Op net iets te luide toon zodat de hele buurt ramen en deuren moet sluiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samen haten op Cohen in de voortuin.
Klinkt als mijn buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Op net iets te luide toon zodat de hele buurt ramen en deuren moet sluiten.
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje regen en 4 kleine dondertjes, het waait niet eens.
Hier is het eindelijk eens flink losgebarsten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomt
Ik benijd jullie. Het is hier ook nog 29 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier is het eindelijk eens flink losgebarsten.
Ja, het valt allemaal een beetje uitelkaar. Wij zaten ook precies tussen 2 plukken in. Alsof er hier een soort straling hing waar de onweerswolken niet tegen kondenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomt
Is de temperatuur ook niet gezakt? Daar hoop ik op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het valt allemaal een beetje uitelkaar. Wij zaten ook precies tussen 2 plukken in. Alsof er hier een soort straling hing waar de onweerswolken niet tegen konden
Ietsjes, weet nu de exacte temperatuur niet, maar het is nog steeds broeierig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is de temperatuur ook niet gezakt? Daar hoop ik op.
Ah jammer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ietsjes, weet nu de exacte temperatuur niet, maar het is nog steeds broeierig.
Zoet of zout water?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Anders drijft een kerel effe 76 dagen op een reddingsvlotje op het water met minimale middelen.
De Atlantische oceaan.quote:
Da's knapper dan het IJsselmeer.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Friek_ het volgende:
Erik is gearriveerd in de SC. Verberg je lunchpakket.
Ach wat sneu. Heb maar even wat gezegd, al kan niets hem natuurlijk troosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef YokiKater het volgende:
Zoon van overleden slachtoffer leest troll reacties...
NWS / Deelnemer strandzesdaagse overleden na aanrijding met vrachtwagen
Ja inderdaad, .. internet kan soms heel erg fucked up zijn voor nabestaanden. Ik snap het getroll in een topic over een dodelijk ongeval dan ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Heb maar even wat gezegd, al kan niets hem natuurlijk troosten.
Toen ik dat dronk, schreeuwde iedereen hier dat het een wijvendrankje wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:38 schreef betyar het volgende:
Mmmmmm, wijn met spa-rood is best te zuipen
Posters kennen de betrokkenen niet dus dan zijn grappen sneller gemaakt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja inderdaad, .. internet kan soms heel erg fucked up zijn voor nabestaanden. Ik snap het getroll in een topic over een dodelijk ongeval dan ook niet.
Ik hoorde het op Radio 1, die zullen toch niet blunderen? 71, hartaanval.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef Friek_ het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)-grappenmakers.dhtml
De Morgen is lekker aan het blunderen. De beste man is toch echt dood.
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik dat dronk, schreeuwde iedereen hier dat het een wijvendrankje was.
Betyar was toch altijd de archetype man?quote:
Gewoon een gaylord natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar was toch altijd de archetype man?
Dat blijft het ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik dat dronk, schreeuwde iedereen hier dat het een wijvendrankje was.
Late majority.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
Streng montuur, arriveert over twee weken.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
Streng montuur, arriveert over twee weken.
Het is strenger dan m'n huidige bril, maar dat is niet zo moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is strenger dan m'n huidige bril, maar dat is niet zo moeilijk.
Nee, die had ik tot 2008.quote:
Dat clubje achterin zit er een beetje raar bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:59 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch lekkerder. Wel duurder......... Die frütch is een van de weinige dranken die goedkoper is!
Nee, die plofkop moest passen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, kon dat niet een wat kleinere foto zijn?
Bet laat z'n tieten zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat clubje achterin zit er een beetje raar bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |