begrepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij wil een glijbaan-bandje en ik kijk tegen die niet zo mooie billen.
5 jaar. De zwemles gaat trouwens best goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. 8 jaar oud en nog steeds met vleugeltjes zwemmen.
Ohhh, dan is er nog geen man overboord.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
5 jaar. De zwemles gaat trouwens best goed.
Je ziet er nog fris uit in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Zakopane.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |