Snoekbaarsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, hier Palinka tanken en net snoekbaars besteld.
Spaghetti Bolognese hier.quote:
Sollicitatieplicht ook afschaffen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen laten werken voor hun uitkering is zoiets als mensen verplichten zelf hun huis te herbouwen na brandschade als je een brandverzekering hebt afgesloten.
Als er een tegenprestatie wordt verwacht voor mijn uitkering wil ik er ook niet voor betalen.
Een noodzakelijk kwaad, de sollicitatieplicht.quote:
Je kan je er aan onttrekken door geen uitkering aan te vragen. Een uitkering is een keuzequote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een noodzakelijk kwaad, de sollicitatieplicht.
Ik ben alweer terugquote:
Yupquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je naar Ronald Goedemondt te kijken.
In theorie welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan je er aan onttrekken door geen uitkering aan te vragen. Een uitkering is een keuze.
In praktijk ook. Gewoon verhuizen naar Somalie, de oplossing voor alle klagers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In theorie wel![]()
Is dit je standaard-PI?
Linkse Boomknuffelaar pleitte hier ook ooit voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In praktijk ook. Gewoon verhuizen naar Somalie, de oplossing voor alle klagers.
Ik vermoed een cynische levenshouding.quote:Ja.
Juist niet. Met mijn optimistisch mensbeeld wordt ik vaak teleurgesteld op Fok!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vermoed een cynische levenshouding.
Ik adviseer een jaarabonnement op de Libelle.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist niet. Met mijn optimistisch mensbeeld wordt ik vaak teleurgesteld op Fok!
Donald Duck stelt nooit teleur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik adviseer een jaarabonnement op de Libelle.
Dat klopt wel jaquote:
Dit is ook enigszins teleurstellend.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist niet. Met mijn optimistisch mensbeeld wordt ik vaak teleurgesteld op Fok!
Jij word mijn lotgenoot.quote:
Mwah, valt meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent ook weer actief in de discussies zie ik.
Discussiëren is zinloos.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent ook weer actief in de discussies zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |