Ergo ik ben ontoerekeningsvatbaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei Marokkanen, het zit in dat volk om gewoon opgefokt en overdreven masculien te reageren.
Altijd hetzelfde liedje met die rifapen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei Marokkanen, het zit in dat volk om gewoon opgefokt en overdreven masculien te reageren.
Dat is een bedreigde diersoort, je moet mij derhalve koesteren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje met die rifapen.
Of terugbrengen naar je natuurlijke habitat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een bedreigde diersoort, je moet mij derhalve koesteren.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of terugbrengen naar je natuurlijke habitat.
Ga jij maar fijn niet inzien dat het Moslimbroederschap dezelfde fouten maakte als Mubarak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij maar lekker de moordacties van het leger goedpraten, pubertje.
Een democratisch proces hoort daar korte metten mee te maken, niet het leger. Zeker niet 1 jaar na dato en zeker niet als het leger zelf een vinger in de pap heeft voor wat betreft de huidige status van het land. Het was namelijk hetzelfde leger dat Mubarak jarenlang, maar dan ook echt JARENLANG een hand boven het hoofd hield. Er komt gewoon weer een muppet van het leger aan de macht en dan is Euribob weer blij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn niet inzien dat het Moslimbroederschap dezelfde fouten maakte als Mubarak.
Volgens mij begon het Moslimbroederschap allemaal macht naar zich toe te trekken die ze niet mochten hebben? Mubarak 2.0quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een democratisch proces hoort daar korte metten mee te maken, niet het leger. Zeker niet 1 jaar na dato en zeker niet als het leger zelf een vinger in de pap heeft voor wat betreft de huidige status van het land. Het was namelijk hetzelfde leger dat Mubarak jarenlang, maar dan ook echt JARENLANG een hand boven het hoofd hield.
Ik heb ook honger.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij begon het Moslimbroederschap allemaal macht naar zich toe te trekken die ze niet mochten hebben? Mubarak 2.0
Oh, en de mensen hadden honger.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is weer in inderdaad. Samen kopen, twee halen 1 betalen. Mag jij er 1 betalen.
De mensen hadden honger, dat ga je niet oplossen in 1 jaar. Onder Mubarak ontstond de honger en die zal ook onder de opvolger van Morsi jarenlang aanhouden. Ten tweede begon Morsi inderdaad macht naar zich toe te trekken - dat kon - mede vanwege de krakkemikkige grondwet die eventjes snel in elkaar geflanst werd door alle betrokkenen - na het verwijderen van Mubarak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar daar had de oppositie een rol in moeten spelen. Niet het leger. Daar is nu een parlement voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij begon het Moslimbroederschap allemaal macht naar zich toe te trekken die ze niet mochten hebben? Mubarak 2.0
Oh, en de mensen hadden honger.
Kitschtemperatuur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |