Op net iets te luide toon zodat de hele buurt ramen en deuren moet sluiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samen haten op Cohen in de voortuin.
Klinkt als mijn buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Op net iets te luide toon zodat de hele buurt ramen en deuren moet sluiten.
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje regen en 4 kleine dondertjes, het waait niet eens.
Hier is het eindelijk eens flink losgebarsten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomt
Ik benijd jullie. Het is hier ook nog 29 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier is het eindelijk eens flink losgebarsten.
Ja, het valt allemaal een beetje uitelkaar. Wij zaten ook precies tussen 2 plukken in. Alsof er hier een soort straling hing waar de onweerswolken niet tegen kondenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar dat er bijna niets van over is als het straks hier aankomt
Is de temperatuur ook niet gezakt? Daar hoop ik op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het valt allemaal een beetje uitelkaar. Wij zaten ook precies tussen 2 plukken in. Alsof er hier een soort straling hing waar de onweerswolken niet tegen konden
Ietsjes, weet nu de exacte temperatuur niet, maar het is nog steeds broeierig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is de temperatuur ook niet gezakt? Daar hoop ik op.
Ah jammer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ietsjes, weet nu de exacte temperatuur niet, maar het is nog steeds broeierig.
Zoet of zout water?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Anders drijft een kerel effe 76 dagen op een reddingsvlotje op het water met minimale middelen.
De Atlantische oceaan.quote:
Da's knapper dan het IJsselmeer.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Friek_ het volgende:
Erik is gearriveerd in de SC. Verberg je lunchpakket.
Ach wat sneu. Heb maar even wat gezegd, al kan niets hem natuurlijk troosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef YokiKater het volgende:
Zoon van overleden slachtoffer leest troll reacties...
NWS / Deelnemer strandzesdaagse overleden na aanrijding met vrachtwagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |