Jawel. Maar de meesten vallen in de middencategoriequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooie mannen zijn niet origineel?
Why, wat heb ik je misdaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet achter jou staan, ass to be hurtin' for a month.
Houden van is een groot woord.quote:
Waarschijnlijk door een of andere Toos die dat "important" vond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Al was het waar geweest, waarom de neuk zou of all people de stadsdeelraad van Zuidoost Mandela moeten herdenken?
Kunnen ze subsidie voor een herdenking aanvragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Al was het waar geweest, waarom de neuk zou of all people de stadsdeelraad van Zuidoost Mandela moeten herdenken?
Nice.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuw fenomeen in de Rif. Dames in strakke kleding en extreem veel make up die Kleenex verkopen. Of is dit een soort stille hint ofzo?
Binnenkort in Rotterdam-Zuid, vermoedelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuw fenomeen in de Rif. Dames in strakke kleding en extreem veel make up die Kleenex verkopen. Of is dit een soort stille hint ofzo?
In Brussel een reeds bekend fenomeen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort in Rotterdam-Zuid, vermoedelijk.
Hmm, ik vond het juist zo romantisch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daar zal ik geen mening over geven. Al ben je natuurlijk wat jonger, ik vind dat zo ontzettend klef en claimerig. Maar op jouw leeftijd kan dat nog wel.
Veel mannen die last hebben van verkoudheid zeker..quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Verkopen ze niet ook dvd's van een bepaald genre?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat het grootste deel van de bevolking daar bestaat uit zwarte mensen denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Ik bedoelde als ie wel was overleden, niet dat ik het verhaal niet geloof.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van de bevolking daar bestaat uit zwarte mensen denk ik.
En ik neem niet aan dat Het Parool het uit z'n duim zuigt: http://www.parool.nl/paro(...)e-voor-Mandela.dhtml
Binnenkort komt er via uitgeverij "de psychotische bij" ook een papieren versie op de markt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef robin007bond het volgende:
Het blijft leuk om die quotes in VP zijn fobo te lezen
Oh mein Gott, hij heeft ze weer aardig uitgebreid sinds de laatste keer dat ik keekquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef robin007bond het volgende:
Het blijft leuk om die quotes in VP zijn fobo te lezen
Vaker kijken dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh mein Gott, hij heeft ze weer aardig uitgebreid sinds de laatste keer dat ik keek
quote:WAAROM ZIT ALLEMAAL ZO INGEWIKKELD IN ELKAAR JA DAN KAN IK WEER GAAN BELLEN EN ZE ZIJN MIJN NUMMER AL WEER JA U WIL ZEKER OOK ENGELS EN ITALIAN VOETBAL JA NATUURLIJK HOE MOET IK HET ANDERE KIJKEN EN ALS IK ER GODSVERDOMME MEER VOOR MOET BETALEN TREK IK DIE HELE MURDOCH MET ZIJN ZENDDRTJE OVER DE BALIE
WAT IK ME NOG AFVRAAG HOEVEEL KANALANE WANT EN SERIE A EN PREMIER LEAGUE OP EEN KANAAL JA DAN MOET IK ALNOG STREAMA GAAN ZOSKSN QAA
AWAAA
#ANTIMODERNFOOTBALL
Alsof het hier beter is.quote:
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.quote:
Ik lurk altijd met een zak popcorn bij de hand. Heb mij weer vermaakt in feedback.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.
Ho eens even, feedback en deze SC moeten we strikt gescheiden houden, anders zorgt het enkel voor ellende.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik lurk altijd met een zak popcorn bij de hand. Heb mij weer vermaakt in feedback.
Je weet niet wie dat zijn hè? Wil niet zeggen dat het kwalitatief zo'n geweldige reeks is dat er zoveel views zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Je weet niet wie dat zijn hè? Wil niet zeggen dat het kwalitatief zo'n geweldige reeks is dat er zoveel views zijn.
Deze reeks is de evenknie van Oh Oh Cherso op FOK!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.
Word.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze reeks is de evenknie van Oh Oh Cherso op FOK!.
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
VS is sterretje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef waht het volgende:
Dit is vooral een kwantitatief gewelddadige reeks.
Pretentieloos in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.
Patty gaat extreem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het enge aan v_P is dat hij het meent.
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef waht het volgende:
remlof steunt Assad en de massamoord in Syrië.
Deze uitspraak vormde ook nog een aanleiding voor een prachtige discussie.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De gedachte om 70 voornamelijk kinderen af te maken omdat ze van de jeugdafdeling van een een bepaalde partij zijn vind ik inderdaad erger dan een enkele partijleider die kans heeft om je land te gaan leiden af te maken.
Die we ad infinitum voort kunnen zetten, maar daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze uitspraak vormde ook nog een aanleiding voor een prachtige discussie.
Heb jij ook van die bruine vlekken in je broek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar mijn hemden zijn wit. Dat scheelt nogal.
Oh, wie zijn die bruinhempjes dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar mijn hemden zijn wit. Dat scheelt nogal.
De vijf uurshow.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik las konijnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef betyar het volgende:
Zoonlief waarschuwde mij dat die kozijnen toch echt wel van de aanhanger vallen morgenvroeg, ik hoop dat ie ongelijk krijgt.
Op een slechte dag hooguit in mijn ondergoed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij ook van die bruine vlekken in je broek?
Die zoon van je gaat vannacht z'n bed uit om de boel stiekem te saboteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef betyar het volgende:
Zoonlief waarschuwde mij dat die kozijnen toch echt wel van de aanhanger vallen morgenvroeg, ik hoop dat ie ongelijk krijgt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zoon van je gaat vannacht z'n bed uit om de boel stiekem te saboteren.
Oja, van die scheten waarbij je niet zeker weet of er jus mee naar buiten komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op een slechte dag hooguit in mijn ondergoed.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, van die scheten waarbij je niet zeker weet of er jus mee naar buiten komt.
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van, daar hoef je je niet voor te schamen betyar.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.
Volgende meet een flesje laxeermiddel meenemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van, daar hoef je je niet voor te schamen betyar.
Niet zo liegen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.
Hahahaha, i.p.v. kotsen kan iedereen dan in de gracht gaan schijten. Ik zie ze al opgelijnd boven de gracht hangen en op commando een scherm bruine regen veroorzaken, hop, zo op de hoofden van nietsvermoedende passanten op een waterfiets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende meet een flesje laxeermiddel meenemen.
Ik zie het zo voor me, en jij helemaal uit je dak van het lachen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahaha, i.p.v. kotsen kan iedereen dan in de gracht gaan schijten. Ik zie ze al opgelijnd boven de gracht hangen en op commando een scherm bruine regen veroorzaken, hop, zo op de hoofden van nietsvermoedende passanten op een waterfiets.
Maar dat was mijn vraag niet. Maar goed, je wil er weer een spelletje van maken ipv gewoon te antwoorden op een normale vraag. Volgens mij is niemand dat daar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vraag moet zijn, wie is dat niet?
Inderdaad, dan sta ik erbij met m'n triangel en roep GNAAAAAAAAAAAAAAAAA GNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GNAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me, en jij helemaal uit je dak van het lachen.
Ik wacht altijd tot ik moet barsten. Een goede training voor mijn bilspieren en sluitspier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga als ik een lichte druk voel al naar het toilet.
Inderdaad, en als je dan op de WC zit knalt de drol er in één keer uit in plaats van dat hij zo langzaam naar buiten roeit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot ik moet barsten. Een goede training voor mijn bilspieren en sluitspier.
Om mensen zoals Vs uit je anus te houden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot ik moet barsten. Een goede training voor mijn bilspieren en sluitspier.
Ik wil er geen spelletje van maken hoor, volgens mij zit NWS vol met bruinhemdjes. Maar dat is ook niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dat was mijn vraag niet. Maar goed, je wil er weer een spelletje van maken ipv gewoon te antwoorden op een normale vraag. Volgens mij is niemand dat daar.
Het is inderdaad een goed afweermechanisme.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Om mensen zoals Vs uit je anus te houden?
Je had het specifiek over de SC daar en daar zitten niet zoveel mensen. Maar laat voor de rest maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil er geen spelletje van maken hoor, volgens mij zit NWS vol met bruinhemdjes. Maar dat is ook niet zo heel vreemd.
Oke man. Doe maar zo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Je had het specifiek over de SC daar en daar zitten niet zoveel mensen. Maar laat voor de rest maar.
quote:Gaan als je moet
Als je aandrang voelt, is het belangrijk om gelijk naar de wc te gaan. Deze aandrang krijg je namelijk niet voor niks. Het is een teken dat je endeldarm vol is en je poep ´klaar´ is om je lichaam te verlaten.
Door je toiletbezoek uit te stellen, blijft ontlasting langer dan noodzakelijk in je dikke darm. En hierdoor kun je last krijgen van harde, droge ontlasting en verstopping, buikpijn en pijn bij het poepen.
Wat een onzin. Het ophouden van poep is toch ook een natuurlijk fenomeen. Dat wij als mens de spieren hebben om de directe stoelgang tegen te houden is hier het bewijs van.quote:
Gewoon in iemands muil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als er geen WC in de buurt is dan adviseert men gewoon in de gracht te poepen?
Ik heb het ook niet bedacht, het komt van de Maag Lever Darm Stichting.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het ophouden van poep is toch ook een natuurlijk fenomeen. Dat wij als mens de spieren hebben om de directe stoelgang tegen te houden is hier het bewijs van.
Ze willen gewoon geld binnen harken door leugens over de stoelgang te verzinnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedacht, het komt van de Maag Lever Darm Stichting.
Vele kwetsende uitspraken later staat de EU op instorten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niets aan de hand, we dollen immers al bijna 2 jaar lang met elkaar.
Klopt, ik vertrouw dergelijke stichtingen niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon geld binnen harken door leugens over de stoelgang te verzinnen.
Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Vele kwetsende uitspraken later staat de EU op instorten.
Lief dagboek...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, kom ik er net achter dat ik kozijnpluggen ben vergeten ....................
Ik las recent dat iedereen hier voor elkaar verantwoordelijk is, dus als dat gebeurt kom ik bij u inwonen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Vele kwetsende uitspraken later staat de EU op instorten.
Die man met de hoed ken ik wel, die andere man, is dat een bankbediende?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Hier staat de EU naast Zuid-Soedan:
[ afbeelding ]
Twee koningen naast elkaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Hier staat de EU naast Zuid-Soedan:
[ afbeelding ]
Er is een zolderkamer voor u beschikbaar, de toelage die u krijgt is ¤25 per dag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik las recent dat iedereen hier voor elkaar verantwoordelijk is, dus als dat gebeurt kom ik bij u inwonen.
Dat is Vs als hij de leeftijd van 65 heeft behaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die man met de hoed ken ik wel, die andere man, is dat een bankbediende?
Kunnen homo's tegenwoordig zo oud worden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is Vs als hij de leeftijd van 65 heeft behaald.
Condooms schijnen tegen een homoziekte te werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kunnen homo's tegenwoordig zo oud worden?
Ik heb veel gehoord over Herman, maar deze belediging gaat echt ver over alle limieten heen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is Vs als hij de leeftijd van 65 heeft behaald.
Aids is tegenwoordig chronisch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kunnen homo's tegenwoordig zo oud worden?
Klopt, VS heeft geen kop alsof hij een akelige tovenaar uit "Lord of the Rings" is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb veel gehoord over Herman, maar deze belediging gaat echt ver over alle limieten heen.
Ik zou niet in de schoenen van een homo willen staan. Alleen al vanwege het feit dat je het dus altijd met een condoom om moet doen, omdat je anders een groot risico loopt een of andere ongeneeslijke ziekte te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Condooms schijnen tegen een homoziekte te werken.![]()
Dit is hexje:quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
Is hexje trouwens een man of een vrouw?
Als je eenmaal herpes hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou niet in de schoenen van een homo willen staan. Alleen al vanwege het feit dat je het dus altijd met een condoom om moet doen, omdat je anders een groot risico loopt een of andere ongeneeslijke ziekte te krijgen.
Als je eenmaal een kind hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je eenmaal herpes hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.
Een mokerhamer doet wonderen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je eenmaal een kind hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.
Nah, dat hoeft niet perse.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hopen de meeste ouders wel ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je rug dat gaat uithouden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef YokiKater het volgende:
Je zal Erik maar je hele leven bij je moeten dragen.
Elke verjaardag een horloge, het kan erger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef YokiKater het volgende:
Je zal Erik maar je hele leven bij je moeten dragen.
Liever herpes dan aids.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je eenmaal herpes hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.
Klopt, veelal onbewust want je kan drager zijn zonder symptomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef hexje het volgende:
Maar heel veel mensen zijn toch al herpes dragers?
Had al zo'n vermoeden. Dat je met moeite je poep binnen kan houden was een aanwijzing.quote:
En vlak die vlekjes in mijn gezicht niet uit!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden. Dat je met moeite je poep binnen kan houden was een aanwijzing.
Waar verwacht u aan te sterven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vlak die vlekjes in mijn gezicht niet uit!
Zoiets vermoedde ik al. Een ander scenario is lynching door een boze menigte in een Afrikaans dorp.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liquidatie door een buitenlandse geheime dienst.
Nee, de laatste kogel moet je altijd voor jezelf bewaren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Een ander scenario is lynching door een boze menigte in een Afrikaans dorp.
Iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de laatste kogel moet je altijd voor jezelf bewaren.
Zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar we leren van elkaar, toch?
Eigenlijk zou je een overzicht van de college's hier moeten maken, van hoe je moet poepen tot hoe je kinderen rustig kunt krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef YokiKater het volgende:
SC staat dan ook voor Speciaal College.
Er is een mooie bundel van te makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een overzicht van de college's hier moeten maken, van hoe je moet poepen tot hoe je kinderen rustig kunt krijgen.
In Las Vegas heb je ook een Strip.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef Drugshond het volgende:
Remmie, dit is ook een strip (geen Albuferia).
Ben reistabellen aan het maken.
Van elke wokda ben ik na twee glazen al lamquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef Drugshond het volgende:
http://wodkabar.pl/
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.html
Recenties... rank 4.
Schijnen iets van 100+ verschillende soorten merken te hebben.
Dan begin ik boven stationair warm te draaien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Van elke wokda ben ik na twee glazen al lam
Je moet het dan ook niet opsnuiven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Bleach, Coyote Starrk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:18 schreef robin007bond het volgende:
Hexje, van welke anime/manga/game is je UI?
Dan moet je ook meer zuipen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef 99.999 het volgende:
Zo hexagon heeft in brammetje een medestander voor het aansluiten van Eindhoven op het nachtnet
Fillers sla ik over. Ben er inmiddels ook mee gestopt. Straks misschien naar Animator bij de Melkweg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he! Ik ben gestopt bij episode 110 dacht ik. De bountu-fillers werden me teveel.
Ze wilden eerst een monorail van Amsterdam naar Eindhoven, maar door de crisis hadden ze hun plannen al bijgesteld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?
Oeh, ben wel benieuwd naar die film. The Girl Who Leapt Through Time vond ik erg goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Fillers sla ik over. Ben er inmiddels ook mee gestopt. Straks misschien naar Animator bij de Melkweg.
Neuh, verlengde van een discussie over de fyraquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?
Ja ik ook!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, ben wel benieuwd naar die film. The Girl Who Leapt Through Time vond ik erg goed.
Hier moest ik serieus hard om lachen, monorail, hoe verzin je het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze wilden eerst een monorail van Amsterdam naar Eindhoven, maar door de crisis hadden ze hun plannen al bijgesteld.
Nee, hoe heet die film?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe film van de regisseur van 5 cm/s gezien? Die moet ik nog kijken.
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.htmlquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen spul met meer dan 10% alcohol, daarom hou ik het maar bij bier
Het zat eigenlijk anders, Johan Vlemmix (ja die) deed een paar jaar geleden mee aan de gemeenteraadsverkiezingen ofzo aldaar en in z'n programma stond dat ie een monorail wou aanleggen in Eindhovenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier moest ik serieus hard om lachen, monorail, hoe verzin je het.
Lijkt mij de moeite waard. Zal hem eens binnenhalen.quote:
Polen trekt me niet echt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.html
Zit op 700 meter van hotel met 200 biersoorten.
Dat doe ik zo af en toe op het oorlogskerkhof in Oosterbeek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is tijd om ze te bedanken voor wat ze voor ons hebben gedaan in WO-II.
Natuurlijk gebeurt dat; dat men daar nog over discussieert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik las net een topic in NWS over de Belastingdienst die zit te blunderen met het stopzetten van toeslagen. Vervolgens heb ik twee pagina's discussie gelezen waarin de vraag centraal stond of de banken de nieuwsvoorziening manipuleren.
[Commie] The Garden of Words [BD 1080p AAC] [D7C86798].mkvquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Lijkt mij de moeite waard. Zal hem eens binnenhalen.
Super!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef robin007bond het volgende:
9s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
Men is naïef.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt dat; dat men daar nog over discussieert.
quote:''Het lijkt erop dat de premier zijn economie-diploma heeft gehaald op het Ibn Ghaldoun college.''
Hehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Oh dinges, die geblondeerde facistische indo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsssk, en dan een beetje over graven pissen zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik zo af en toe op het oorlogskerkhof in Oosterbeek.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Economisch vernuft koppelt hij aan haarscherpe moslimanalyses, dat lees je hier meteen aan af.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dinges, die geblondeerde facistische indo.
Maar hij heeft wel een punt, economie en Rutte is geen gelukkige combinatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Economisch vernuft koppelt hij aan haarscherpe moslimanalyses, dat lees je hier meteen aan af.
http://www.volkskrant.nl/(...)renigde-Staten.dhtmlquote:Gelijke rechten voor gehuwde homoparen in Verenigde Staten
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)renigde-Staten.dhtml
Gadverdamme, gelijke rechten voor die flikkers.Waarom hebben de neoconservatieven hier geen stokje voor gestoken?
Economie en politici zijn geen gelukkige combinatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt, economie en Rutte is geen gelukkige combinatie.
Het huwelijk en het opvoeden van kinderen is iets wat voorbehouden is aan man en vrouw, vanwege de natuurlijke orde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.
Nee, voor de mensen die daar liggen heb ik wel respect.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsssk, en dan een beetje over graven pissen zeker.
Ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, voor de mensen die daar liggen heb ik wel respect.
Iedereen verdient het om gediscrimineerd te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.
Als het zover is zal Vs hier wel komen juichen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
Is Mandela nou eindelijk dood? Want dan hebben wij weer wat nieuw vermaak op de TV met een ander land waar men loopt te rellen.
VS die juicht altijd, behalve als het over mensen zonder baan gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het zover is zal Vs hier wel komen juichen.
Dat zei Van der Staaij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Always remember that I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen noemen we het dan een dictaat, dat klinkt vriendelijker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben ze vast geprobeerd. Maar dat doen hondjes ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gadverdamme, gelijke rechten voor die flikkers.Waarom hebben de neoconservatieven hier geen stokje voor gestoken?
Haalt rubberband van mijn auto en zuig wat benzine uit mijn tankje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen noemen we het dan een dictaat, dat klinkt vriendelijker.
Hondjes trouwen ook met elkaar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hebben ze vast geprobeerd. Maar dat doen hondjes ook.
Ik zie de gelijkenis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij twee hadden zomaar de zoons van Saddam Hussein kunnen zijn, ik Uday en jij Qusay.
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Ze proberen wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hondjes trouwen ook met elkaar?
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.quote:
Je mocht willen dat je zijn bos haar hadquote:
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zijn bos haar had.
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.
Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.
Hopen we maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als nu de stroom in Zuid-Afrika uitvalt heeft dat verregaande consequenties.
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn gasmaskers en kogelvrije vesten aan 23 kanalen kwijt.
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.
Uday is de player, Qusay de slimme.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
Maar we zijn beide.quote:
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef waht het volgende:
Uday had tevens een roze Ferrari. Of wellicht was dat Mutassim Gadaffi, ik haal al die aapjes door elkaar.
Aapjes als in dictatorszonen, beste meelezende D_G.
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.
Vervolgens pakken we Zimbabwe, dat land ligt toch al op z'n knieën en is een makkelijk slachtoffer. Dan gaan we samen met Israël een atoombom bouwen en kan de wereld niet meer om ons heen.
Nu nog wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.
Nee dan gaat Guido klagen, ligt gevoelig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.
Zagreb noemen we dan ter ere van Tito "Titograd".
Guido vergeten we gewoon, daar kunnen we het beste nu al mee beginnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dan gaat Guido klagen, ligt gevoelig.
Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Guido vergeten we gewoon, daar kunnen we het beste nu al mee beginnen.
Dat verklaart de Rolls en dure grammatica van Reya.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef waht het volgende:
Bloeddiamanten komen via Antwerpen, onder toezicht van Brussel, de EU binnen.
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef waht het volgende:
Bloeddiamanten komen via Antwerpen, onder toezicht van Brussel, de EU binnen.
Ik moest om 1800u al lachen, wat zijn er soms toch vreemde achternamen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ha, Riet Klerebezem is nu ook bij het RTL nieuws.
Allicht is dat opzettelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.
Er is nooit een gebrek aan toezicht. Enkel een overschot aan misplaatst toezichtquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.
Ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is nooit een gebrek aan toezicht. Enkel een overschot aan misplaatst toezicht.
Bron?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon een stel domme mongolen. Plus 3 slimme gasten die zich laten omkopen.
http://groups.yahoo.com/group/linksnederlands/message/4284quote:Aan de voorzijde van de loods is een wachthokje opgesteld. Een
paracommando van het Belgisch Leger houdt de wacht. Met enig lef en
gespeelde zelfzekerheid stappen we op hem af en wensen hem
goedemorgen. Hij overhandigt ons een toegangsbadge en zegt dat we
onze naam ook bij het buitengaan in het register mogen schrijven.
We geven hem de pap in de mond en zeggen hem: "Is dit hier tot
militair terrein verklaard? Want anders hebben we hier niks te
zoeken."
"Dat weet ik niet", antwoordt hij, "dat zal u aan de hoge heren
binnen moeten vragen. Maar die spreken alleen maar Engels, het zijn
Amerikanen."
We wandelen dus zonder begeleiding de loods binnen. Het is een enorm
gebouw. Vooraan zijn arbeiders aan de gang met het uitpakken van
allerlei onderdelen. Dieper in de loods staan een vijftiental zware
Amerikaanse gevechtshelikopters, kaki geschilderd maar verder zonder
identificatie. Eén helikopter heeft een Rode Kruis-embleem. Het gaat
over helikopters van het type Bell AH-1-F Cobra. We kunnen ze
aanraken… Het gonst nochtans van activiteit in deze loods. Tientallen
militairen en arbeiders zijn in de weer.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://groups.yahoo.com/group/linksnederlands/message/4284
Lekker geregeld daar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jajaquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jaja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jaja
[ afbeelding ]
Weer eentje voor in je dossier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?
Rood kruis erop smeren, ze komen in batches naar je toe gerend en dan een raket erop.
Ik vond Star Trek een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
Zo, effe twee filmpjes besteld voor dit weekend.
[ afbeelding ]
Dat is geen Cobra, dat is een Huey.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien stond ook zo eentje er tussen en bedoelde men deze met het Rode Kruis embleem, journalisten staan er vaak om bekend de feiten niet op orde te hebben.
Wut?quote:
Dit is de vorige hè, uit 2009.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek een beetje tegenvallen.
Inderdaad, die tactiek moeten we onthouden voor als het Zuid-Afrikaanse leger onder de leiding van VS en mij de rest van Afrika gaat koloniseren.quote:
In de vorige zat meer geweld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de vorige hè, uit 2009.
Ik hoorde dat juist die nieuwe tegenvalt vergeleken met deze.
Oh ja, dat journalisten dom zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik heb geschreven.
Ja weet ik. Ik vond het verhaal een beetje te gewoontjes, maar ja, ik vergelijk natuurlijk met toppers als First Contact en Wrath of Kahn. Jammer dat de nieuwste ook tegenvalt; heb hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de vorige hè, uit 2009.
Ik hoorde dat juist die nieuwe tegenvalt vergeleken met deze.
Dat is nogal dom, dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet dat ze dom zijn, maar dat ze dergelijke feiten vaak door elkaar halen.
Ik ook niet, ga 'm nog wel zien denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik vond het verhaal een beetje te gewoontjes, maar ja, ik vergelijk natuurlijk met toppers als First Contact en Wrath of Kahn. Jammer dat de nieuwste ook tegenvalt; heb hem nog niet gezien.
Ik laat me omdopen tot Maarschalk van de Merwe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die tactiek moeten we onthouden voor als het Zuid-Afrikaanse leger onder de leiding van VS en mij de rest van Afrika gaat koloniseren.
Ik ook hoor. Het is en blijft natuurlijk Star Trekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga 'm nog wel zien denk ik.
Dat komt toch niet in een pakketje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
Zo, effe twee filmpjes besteld voor dit weekend.
[ afbeelding ]
Ik ben dan Overste Pensi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik laat me omdopen tot Maarschalk van de Merwe.
Troepen vinden zal in ieder geval niet moeilijk zijn, al die Afrikaners buitenaf trainen sowieso paramilitair tegenwoordig, en de resterende commando's van weleer zijn nu allemaal huurlingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben dan Overste Pensi.
[ afbeelding ]
Angola begon.quote:
Voordat we erheen vliegen nog wel even wat moderne wapens van het wegbezuinigde Nederlandse leger inpakken zodat we binnen 24 maanden aan de zuidkant van de Middellandse Zee staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Troepen vinden zal in ieder geval niet moeilijk zijn, al die Afrikaners buitenaf trainen sowieso paramilitair tegenwoordig, en de resterende commando's van weleer zijn nu allemaal huurlingen.
Komt wel goed.
Iemand om de vuile klusjes op te knappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben dan Overste Pensi.
[ afbeelding ]
Er staan nog wat tanks te koop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voordat we erheen vliegen nog wel even wat moderne wapens van het wegbezuinigde Nederlandse leger inpakken zodat we binnen 24 maanden aan de zuidkant van de Middellandse Zee staan.
Ik maak mijn handen graag vuil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand om de vuile klusjes op te knappen.
Dat weet ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik maak mijn handen graag vuil.
is de gaskamertruc niet efficiënter ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?
Rood kruis erop smeren, ze komen in batches naar je toe gerend en dan een raket erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |